Onko kenellekään järjestetty poikuuden poistoa ?

Anonyymi-ap

Onko sellaisia tapauksia, joissa joku ulkopuolinen on pyytänyt naista auttamaan poikuuden poistamisessa joltakin tietyltä toiselta henkilöltä ?

34

3886

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kyllä, järkättiin kaverille oikein ammattilainen hoitamaan homma. Nainen ei kainostellut, vaikka ilmoitimme, että toimituksessa on läsnä kolme todistajaa. Tinkipä vielä hinnastakin, kun oli noin tärkeästä asiasta kysymys.

      • Anonyymi

        Minä, 40 v. nainen, olisin tehnyt tuon ilmaiseksi hyvillä mielin. Miks nyt tuosta piti maksamaan mennä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä, 40 v. nainen, olisin tehnyt tuon ilmaiseksi hyvillä mielin. Miks nyt tuosta piti maksamaan mennä ?

        kiinnostaisko viedä 16v pojalta poikuus?


    • Anonyymi

      Tiedän ainakin yhden tapauksen, jossa oma isä järjesti teini-ikäiselle pojalleen ammattilaisen hoitamaan homman.

      • Anonyymi

        Tuo on Italialainen tapa. Isä vie poikansa bordelliin, ja siellä nuori sievä tyttö hoitaa opetuksen. Samalla siinä saattaa isäkin poiketa asialla.


    • Anonyymi

      Sisarpuoleni pyysi minua opettamaan syrjäytynyttä poikaansa noihin saloihin. En ole ammattilainen, mutta hän tiesi, että olen ollut mukana swinger jutuissa mieheni kanssa. Kysyin mieheltänä lupaa ja hän nauroi ja sanoi, että oot sä pöllömpiäkin pannut. Joten suostuin. Oli monenlaista jutskaa siinä touhussa, mutta lopussa seisoi... kiitos. Ai niin mä olin 39 v. ja tuo poika 18v.

    • Anonyymi

      Olin 9. luokalla eli jotain 15 - 16 -vuotias, kun kuulin sattumalta kuinka isäni yllytti naisystäväänsä naimaan minua...

      • Anonyymi

        Isän uudet naisytävät ovat varmaan sopivan otollinen kohdehenkilö tuohon opetustoimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isän uudet naisytävät ovat varmaan sopivan otollinen kohdehenkilö tuohon opetustoimeen.

        No ei ollut. En pitänyt koko muijasta, vaikka faijan mielestä nainen oli kai superseksikäs. Tuolloin 15-kesäisenä ei 4-kymppinen akka kiinnostanut pätkääkään, vaikka isällä ja naisella kaiketi jalo tarkoitusperä olikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ollut. En pitänyt koko muijasta, vaikka faijan mielestä nainen oli kai superseksikäs. Tuolloin 15-kesäisenä ei 4-kymppinen akka kiinnostanut pätkääkään, vaikka isällä ja naisella kaiketi jalo tarkoitusperä olikin.

        Nirsoilija !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nirsoilija !

        Äitiäni vanhempi nainen ei kerta kaikkiaan kiinnostanut. Tilanne olisi ollut toinen, jos nainen olisi ollut 20-30 -vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ollut. En pitänyt koko muijasta, vaikka faijan mielestä nainen oli kai superseksikäs. Tuolloin 15-kesäisenä ei 4-kymppinen akka kiinnostanut pätkääkään, vaikka isällä ja naisella kaiketi jalo tarkoitusperä olikin.

        Olin 15-vuotias keväällä 2020 16-vuotis syntymäpäivään 2 viikkoa.
        Sain veljeni 24-vuotiaalta vaimolta poikuuden poiston.
        Veljeni antoi meille luvan panna ja sain opetella seksiä hänen vaimonsa kanssa.
        Minä olin täysin innoissani saadessani aikuista naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin 15-vuotias keväällä 2020 16-vuotis syntymäpäivään 2 viikkoa.
        Sain veljeni 24-vuotiaalta vaimolta poikuuden poiston.
        Veljeni antoi meille luvan panna ja sain opetella seksiä hänen vaimonsa kanssa.
        Minä olin täysin innoissani saadessani aikuista naista.

        24v ”aikuinen”.

        Just näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin 15-vuotias keväällä 2020 16-vuotis syntymäpäivään 2 viikkoa.
        Sain veljeni 24-vuotiaalta vaimolta poikuuden poiston.
        Veljeni antoi meille luvan panna ja sain opetella seksiä hänen vaimonsa kanssa.
        Minä olin täysin innoissani saadessani aikuista naista.

        Tämähän on hauskaa, kun teiltä kirjoittelee koko perhe tänne sivustolle 😂


    • Anonyymi

      Mä olin festareilla 16 vuotiaana yksin, ja aikamoisessa humalassa. Kolme minua hiukan vanhemppa naisen ja kahden miehen seurue istuskeli telttani edessä ryypiskelemässä. Yksi noista naisista kysyi oonko jo löytänny pillua täältä ? Ja kun vastasin kieltävästi, nainen sanoi, että hän voi kyllä antaa pesää. Ja muu jengi yllytti. Siinä se sitten meni mun poikuus Ruissalossa, teltan edessä nurmikolla.

      • Anonyymi

        Noin on moni menettänyt poikuutensa, kun vanhempien naisten kaveriporukka yllyttää yhtä joukostaan naimaan nuorukaisen kanssa... 🥰


    • Anonyymi

      Taisi olla Kalle lehti, ennen tätä nettiaikaa, kun ihan lehden toimesta etsi neitsyyden ja poikuuden poistajia ja tietenkin niitä poistettavia. Tämä oli siis lehden ilmoitus, eikä sinne jätetty treffi-ilmoitus.

      • Anonyymi

        Tämä olisi edelleen tarpeen


      • Anonyymi

        Niin oli, joskus 70 luvulla. Vaimoni tarjoutui piloillaan poikuuden poistajaksi. Hänellä ei ollut ajatustakaan ryhtyä oikeasti tuohon. Muistan, kun sieltä sitten tuli kirjeitä, esittelyineen ja passikuvineen. Siihen aikaan lähetettiin "vain " passikuvia. Kirjeitä ja esittelyjä lukiessaan vaimoni kuitenkin kiinnostui asiasta. Niinpä hän valitsi kaksi mielestään söpöä kaverusta ja vastasi heille. Kirjeitse vaihdettiin puhelinnumroita. Vaimo halusi myös ostaa korkkarit ja asiaan kuuluvat hepenet. Sovittiin tapaaminen ensin sellaiselle yleiselle paikalle. Ja kun vaimo näki kaukaa nuo pojat, hän sanoi, että ei jumantkikka, noi on ihan pikkupoikia, lähdetään pois. Minä kuitenkin olin sitä mieltä, että kun näin paljon on vaivaa nähty ja luvattu, niin nyt ei tehdä oharia. Vaimo meni jututtamaan poikia ja kohta he olivat autossamme. Siitä sitten vuokraamaamme mökkille, minä ongelle laiturille ja vaimo narrailemaan toisenlaista matoa. Mitään ei kuulunut ja ajattelin jutun olevan jo pulkassa. Menin mökille, ja siellä oli meininki meneillään... oli kuulema ollut alkuun vähän hankalaa. Viikon päästä postissa tuli kirje ja siinä oli kaunis itse kirjoitettu runo kiitokseksi. Monasti vaimo kertoi tuosta illasta ja sanoi, että tekisi saman mieluusti uudestaan. Toista kertaa ei koskaan tullut kuitekaan.


    • Anonyymi

      Järjestääkö joku poikuuden poistoja tänä päivänä?

      • Anonyymi

        Naapurin rouva. 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapurin rouva. 😎

        Millainen rouva naapurissasi asuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen rouva naapurissasi asuu?

        Viisikymppinen, lievästi ylipainoinen. Siellä ramppaa nuoria jätkiä kun mies on työmatkoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisikymppinen, lievästi ylipainoinen. Siellä ramppaa nuoria jätkiä kun mies on työmatkoilla.

        Mitenhän hänen oppiin pääsisi🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän hänen oppiin pääsisi🥰

        Voisit vinkata rouvalle tätä sivustoa niin pääsisi nämänkin "nörttipojat" poikuudestaan :)


    • Anonyymi

      Kyllä, oli 16 v. ja isälläni oli n. 35 vuotias tyttöystävä. Isä kysyi naiselta tuota asiaa ja nainen oli suostunut heti. Parin viikon päästä oli taas iskän luona ja tuo nainen oli laittautunut. Kaunis nainen ja mukava. Siinä sitten isän opastuksella ja ohjeilla panin naista ja sain laskea sisään paljaalla, kun mulla ei kortsun kanssa seisonut. Viitenä eri kertana asia varmistettiin, siis että poikuus oli varmasti lähtenyt. Ja jo toisella kerralla tuo nainen sai orgasmin mun kanssa. Oli se hienoa.

      • Anonyymi

        Panetko edelleen säänöllisesti hänen kanssa?


    • Anonyymi

      Ei oo järjestetty, poikuus viel tallella :/

    • Anonyymi

      Parikympisenä pyysin tyttökaveriani auttamaan kaverini poikuudenoistossa. Kaveri oli naisten kanssa hieman ujo. Mökillä sitten pienessä hiprakassa tuo toteutui, tyttökaverini sai silloin kahta miestä yhtäaikaa.

    • Anonyymi

      Sellasen kyllä tarvis ku yli 30v eikä naiset kiinnostu. Sattuneesta syystä en kehtää ketään lähestyä jos tässä iässä homma menee reisille.

    • Anonyymi

      Olimme mökillä kun kuulin kun viereisessä huoneessa vaimoni yh sisko pyysi vaimoani viemään poikansa poikuuden. Poika oli jotain 17v ja vaimoni oli tuolloin 45v.

      Myöhemmin sitten seurasin salaa mökin ikkunasta kun poika pani terhakkaasti vaimoani. Ihmeen kauan poika kesti ennenkuin purkautui vaimooni. Ottivat hetken kuluttua vielä uuden session.

      Tästä oli sitten seurauksena että minä kävin tilaisuuden tullen astumassa ko. siskoa.

    • Anonyymi

      Muistelen joskus p*rn* lehdissä ilmoitelleen vanhemman naisen joka tarjosi poikuuden poistoa ja seuraansa nuorille 18v täyttäneille nuorukaisille. Mahtoiko moni käydä hänen luonaan poistattamassa ujoutensa naisten kanssa niin sitä ei tiedä.

      • Anonyymi

        En muista lehden nimeä, mutta siellä oli ihan toimituksen puolesta laittettu ilmoitus, jolla haettiin poikuuden tai neitsyyden poistajia, kuin myös niitä poistettavia. Vaimo silloin 36 v. vastasi ilmoitukseen ihan piloillaan ja kuinka ollakkaan muutaman viikon päästä oli paksu nippu kirjeitä, niin kuin parhaalla maajussilla, siinä maajussille morsian ohjelmassa.
        Vaimo noita lueskeli iltaisin ja...hänestä oli kyllä monella tavalla aistittavissa ja kokeiltavissa kiihottuminen tuosta poikuuden poistosta. Ja niinhän siinä sitten kävi, että hän vastasi kahden ehdokkaan yhteishakemukseen. Viikon päästä mökillämme oli kaksi 16 v. innokasta ja hiukan ujoa nuorukaista. Ja vaimo, viimeisen päälle laittautuneena. Oli korkokenkää, sukkaa jne. ja parturissa oli käyty. Minä parturoin sen alapään kiitoradaksi. Pojat kävi suikussa peseytymässä ja sitten asiaan. Olihan se kiihottava näky, kun nuoren pojan kulli painuu vaimoon. Ja vaimo puristelee pojan pieniä pakaroita. Paljaalla pantiin, kun vaimolla oli kierukka.


    • Anonyymi

      Järjestääkö joku nainen poikuudenpoistoa? Kiinnostais kovasti pääst oppii:)

    Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe