Oulussa tuumattiin vielä muutama kk sitten ettei siellä ainakaan ole katujengejä.
Nyt maahanmuuttajien katujengit ryöstää väkivaltaisesti pipotkin suomalaislasten päästä:
Otatko ennemmin puukon kylkiluiden väliin vai annatko takkisi Suomen uudelle herrakansalle:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/604f366a-5f50-4f4e-be0e-362ebc38157a
Vaalit on tulossa, haluatko Seinäjoenkin kaduille gangsteriklaanien ammuskelua vai haluatko hulluuden loppuvan ja vihervasemmiston pois vallasta?
Väkivaltaisia katujengiryöstöjä Seinäjoella
53
805
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi olla kristillinen kansallisvaltio. Silloin olisi turvallista.
- Anonyymi
Kristillisen kansallisvaltion voi perustaa Siperia aroille
- Anonyymi
Suomi on pian Islamilainen valtio..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristillisen kansallisvaltion voi perustaa Siperia aroille
Itkien menet Siperiaan itse kun perheesi kärsii väkivallasta jos asioille ei tehdä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on pian Islamilainen valtio..
NO SILLE EI VOI MITÄÄN, VALTA VAIHTUU "HOMEINEILLE"
.....
ANNALI SAARIKKO SANOIKIN, IMAANIEN KOULUTUS MAAHANMUUTTAJILLE ALOITETAAN KAIKISSA YLIOPISTOISSA JA KORKEAKOULUISSA.
LI ANDERSSON SANOI MUUNLAINEN USKONNON OPETUS LAKKAUTETAAN KAIKISSA KOULUISSA.
SE ON TÄMÄ NYKY HALLITUS TEHNYT KAIKEN MAHDOLLISEKSI LAINARAHALLA, JOTA VELKAA KALLISTA KORKOA SUOMALAISET SITTEN MAKSAA.
......
SITÄ SE EI MUUTEN SANNA MARIN SANO, EIKÄ TUNNUSTAKAAN KUINKA PALJON SANNA ON TEHNYT PAHAA ITSE SUOMALAISILLE JA VELKAA, JOKA PAISUU NOPEAMMIN, KUIN KUKAAN EDES PYSTYY MAKSAMAAN. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17771108S
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ollaan matkalla kohden perverssiä vihaideologiaa, islamia.
Jopa koulukirjoissa kerrotaan lapsille että Allah loi Suomen:
https://www.talouselama.fi/uutiset/uusi-islamin-oppikirja-ala-asteelle-allah-loi-suomen-jarvi-idyllin/b6bd0f5d-5949-32d0-9657-7482d58aee89 - Anonyymi
Vain Japanissa osataan enää elää. Suomi on menetetty. Täällä ei halutakaan nähdä tätä huonosti käyttäytyvien "nuorien" ongelmaa.
- Anonyymi
Ei tarvitse kauan miettiä, mitä puoluetta äänestetään. Tämä punavihervasemmisto mädätys ja isänmaamme paskominen loppuu nyt!
- Anonyymi
Punavihervasemmisto on valmis tuhoamaan kotimaansa kunhan vain saavat maan täyteen laittomia maahanmuuttajia joista suurin osa äänestää heitä.
- Anonyymi
Lähinnä vain pojat ja miehet aiheuttavat ongelmia . Siitä johtopäätöksiä ja ratkaisuja.
- Anonyymi
Kanadassa kiellettiin turvapaikan hakeminen muslimimiehiltä ja siellä on varmaan allekirjoitettu ihan samat kv. sopimukset kuin Suomessakin joten punavihreät ei voi siihen vedota.
Aina kun on paljon joutilaita nuoria miehiä aiheuttaa se ongelmia. Jos on paljon joutilaita nuoria vihaideologia islamin kannattajia ollaanki jo kusessa. - Anonyymi
Oho jopas on valetta!! Oletko poikien vihaaja!!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanadassa kiellettiin turvapaikan hakeminen muslimimiehiltä ja siellä on varmaan allekirjoitettu ihan samat kv. sopimukset kuin Suomessakin joten punavihreät ei voi siihen vedota.
Aina kun on paljon joutilaita nuoria miehiä aiheuttaa se ongelmia. Jos on paljon joutilaita nuoria vihaideologia islamin kannattajia ollaanki jo kusessa.Kusessa ollaan kun eepeellä on paljon joutilaita kakkahattusetiä. Ihan paikallisvärisiä siis mutta kiistattomasti suurin ryhmä, mikä yhteiskunnassa aiheuttaa ongelmia meille muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietämättömyyttä. Tutkipas esimerkiksi vankilatilastoja. Naisvankeja on viime vuonna ollut keskimäärin 233 eli noin kahdeksan prosenttia vangeista. 92 % Suomen vankiloiden vangeista on poikia tai miehiä. Huudat valetta, mutta olet itse väärässä.
- Anonyymi
Minulle ongelmia ovat aiheuttaneet naiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietämättömyyttä. Tutkipas esimerkiksi vankilatilastoja. Naisvankeja on viime vuonna ollut keskimäärin 233 eli noin kahdeksan prosenttia vangeista. 92 % Suomen vankiloiden vangeista on poikia tai miehiä. Huudat valetta, mutta olet itse väärässä.
Mies vihaaja
- Anonyymi
Kyllä matu miehet tekevät enemmän väkivalta rikoksia kuin naiset. Siinä olet oikeassa. Tai sitten naiset eivät jää kiinni niin herkästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nykyisin ole tyttöjä eikä poikia.
Ne ovat kiellettyjä sanoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ongelmia ovat aiheuttaneet naiset.
Taidatkin olla sellaanen incel mies .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies vihaaja
Onko siis miesten vankilatkin luotu vain vihaamisen vuoksi. Taitaa kuitenkin olla niin, että kun rikotaan sääntöjä ja lakeja, määrätään vankilaan. Yli 92 % vangeista on miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siis miesten vankilatkin luotu vain vihaamisen vuoksi. Taitaa kuitenkin olla niin, että kun rikotaan sääntöjä ja lakeja, määrätään vankilaan. Yli 92 % vangeista on miehiä.
Ei miehiä ole enää eikä naisia. On vain henkilöitä. Tule jo 2020:luvulle senkin miesvihaaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidatkin olla sellaanen incel mies .
Joku oppinut uuden sanan ja jokaisessa keskustelussa käy kylvämässä sitä kaikille joilla on eri mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei miehiä ole enää eikä naisia. On vain henkilöitä. Tule jo 2020:luvulle senkin miesvihaaja
Miten voi kukaan olla mies vihaaja jos enää ei ole miehiä eikä naisia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kun on paljon joutilaita nuoria miehiä aiheuttaa se ongelmia. Jos on paljon joutilaita nuoria vihaideologia islamin kannattajia ollaanki jo kusessa.Kanadassa intiaanilapset suljettiin kristittyjen pitämiin oppilaitoksiin, käskettiin unohtaa oma kielensä ja uskontonsa ja sitten heidät tapettiin.
- Anonyymi
itte olemme lain tehneet että alle 15v voi vaikka tappaa taikka terrorisoira,ilman tuomiota
- Anonyymi
Aloittaja on Persut vajaapää. Joka tehtailee valealoituksia
- Anonyymi
Kuinka sitten suu pannaan kun tyttäresi kärsii tyhmyydestäsi?
- Anonyymi
Olen keskustalainen
- Anonyymi
Tein sinusta ilmoituksen kun haukut minua vajaapääksi. En ole vajaapää . Sinä tehtailet valekirjoituksia. Mutta et kauaa..
- Anonyymi
Rasistista haluta väkivalta pois Suomesta. Kyllä kaikilla pitää olla oikeus tehdä mitä haluaa. Ei nyky yhteiskunnassa saa rajoittaa ihmisiä. Se nyt pitää vain kestää..
- Anonyymi
Matunazit ovat ostoskeskukssissa käyttämässä kenet ryöstävät
- Anonyymi
Tämä on voimaannuttavaa kulttuurien moninaisuutta.
Ei mulla muuta. - Anonyymi
Nuoria poikia ne ryöstäjät tuppaavat olemaan, vanhempiensa hylkäämiä. Mitä pahaa ne pieninä ovat mahtaneet tehdä, kun vanhemmat heistä eivät enää välitä.
- Anonyymi
Ei matut paljoa välitä mitä niiden pennut tekevät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei matut paljoa välitä mitä niiden pennut tekevät
Joo tosiaan. EteläpohjanMAALLE muualta Suomesta muuttanut on täällä matu. Nimetä voisi sitten nämä aboriginaalit vaikka tasankoalueella keskenään viihtyviksi latuskapäiksi.
- Anonyymi
Poliisilla on 18 erilaista rekisteriä. Kun yhteen niistä saa nimensä, on seuraava rike aina isomman rangaistuksen tai sakon arvoinen. Iästä riippumatta.
- Anonyymi
Joupin neljästä seiniä sutanneista pojasta saatiin kuvamateriaalia autokameraan. Hups. Jäivät kiinni.
- Anonyymi
Ne kyttää arkoja ja heikkoja. Vähänkin jos kattoo tylysti silmiin, ja sanoo että "mees ny kersa siitä", niin aika helposti ne häippäsee.
- Anonyymi
.. Mutta niiren harrastus jää jos siihen ei puututa. Mees ny kersa siitä ei kitke lapsi rikollista toimintaa.
- Anonyymi
Onneksi täällä vaikuttaa kk ei jätetä tyypit vai mitä kasperin jätkät
- Anonyymi
Häh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh
mitä sakeet sekaa islamistit tähän kun etelä-pohjanmaan katujengit on ihan evankelis-luterilaisten,helluntalaisten ja kirkkoon kuulumattomien poika ja tyttökultia jotka on syntyny täällä,sitä vaan on vissiin niin vaikee uskoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä sakeet sekaa islamistit tähän kun etelä-pohjanmaan katujengit on ihan evankelis-luterilaisten,helluntalaisten ja kirkkoon kuulumattomien poika ja tyttökultia jotka on syntyny täällä,sitä vaan on vissiin niin vaikee uskoa
Oliko tämä kk jengi silloin 2004- jotain paikkeilla. Muistan että kuppi maistui ja kännissä örvellettiin. Pelottava sakki sanon mä T entinen kasperilainen
- Anonyymi
Sanna Marin sanoi minä toivon jengien valoa kansalle, aurinkoa kokainia ja marihuanaa, tietenkin tottakai heroiinia ja muuta... kaikkia, nyt ovat ylioppilasjuhlat ja katujengien hauskaa tulossa. Minä pääministeri olen homohen ja lespojen suojelus- ENKELI.
- Anonyymi
täällä ne taitaa olla ihan perus hetero työmiesten/naisten lapsia jotka ei perjantaipullon jälkeen edes kysy mihin poju tai tyttö lähtee tai missä on ollut koko viikonlopun? tuli ny kumminkin kotiin...sitten vasta mietitään kun jotain sattuu. ryöstö,huumepoka,tappo etc...tämä on tulevaisuus junttikylässäkin valitettavasti mutta jostakin ylempää se on lähdöt saanu. täällä tuskin turkkilais ta somali mafialta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täällä ne taitaa olla ihan perus hetero työmiesten/naisten lapsia jotka ei perjantaipullon jälkeen edes kysy mihin poju tai tyttö lähtee tai missä on ollut koko viikonlopun? tuli ny kumminkin kotiin...sitten vasta mietitään kun jotain sattuu. ryöstö,huumepoka,tappo etc...tämä on tulevaisuus junttikylässäkin valitettavasti mutta jostakin ylempää se on lähdöt saanu. täällä tuskin turkkilais ta somali mafialta?
se kattokaas kun televisio ja ratio tuli lakeuksille myöhemmin kun muualle,samoon huumeet ja jengit ne otetahan niin täysillä vastaan kun muu suomi on 30v edellä..viina on toki poltettu kun ruottalaaset isännät opetti niille kun on joutunu tehrä töitä koko ikänsä täällä mailla
- Anonyymi
Joko Seinäjoella on ammuskelua ?
- Anonyymi
Olisko noi jengiläiset niiden persujen 2015 maahan tervetulleeksi toivottelemien vanhempien lapsia? Ovelaa päästää maahan ensin ns. materiaalia ja alkaa sitten syytelemään muita omista tekosistaan.
- Anonyymi
Pub Härmän Häjyn edessä tapettiin joskus mies. Oliko katujengi asialla?
- Anonyymi
Entäs Kyllikki Saari sitten?
- Anonyymi
Ojankaivajat tappoivat olivat ulkomaalaisia.
- Anonyymi
Nämä yksittäistapaukset tulevat tulevaisuudessa lisääntymään, tulee uusi normaali!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423