Miehillä on joka päivä on miesten päivä, ainakin seurustelusuhteissa. Mies on
ottaja ja nainen on antaja ja näin on ollut siitä asti kun elämä nousi merestä maalle. Mies tulee valmiiseen pöytään, puhtaaseen kotiin. Miehet ovat mestreita käyttä
mään hyväkseen naisen kykyä laittaa muiden tarpeet itsensä edelle. Miehillä on
päinvstoin; jo syntymässä saatu minäminä-geeni ja kyky selvyityä aina voittajana
ja saada aina haluamsa.
Tasa-arvon mukaan miehillä pitäisi olla myös Miestenpäivä, mutta
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Ei pidä unohtaa kolmatta sukupuolta .
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17772289s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Naisilla on joka päivä on naisten päivä, ainakin seurustelusuhteissa. Nainen on
ottaja eli loiisii miehen/miesten siivellä ja näin on ollut siitä asti kun elämä nousi merestä maalle. Ennen mies tuli edes valmiiseen maksamaansa pöytään, puhtaaseen kotiin, nykyään femakot ei viitsi tehdä edes kotitöitä.
Naiset ovat mestreita käyttämään hyväkseen miehen parempaa moraalia ja halua laittaa muiden tarpeet itsensä edelle. Naisilla on päinvstoin; jo syntymässä saatu laiskuus ja minäminä-geeni, uhriutuminen, metoo ja woketus. Miehillä älykkäämpinä ja vahvempina on silti kyky selvyityä aina voittajana ja saada aina haluamsa halutessaan, kuten suvakkien ihanne musumaissa tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450