Torstain Toinen Visa - Osaatko seksiasiat?

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000009437797.html

No niin, etenkin kaikki vanhemmat, varsinkin teinien vanhemmat, nyt näyttäkää osaamisenne tai alkakaa säästämään lastenlasten varalle 😂
Ja kun teette visaa, niin muistakaa että kyseessä on yläkoulun seksuaalikasvatuksen kysymykset, siis tarkoitus valistaa, todellisuus voi olla hieman toinen, harmaalla alueella.

Torstain eka visa, kurppavisa löytyy tuolta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17772881/torstain-tipuvisa---tunnista-kurpat-parstasta

Tuloksesi: 9 / 12
OLET ELÄIN, MIELETÖN SEX MACHINE!!! 🤣

51

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällain vaatimattomasti 😄

Tuloksesi: 11 / 12
      Kova tulos!
      Onneksi olkoon: olet hyvin perillä tärkeistä perusasioista.

• Loistava tulos!

Ainakaan vahingossa ei maailmaan putkahda pikku-Xenoja enää lisää 😁

• randombypasser kirjoitti:

Loistava tulos!

Ainakaan vahingossa ei maailmaan putkahda pikku-Xenoja enää lisää 😁

Juu ei..

Äkkinäinen vilkaisu palstalla näyttää siltä, että jollakulla on ollut tylsää ja hän on kaivellut koko aloitelaatikon ja kumonnut sieltä pohjimmaiset takaisin palstalle. 😄
        Mielenkiintoista..

• Xena-183 kirjoitti:

Juu ei..

Äkkinäinen vilkaisu palstalla näyttää siltä, että jollakulla on ollut tylsää ja hän on kaivellut koko aloitelaatikon ja kumonnut sieltä pohjimmaiset takaisin palstalle. 😄
        Mielenkiintoista..

Juu, noita alkoi joskus iltapäivän lopulla nousemaan näkösälle, selvästi jonkun päivä oli ollut turhauttava 😂

• Anonyymi

Joo 11 oikein, vaikka en näitä tietoja mihinkään tarvi. se petting meni sattumalta oikein. Ja se yhdistelmäehkäisyvalmiste meni väärin. siis mitä tolla tiedolla tekee. En nyt sitäkään tiedä, mitä mun päänsärkylääke sisältää, kun en millekään allerginen. Olen siis mies.

• Loistava tulos!

Ikinä ei tiedä, jos vaikka joskus noita tietoja tarvitsisit johonkin. Vaikkapa tällaiseen visaan 😂

• "Onneksi olkoon: olet hyvin perillä tärkeistä perusasioista."

• Mutta mitä helvettiä siellä oli vaihtoehtona "seksitesteissä käynti" siis kuka tuonkin on kirjoittanut🤣🤣🤣 olisiko vaikka sukupuolitauti -testit?

• Loistava tulos!

Ja onneksi on edes perusteet hallussa... 🤣

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

Mutta mitä helvettiä siellä oli vaihtoehtona "seksitesteissä käynti" siis kuka tuonkin on kirjoittanut🤣🤣🤣 olisiko vaikka sukupuolitauti -testit?

Mitä, etkö sä ole käynyt seksitestissä? Pk-seudulla kaikki nuoret käy, siellä testataan kuinka hyvin osaa naida ja annetaan kehitysvinkkejä, ammattilaiset opastaa 😂

Mitä, etkö sä ole käynyt seksitestissä? Pk-seudulla kaikki nuoret käy, siellä testataan kuinka hyvin osaa naida ja annetaan kehitysvinkkejä, ammattilaiset opastaa 😂

No tuon testin tekijä on tainnut käydä. Nyt selkis monta asiaa, kun jotkut asiakkaat pyytää seksitestiä🤣🤭 mä oon naivina luullut et ne haluaa vaan sukupuolitauti -testit. Voi mua. Aina oppii uutta.

No tuon testin tekijä on tainnut käydä. Nyt selkis monta asiaa, kun jotkut asiakkaat pyytää seksitestiä🤣🤭 mä oon naivina luullut et ne haluaa vaan sukupuolitauti -testit. Voi mua. Aina oppii uutta.

No niin, katsos taas työnkuvasi laajeni 😁
        Sitten vaan seksitestin kyselijää kädestä kiinni ja takahuoneeseen 😂

No niin, katsos taas työnkuvasi laajeni 😁
        Sitten vaan seksitestin kyselijää kädestä kiinni ja takahuoneeseen 😂

Jostain syystä ne kyselijät on muutenkin miehiä. Naiset puhuu asioista niiden oikeilla nimillä😉

Jostain syystä ne kyselijät on muutenkin miehiä. Naiset puhuu asioista niiden oikeilla nimillä😉

Miehet on kato niin häveliäitä, etenkin naisten seurassa 😁

Mä kyllä vähän epäilen tota lausuntoas naisten puheista...

• Tulos: 6/12. Olet melko hyvä tietäjä.

• Kelpo tulos!

Kelpo tulos!

Kiitos Rande =)

• 9/12 vähän petyin tähänkin. Olisin halunnut pärjätä paremmin tällä osa-alueella.😄.

• Hieno tulos!

No eiköhän sulla oo just ne tärkeimmät 9 asiaa niistä 12:sta hallussa, niin se varmaankin riittää kyllä kun lähikontaktiin pääset 😁

Hieno tulos!

No eiköhän sulla oo just ne tärkeimmät 9 asiaa niistä 12:sta hallussa, niin se varmaankin riittää kyllä kun lähikontaktiin pääset 😁

No eiköhän.🙂. Ainahan sitä tietysti paremmin haluis osata toista miellyttää mutta eihän se nyt varsinaisesti tän visan aihe ollukkaan.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No eiköhän.🙂. Ainahan sitä tietysti paremmin haluis osata toista miellyttää mutta eihän se nyt varsinaisesti tän visan aihe ollukkaan.😄.

Tietenkin, mutta ei kysyvä tieltä eksy 😉
        Ehkä mun tarttee ettiä jotain materiaalia netin syövereistä millä voi visailla niissäkin taidoissa 😂

Tietenkin, mutta ei kysyvä tieltä eksy 😉
        Ehkä mun tarttee ettiä jotain materiaalia netin syövereistä millä voi visailla niissäkin taidoissa 😂

Eti ihmeessä vois olla hauskaa visailla siinäkin aihealueessa.😁. Siinä oot kyllä oikeessa että kysymällä ja avoimesti keskustelemalla sekin tilanne parhaiten ratkee.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Eti ihmeessä vois olla hauskaa visailla siinäkin aihealueessa.😁. Siinä oot kyllä oikeessa että kysymällä ja avoimesti keskustelemalla sekin tilanne parhaiten ratkee.🙂.

No kattotaan mitä täsä kerkiää... Niin sanottuja "opetusvideoitahan" kyllä löytys minkä huvittaa 🤣

No kattotaan mitä täsä kerkiää... Niin sanottuja "opetusvideoitahan" kyllä löytys minkä huvittaa 🤣

Joo se materiaali ei kesken lopu mutta aika harvoin se kovin realistista ja hyvään lopputulokseen johtavaa on vaikka kai niitä ihan aivan oikeitakin opetusvideoita on tehty.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo se materiaali ei kesken lopu mutta aika harvoin se kovin realistista ja hyvään lopputulokseen johtavaa on vaikka kai niitä ihan aivan oikeitakin opetusvideoita on tehty.🙂.

No eihän se ole, niinku eräkin tuttu siitä aikanaan sanoi, niin se on ku nahkasingeriä kattos ja tasampaa tikkiä se alkuperänen singeri tekee 😂

No eihän se ole, niinku eräkin tuttu siitä aikanaan sanoi, niin se on ku nahkasingeriä kattos ja tasampaa tikkiä se alkuperänen singeri tekee 😂

No on osuvasti kuvailtu kyllä.🤣😂.

• Anonyymi

Yllättäen sain kaikki oikein mutta minulla onkin ollut kymmeniä seksikumppaneita.

• Mahtava tulos!

Ei oppi ojaan kaada ja harjoitus tekee mestarin? 😉

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Mahtava tulos!

Ei oppi ojaan kaada ja harjoitus tekee mestarin? 😉

Ei koulussa puhuttu seksistä mitään oppitunneilla. Kaikki opit olen saanut kokemuksen kautta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei koulussa puhuttu seksistä mitään oppitunneilla. Kaikki opit olen saanut kokemuksen kautta.

Oppia se on sekin, minkä tekemällä saa, ei sitä penkiltä tartte hakea. Tai voi sitä penkilläkin tehdä. Siis opettelua. Joo.

• Anonyymi

Tuloksesi: 11 / 12
      Kova tulos!

Onneksi olkoon: olet hyvin perillä tärkeistä perusasioista.

• Loistava tulos!

• Anonyymi

Loistava tulos!

Pari valintaa meni arvaten, mutta kaikki lasketaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Pari valintaa meni arvaten, mutta kaikki lasketaan.

Tää on tulosurheilua, vain pisteillä on väliä 😁

• Anonyymi

"Tuloksesi: 11 / 12
      Kova tulos!
      Onneksi olkoon: olet hyvin perillä tärkeistä perusasioista."

Ihan ok tulos. Luulin, että meillä on laissa erikseen sellainen kuin paritusrikos, mutta ilmeisesti ei sitten.

P.S. mikä hitto on "seksitesti"? Sukupuolitautitestin ymmärrän, mutta mitä tehdään seksitestissä?

• Loistava tulos!

Seksitestillä siis testataan testattavan seksitaitoja 🤣

• Anonyymi

8 pistettä.

Kirjautumaton palstalutka

• Hieno tulos!

Tosin muistaakseni sanoit ettet aio hankkia lapsia... Tuolla tuloksella... Kannattaa harjoitella 😁

• Anonyymi

Hieno tulos!

Tosin muistaakseni sanoit ettet aio hankkia lapsia... Tuolla tuloksella... Kannattaa harjoitella 😁

Joo, en aio tosiaan lisääntyä. Jätän sen niille, jotka kokevat suvunjatkamisen positiiviseksi asiaksi ja joista on henkisesti ja fyysisesti vanhemmiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, en aio tosiaan lisääntyä. Jätän sen niille, jotka kokevat suvunjatkamisen positiiviseksi asiaksi ja joista on henkisesti ja fyysisesti vanhemmiksi.

Se vaan taitaa useammin mennä niin päin, että ne joilla on köykäisimmät edellytykset vanhemmiksi sikiävät eniten ja ne joilla olisi selvästi paremmat edellytykset sikiävät vähän tai eivät ollenkaan. Näin siis useammin, mutta ei edes useimmiten.

• Anonyymi

WÖÖÖÖ Keskeytetty yhdyntä on todellakin ehkäisymenetelmä. Ehkä huonolaatuinen mutta todellakin parempi kuin roiskia sisään.

• Nämä pitäisi olla kaikilla teidossa. Opettavainen visa. Kertaus ei ole pahitteeksi. 😊

"Tuloksesi: 12 / 12
      Kova tulos!

Onneksi olkoon: olet hyvin perillä tärkeistä perusasioista."

Thänks! 😉

• Mahtava tulos!

Teillä ei varmastikaan ole yhtään harkitsematonta jälkikasvua eikä jälkikasvun kasvuakaan 😁

Mahtava tulos!

Teillä ei varmastikaan ole yhtään harkitsematonta jälkikasvua eikä jälkikasvun kasvuakaan 😁

Ei ole. Jälkikasvu on tarkkaan suunniteltu ja hartaasti toivottu. 😊

• tosi.typy kirjoitti:

Ei ole. Jälkikasvu on tarkkaan suunniteltu ja hartaasti toivottu. 😊

Tuolla seksuaalivalistuksen tietotasolla mikään muu olisikin yllätys, joskin luultavasti silti mieluisa yllätys 😁

Tuolla seksuaalivalistuksen tietotasolla mikään muu olisikin yllätys, joskin luultavasti silti mieluisa yllätys 😁

Koskaan ei voi olla liian varma, eikä mikään muu kuin kieltäytyminen ole 100%:sta, mutta omalla kohdalla olen mielestäni huolehtinut asioista asiallisesti. En jättänyt yllätyksille tilaa.

Tosin, joillekin se "vahinko" voi olla suuri ja toivottu yllätys, kunhan alkushokista selvitään. 😊

• tosi.typy kirjoitti:

Koskaan ei voi olla liian varma, eikä mikään muu kuin kieltäytyminen ole 100%:sta, mutta omalla kohdalla olen mielestäni huolehtinut asioista asiallisesti. En jättänyt yllätyksille tilaa.

Tosin, joillekin se "vahinko" voi olla suuri ja toivottu yllätys, kunhan alkushokista selvitään. 😊

Perimätiedon mukaan edes kieltäytymys ei ole 100% varma tapa välttyä jälkikasvulta 😇😁

Niin, kyllä siinä menee elämä kerralla aika solmuun, jos saa sellaisen yllätyksen... Kauhea ajatellakaan, minä menisin ihan sekaisin ja paniikkiin 😂

Perimätiedon mukaan edes kieltäytymys ei ole 100% varma tapa välttyä jälkikasvulta 😇😁

Niin, kyllä siinä menee elämä kerralla aika solmuun, jos saa sellaisen yllätyksen... Kauhea ajatellakaan, minä menisin ihan sekaisin ja paniikkiin 😂

Kyllä siinä kieltämättä elämä heittää volttia, kun sellainen pieni käärö laitetaan syliin ja sanotaan: "Tää on nyt sun, huolehdi siitä 24/7/365 ja tee parhaasi!" Pakoon et enää pääse. Hulluinta asiassa on, että sen haasteen ottaa ilomielin ja avosylin vastaan. 😂

• tosi.typy kirjoitti:

Kyllä siinä kieltämättä elämä heittää volttia, kun sellainen pieni käärö laitetaan syliin ja sanotaan: "Tää on nyt sun, huolehdi siitä 24/7/365 ja tee parhaasi!" Pakoon et enää pääse. Hulluinta asiassa on, että sen haasteen ottaa ilomielin ja avosylin vastaan. 😂

No sepä juuri. Sulle lyödään muutaman kilon huutava Turun sinappi-tuubi syliin ja sitä vaan idioottina virnuilee vaikka söis pari sitruunaakin 😂

Ihminen on kumma otus 😁

• Anonyymi

Vihaat ilmeisesti kovin ihmistä?

• Miksi vihaisin, en minä vihaa muitakaan eläimiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3136
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2573
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2561
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2228
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      480
      1914
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1871
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1855
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1694
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1617
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1472
    Aihe