Mitä olen haastatellut niin ihmisille tulee aina persuehdokkaita. Onkohan niin että ihminen on ajatusmaailmaltaan persu mutta silti äänestää vanhasta tottumuksesta puoluetta joka ei aja hänen asiaansa. Minullekin tulee persuja vaikka aatemaailmaltani olen maalainen ja hyväjemmari.
Tehkääpä testi niin persua pukkaa.
Vaalikone ja persuja pukkaa.
12
82
Vastaukset
- Anonyymi
Vapauden liitto, ja persut tuli mulle😅
Täytyy luottaa koneeseen.- Anonyymi
Kyllä ei persunatseja pukkaa!!
- Anonyymi
Sama homma. Demareita yleensä äänestänyt mutta perussuomalaisia tuli ensimmäisenä vaihtoehtona.
- Anonyymi
Oma kone anto yli puolet persuja, jos eduskunta koottaisin vastausteni perusteella.
- Anonyymi
Ei vaalikone osaa valehdella.Perussuomalaisten vaaliteemat on samat mitä monet ihmiset pienessä mielessä asioista ajattelee.
- Anonyymi
Minä olen vieraillut kolmessa vaalikoneessa, kyllä jokaisesta tuli ensimmäisenä persuehdokas, ja yllätykseksi viiden viimeisen joukossa olivat demari , vihreä ja vasuri, joku tässä on nyt vikana, en tiedä mikä?
- Anonyymi
Äänestäjän pitää ajatella omilla aivoillaan eikä kuunella vasurikommareita. Tee testi ja huomaa että samoin kuin sinä ajattelee perussuomalaiset.
Muista siis että vain äänestämällä voit vaikuttaa ! - Anonyymi
Persua tarjos minullekin vaalikone, kaipa se on uskottava sitä, sehän ei valehtele.
- Anonyymi
Aloittaja on sairastunut vakavasti, sairauden nimi on VIHARASISTI.
- Anonyymi
Kannattaa varoa persuja. Ne ovat kuuluisia takinkäännön maailmanmestaruudesta.
- Anonyymi
Ja silti äänestetään sellaisia puolueita, joiden ohjelma on vastoin omia mielipiteitä. Onkohan Suomessa paljon masokisteja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648