Palmu eduskuntaan

Anonyymi-ap

Siinä ainut potentiaalinen ehdokas koko järviseudulta. Toivottavasti pääsee läpi

53

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palmulle ääni

      • Anonyymi

        Hukkaan menee. Järviseudun jää ilman kansanedustajaa näissä vaaleissa. Siksi kannattaa äänestää Savolaa ja Kurvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hukkaan menee. Järviseudun jää ilman kansanedustajaa näissä vaaleissa. Siksi kannattaa äänestää Savolaa ja Kurvista.

        Totta


      • Anonyymi

        Vastarantalainen olen ollut kepulle koko ikäni mutta nyt aion antaa Sarille äänen. Ja unohtaa hänen puolueensa. On paljon pätevämpi ehdokkaana ja potentiaalisena edustajana kuin naapuripitäjän ikiliikkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hukkaan menee. Järviseudun jää ilman kansanedustajaa näissä vaaleissa. Siksi kannattaa äänestää Savolaa ja Kurvista.

        Savola tai Kurvinen ei tuo järviseudulle, puhumattakaan Alajärvelle mitään hyötyä. Jos jotakin rahaa saavat puhuttua vaikka tien korjauksiin niin osoitteena niille rahoille on Ähtäri tai Härmä


    • Anonyymi

      no huh huh, puhuu paljon mutta ei mitään asiaa eikä kantaa.

      • Anonyymi

        Mikko Savola ei ole saanut Alajärvelle mitään aikaan. Äänestän tällä kertaa Saria ja toivottavasti menee läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikko Savola ei ole saanut Alajärvelle mitään aikaan. Äänestän tällä kertaa Saria ja toivottavasti menee läpi.

        Tässä ei nyt haetakkaan siltarumpupolitikkoja, vaan maan asioiden hoitajia. Kannattaa unohtaa keput ja persut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei nyt haetakkaan siltarumpupolitikkoja, vaan maan asioiden hoitajia. Kannattaa unohtaa keput ja persut

        Kannattaa äänestää oman paikkakunnan henkilöä, jos muulta paikkakunnalta niin ei kiinnosta Alajärven etu yhtään


      • Anonyymi

        Kukapa poliitikko ei puhuisi, sitähän se on kaikilla niillä ja murto osa lupauksista voi toteutua.


      • Anonyymi

        juuri näin monet huomannut.


    • Anonyymi

      Kepulaiset on venäläisten ystäviä

    • Anonyymi

      Sari on kääntänyt takkinsa aina kun mahdollista. Selkään puukottamalla saavutti nykyisenkin pakka hallituksen puheenjohtajana.

      • Anonyymi

        Sari pitää Alajärven puolia toisinkuin panda Mikko. Mitä Mikko on saanut täällä aikaan? Ei yhtään mitään ja Ähtärikin korisee konkurssin kourissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sari pitää Alajärven puolia toisinkuin panda Mikko. Mitä Mikko on saanut täällä aikaan? Ei yhtään mitään ja Ähtärikin korisee konkurssin kourissa.

        Hip hei ja pettymys, jää alle tuhannen äänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sari pitää Alajärven puolia toisinkuin panda Mikko. Mitä Mikko on saanut täällä aikaan? Ei yhtään mitään ja Ähtärikin korisee konkurssin kourissa.

        Elikkä jatkaa nykyistä kepun linjaa maaseudun alasajajana????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sari pitää Alajärven puolia toisinkuin panda Mikko. Mitä Mikko on saanut täällä aikaan? Ei yhtään mitään ja Ähtärikin korisee konkurssin kourissa.

        Vieläkin kepulla kannatusta liikaa kun pitäisi keskittyä kaupunkien hyvinvointiin maaseudun sijaan:D


      • Anonyymi

        Oletko kenties hallituksen entinen pj kun noin ahdistaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kenties hallituksen entinen pj kun noin ahdistaa ?

        Kuka sellaista pestiä haluaa. Kumileimasin.


    • Anonyymi

      Olisko Sam Leijonanmieli hyvä ehdokas?

      • Anonyymi

        Vimpelistä


      • Anonyymi

        Leijona sopii ehkä kannustajaksi johonkin urheiluseuraan tai muuta vastaavaa. Tyhjää stemppihöpinää ym. Kansanedustajana hyödytön hupiukko


    • Anonyymi

      Kepun linja kyllä harhautunut pahasti alkuperäisestä, ei pitäisi lähteä mukaan vihervasemmiston paskaan mutta näinhän nyt käynyt. Sari kyllä vielä vanhaa kepua joka maaseudun puolella ja uskon vahvasti että ajaa joka tapauksessa Alajärven etuja. Ääni Sarille

      • Anonyymi

        Alajärvi, Kauhava ja Lapua on rahat saanu tähänkin asti ja sitten ihmetelään kun kepun kannnatus laskee kuin lehmän häntä. Alueen pienet kunnat on unohdettu muuten kuin verolappujen osalta.


      • Anonyymi

        Äänen kannattaa antaa muulle kuin kepulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alajärvi, Kauhava ja Lapua on rahat saanu tähänkin asti ja sitten ihmetelään kun kepun kannnatus laskee kuin lehmän häntä. Alueen pienet kunnat on unohdettu muuten kuin verolappujen osalta.

        Vimpelijä ja Lppajärveä ei ole unohdettu. Vimpelikin on saanut miljoonia 20 vuoden aikana
        Vaikka itse unohtavat useita milj, luvut ovat tiedossa.


    • Anonyymi

      Kepulaista rahanjakoa: mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle...

      • Anonyymi

        "Kepulaista rahanjakoa: mulle, mulle, mulle, mulle, mulle, mulle..."

        VÄÄRIN sanna mrin ja rahat ulkomaille ja MILIARDEJA!"!!! VOI JUMALLLLUUTTAAA!!!
        kkepu on rippikoulu sanna jauhonokka marin sdp verrattuna.


    • Anonyymi

      Ää ääni Jårmaslle

    • Anonyymi

      Savola ja Kurvinen eivät ole tehneet hallituspuolueen jäseninä mitään tämän alueen hyväksi.Palmulla ei teoreettisiakaan mahdollisuuksia,vihervasemmisto on katastrofi joten meiltä äänestetään Leijonanmieltä.

      • Anonyymi

        Alajärvi ja Kauhava kuitannu lähes 10 000 000e vos-tasauksia ja mitään ei muka ole tehty alueen hyväksi? Lehtien palstalla on keshuskeltu kuinka miljoonna toisensa perään on laitettu asukkaiden viihtyvyyteen! Jotain realismia sentäs pitäis puheissa olla.


      • Anonyymi

        Lehtimäkeen on pumpattu rahaa paljon ja tuossa taas tuli kiitos. Alkaa olla lehtimäkeen mitta täysi. Se tulee näkymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehtimäkeen on pumpattu rahaa paljon ja tuossa taas tuli kiitos. Alkaa olla lehtimäkeen mitta täysi. Se tulee näkymään.

        Lehtimäen valtuutetut pumppaa rahaa kiihtyvällä syötöllä. Katuvaloja nousee jo kahden talouden kyliinkin. On se kummallista lehmänkaupoaa että tuottamattomin osa pitäjästä imee kohtuuttoman paljon yhteissestä kassasta. Vika on kanta-alajärvisissäkin valtuutetuissa, mitäs käyvän kauppaa näitten verenimiä valtuutettujen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehtimäen valtuutetut pumppaa rahaa kiihtyvällä syötöllä. Katuvaloja nousee jo kahden talouden kyliinkin. On se kummallista lehmänkaupoaa että tuottamattomin osa pitäjästä imee kohtuuttoman paljon yhteissestä kassasta. Vika on kanta-alajärvisissäkin valtuutetuissa, mitäs käyvän kauppaa näitten verenimiä valtuutettujen kanssa.

        eivät näköjään ymmärrä mitä tekivät ennen konkurssia.nyt olaan vaatimassa mitä typerämpiä asiota mitä entinen lehtimäki ei olisi ikinä tehnyt. ottakaa nyt lusikka kauniiseen käteen älkääkä syyttäkö ruokkivaa kättä. olette tulleet riitävän kalliksi jo nyt.


    • Anonyymi

      Kepu haluaa jatkaa maaseudun alasajamista. Ensin halusivat turvetuotannon alas ja sitten turkistarhaus. Lisäksi koko ajan ajaneet maatalousyrittäjien elämän kurjistamista. Kepulaisille ohjeet tulleet varmaan venäläisiltä, heidän kanssaan kun tykkäävät juopotella ystävyysseuroissaan.

    • Anonyymi

      Ylpeä tuo Palmu. Nokka pystyssä kulkee ohi. Huono on tainnut olla kyyti viime aikoina.

      • Anonyymi

        Äänestän Saria, joka on Alajärven oma ehdokas. Miksi antaisin ääneni Savolalle, Kurviselle tai jollekin muulle ehdokkaalle, joka käy täällä vaan vaalien aikaan.


    • Anonyymi

      Ikävintä tässä on se että Alajärveltä suuri joukko äänestää Lapualaista olkoonkin syntyisin Alajärveltä.Kaikki hukkaan heitettyjä ääniä.Oman kunnan pettureita.

      • Anonyymi

        Eduskuntavaaleissa äänestetään alueen ehdokasta ei yksittäisen kaupungin tai kunnan. Kepun kannatus kertoo mitä tapahtuu kun aletaan ajamaan vain omaa etua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eduskuntavaaleissa äänestetään alueen ehdokasta ei yksittäisen kaupungin tai kunnan. Kepun kannatus kertoo mitä tapahtuu kun aletaan ajamaan vain omaa etua.

        Menkijärven mies ei pääse läpi!


    • Anonyymi

      Toivotaan että pääsee sillä on viksu nainen mutta puolue väärä. Keskust aon muuttunut maaseutua vihaavaksi puolueeksi.Peruss on minulle oikea.

    • Anonyymi

      Sari väärä ihminen ja väärä puolue. Turhaa on ajellut pitkin maakuntaa. Kuistikin saa enemmän ääni Alajärveltö.

      • Anonyymi

        Ei saa vaan Palmun äänet tiputtaa Savolan


    • Anonyymi

      Savola menee helposti läpi.

    • Anonyymi

      Luoma-aholla tapahtuneen skandaalin jälkeen ei enää ikinä tule Keskustalle ääniä.

      • Anonyymi

        Ääni menee Palmulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääni menee Palmulle.

        Hukkaan menee se ääni.


    • Anonyymi

      Alajärvellä ei tule koskaan enää kansanedustajaa
      Wistpakka oli viimeinen.

      • Anonyymi

        Palmu on seuraava kansanedustaja.


    • Anonyymi

      Palmu on kyllä osaava ihminen ja on hyvä kansanaedustajana se on varma. Äänestin persuja kuitenkin. Syy :keskusta on unohtanut pettänyt kussut suorastaan maaseudun ihmista naamalle menneinä vuosina päätöksissään. Se on huomattu havaittu ja totta. Harmi.

    • Anonyymi

      Alajärveltä ei tule enää koskaan kansanedustajaa siitä pitää naapurikunnat huolen.Wistbacka oli viimeinen ja hänkin on Lapualaisen tukijoukoissa.Alajärven kokoomus näytti tällä kertaa esimerkkiä.

    • Anonyymi

      Niin romahti kepu, että rytinä kuuluu vieläkin🤣

    • Anonyymi

      Olisitte äänestäneet Perussuomalaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe