Mitä olen haastatellut niin ihmisille tulee aina persuehdokkaita. Onkohan niin että ihminen on ajatusmaailmaltaan persu mutta silti äänestää vanhasta tottumuksesta puoluetta joka ei aja hänen asiaansa. Minullekin tulee persuja vaikka aatemaailmaltani olen maalainen ja hyväjemmari.
Tehkääpä testi niin persua pukkaa.
Vaalikone ja persuja pukkaa.
11
63
Vastaukset
- Anonyymi
Vapauden liitto, ja persut tuli mulle😅
Täytyy luottaa koneeseen.- Anonyymi
Kyllä ei persunatseja pukkaa!!
- Anonyymi
Sama homma. Demareita yleensä äänestänyt mutta perussuomalaisia tuli ensimmäisenä vaihtoehtona.
- Anonyymi
Oma kone anto yli puolet persuja, jos eduskunta koottaisin vastausteni perusteella.
- Anonyymi
Ei vaalikone osaa valehdella.Perussuomalaisten vaaliteemat on samat mitä monet ihmiset pienessä mielessä asioista ajattelee.
- Anonyymi
Minä olen vieraillut kolmessa vaalikoneessa, kyllä jokaisesta tuli ensimmäisenä persuehdokas, ja yllätykseksi viiden viimeisen joukossa olivat demari , vihreä ja vasuri, joku tässä on nyt vikana, en tiedä mikä?
- Anonyymi
Äänestäjän pitää ajatella omilla aivoillaan eikä kuunella vasurikommareita. Tee testi ja huomaa että samoin kuin sinä ajattelee perussuomalaiset.
Muista siis että vain äänestämällä voit vaikuttaa ! - Anonyymi
Persua tarjos minullekin vaalikone, kaipa se on uskottava sitä, sehän ei valehtele.
- Anonyymi
Aloittaja on sairastunut vakavasti, sairauden nimi on VIHARASISTI.
- Anonyymi
Kannattaa varoa persuja. Ne ovat kuuluisia takinkäännön maailmanmestaruudesta.
- Anonyymi
Ja silti äänestetään sellaisia puolueita, joiden ohjelma on vastoin omia mielipiteitä. Onkohan Suomessa paljon masokisteja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksinasumisen tukeminen lopetettava
Mukavuudenhaluiset köyhät haluavat asua kalliisti yksin. No ei se mitään, jos maksavat itse asumisensa. Mutta kun eivät. Kun lopetetaan asumistukie5072875Sara Chafak Rikkaat ja rahattomat -ohjelmassa
Verotuksessa tulot olleet melko maltillisia edellisinä vuosina ja sitten tullaan rikkaina telkkariin esiintymään. Puoliso Jeffrey Lawman ei ole ollut5915073 vuotias lapsi jätettiin yksin Espoon Friisilän päiväkodin pihalle.
Hoitohenkilökunta oli häipynyt ja lapsi yksin leikkimässä hiekkalaatikolla. Vanhemmat olivat hakeneet sovitusti lapsensa ennen viittä ja päiväkoti oli471028Jo toinen ei-koti! Päivi Lipponen ei kutsu Maria Veitolaa Paavo Lipposen kanssa jakamaansa kotiin
No jopas...! Päivi Lipponen asuu puolisonsa Paavo Lipposen kanssa Helsingin Töölössä. Hän ei kutsu Maria Veitolaa yökylään Helsingin kotiin, vaan Porv46931Andy McCoy heittää hurjan väitteen "heponisti"-elämästään: "Levy-yhtiö toi sulle kamaa, että sä..."
Ohhoh… Rock-legenda Andy McCoy avautuu huumeiden käytöstään ja esittääkin aikamoisia väitteitä. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-h18918- 74858
Martina IG:ssä pitää rotikoita vapaana metsässä, vaikka lakisääteinen kiinnipitoaika on alkanut
Ja naisella jo aiempi tuomio metsästyslain rikkomisesta! Martina kuvaa videolla vapaana juoksevia koiria ja selittää "nää nauttii, on kyl iha mielentö308856Tiedäthän nainen sen
Että sun ei tarvi tehdä mitään ylimääräistä. Olet täydellinen ja rakastan sinua. Mikään ei muuta tunteitani sinuun.39833Mikä ihastuksesi kohteessa on kuumaa
Mikä saa haluamaan juuri häntä? Ole rehellinen.. Kukaan ei saa tietää👀37777- 37662