Yläjärvi, kuopiolaisen kepupoliitikon tytär, on tunkemassa itseään takaisin Sanomantaloon. Jo pelkän syntyperän pitäisi kertoa tarpeeksi tuosta ihmisestä, mutta vähintäänkin sen, kun muistaa hänen touhuamisensa ensin Ilta-Sanomissa ja sitten Iltalehdessä. Kummastakin lehdestä tuli hänen kaudellaan täysin onnettomia julkaisuja, joissa asian sijasta oli vain Erjan mukanaan vetämän savolaisen kuttuilulauman hevonkakkaa. Ja sama tullaan nyt näkemään HS:ssa.
Kaius Niemi pelattiin tarkoituksella sivuun. Venäjän vaikutuskoneisto pyörii täydellä teholla ja se yrittää nostaa itselleen sopivia henkilöitä asemiin, joissa he voivat vaikuttaa. Suomettuneisuuden ajan kepupoliitikon tytär on epäilemättä yksi niistä.
En tiedä, miten he saivat HS ottamaan hänet, mutta seuraukset tulevat olemaan iljettävät.
Rasistit ehkä tulevat olemaan mielissään, Erja pyrkii takuulla luomaan eripuraa yhteiskuntaan ja mikä olisi parempi keino kuin nostaa rasismi taas tapetille. Ukrainan sijasta jatkossa HS täytyy maahanmuuttouutisilla, joiden ei tarvitse olla edes kovin oikeitakaan. HS:n keskusteluissa pitkään pyörinyt rasistiporukka päästetään kunnolla ääneen. Venäjästä kirjoittaminen lakkaa kokonaan, paitsi positiivisessa sävyssä.
Erja Yläjärvi on vattumainen ihminen, HS tulee muuttumaan venäjänmieliseksi
19
1326
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ihmetellyt, miksi koulu, vanhemmat tai itse myöhemmin eivät ole panneet naisen hammaskalustoa kauniimpaan kuntoon.
- Anonyymi
Ja vielä ainut mukula , Yläjärven Topin minäkin muistan politiikan puolelta. R.I.P. since
2014.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=toivo+yläjärvi
- Anonyymi
HS:n nykyinen vihervasemmistolaisuus yhdistyisi putinismiin?
- Anonyymi
Siis tähänastista venäläismielisemmäksi.
Ukrainaa tukevista rattaista luovuttaisiin, ja ajettaisiin vain yksillä. - Anonyymi
Tänään Yläjärvi kirjoittaa Hesarissa, että Suomessa ymmärretään huonosti Venäjää. Naisen juttuja luettuani nimityksensä jälkeen, olen huomannut, että ne ovat täysin näköalattomia eikä niistä jää mitään mieleen. Hesari teki taas virheen tuon valitessaan, Edellinen täysi moka oli Pentikäinen ja sitä edellinen nykyisen Kansan Uutisten päätoimittajan faija.
- Anonyymi
No, älä lue Hesaria. Lehti on nykyään kuin iltapäivälehdet, ei mitään politiikasta tai asiatietoa. En maksaisi niistä jutuista, vinksahtaneiden ihmisten elämänkulusta, pätkääkään. Niin huonoksi on mennyt, että olen siirtynyt lukemaan ulkolaisia lehtiä. Tämä nykyinen hallitus on juuri tekemässä Suomesta Unkarin kaltaista, lehdistön taso on siksi heikko.
- Anonyymi
Läheinen suhde Iltalehden päätoimittajaan on kummasti muuttanut Hesarin linjaa.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010511708.html
Taitaa tämä juttu närästää, tosiasiassa. - Anonyymi
Yläjärvi nimitti toimittajaksi rikoksesta tuomitun vasemmistolaisen naisen, Maria Petterssonin, joka tänäänkin kirjoittaa Hesarissa.
- Anonyymi
Kun luki tänään Ylöjärven jutun Hesarista, vakuuttui, että naisella ei ole mitään sanottavaa. Ensi töikseen hän hyllytti Marko Junkkarin, jolla oli sanottavaa.
- Anonyymi
Tänään Yläjärvi kirjoittaa, että Suomen on vähennettävä päästöjä, jotta korvataan Trumpin päästölisäykset. Tuo nainen on seonnut lopullisesti.
- Anonyymi
Se taitaa kuitenkin olla ok, jos on nato, eu tai lgbtpz-diversity incvisition-mielinen? Kaikkea muutahan nimitetään "venäjämieliseksi".
- Anonyymi
Vattumainen ja petollinen.
- Anonyymi
Kenen kanssa Yläjärvi oli naimisissa kun muutti Brysseliin?
- Anonyymi
Historiansa ei kestä päivänvaloa
- Anonyymi
HS oli ennen demarilehti, Yläjärvi on muuttanut lehden äärivasemmalle. Hän palkkasi sinne Maria Petterssonin ja nyt entisen poliisin Taposen, joka tänään julistaa sanomaansa lehdessä.
- Anonyymi
Yläjärven äidin haastattelu olisi kiinnostavaa lukea. Päätoimittajan toinen todellisuus avautuisi.
- Anonyymi
Varmasti osaava ja pätevä hommaansa, mutta ihmisenä äärimmäisen epäsosiaalinen ja takakireä yksinäinen susi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516973Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414694HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1381954
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161429
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191155mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101079