Onko Narvassa vapaana naista rahalla tai ilman 🫣🤑
Narvassa naista
12
364
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen että ei löydy , mutta onhan nyrkki Kyllikki olemassa. Peräkamarinpojat on kuvattu Narvassa jotenkin ajankohtainen asia taas kun ne uusinnatkin tulee töllöstä.
- Anonyymi
Narvassa asustelee paljon peräkamarinpoikia. Eikä siellä ole enää kapakaa edes jossa voisi tavata jonkun itseensä kyllästyneen alkoholisoituneen jakorasian. Ei hyvin mene tällä poloisella ihmisryhmällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narvassa asustelee paljon peräkamarinpoikia. Eikä siellä ole enää kapakaa edes jossa voisi tavata jonkun itseensä kyllästyneen alkoholisoituneen jakorasian. Ei hyvin mene tällä poloisella ihmisryhmällä.
Eikös siel muimilaaksossa asustele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin muumilaaksossa asuu yhtään syntyperäistä Narvalaista. Kyllä ne peräkamarinpojat asustelee kototiloillaan ja piilopirteissään kylän reuna alueilla. Naiset on kadonnut jo ajat sitten muille maille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siel rivarissa ehkä jos ei oo pois muuttanu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siel rivarissa ehkä jos ei oo pois muuttanu
Mistä sen tiedät ?. Kävitkö itse sen luona?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkollakin oli yks muija rivarilla 7 kertaa kävin sitä p.neskelemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyty on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkollakin oli yks muija rivarilla 7 kertaa kävin sitä p.neskelemassa.
Oliko arvokasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko arvokasta
Kaljalaatikko
- Anonyymi
Mitä sitä täältä etsit, mene tinderiin siellä ne parhaat treffit tehdään anonyymisti ja saattaa olla että naapurisi vaimo tarttuu haaviisi tai kauan ihailemasi kylän kaunehin nainen hakee siellä myös s-seuraa tylsiin iltoihinsa kuolleessa kylässä.
- Anonyymi
Löyty narvan baarista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247