Bachelor-Anton on raamikas mies, joka haluaa olla herrasmies.
Lue lisää Antonista:
https://www.suomi24.fi/viihde/tiesitko-nama-bachelor-anton-villiintyy-blondeista-ja-asuu-rikkaiden-kaupunginosassa-helsingissa?s24
Tiesitkö nämä? Bachelor-Anton villiintyy blondeista ja asuu rikkaiden kaupunginosassa Helsingissä

10
1283
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä oli Megauutinen. Ketään ei kiinnosta kommentoida sanallakaan 17 tuntiin.
- Anonyymi
Siis koko planeetalla kukaan ei sano mitään 17 tuntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis koko planeetalla kukaan ei sano mitään 17 tuntiin.
Että nämä patseloorin raamit ei pahemmin kiinnostaneet ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että nämä patseloorin raamit ei pahemmin kiinnostaneet ihmisiä.
Ilmeisesti ei ole mitään rääpimistä.
- Anonyymi
Anton kiinnostaa kyllä. On oikea herrasmies.
- Anonyymi
Fiksu mies on ja komea!
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa missä asuu😁! Tai tykkääkö plondeista! Batserollikin on ihan samaa soopaa kuin muutkin tempparit ja Baratiisit!!!!
- Anonyymi
Tottakai ihmisten taustat kiinnostaa.
Tämä on fiksu formaatti. Taidat itse olla joku mitättömyys ja juntti Kouvolasta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620