Vaalikone ja persuja pukkaa.

Mitä olen haastatellut niin ihmisille tulee aina persuehdokkaita. Onkohan niin että ihminen on ajatusmaailmaltaan persu mutta silti äänestää vanhasta tottumuksesta puoluetta joka ei aja hänen asiaansa. Minullekin tulee persuja vaikka aatemaailmaltani olen maalainen ja hyväjemmari.

Tehkääpä testi niin persua pukkaa.
1196
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Vapauden liitto, ja persut tuli mulle😅
Täytyy luottaa koneeseen.

Äänestä
  • Kyllä ei persunatseja pukkaa!!

Äänestä

Sama homma. Demareita yleensä äänestänyt mutta perussuomalaisia tuli ensimmäisenä vaihtoehtona.

Äänestä

Oma kone anto yli puolet persuja, jos eduskunta koottaisin vastausteni perusteella.

Äänestä

Ei vaalikone osaa valehdella.Perussuomalaisten vaaliteemat on samat mitä monet ihmiset pienessä mielessä asioista ajattelee.

Äänestä

Minä olen vieraillut kolmessa vaalikoneessa, kyllä jokaisesta tuli ensimmäisenä persuehdokas, ja yllätykseksi viiden viimeisen joukossa olivat demari , vihreä ja vasuri, joku tässä on nyt vikana, en tiedä mikä?

Äänestä

Äänestäjän pitää ajatella omilla aivoillaan eikä kuunella vasurikommareita. Tee testi ja huomaa että samoin kuin sinä ajattelee perussuomalaiset.

Muista siis että vain äänestämällä voit vaikuttaa !

Äänestä

Persua tarjos minullekin vaalikone, kaipa se on uskottava sitä, sehän ei valehtele.

Äänestä

Aloittaja on sairastunut vakavasti, sairauden nimi on VIHARASISTI.

Äänestä

Kannattaa varoa persuja. Ne ovat kuuluisia takinkäännön maailmanmestaruudesta.

Äänestä

Ja silti äänestetään sellaisia puolueita, joiden ohjelma on vastoin omia mielipiteitä. Onkohan Suomessa paljon masokisteja?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Mitä olen haastatellut niin ihmisille tulee aina persuehdokkaita. Onkohan niin että ihminen on ajatusmaailmaltaan persu mutta silti äänestää vanhasta tottumuksesta puoluetta joka ei aja hänen asiaansa. Minullekin tulee persuja vaikka aatemaailmaltani olen maalainen ja hyväjemmari.

Tehkääpä testi niin persua pukkaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu