Vaalikone ja persuja pukkaa.

Anonyymi-ap

Mitä olen haastatellut niin ihmisille tulee aina persuehdokkaita. Onkohan niin että ihminen on ajatusmaailmaltaan persu mutta silti äänestää vanhasta tottumuksesta puoluetta joka ei aja hänen asiaansa. Minullekin tulee persuja vaikka aatemaailmaltani olen maalainen ja hyväjemmari.

Tehkääpä testi niin persua pukkaa.

12

95

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vapauden liitto, ja persut tuli mulle😅
      Täytyy luottaa koneeseen.

• Anonyymi

Kyllä ei persunatseja pukkaa!!

• Anonyymi

Sama homma. Demareita yleensä äänestänyt mutta perussuomalaisia tuli ensimmäisenä vaihtoehtona.

• Anonyymi

Oma kone anto yli puolet persuja, jos eduskunta koottaisin vastausteni perusteella.

• Anonyymi

Ei vaalikone osaa valehdella.Perussuomalaisten vaaliteemat on samat mitä monet ihmiset pienessä mielessä asioista ajattelee.

• Anonyymi

Minä olen vieraillut kolmessa vaalikoneessa, kyllä jokaisesta tuli ensimmäisenä persuehdokas, ja yllätykseksi viiden viimeisen joukossa olivat demari , vihreä ja vasuri, joku tässä on nyt vikana, en tiedä mikä?

• Anonyymi

Äänestäjän pitää ajatella omilla aivoillaan eikä kuunella vasurikommareita. Tee testi ja huomaa että samoin kuin sinä ajattelee perussuomalaiset.

Muista siis että vain äänestämällä voit vaikuttaa !

• Anonyymi

Persua tarjos minullekin vaalikone, kaipa se on uskottava sitä, sehän ei valehtele.

• Anonyymi

Aloittaja on sairastunut vakavasti, sairauden nimi on VIHARASISTI.

• Anonyymi

Kannattaa varoa persuja. Ne ovat kuuluisia takinkäännön maailmanmestaruudesta.

• Anonyymi

Ja silti äänestetään sellaisia puolueita, joiden ohjelma on vastoin omia mielipiteitä. Onkohan Suomessa paljon masokisteja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      882
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      862
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      548
      781
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe