Onko Narvassa vapaana naista rahalla tai ilman 🫣🤑
Narvassa naista
12
272
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen että ei löydy , mutta onhan nyrkki Kyllikki olemassa. Peräkamarinpojat on kuvattu Narvassa jotenkin ajankohtainen asia taas kun ne uusinnatkin tulee töllöstä.
- Anonyymi
Narvassa asustelee paljon peräkamarinpoikia. Eikä siellä ole enää kapakaa edes jossa voisi tavata jonkun itseensä kyllästyneen alkoholisoituneen jakorasian. Ei hyvin mene tällä poloisella ihmisryhmällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narvassa asustelee paljon peräkamarinpoikia. Eikä siellä ole enää kapakaa edes jossa voisi tavata jonkun itseensä kyllästyneen alkoholisoituneen jakorasian. Ei hyvin mene tällä poloisella ihmisryhmällä.
Eikös siel muimilaaksossa asustele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin muumilaaksossa asuu yhtään syntyperäistä Narvalaista. Kyllä ne peräkamarinpojat asustelee kototiloillaan ja piilopirteissään kylän reuna alueilla. Naiset on kadonnut jo ajat sitten muille maille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siel rivarissa ehkä jos ei oo pois muuttanu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siel rivarissa ehkä jos ei oo pois muuttanu
Mistä sen tiedät ?. Kävitkö itse sen luona?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkollakin oli yks muija rivarilla 7 kertaa kävin sitä p.neskelemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyty on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkollakin oli yks muija rivarilla 7 kertaa kävin sitä p.neskelemassa.
Oliko arvokasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko arvokasta
Kaljalaatikko
- Anonyymi
Mitä sitä täältä etsit, mene tinderiin siellä ne parhaat treffit tehdään anonyymisti ja saattaa olla että naapurisi vaimo tarttuu haaviisi tai kauan ihailemasi kylän kaunehin nainen hakee siellä myös s-seuraa tylsiin iltoihinsa kuolleessa kylässä.
- Anonyymi
Löyty narvan baarista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693