Rääkkäävät vanhuksia tunnin odotuksella ja vaikeuttaa asioita?
Miksi Virtain OP ei kunnioita vanhuksia
26
1475
Vastaukset
- Anonyymi
Helppo sanoa,ylemmät tahot vaatii. Palvelu ei ole tahoista kiinni.
- Anonyymi
Onko sekin jokin yrittäjä pankki Kihniössä on yrittäjä palkinnon saanut pankki.
- Anonyymi
Minkäs takia kaikki vanhuukset änkee pankkiin juuri samalla kellon lyömällä. Muutenkin rupesin miettimään, onko heillä kiire enään mihinkään?
- Anonyymi
Samalla hetkellä? Eli aukioloaikojen puitteissa?
- Anonyymi
No kuule, kun pankki on auki vain kolmena päivänä viikossa pari tuntia kerrallaan, niin onhan sinne silloin pakko mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule, kun pankki on auki vain kolmena päivänä viikossa pari tuntia kerrallaan, niin onhan sinne silloin pakko mennä.
Ei vastannut kysymykseen. Miksi sinne mennään samalla kellonlyömällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vastannut kysymykseen. Miksi sinne mennään samalla kellonlyömällä?
Tämä! 10:00 jono, 11:30 ei ketään ja aukioloaikaa vielä tunti jäljellä. Mikä pakko on tunkea kaikkien samaan aikaan?
Taitaa ukot ihan tarkotuksella mennä jo ennen 10 jonottaan että saavat turista keskenään oven takana ja sitten odotellessa vuoroaan:))) - Anonyymi
Minkäköhän takia vanhukset änkeää samalla kellon lyömällä pankkiin? Koitas nyt oikein ajatella, miksi?
Olisikohan syynä se, että ne pankki-/kassapalvelut on KAIKISSA pankeissa auki vain muutaman tunnin? Sinunkin on varmasti jossain vaiheessa elämääsi käytettävä livepalvelua, jokainen joutuu näitä käyttämään syystä tai toisesta, jopa jonottamaan kassapalvelua eläkeläisten kanssa ja sitten vaikkapa laina-asioita, varaa aika, saat sen johonkin kuukauden/kuukausien päähän.
Mietitkö koskaan, miksi ihmiset hakee lainansa ns nettipankeista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäköhän takia vanhukset änkeää samalla kellon lyömällä pankkiin? Koitas nyt oikein ajatella, miksi?
Olisikohan syynä se, että ne pankki-/kassapalvelut on KAIKISSA pankeissa auki vain muutaman tunnin? Sinunkin on varmasti jossain vaiheessa elämääsi käytettävä livepalvelua, jokainen joutuu näitä käyttämään syystä tai toisesta, jopa jonottamaan kassapalvelua eläkeläisten kanssa ja sitten vaikkapa laina-asioita, varaa aika, saat sen johonkin kuukauden/kuukausien päähän.
Mietitkö koskaan, miksi ihmiset hakee lainansa ns nettipankeista?Käykö ne vanhukset sitten saman päivän aikana monessa pankissa?
Pitänee vääntää rautalangasta: Virtain OP näyttää olevan auki 10:12:30. Olen itse ollut paikalla 10:00 => jonoa. Olen itse ollut paikalla 11:30 EI KETÄÄN. Jos minulla on asiaa tiskille, menen sinne siis 11:30, silloin kun ei tarvitse jonottaa ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietitkö koskaan, miksi ihmiset hakee lainansa ns nettipankeista?Jos minulla on asiaa tiskille, menen pankkiin joskus 11-12 koska silloin ei ole jonoa, tuo osuu muutenkin ruokatuntiin monella työssä käyvällä. Pakottaako eläkkeellä olo menemään pankkiin jo 10? Ja lainat sovin puhelimessa ja kuittaan sitten sopimukset nettipankin kautta, ei se vaadi pankissa käyntiä. Jos vaatisikin, ei lainoja tiskillä hoideta. Ajanvarauksella saa ajan tosi nopeasti, nopeimmillaan olen päässyt juttusille 2 tunnin sisällä, ei todellakaan menen kuukausien, ei edes viikkojen päähän.
Taitaa johtua enemmän turhasta pelottelusta kuin mistään muusta että eläkeläiset panikoivat pankkiasioiden kanssa. EI SINNE TARVITSE MENNÄ KLO 10! Ja jos on epäselvää, aina voi soittaa, puhelin sentään eläkeläisilläkin yleensä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietitkö koskaan, miksi ihmiset hakee lainansa ns nettipankeista?Siinä on juuri parhaita esimerkkejä vittumaisesta öyhöttäjästä, joka ei ymmärrä sanaakaan mitä hälle yritetään selittää. Vielä monen ihmisen voimin. Parasta huumoria
- Anonyymi
Toinen kassa ja heti
- Anonyymi
Se on kyllä ala-arvoista palvelua. Tekisi mieli sanoa, että "ettäs kehtaavat".
- Anonyymi
Ei muuta kun äänestää jaloillaan ja vaihtaa pankkia. Tai sitten vaan lopettaa kitinän 🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kun äänestää jaloillaan ja vaihtaa pankkia. Tai sitten vaan lopettaa kitinän 🥱
Onhan noita vaihdeltu sitä mukaan, kun häviävät lähitienoilta eli uskallan väittää, että kaikki on läpikäyty paitsi s-pankki, mutta siihen en koskaan haksahda. Samanlaista paskaa tarjolla ja varmasti myös viimeksi mainitulla. Eivät enää kilpaile edes "palvelulla", mutta jos olisi milli tilillä, niin varmaan olisi kova pokkurointi. Tavallinen duunari tuo vaan pankin kiillotetulle lattialle likaa ja häiritsee muuta toimintaa, mutta raha kelpaa saatanan hyvin.
- Anonyymi
Niin mihin hävisi Virtain ystävällisin ja paras ja avulian henkilökunta palveluineen.
- Anonyymi
Olihan he tuolla kihniössä nämä yrittäjäraukat tyhmiä ja sisäänpäin kääntyneitä, kun valitsivat pankin vuoden yrittäjäksi.
- Anonyymi
No joo tähän on tultu kun on kaikenlaisia maitotili pankkeja joissa on vain lehmien ja sonnien mylvintää.
- Anonyymi
Miksi juuri vanhuksille pitäisi levittää punaista mattoa? Eihän niillä ole edes rahaa!
- Anonyymi
He rakensivat sinulle tämänkin keskustelunpalsta mahdollisuuden ,siksi.
- Anonyymi
Koska siis Koska op on toiminut oikein ja asiallisesti.
- Anonyymi
Hienoja jakkupukunaisia,työt vaan ei natsaa.
- Anonyymi
Pankille pitäis myöntää yrittäjäpalkinto. Kihniöläisiltä voisi kysyä kuinka homma tehdään.
- Anonyymi
Tuolta pankilta kyllä turha mitään palvelua asiakkaiden odottaa, alas on vajottu fuusion jälkeen. Ei tarvi kummonen ennustaja olla, niin voi sanoa, että se on parin vuoden päästä lappu luukulla sielläkin.
- Anonyymi
Kihniö meni jo.
- Anonyymi
Vanhukset hassaavat ja ryyppäävät minunkin eläkerahat. Älkää antako heille mitään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872