Onko mitään lainansivua joka pystyisi myöntämään muutaman sata euroa lainaa ulosotossa olevalle? En kysyisi jos ei olisi pakko.
Laina luottotiedottomalle
5
490
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää olla vakuus, muuten luottotiedoton ei saa lainaa. Lisäksi lainasumman pitää olla yli 10 000 euroa, mielellään yli 50 000 euroa, koska vakuuden käsittely on hankalaa.
Laina-ajan on oltava myös pitkä. Toisaalta kuluttajaluoton saa maksaa lain mukaan ennenaikaisesti takaisin.- Anonyymi
Ei ihan noin mustavalkoista. Joissain paikoissa vaaditaan vakuus isoihin erääntyviin lainoihin, mutta ei ole mitään kiveen hakattua sääntöä että summan pitäisi olla yli 10 000 tai 50 000. Kuluttajaluoton voi tosiaan maksaa ennenaikaisesti takaisin. Kannattaa tsekata vertailuja ennen kuin alkaa vääntämään myyjien kanssa — esimerkiksi https://lainanyt.fi auttaa näkemään eri ehtoja, ja samalla voi vilkaista Lainaaheti.fi:n, Omalaina:n, Kulutusluotto.com:in, Sortterin ja Rahoituslaitoksen tarjontoja niin saa käsityksen kuka kysyy vakuutta ja millaisista laina-ajoista puhutaan. Ulosoton kanssa homma on yleensä silti hankalampi, kannattaa varautua siihen.
- Anonyymi
Tuskin on pakko!
- Anonyymi
rikollisilla on kovat korot , mutta lainaa saa
- Anonyymi
suomi saa lainaa koko ajan !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241585
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016