Onko joku pointti liiton säännöillä esim pelaajien liikkumisesta joukkueissa viimeisten pelien ollessa käydessä? Jatkuvasti samanikäluokan sisällä pelaajia liikkuu miten vaan eri joukkueissa ja ylemmältä tasolta mennään alemmille oikein ryhmissä? Miksi tehdä sääntöjä joita kukaan ei noudata?
Liiton säännöt
5
349
Vastaukset
- Anonyymi
Aina voi tehdä pelin jälkeen protestin edustuskelvottomista pelaajista. Hinta taisi olla 500 €.
- Anonyymi
Pointti nyt juuri se,että liitto vain rahastaa kun sallii nämä ja sitten jää joukkueiden tehtäväksi nämä
- Anonyymi
Tätä juuri ihmettelin. On kiellettyä esim U19 2 div mennä saman seuran U19 Suomisarjaan,mutta U18 mestiksestä saa mennä esim U19 2 divariin. Mikä järki?
- Anonyymi
Tai U18 mestiksestä mennä U18SM,mutta juuri U19 3divariin saa mennä.
Ei tää ainakaan pelaajia kehitä
- Anonyymi
Hyvä että on paljon sääntöjä. Aina löytyy seuroja/joukkueita/valmentajia jotka keinoja kaihtamatta hyväksikäyttävät sääntöjen puutteita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449301
- 785832
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414326- 583844
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313419- 472648
- 342182
- 401970