Puolue yltää jopa kymmeneen prosenttiin ja saa noin 20 älykästä kansanedustajaa. SDP saa eniten ääniä eli tulee Sanna kakkonen aivan kuten SOTILASpotilas ja pankkoeverstiluutnantti toivovat. Mutta ketkä ovat ne onnekkaat, jotka Sanna kelpuuttaa hallitustovereikseen ? No persut nyt eivät ainakaan kelpaa, eikä keskusta.
Keskusta kipuaa kohti vaaleja. Hyvä kepu.
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman puoluejohdon juoma- ja syömäongelmaa keskustan kannatus olisi noin 11 prosenttia tällä hetkellä mutta nyt siis noin kymmennyksen tästä eli 1,1
- Anonyymi
Kepun Lestamafia Lintilän kimpussa.
Se miten Kepu kohteli Hoskosta ja erotti valiokunta PJn paikalta paljasti Kurvisen luonteenlaadun. Tenavatähti jonka tutkinto poroinhoitoalueelta uhkaili avoimesti mediassa ainoata järjen ääntä puolueessa.
Sammaltava puhe voi myös johtua Akuutista aivoverenkiertohäiriöstä.
Myös poski-jenkat tekee puheesta epäselvää.Kurvinen itse putoamassa. - Anonyymi
ei keskusta lähde enää vasemmisto hallitukseen,,,kenen kans sdp laittaa hallituksen pystyyn,,,,jos kokoomus lähtee on orpo pääministeri,,,,,
- Anonyymi
376 Markus Kuotesaho
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä6091693- 1701637
Poistin sun numeron
Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä701454Ben Zyskowiczin kimppuun hyökättiin
Äärioiekeito koventaa otteitaan vaalikamppailussa. Viha velloo. Nyt hakattiin verille kokoomuksen pitkän linjan kansanedustaja Ben Zyskowicz. Mitähä235824Nainen, tänään on taas parempi olo
Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua. Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja l60775Millainen on täydellinen vartaloinen nainen
Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen142717Anteeksi kun
Olen tällainen tuppisuu pelkuri. Niin kun karttaa ja välttelee (ihastusta) ei kukaan pety. Siis ei kumpikaan. Ei hän. En minä. Ehkä tämä pätee mui43665- 129630
- 109606