Lainaako joku 150 euroa

Anonyymi-ap

Hei!

Lainaako joku ystävällinen ihminen 150 euroa tilipäivään asti, joka on 15.3. Maksan asiallisen koron lainalle.

Olen 45 vuotias, vakituisessa työsuhteessa oleva nainen.

9

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huutamallako sinuun saa yhteyden?

• Anonyymi

Siinä vaiheessa kun velkoja on pilvin pimein eri paikkoihin ja sillat on poltettu niin pahasti takana, ettei voi esim. enää luottokorttiakaan höylätä tai keneltäkään lähiomaiselta/ystävältä pyytää lyhyeksi ajaksi tuota summaa, niin sitten tullaan Suoli24:lle.

• Anonyymi

Kun on menetetty luotto todella suvulta ystäviltä ja työnantajalta: Kukan tervejärkinen ei netissä lainaa siloin tuntemattomalle rahaa.Olisit voinut kysyä vippiä työnantajaltasi.Kuin naisena luulisi sinulla on korju ,olisit viennyt ne panttilainaamoon? Jos Muka olet töissä miksi et hallitse rahan käyttöä.Hätä avun saat kirkosta,varaa aika serakunnan diakoni.Saat kauppaan osto lapun.Mutta sillä ei voi ostaa savuketa,ei kaljaa.Pelastusarmeja varaa aika päämajalle: Saat kuukauden kivamuonat ilmaiseksi.Tai lintsaa töistä,vatsakipu ja menen alueesi ilmaiseen hävikki ruoka jonoon.

• Anonyymi

Missä tavattaisiin? Sinun ikäiselle voin vaikka antaa.

• Anonyymi

En ole ystävällinen . Lainaan kuitenkin sinulle 150 € ja maksat takaisin 300€ . Näin se toimii , voit myös tulla pesasemaan ikkunat kämpästäni ja saat kuitattua tuon 150€ sillä ? Olenko sika /perverssi vai jokin muu hekinen kriminaali ?

• Anonyymi

Lainan vakuudesta et ole maininnut toistaiseksi mitään. Asuinpaikkakunnallakin olisi sikäli merkitystä, että jos asut vaikkapa Rovaniemellä ja lainaaja Naantalissa, vakuutena toimivan omaisuuden luovuttaminen olisi aika hankalaa.

• Anonyymi

Mä tarttisin kans lainaa.Meni eläke melkein kokonaan laskuihin.Asun Lapualla ja nainen olen.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      342
      8652
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2551
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2328
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1522
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1371
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      179
      1307
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1207
    Aihe