Vaalikone ja persuja pukkaa.

Anonyymi-ap

Mitä olen haastatellut niin ihmisille tulee aina persuehdokkaita. Onkohan niin että ihminen on ajatusmaailmaltaan persu mutta silti äänestää vanhasta tottumuksesta puoluetta joka ei aja hänen asiaansa. Minullekin tulee persuja vaikka aatemaailmaltani olen maalainen ja hyväjemmari.

Tehkääpä testi niin persua pukkaa.

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vapauden liitto, ja persut tuli mulle😅
      Täytyy luottaa koneeseen.

• Anonyymi

Kyllä ei persunatseja pukkaa!!

• Anonyymi

Sama homma. Demareita yleensä äänestänyt mutta perussuomalaisia tuli ensimmäisenä vaihtoehtona.

• Anonyymi

Oma kone anto yli puolet persuja, jos eduskunta koottaisin vastausteni perusteella.

• Anonyymi

Ei vaalikone osaa valehdella.Perussuomalaisten vaaliteemat on samat mitä monet ihmiset pienessä mielessä asioista ajattelee.

• Anonyymi

Minä olen vieraillut kolmessa vaalikoneessa, kyllä jokaisesta tuli ensimmäisenä persuehdokas, ja yllätykseksi viiden viimeisen joukossa olivat demari , vihreä ja vasuri, joku tässä on nyt vikana, en tiedä mikä?

• Anonyymi

Äänestäjän pitää ajatella omilla aivoillaan eikä kuunella vasurikommareita. Tee testi ja huomaa että samoin kuin sinä ajattelee perussuomalaiset.

Muista siis että vain äänestämällä voit vaikuttaa !

• Anonyymi

Persua tarjos minullekin vaalikone, kaipa se on uskottava sitä, sehän ei valehtele.

• Anonyymi

Aloittaja on sairastunut vakavasti, sairauden nimi on VIHARASISTI.

• Anonyymi

Kannattaa varoa persuja. Ne ovat kuuluisia takinkäännön maailmanmestaruudesta.

• Anonyymi

Ja silti äänestetään sellaisia puolueita, joiden ohjelma on vastoin omia mielipiteitä. Onkohan Suomessa paljon masokisteja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5203
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5014
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4084
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3590
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3168
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2771
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      51
      1889
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1750
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1608
    Aihe