Jeesus ei perustanut alkuseurakuntaa

Anonyymi-ap

Jeesus ei perustanut maallista alkuseurakuntaa, vaan taivaallisen seurakunnan; Jeesukseen kasteessa liitettyjen yhden yleisen eli katolisen seurakunnan
eli Kirkon. Kyriakee, Kristuksen ruumiiseen kasteessa liitettyjen suuri joukko.

Apostolien tekojen aikana alkuseurakunnassa yksi pariskuntakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi ja syy laitettiiin Jeesuksen piikkiin.
Ruumiit haudattiin saman tien eikä asiaa annettu viranomaisille.
Alkuseurakunnan touhujen ihailu ja apostolien tekojen erikoistapauksien tarkka matkiminen ei ole viisasta. Yksittäistapauksista ei pidä mitään yleispäteviä oppeja rakennella.
1. Joh. 2:18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

Alkuseurakunta yhteisomistuksineen kaatui omaan mahdottomuuteensa
jo v. 70jKr.

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viimeinen Ylipäällikön päiväkäsky 11 oikealle apostolille helatorstaina.

      Jeesus ei käskenyt perustamaan mitään maallisia seurakuntia. On vain yksi Paimen ja yksi lauma.

      Jeesus käski kastamalla liittämään kaikki maailman ihmiset itseensä taivaallisen seurakunnan jäseniksi. Käskyt piti opettaa kastetuille, mutta Jeesus huolehtii itse kasteessa ihmiselle antamansa Hengen avulla muusta hengellisestä johdatuksesta ja koulutuksesta.

      Matt.28
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heidät Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

      Kasteen lahja on Jeesuksen kasteeseen lähettämä oma Henki eli Totuuden Henki.
      Usko on Henki meissä. Hengen ominaisuuksia ovat: usko, toivo, rakkaus, raura, ilo ja terve harkintakyky eli terve järki on varma merkki oikeasta Hengestä.

      Meillä on sama Henki kuin Jeesuksella, niin meillä on sama usko kuin Jeesuksella.

      Ilm. 14:12

      Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

    • Anonyymi

      Jumalaa ei voi omistaa.
      Hän on kaikkien

      Mikä oli toi Akapolyptis ja mitä järkevää siinä tapahtuu?

    • Anonyymi

      Pyhän Hengen antama koulutus eli Jumalan koulutus ihmiselle suoraan on sitä oikeata opetusta elämässä.

      "Henki" vei Jeesuksenkin heti kasteen jälkeen erämaahan ja Saatanan kiusattavaksi.

      • Anonyymi

        "Henki" voi viedä ihmisenkin johonkin Saatanan hurmoslahkoon kaadettavaksi maahan opetustarkoituksessa näyttääkseen, että sinne ei pidä jäädä olemaan.


    • Aloitus on täyttä valetta.

      • Anonyymi

        Pietarin uskon varaan ei mitään alkuseurakuntia voitu perustaa, vaikka nimi Pietari kalliota tarkoittaakin.

        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pietarin uskon varaan ei mitään alkuseurakuntia voitu perustaa, vaikka nimi Pietari kalliota tarkoittaakin.

        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!

        On vain Yksi Paimen ja yksi lauma. Kristukseen kasteessa liitetyt ovat yksi Kirkko, Kyriakee=Kristuksen ruumiiseen kasteessa liitettyjen suuri joukko.

        Jeesus tarkoittaa Kalliolla itseään.

        Matt. 16:18

        Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari*, ja tälle KALLIOLLE minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita.

        Ja se Kallio oli Kristus.

        Koko Isrealin sen aikainen 2 milj. kansa oli jo nostettu samalle Kristuskalliolle kasteessa Punaisen meren ylityksen aikana, mutta nyt sama prosessi jatkuu...uuden liiton aikana, kun kansoja kastetaan Kristuskalliolle. Jeesus käski kastamaan kokonaisia kansoja Kristuskalliolle.

        1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se Kallio oli Kristus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vain Yksi Paimen ja yksi lauma. Kristukseen kasteessa liitetyt ovat yksi Kirkko, Kyriakee=Kristuksen ruumiiseen kasteessa liitettyjen suuri joukko.

        Jeesus tarkoittaa Kalliolla itseään.

        Matt. 16:18

        Ja minä sanon sinulle: Sinä olet Pietari*, ja tälle KALLIOLLE minä rakennan kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita.

        Ja se Kallio oli Kristus.

        Koko Isrealin sen aikainen 2 milj. kansa oli jo nostettu samalle Kristuskalliolle kasteessa Punaisen meren ylityksen aikana, mutta nyt sama prosessi jatkuu...uuden liiton aikana, kun kansoja kastetaan Kristuskalliolle. Jeesus käski kastamaan kokonaisia kansoja Kristuskalliolle.

        1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se Kallio oli Kristus.

        5. Moos. 32:18

        Kalliota, joka sinut synnytti, sinä et muistanut; sinä unhotit Jumalan, joka sinulle elämän antoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5. Moos. 32:18

        Kalliota, joka sinut synnytti, sinä et muistanut; sinä unhotit Jumalan, joka sinulle elämän antoi.

        Jaak. 2:7

        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pietarin uskon varaan ei mitään alkuseurakuntia voitu perustaa, vaikka nimi Pietari kalliota tarkoittaakin.

        Matt. 16:23

        Mutta hän kääntyi pois ja sanoi Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!

        Se oli ihan toista asiaa koskeva asia.
        Sinä vastaat vielä valheistasi.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Se oli ihan toista asiaa koskeva asia.
        Sinä vastaat vielä valheistasi.

        Mitä minä olen näitä palstoja seuraillut, niin kohdallasi voi vain sanoa, että "voi taivahan jumala."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä minä olen näitä palstoja seuraillut, niin kohdallasi voi vain sanoa, että "voi taivahan jumala."

        Sinä vastaat vielä kirjoituksistasi.
        Sen tiedän.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinä vastaat vielä kirjoituksistasi.
        Sen tiedän.

        Sinun ei toki tarvitse vastata kirjoituksistasi, siksi lapsekkaita juttusi ovat.


    • Anonyymi

      ilmeisesti kuitenkin perusti naton ?

      • Anonyymi

        Pietari kertoo pariskunnan (Ananias ja Safiira) murhasta rahojen saamiseksi, mutta pääepäilty lienee eräs entinen palkkamurhaaja, jolle ne tappohommat oli entuudestaan tuttuja?

        Ei Jeesus eikä Pyhä Henki pariskuntia rahojen takia tapa.

        Jeesus ei ottanut rahaa edes rikkaalta nuorukaiselta, vaikka siihen oli hyvä tilaisuus.

        Saarnamiehet usein viittaavat Ananiaan ja Safiitan kohtaloon kolehtipuheissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pietari kertoo pariskunnan (Ananias ja Safiira) murhasta rahojen saamiseksi, mutta pääepäilty lienee eräs entinen palkkamurhaaja, jolle ne tappohommat oli entuudestaan tuttuja?

        Ei Jeesus eikä Pyhä Henki pariskuntia rahojen takia tapa.

        Jeesus ei ottanut rahaa edes rikkaalta nuorukaiselta, vaikka siihen oli hyvä tilaisuus.

        Saarnamiehet usein viittaavat Ananiaan ja Safiitan kohtaloon kolehtipuheissaan.

        Helluntaina kasteeseen Jeesuksen lähettämä Pyhä Henki ei ole mikä tahansa henki, vaan Jeesuksen oma, ristinkuoleman kärsimykset läpikäynyt Totuuden Henki.
        Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä. Jeesus pyysi opetuslapsia odottamaan Jerusalemissa kunnes heidät helluntaina kastetaan vedestä ja Hengestä ennen kuin lähtevät sieltä eteenpäin.
        Siihen Jeesuksen puheen "Hengellä kastamisesta" tarkoittaa.

        Ei Raamatussa ketään nimeltä mainittua ihmistä kasteta erikseen pelkällä "hengellä". Eikä siitä ole mitään oheita seurakunnille osoitetuissa kirjeissä, missä ja koska se tapahtuisi ja mitä se tarkoittaisi.

        Ne on lahkolaisten riivaajien henkiä, jotka niitä pelkkiä henkikasteita ihmiselle tarjoavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntaina kasteeseen Jeesuksen lähettämä Pyhä Henki ei ole mikä tahansa henki, vaan Jeesuksen oma, ristinkuoleman kärsimykset läpikäynyt Totuuden Henki.
        Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä. Jeesus pyysi opetuslapsia odottamaan Jerusalemissa kunnes heidät helluntaina kastetaan vedestä ja Hengestä ennen kuin lähtevät sieltä eteenpäin.
        Siihen Jeesuksen puheen "Hengellä kastamisesta" tarkoittaa.

        Ei Raamatussa ketään nimeltä mainittua ihmistä kasteta erikseen pelkällä "hengellä". Eikä siitä ole mitään oheita seurakunnille osoitetuissa kirjeissä, missä ja koska se tapahtuisi ja mitä se tarkoittaisi.

        Ne on lahkolaisten riivaajien henkiä, jotka niitä pelkkiä henkikasteita ihmiselle tarjoavat.

        Irtohenkien kosketuksia ja kasteita kannattaa varoa kuin ruttotautia.

        1. Joh. 5:8

        Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pietari kertoo pariskunnan (Ananias ja Safiira) murhasta rahojen saamiseksi, mutta pääepäilty lienee eräs entinen palkkamurhaaja, jolle ne tappohommat oli entuudestaan tuttuja?

        Ei Jeesus eikä Pyhä Henki pariskuntia rahojen takia tapa.

        Jeesus ei ottanut rahaa edes rikkaalta nuorukaiselta, vaikka siihen oli hyvä tilaisuus.

        Saarnamiehet usein viittaavat Ananiaan ja Safiitan kohtaloon kolehtipuheissaan.

        Kaatolahkoissa ihmisiltä rahastetaan "vapaaehtoisia" uhrilahjoja eli rahaa kerätään monta kertaa illan aikana "iloista antajaa Jumala rakastaa"...

        2. Piet. 2:3 ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.


    • Anonyymi

      ja se Kallio oli ja on Kristus.

      Mooseksen kohtaloksi koitua lyödä kaksi kertaa Jeesus Kalliota vettä saadakseen.

      Se teko esti Mooseksen pääsyn Luvattuun maahan, hän jäi rajalle.

      (vrt. lahkolaisten toinen kaste lahkon jäseneksi, mitä he vaativat entuudestaan Kristityksi kastetulta ihmiseltä)

      Ef.4:5 Yksi kaste, Hen baptisma
      Yksi lyonti Kristuskallioon riittää. Jeesuksen ei tarvi mennä toista kertaa ristille.

      • Anonyymi

        Taisipa Mooseksella olla eturauhasvaivoja, kun piti kopasta kaksi kertaa kallioon, että sai tiristettyä kepillisen vettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisipa Mooseksella olla eturauhasvaivoja, kun piti kopasta kaksi kertaa kallioon, että sai tiristettyä kepillisen vettä.

        Väärämieliset hurmahenget pilkkaa Jumalan sanaa.

        Jaak. 2:7

        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärämieliset hurmahenget pilkkaa Jumalan sanaa.

        Jaak. 2:7

        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkee

        Te "uskithan" olette kaikki hurmahenkiä, pir*ako teitä erottelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te "uskithan" olette kaikki hurmahenkiä, pir*ako teitä erottelemaan.

        Itsensä uskoviksi julistavat eivät ole oikeita kristittyjä ollenkaan, vaan lahkolaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsensä uskoviksi julistavat eivät ole oikeita kristittyjä ollenkaan, vaan lahkolaisia.

        Uskovaisiahan ne on Muslimit, Hindut jne,
        Ihminen saadaan käännymällä tulemaan ihan mihin uskoon tahansa.
        Helluntailaiset on käännynnäisiä je pelkkä vesikaste siihen päälle on proselyyttikaste eli käännynnäiskaste.


    • Anonyymi

      Jeesus ei opeta eikä puhu mistään ihmisiä eriarvoistavista armolahjaopeista.
      Pyhä Henki Persoona ja kellä Pyhä Henki on, on kaikki mitä Pyhä Henki on ja edustaa. Usko,toivo, rakkaus, rauha, ilo ja terve harkintakyky eli terve järki on oikean uskon varma tunnusmerkki.

      Paavalin keinoja rakentaa hierarkioita perustamiinsa seurakuntiin, hajoita ja anna ihmisille eri rooleja keksimällä ihmisiä eriarvoistavia "armolahjoja".

      Ei Jumala ilman syytä lähettänyt Paavaliin Saatanan enkeliä ja siten pysäyttänyt sen miehen toimintaa.

      Molemmille Sauluksille kävi ihan samalla tavalla.

      1. Sam. 16:14

      Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

      Job 4:18

      Katso, palvelijoihinsakaan hän ei luota, enkeleissäänkin hän havaitsee vikoja.

      • Anonyymi

        Jeesus ei juurikaan puhunut tästä maallisesta vaelluksesta eikä mistään maalisista seurakunnista, vaan kaikki tähtäsi ikuiseen elämään, mihin ihminen tulee osalliseksi kun Jumala kasteessa liittää synneistä puhtaaksi pesmänsä sielun ikuista elämää varten Kristuksen ylösnousemusruumiin jäseneksi.

        Liha ja veri ei peri Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta.

        1. Kor. 12:13

        Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

        Juuri tuota Jeesus tarkoittaa omalla taivaallsisella seurakunnalla, johon ihminen kasteessa pääsee jäeneksi.

        "Ja tälle Kalliolle, minä rakenan seurakuntani" Jeesus tarkoitti kaikkia Kristillisessä kasteessa Jeesuksen ylösnousemusruumiiseen liitettyjä, ketkä kerran tulevat taivaallisen seurakunnan näkyviksi ihmisiksi ylösnousemuksessa.


      • Häivy valehtelemasta kristittyjen palstalta.
        Olet ilmeisesti valhe juutalainen.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Häivy valehtelemasta kristittyjen palstalta.
        Olet ilmeisesti valhe juutalainen.

        Sinä Stand Up koomikko, et valikoi näiden palstojen kirjoittajia, jos ymmärsit mitä tarkoitin.


    • Anonyymi

      Israelin koko 2 milj. kansa muodosti sen yhden seurakunnan. Mitään muuta seurakuntamallia ei ole ennettu.

      Heidät kaikki oli kasteessa Punaisen meren ylityksen aikana litetty koko kansa yhteen ja samaan seurakuntamalliin. Se on Jeesuksen seurakuntamalli. Yksi yhteinen seurakunta koko kansan kaikille ihmisille.

      1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
      2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
      3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
      4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.

      Huom. myös lapset saivat saman kasteen kuin aikuiset seurakunnan jäseniksi.

      Joel 2:16

      Kootkaa KANSA, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

      Kaikki hullut ja hurmahenkiset lahkohenksiset piti heittää ulos seurakunnasta eli kansasta

      Jer. 29:26

      'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.

      Jumalan käskyt oli osa sitä kansalle annettuja lakeja, joita piti totella ja siten osoittaa kuuliaisuutta Jumalalle.

      Tottelemattomuus on ankarasti rangaistu.

      Jos poikalapsi jätettiin ympärileikkaamatta, niin lapsi piti kivittää kuoliaaksi, koska sellainen ei kuulunut Jumalan säätämään ikuiseen liittoon.

      Vanhemmilla oli vastuu pojan ympärileikkauksesta Jumalan lapseksi. (nyk.kaste lapselle)

      1. Moos. 17:14

      Mutta ympärileikkaamaton miehenpuoli, jonka esinahan liha ei ole ympärileikattu, hävitettäköön kansastansa; hän on rikkonut minun liittoni."

      • Anonyymi

        Jeesus puhuu KANSASTA kun hän antaa käskyn ketkä kaikki pitää kastaa. Koko kansa. Eli kaikki ihmiset, kansakunnittain.

        Matt.28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki KANSAT minun opetuslapsikseni, kastamalla heidät
        Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."


    • Anonyymi

      Jumala pesee kasteessa synnit pois.

      16 Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi,ja pestä pois syntisi.'

      16 Varför dröjer du då nu? Stå upp och låt döpa dig och avtvå dina synder, och åkalla därvid hans namn.' [Apg. 2,38]

      16 What are you waiting for now? Get up, be baptized, and have your sins washed away as you call on his name.’ [Acts 2:38; 9:14; Rom 10:13; Heb 10:22]

      Murhamiehellekin sanottiin anna kastaa itsesi eli anna sovittaa itsesi Jumalan kansa kasteessa, jossa Jumala pesee synnit pois ja Kristuksen kuoleman tähden ja veren sovitus tulee henkilökohtaiseksi sovitukseksi kasteessa. Kasteessa se Jeesus otetaan vastaan, eli Jeesuksen kasteeseen lähettämä Pyhä Henki on Jeesuksen Henki.

      Fyysinen Jeesus on taivaassa, istuu Isän oikealla Puolella.

      • Jeesus on maanpäällä siellä missä 2 tai useampi kokoontuu Hänen nimessään.
        Jumala on Henki.Hän ei ole aika eikä paikka sidonnainen kuten tavallinen ihminen.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Jeesus on maanpäällä siellä missä 2 tai useampi kokoontuu Hänen nimessään.
        Jumala on Henki.Hän ei ole aika eikä paikka sidonnainen kuten tavallinen ihminen.

        "Hyvis " eksyttää ja laajentaa Jeesuksen maan päällisiä puheita.

        Jeesus lupasi olla maan päällä eläissään kavereidensa kanssa kun muutama sitä pyysi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvis " eksyttää ja laajentaa Jeesuksen maan päällisiä puheita.

        Jeesus lupasi olla maan päällä eläissään kavereidensa kanssa kun muutama sitä pyysi.

        Pystyt kyllä parempaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvis " eksyttää ja laajentaa Jeesuksen maan päällisiä puheita.

        Jeesus lupasi olla maan päällä eläissään kavereidensa kanssa kun muutama sitä pyysi.

        Jeesuksen nimessä vaikka kokoontuu sata ihmistä, niin ei se sitä tarkoita, että siinä on Jeesus heidän keskellään niitä ihmisiä selälleen kaatamassa.

        Matt.7
        22 Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!


    • Anonyymi

      Hurmoslahkoissa otetaan vastaan milloin mitäkin hurmoshenkiä jeesuksina ja kaadutaan seläällen maahan sen valejeesuksen voimasta ja painosta.

      • Anonyymi

        Ylivainiokin painoi pedon merkkiä ja kastinmerkkiä ihmisen otsaan Hindujen vanhalla tekniikalla,, nopealla tönäisyllä keskelle otsaa, siihen kohtaa mihin kastinmerkki painetaan.
        Hindun käyttivät Ylivainion käyttämästä kaatotekniikasta nimeä "shaktipat"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylivainiokin painoi pedon merkkiä ja kastinmerkkiä ihmisen otsaan Hindujen vanhalla tekniikalla,, nopealla tönäisyllä keskelle otsaa, siihen kohtaa mihin kastinmerkki painetaan.
        Hindun käyttivät Ylivainion käyttämästä kaatotekniikasta nimeä "shaktipat"

        Ihmisen keskellä otsaa on ns. kolmas silmä, josta ne pahat kaatohenget menee ihmisen sisälle..Ylivainio käytti Hindujen tekniikkaa pahojen kaatohenkien viemiseksi ihmisen sisälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen keskellä otsaa on ns. kolmas silmä, josta ne pahat kaatohenget menee ihmisen sisälle..Ylivainio käytti Hindujen tekniikkaa pahojen kaatohenkien viemiseksi ihmisen sisälle.

        Ylivainio osasi kaikki poppamiesten konstit. Kävi tapaamassa aboriginaaleja juuri ennen kaatotouhujen aloittamista. Ihmiset menivät miehen eteen rukousjonoihin kristinuskolle vieraan hengen kaadettavaksi.

        Shaktipat
        Käännetty englannista-Shaktipat tai Śaktipāta viittaa hindulaisuuteen henkisen energian välittämiseen toiselle henkilölle toisen toimesta tai suoraan jumaluudesta.


    • Anonyymi

      Jeesus varoittaa Jeesuksen nimeä käyttävista eksyttäjistä. Ei siinä itse Jeesus tule ihmistä vastaan vaan Valon enkeli, joka on pukeutunut Jeesukseksi ja apostoleihinsa, eli lahkosaarnaajia siinä tarkoitetaan, kaatajia ja muita hurmostelijoita.

      2. Kor. 11:14

      Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
      Ei myös ihmekään ole; sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.

      Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.

      15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

      15 Ei siis se ole suuri, jos myös hänen palveliansa itsensä asettelevat niinkuin he olisivat vanhurskauden saarnaajat, joiden loppu pitää oleman heidän töittensä perään.

      • Anonyymi

        Amerikassa sikisi eksytyslahkoja 1900-luvun alussa ja samoihin aikoihin niitä puskettiin Suomeen.
        (Jehovantodistajat, Helluntaintodistajat, Mormonintodistajat,Adventintodistajat,Vapaamuurarit jne.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikassa sikisi eksytyslahkoja 1900-luvun alussa ja samoihin aikoihin niitä puskettiin Suomeen.
        (Jehovantodistajat, Helluntaintodistajat, Mormonintodistajat,Adventintodistajat,Vapaamuurarit jne.)

        Joka tapauksessa "lestat" on suurin riesa, varsinkin siellä Pohjois-Suomessa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka tapauksessa "lestat" on suurin riesa, varsinkin siellä Pohjois-Suomessa..

        Lestadiolaisuus on Kristinuskon herätysliike.

        Jenkkilahkot ovat Antikristillisia henkiliikkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestadiolaisuus on Kristinuskon herätysliike.

        Jenkkilahkot ovat Antikristillisia henkiliikkeitä.

        Helluntailaisten henget ja opit toi Amerikasta tänne Suomeen Gerhard Olsen-Smidt -niminen mies, joka tuomittiin vankilaan sodomiasta.
        Keksi nyt siitä sitten lapsille iltasatuja.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailiikkeen perustajat sekä Amerikassa että Suomessa vietiin vankilaan sodomain harjoittamisesta. Enää sitä ei pysty salaamaan.

        googlaa: Charles Fox Parham, J.J.Jourdan, Daniel Silliman (USA)

        Gerhard Olsen-Smidt (Suomessa)

        Minua ei kiinnosta hellarien touhut, kun en ole ollut niitten kanssa missään tekemisissä. En haluaiasi olla lestojenkaan kanssa missään tekemisissä, mutta ne on valitettavasti niin sikiävää porukkaa, että vaikeaa niitä on vältellä.


    • Anonyymi

      ther on yksi suurimmista eksyttäjistä, mitä maailman on koskaan nähnyt. Väärä profeetta joka antoi antisemitismin Hitlerille. "minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista."
      Lutherin hapatus on levinnyt koko kristilliseen opetukseen myös ns. vapaisiin suuntiin. Luther toi kristinoppiin Mooseksen lain ja sotki Vanhan liiton lain Paavalin ja Jaakobin selvään opetukseen Jeesuksen omille annetusta Kristuksen laista.
      Luterilaisen nikolaiittain opin mukaan on papisto, hengellinen yläluokka ja rahvas, alistetut, jonka hengellistä elämää papit hallitsevat.
      Jeesus opetti aktiivisuutta: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan. Sen sijaan Luther opit loivat laitoskirkon kuin tehtaan, joka tuottaa jäsenilleen sakramenttien kautta ikuisen elämän. Luterilaisen opetuksen mukaan ei tarvitse etsiä Taivasten valtakuntaan, ei laskea kustannuksia, ei tarvitse taistella päästäkseen ahtaasta portista sisälle, vaan kaikki tulee kirkkolaitoksen kautta valmiita pöytään. Lähes kaikki Jeesuksen opetukset ovat poljetut kirkon taholla jalkoihin. Luterilaisen kirkon kaikkein tärkeimmästä opista: vauvojen vedenvaluttelurituaalista ei löydy yhtä ainoaa esimerkkiä tai opetusta Jumalan Sanasta.

      • Anonyymi

        Jeesuksen monet jakeet koskevat Jeesuksen maan päällistä aikaa ja liittyvät siihen aikaan kun Jeesus oli fyysisesti tavattavissa ja parantamassa ja pelastamassa ihmisiä maan päällä eläissään.

        Luuk. 5:24

        Mutta jotta tietäisitte, että Ihmisen Pojalla* on valta antaa maan päällä syntejä anteeksi" -- hän puhui nyt halvaantuneelle -- "minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."

        Helluntailaisten kaatokouksista, valeparantamiset, jalanvenyttämiset, selälleen kaatamiset jne. Jeesusta ei löydy etsimälläkään. Sielunvihollinen ohjaa ihmeillä ja tunnusteoilla ihmisen etsimään väärästä paikasta, niin ei löydä koskaan.
        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe