Puolue yltää jopa kymmeneen prosenttiin ja saa noin 20 älykästä kansanedustajaa. SDP saa eniten ääniä eli tulee Sanna kakkonen aivan kuten SOTILASpotilas ja pankkoeverstiluutnantti toivovat. Mutta ketkä ovat ne onnekkaat, jotka Sanna kelpuuttaa hallitustovereikseen ? No persut nyt eivät ainakaan kelpaa, eikä keskusta.
Keskusta kipuaa kohti vaaleja. Hyvä kepu.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman puoluejohdon juoma- ja syömäongelmaa keskustan kannatus olisi noin 11 prosenttia tällä hetkellä mutta nyt siis noin kymmennyksen tästä eli 1,1
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17770528e
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kepun Lestamafia Lintilän kimpussa.
Se miten Kepu kohteli Hoskosta ja erotti valiokunta PJn paikalta paljasti Kurvisen luonteenlaadun. Tenavatähti jonka tutkinto poroinhoitoalueelta uhkaili avoimesti mediassa ainoata järjen ääntä puolueessa.
Sammaltava puhe voi myös johtua Akuutista aivoverenkiertohäiriöstä.
Myös poski-jenkat tekee puheesta epäselvää.Kurvinen itse putoamassa. - Anonyymi
ei keskusta lähde enää vasemmisto hallitukseen,,,kenen kans sdp laittaa hallituksen pystyyn,,,,jos kokoomus lähtee on orpo pääministeri,,,,,
- Anonyymi
376 Markus Kuotesaho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628