Olen kuullut, että läänin hallinto-oikeus ei välitä siitä, että ovatko huolet totta. He pakottavat vanhemman esittämään pakottavia todisteita sille, miksi lapsen olisi parempi olla kotona, tai muuten sosiaalityöntekijän oikeus on kertoa näkemyksensä perheen tilanteesta ilman todisteita ja sosiaalityöntekijän päätös pidetään sellaisenaan.
Hallinto-oikeuden tuomari on valehtelija
4
83
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kuullut, että Maa on litteä.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17773813a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Omassa asiassa valehteleminen ei ole rikos, ellei siihen liity taloudellista hyödyn tavoittelua. Silloin se on petos. Velvollisuus puhua totta oikeuskäsittelyssä on vain vakuutuksen antaneilla todistajilla.
- Anonyymi
Sosiaalityöntekijän lausunnosta käyvät ilmi myös perusteet. Sosiaalityöntekijä ei ole riidan osapuoli, joten hänen ei tarvitse todistella asiaansa. Se on riidan osapuolten tehtävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723