Viikonloppuna onko kiireinen.
Mitäs meinasit touhuta
87
826
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan tiedän kuka siinä unessa oli.
- Anonyymi
Mitenkä tämä liittyi kysyttyyn kysymykseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä tämä liittyi kysyttyyn kysymykseen
Ei se liittyny joo, tuli vaan yks uni mieleen samaan aikaan kun alotus ilmesty. Sitten aloinkin miettiin asiaa yksinäni ja nukahdin. Piti sanoo vielä hyvää yötä yhdelle mutta jostain syystä en sitä tehny.
En tiedä vielä. Tuskin on kiirettä.
- Anonyymi
Huomenna kauppaan. Siitä se viikonloppu alkaa.
- Anonyymi
Kori vai kaks kaljaa sillä sen vauhdin saa päälle tai si kiskot riittävän nopiast ni eiköhän se nukkumatti tuu pian kylään
- Anonyymi
Ei suunnitelmia vielä :).
- Anonyymi
Etkö näe sitä naista? Iltaa sinne. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö näe sitä naista? Iltaa sinne. :)
Iltaa, toivottavasti näen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltaa, toivottavasti näen
Kiva. :) et käytä enää paljoa hymiöitä etkä muutenkaan kirjoittele. Mutta sinullakin taitaa olla muuta elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva. :) et käytä enää paljoa hymiöitä etkä muutenkaan kirjoittele. Mutta sinullakin taitaa olla muuta elämää.
No en mä tiedä osaanko mä auttaa yhtään :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en mä tiedä osaanko mä auttaa yhtään :).
Osaat sinä auttaa. Ei sinun nyt tarvitse täysin osatakaan. :) ja eikö voi vain jutella? Ei nyt tarvitse mikään auttamissuhde olla vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaat sinä auttaa. Ei sinun nyt tarvitse täysin osatakaan. :) ja eikö voi vain jutella? Ei nyt tarvitse mikään auttamissuhde olla vain.
Voi jutella :). Onko pohjoisessakin kylmä? Tietysti on :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama virsi taas. Keksitään jotain uutta :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama virsi taas. Keksitään jotain uutta :).
Ai mitä uutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jutella :). Onko pohjoisessakin kylmä? Tietysti on :).
Ai sinusta meillä ei ole mitään puhuttavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis miten niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis miten niin?
Kun tuolla aikaisemmin kysyit ja vastasit samassa lauseessa. Ehkä meillä ei ole sinun mielestä. Ehkä tämä on vain auttamissuhde sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tuolla aikaisemmin kysyit ja vastasit samassa lauseessa. Ehkä meillä ei ole sinun mielestä. Ehkä tämä on vain auttamissuhde sinulle.
Missä oon kysynyt ja vastannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä oon kysynyt ja vastannut?
Tuota onko kylmä ja vastasit että on.
- Anonyymi
Ei siinä mikään ollut väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mikään ollut väärin.
En ymmärrä miks sitte suutuit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miks sitte suutuit
En ole suuttunut mistään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole suuttunut mistään?
Väitit etten haluis jutella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen olo tuli tuosta kommentista. Voin toki olla väärässäkin. Kysymys oli enemmän onko meillä juteltavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole haluamis asia vaan onko sitä puhuttavaa? Vai onko tämä vain minun auttamista pelkästään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen olo tuli tuosta kommentista. Voin toki olla väärässäkin. Kysymys oli enemmän onko meillä juteltavaa?
On minusta mut ei varmaan susta ku et edes vastannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole haluamis asia vaan onko sitä puhuttavaa? Vai onko tämä vain minun auttamista pelkästään.
Ei, sanoin kyl eilenkin et puhutaan muusta jos haluat..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minusta mut ei varmaan susta ku et edes vastannut.
Vastannut mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, sanoin kyl eilenkin et puhutaan muusta jos haluat..
En huomannut sitä. Menin nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastannut mihin?
Että onks siellä kylmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huomannut sitä. Menin nukkumaan.
Sanoin sitä ennen muistaakseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että onks siellä kylmä?
On kylmä. Ei niin kylmä kuin voisi olla mutta pakkasella reilusti. Entä siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin sitä ennen muistaakseni.
Ai en kai sitten tajunnut asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kylmä. Ei niin kylmä kuin voisi olla mutta pakkasella reilusti. Entä siellä?
On mun mielestä aika kylmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai en kai sitten tajunnut asiaa.
Eikun olit mennyt nukkuu just ku sanoin :). Tarkistin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun olit mennyt nukkuu just ku sanoin :). Tarkistin
Sellaista. Ei kai kaikkea voi huomata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista. Ei kai kaikkea voi huomata.
Joopa, no jutellaan joku toinen päivä. Jos edes haluat, ainaki yritin. Hyvät yöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa, no jutellaan joku toinen päivä. Jos edes haluat, ainaki yritin. Hyvät yöt.
Taas teet tuon. Heität vaan kaiken kehään pienestä ja häivyt mielummin paikalta olettaen asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas teet tuon. Heität vaan kaiken kehään pienestä ja häivyt mielummin paikalta olettaen asioita.
Sinäpä oot taas tuolla tuulella että haluat vain syytellä. Mitäs keskustelua se tällainen on että saa lukea vaan mitä tekee väärin. Jutellaan muulloin jos kerta niin huono oon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäpä oot taas tuolla tuulella että haluat vain syytellä. Mitäs keskustelua se tällainen on että saa lukea vaan mitä tekee väärin. Jutellaan muulloin jos kerta niin huono oon.
Missä olen sanonut että olet huono? Mikä kohta on ollut sinun syyttelyä?
- Anonyymi
Mitä sitä turhaan suunnittelee jännempää kun ei ennalta suunnittele pienempi todennäköisyys että tartteis pettyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitä turhaan suunnittelee jännempää kun ei ennalta suunnittele pienempi todennäköisyys että tartteis pettyä
Totta tämäkin. En ole tuo ensimmäinen vastaaja vain toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritit? Missä kohtaa? Jos itse kysyt ja vastaat. Heti lähdet kun saat tilaisuuden dramaattisesti karkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritit? Missä kohtaa? Jos itse kysyt ja vastaat. Heti lähdet kun saat tilaisuuden dramaattisesti karkuun.
No ehkä se vaan leikkisästi vastasi, että tietysti pohjoisessa on kylmää kun siellä yleensä on? Ei se tarkota ettei odota toiselta vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä se vaan leikkisästi vastasi, että tietysti pohjoisessa on kylmää kun siellä yleensä on? Ei se tarkota ettei odota toiselta vastausta.
Onko täällä riitaa havaittavissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi puhuttavaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole väittänyt.
- Anonyymi
En yhtään mitään. Ehkä käyn puuilossa tai tokmannilla tai jyskissa ostamassa jotain pientä kivaa kotiin ja nukun ja syön ja ulkoilen ja haaveilen miehestä. Pakkanen katoaa taas.
- Anonyymi
T4 onkii söpis dii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T4 onkii söpis dii
Jaa, pitääkin käydä jyskin sivuilla katselemassa etukäteen.
- Anonyymi
Kova duuni on rahaa 🎵🎶 Eli töissä menee.
- Anonyymi
En tiiä vielä, jotain rentouttavaa varmaan ja uimaan.
- Anonyymi
Minne menet uimaan? Itse pohdin avantoa. Joku kulttuurijuttukin voisi olla kiva viikonloppuohjelma, kun kalenteri näyttää tyhjältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne menet uimaan? Itse pohdin avantoa. Joku kulttuurijuttukin voisi olla kiva viikonloppuohjelma, kun kalenteri näyttää tyhjältä.
Ihan uimahalliin menen ja vuoden verran olen satunnaisesti harrastellut jotta saa vähän kuntoa lisää. Olen sen verran mukavuudenhaluinen että avantoon en uskaltaisi mennä ja sekin että nälkäinen hauki voisi purra varpaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan uimahalliin menen ja vuoden verran olen satunnaisesti harrastellut jotta saa vähän kuntoa lisää. Olen sen verran mukavuudenhaluinen että avantoon en uskaltaisi mennä ja sekin että nälkäinen hauki voisi purra varpaaseen.
Kuulostaa mukavalta. Onko uimahalleissa ruuhkaa nykyisin? Ei ole tullut käytyä liki kymmeneen vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta. Onko uimahalleissa ruuhkaa nykyisin? Ei ole tullut käytyä liki kymmeneen vuoteen.
Riippuu ihan päivästä, kyllähän siellä aina on kuitenkin porukkaa enemmän ja vähemmän.
- Anonyymi
Vapaa viikonloppu tiedossa. Joka päivälle jotain pientä suunnitteilla, mutta eipä mitään erikoista kuitenkaan.
- Anonyymi
Minä vedän käteeni viikonloppuna, ei tule toistumaan kiroukseni, että murhatöitä.....
T.totuus on niin raaka, että siirry linjoillesi ilotyttö, tipu sinne etene...
Hyvästi
Ikuisesti
https://m.youtube.com/watch?v=gMNtmG19bFA - Anonyymi
Sua ajattelin painaa
- Anonyymi
Kovat sul on kuvitelmat vieläkö muutoin edes ottaa etehen
- Anonyymi
Apinakarusellissa aasien kans katkerana tietty, mitäs muutakaa..
- Anonyymi
Kumpiko sä olet apina vai aasi siinä karusellissa
- Anonyymi
Ei oo ollenkaan kiireinen.
En varmoon mitteen ihmeempiä kumpa nähtäis.
Viikonloppuna. - Anonyymi
Huomenna tiedustella josko poitsua sopis käydä tapaas muuten mitään ihmeempiä taida ol
- Anonyymi
Kiirusta on, täytyy siivoilla uutta huushollia että saa muuton tehtyä, edellinen asukas jättänyt paikat luuttuamatta ja kylppärissä pitäis jotain putkia käännellä ja väännellä, no sen tekee onneks putkari. Hyvää viikonloppua vaan sinnekin.
T - Anonyymi
Onko tämä Artolle?
- Anonyymi
Naiselle.
- Anonyymi
Työn merkeissä menee viikonloppu.
Kaivan napaa ja syljeksin kattoon, tuhnuttelet samalla kissat tajuttomiks.
Voi kai tota käpästä vähän ulkoilemassa ja muuta semmosta laiskan hommaa. Ruokaakin tarttis tehrä vähän pakkaseen ja saattais kai tuota leipoakin, olis kiva jos pakakses olis nisuja valmiina kun tekee mieli.- Anonyymi
Työtä ja harrastusta joka on työtä, että sillee..
- Anonyymi
Lähen pattikselle naisiin. Kiirettä pitää . Käyn hakee antibiootti kuurin jo valmiiks lekurilta.
- Anonyymi
S24:stä vapaa viikonloppu... helvetti, miksei saman tien koko loppuelämä! :)
- Anonyymi
Pari juttua sovittuna. Muuten normisettiä. Toimituksessa kaikki asiat ratkaistaan.
- Anonyymi
Mitä se sulle kuuluu?
- Anonyymi
Ajattelin viimeistellä yhen pensselihomman. Onko itselläsi mitä mielessä?
- Anonyymi
Nyt kuumetta lähemmäs 39. Että kiirettä pitää nenään niistäessä ja enempäsä voi olla kipeä tuo nenän ja suun välinen alue ihan rohtunut niistämisestä.
- Anonyymi
Kävin ostaan muutamat sukkahousut, verkkarit, yhdet polvisukat ja aika hienot aurinkolasit.
- Anonyymi
Pisaria pidätellessä https://youtu.be/kuFou9y3jmo
- Anonyymi
Tänään siivoilin. Vielä suunnitelmissa kuntoilu ja sauna. Illalla hyvää ruokaa ja juomaa, ja peliviihdettä oman pelailun tai streamin katsomisen merkeissä. Huomenna ruoanlaittoa ja rentoutumista.
Eipä tässä paljon touhuilla. Kohta töihin. Siinä viikonloppu suunnitelmat. Huomenna ehkä salille, ennen töihin ehtimistä.
- Anonyymi
Työntäyteinen on.
- Anonyymi
Lukenut, liikkunut, joogannut, tanssinut, ostanut tulppaaneja, orkidean, kuunnellut poppia, rokannut, katsellut filkkoja, hoivannut lemmikkejä, oma aika, vapaa-aika, aina laatuaika, sunnuntai vielä, luen ehkä kirjan kokonaan, päivässähän lukee romaanin kun jos aamusta aloittaa ja jos kyseessä on vaikkapa Jo Nesbö klo 3-5 mennessä seur. yönä luettu😎
- Anonyymi
Huomenna vähän erilaiset treffit. Muuten normisettiä.
- Anonyymi
⛷️🛌🥣
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453086- 1082513
- 502502
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402168Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461781Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4631759- 1031740
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91624Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151577R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221394