Pakkohoitoon Suomessa? Tosi tarina --- Video

Anonyymi-ap

182

2631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on psykiatrian arkea.
      Psykiatria on yhteiskunnan instituutio ihmisen kontrolliin millä tahansa perusteella jolla ei ole mitään tekemistä lääketieteen tai lain kanssa.

      Siksi mielenterveyslaki aka. pakkohoitolaki on kumottava.

      • Anonyymi

        En sano kaikkien toimia vääriksi mutta olen samaa mieltä siitä että on vaarallista kun jollakin on tuollainen valta. Me tiedetään mitä valta myös valitettavasti tekee ihmiselle. Se voi ajaa henkilökohtaisiin päätöksiin mm potilas ärsyttää tätä ihmistä, persoona ei miellytä ja siksi tehdään näin kun voidaan.

        Tällainen valta toisen ihmisen elämästä pitää kyllä loppua. Joku raja viranomaisten vallalla pitää olla tai hyvin valvottua tuollaista toimintaa.

        Ei ole pieni juttu jos ihminen saa ikuisen vamman esim vääristä lääkkeistä, nuo ei ole mitään pilleri tuonne vaan voi jopa aiheuttaa aivoihin vaurioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sano kaikkien toimia vääriksi mutta olen samaa mieltä siitä että on vaarallista kun jollakin on tuollainen valta. Me tiedetään mitä valta myös valitettavasti tekee ihmiselle. Se voi ajaa henkilökohtaisiin päätöksiin mm potilas ärsyttää tätä ihmistä, persoona ei miellytä ja siksi tehdään näin kun voidaan.

        Tällainen valta toisen ihmisen elämästä pitää kyllä loppua. Joku raja viranomaisten vallalla pitää olla tai hyvin valvottua tuollaista toimintaa.

        Ei ole pieni juttu jos ihminen saa ikuisen vamman esim vääristä lääkkeistä, nuo ei ole mitään pilleri tuonne vaan voi jopa aiheuttaa aivoihin vaurioita.

        Ei ole muuta vaihtoehtoa, koska viranomaisten toimintaa ja vallan käyttöä ja sen lain mukaisuutta ei valvo kukaan. Tämä on kuin yhdenmiehen oikeudenkäynti ilman oikeudenkäyntiä, eikä kyseessä ole edes rikosasia lain ja moraalin kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sano kaikkien toimia vääriksi mutta olen samaa mieltä siitä että on vaarallista kun jollakin on tuollainen valta. Me tiedetään mitä valta myös valitettavasti tekee ihmiselle. Se voi ajaa henkilökohtaisiin päätöksiin mm potilas ärsyttää tätä ihmistä, persoona ei miellytä ja siksi tehdään näin kun voidaan.

        Tällainen valta toisen ihmisen elämästä pitää kyllä loppua. Joku raja viranomaisten vallalla pitää olla tai hyvin valvottua tuollaista toimintaa.

        Ei ole pieni juttu jos ihminen saa ikuisen vamman esim vääristä lääkkeistä, nuo ei ole mitään pilleri tuonne vaan voi jopa aiheuttaa aivoihin vaurioita.

        Totta. Nyt kampanja jolla saa tuohon syyllistyneet vastuuseen.
        Parikymmentä vuotta sitten kun en nuorena saanut tk-lääkäriltä mitään apua vaan vähättelyt ja mitättelyt väkivallan seurauksiin, kimppuuni usutettiin psyko kun halusin vaihtaa omalaakäriä. (Ei vaihdettu eli olin pitkät ajat, vuosikaudet ilman mahdollisuutta terveyspalveluihinkin. Nyt se ukko on onneksi eläkkeellä! Mutta palkkaa sai mitään tekemättömyydestä ja väkivaltarikollinen pääsi kuin koira veräjästä.)
        Kimppuuni usutettu psyko yritti pakottaa käyttämään psykoosilääkettä. En ollut millään tavalla harhainen silloin enkä muulloinkaan ole ollut, luotin itseeni vaikka henkistä väkivaltaa jouduin tuon taholta kokemaan. Kun kieltäydyin, uhkasi pakkohoidolla. No, pääni pidin ja otin nolauksen ambulanssikyyteineen mielissairaalaan mieluummin. Onneksi siellä minua haastatteli kaksi mukavaa, järkevää, normaalia naista jotka katsoivat ettei aihetta pakkohoidolle ole ja pääsin pois saman tien. Järkyttävä kokemus kuitenkin nuorelle. Kun koetin soitella keskukseen jossa kimppuuni usutettu ukko oli töissä asian selvittämistä varten ei koskaan enää siitä kuulunut mitään.
        No, isoa palkkaa sai sekin partajörpykkä tästäkin ajasta minkä minua piinasi ja olisi haitallisesti toiminut virheensä takia mutta vastuuseen ei joutunut sekään.
        Semmoinen muisto psykosta ja omalääkärijärjestelmästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole muuta vaihtoehtoa, koska viranomaisten toimintaa ja vallan käyttöä ja sen lain mukaisuutta ei valvo kukaan. Tämä on kuin yhdenmiehen oikeudenkäynti ilman oikeudenkäyntiä, eikä kyseessä ole edes rikosasia lain ja moraalin kannalta.

        Niin. Varmaan on aivan turha mitään sanoa altavastaajana. Kukaan ei usko.
        Ison titteldöörin omaavan sana on laki ja totuus olevinaan aivan aina.
        Monet yksinkertaiset ovat valitettavasti jalat vetelinä ja housut märkinä titteldöörien edessä. Aivan kuin sulkisi pois toisensa ne vaihtoehdot että voi olla aivan umpihullu mutta myös psykiatri!
        Pahimmillaan uhrin aivot on pilattu kemiallisesti ettei saa puoliaan pidettyä tai on niin vahvasti lääkitty ettei mistään mitään tajua. Iso bisnes sitäpaitsi lääkkeiden myynti. Kuinkahan paljon turhaa kuonaa menee jätevesiinkin ahneuden vuoksi ja mitä maallemme lopulta maksaa psyykelääkkeet ja mikä niiden oikea hyöty on, kiinnostas tietää. Ja olisiko hyödyllisempää oikeaa, asioihin auttavaa halvemmaksi tulevaa apua kansalaisille antaa kuin joku kallis yliarvostettu rahasta kuuntelija. Oikeat, aidot teot lisäävät hyvinvointia, ei tekohuolenpito ja pelkkä lässytys millä ei mukään muuksi muutu. (Tulee yksi entinen kaveri mieleen jolla tuon alan koulutus. Lässytti olevansa huolissaan minusta mutta missään teoissa se ei näkynyt millään tavalla. Turhaa lässytystä vaan ilman mitään aihetta, hyötyä. Paha maku jäi.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Varmaan on aivan turha mitään sanoa altavastaajana. Kukaan ei usko.
        Ison titteldöörin omaavan sana on laki ja totuus olevinaan aivan aina.
        Monet yksinkertaiset ovat valitettavasti jalat vetelinä ja housut märkinä titteldöörien edessä. Aivan kuin sulkisi pois toisensa ne vaihtoehdot että voi olla aivan umpihullu mutta myös psykiatri!
        Pahimmillaan uhrin aivot on pilattu kemiallisesti ettei saa puoliaan pidettyä tai on niin vahvasti lääkitty ettei mistään mitään tajua. Iso bisnes sitäpaitsi lääkkeiden myynti. Kuinkahan paljon turhaa kuonaa menee jätevesiinkin ahneuden vuoksi ja mitä maallemme lopulta maksaa psyykelääkkeet ja mikä niiden oikea hyöty on, kiinnostas tietää. Ja olisiko hyödyllisempää oikeaa, asioihin auttavaa halvemmaksi tulevaa apua kansalaisille antaa kuin joku kallis yliarvostettu rahasta kuuntelija. Oikeat, aidot teot lisäävät hyvinvointia, ei tekohuolenpito ja pelkkä lässytys millä ei mukään muuksi muutu. (Tulee yksi entinen kaveri mieleen jolla tuon alan koulutus. Lässytti olevansa huolissaan minusta mutta missään teoissa se ei näkynyt millään tavalla. Turhaa lässytystä vaan ilman mitään aihetta, hyötyä. Paha maku jäi.)

        Näitä persoonallisuushäiriöisiä "huolestuneita" hulluja valitettavasti löytyy keskuudestamme vähän sieltä sun täältä. Oman edun tavoittelun nimissä voivat tuhota lähimmäisen elämän täysin tekemällä aiheettomia huoli-ilmoituksia ja kun viranomaistoiminta on hämärissä kantimissa, niin katastrofi on käsillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Nyt kampanja jolla saa tuohon syyllistyneet vastuuseen.
        Parikymmentä vuotta sitten kun en nuorena saanut tk-lääkäriltä mitään apua vaan vähättelyt ja mitättelyt väkivallan seurauksiin, kimppuuni usutettiin psyko kun halusin vaihtaa omalaakäriä. (Ei vaihdettu eli olin pitkät ajat, vuosikaudet ilman mahdollisuutta terveyspalveluihinkin. Nyt se ukko on onneksi eläkkeellä! Mutta palkkaa sai mitään tekemättömyydestä ja väkivaltarikollinen pääsi kuin koira veräjästä.)
        Kimppuuni usutettu psyko yritti pakottaa käyttämään psykoosilääkettä. En ollut millään tavalla harhainen silloin enkä muulloinkaan ole ollut, luotin itseeni vaikka henkistä väkivaltaa jouduin tuon taholta kokemaan. Kun kieltäydyin, uhkasi pakkohoidolla. No, pääni pidin ja otin nolauksen ambulanssikyyteineen mielissairaalaan mieluummin. Onneksi siellä minua haastatteli kaksi mukavaa, järkevää, normaalia naista jotka katsoivat ettei aihetta pakkohoidolle ole ja pääsin pois saman tien. Järkyttävä kokemus kuitenkin nuorelle. Kun koetin soitella keskukseen jossa kimppuuni usutettu ukko oli töissä asian selvittämistä varten ei koskaan enää siitä kuulunut mitään.
        No, isoa palkkaa sai sekin partajörpykkä tästäkin ajasta minkä minua piinasi ja olisi haitallisesti toiminut virheensä takia mutta vastuuseen ei joutunut sekään.
        Semmoinen muisto psykosta ja omalääkärijärjestelmästä.

        Samantyylistä ja myös muuta mulla. Mä en nyt jaksa juurta jaksain kirjottaa kaikkea. On aivovammaa (takaraivotälli opettajan ja toisen toimen sekä kolarin (vasen ohimotälli), o lääkäreiden virheitä. Oireina mm. hormonitoiminta täysin sekaisin, on keskivaikeeta selkäoireilua, depistä, syrjäytymistä. On myös avh semipaha. Mä näihin liittyen vähän menosin lääkäreille mutta myös kotona äidille (isä oli kuollut jo kauan sitten) sitä ettei puututtu oireisiin ja kirjattu niinkuin pitäisi, vaan lähinnä psykiatrisoitiin. Lisäksi valitin,kun minä muka suurena kulueränä olin syypää rahavaikeuksiin, kun oikea syy oli holtiton velanotto. Mä olin ylipäänsä syypää ongelmiin. Se myös ärsytti, kun siskoa erityisesti, vaikkei ollut ongelmia, kohdeltiin paremmin.

        Noista puhuin sen verran pontevasti äidille (asuin kaksi hänen kanssa silloin), että uhkasi jo lanttumaakarilla ja suorastaan triggeröityi kovasti. Varsinainen kilahdus tapahtui, kun heitin ajatuksen, onko kenties isän toimesta, kun kalja maistui ja oli aggressioherkkä, aiheutettu väkivaltaa varjhaislapsuudessa tai raskaudenaikana, ihan vaan päättelin luonteesta ja parista omasta terveystiedosta. Turpa kiinni en halua kuulla ja puhua siitä mitään! No, siitähän se sitten lähti, M1 lähetteen tekijälle valehteli ummet ja lammet mistä oli kyse, ja koppihoidossa oli se mentaliteetti, että aivan saman ei ne enää muutu.
        Onpa muuten eräs hoitooni osallistunut lääkäri todennut "koska työkyky on laskenut muiden toimesta, se korjaantuu asennemuutoksella!" Lääkäritkään eivät ole kovin innokkaita olleet kirjaan epäilyjä perheväkivallasta

        Jos vähänkin fiksu eikä aivan tunnevajaa, ottaa ongelman ongelmana ja purkaa konfliktit rauhallisesti selittäen eikä triggeröidy mikä sitäpaitsi on aika epäilyttävää tollasissa varsinkin.

        Monisairas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole muuta vaihtoehtoa, koska viranomaisten toimintaa ja vallan käyttöä ja sen lain mukaisuutta ei valvo kukaan. Tämä on kuin yhdenmiehen oikeudenkäynti ilman oikeudenkäyntiä, eikä kyseessä ole edes rikosasia lain ja moraalin kannalta.

        Taitaa samassa kategoriassa painia työllisyyden kuntakokeilukin mielivaltaisine natsivirkailijoineen. Kaikki nämä virkahäröilyt pitää saada suurennuslasin ja seulan kera tarkasteluun rikollisuus-nimikkeen alle.
        Ei kai voi olla oikein, että köyhyydessä eläviä työttömiä pakotetaan pakkoholhoukseen ja räikeimmissä tapauksissa jopa tarpeettomaan pakkohoitoon esim. sairaan sukulaisen tai muun kostoa janoavan valehtelun perusteella?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa samassa kategoriassa painia työllisyyden kuntakokeilukin mielivaltaisine natsivirkailijoineen. Kaikki nämä virkahäröilyt pitää saada suurennuslasin ja seulan kera tarkasteluun rikollisuus-nimikkeen alle.
        Ei kai voi olla oikein, että köyhyydessä eläviä työttömiä pakotetaan pakkoholhoukseen ja räikeimmissä tapauksissa jopa tarpeettomaan pakkohoitoon esim. sairaan sukulaisen tai muun kostoa janoavan valehtelun perusteella?!

        mitä videolla sanotaan-

        yrittäjä-nainen tultiin kotoaan hakemaan pakkohoitoon ilman syytä- syy oli sukulaisten sepitykset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä videolla sanotaan-

        yrittäjä-nainen tultiin kotoaan hakemaan pakkohoitoon ilman syytä- syy oli sukulaisten sepitykset?

        Rasistinen RKP-LAHTARIVALTA pitää yhä Suomessa yllä kommunismi-psykiatriaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samantyylistä ja myös muuta mulla. Mä en nyt jaksa juurta jaksain kirjottaa kaikkea. On aivovammaa (takaraivotälli opettajan ja toisen toimen sekä kolarin (vasen ohimotälli), o lääkäreiden virheitä. Oireina mm. hormonitoiminta täysin sekaisin, on keskivaikeeta selkäoireilua, depistä, syrjäytymistä. On myös avh semipaha. Mä näihin liittyen vähän menosin lääkäreille mutta myös kotona äidille (isä oli kuollut jo kauan sitten) sitä ettei puututtu oireisiin ja kirjattu niinkuin pitäisi, vaan lähinnä psykiatrisoitiin. Lisäksi valitin,kun minä muka suurena kulueränä olin syypää rahavaikeuksiin, kun oikea syy oli holtiton velanotto. Mä olin ylipäänsä syypää ongelmiin. Se myös ärsytti, kun siskoa erityisesti, vaikkei ollut ongelmia, kohdeltiin paremmin.

        Noista puhuin sen verran pontevasti äidille (asuin kaksi hänen kanssa silloin), että uhkasi jo lanttumaakarilla ja suorastaan triggeröityi kovasti. Varsinainen kilahdus tapahtui, kun heitin ajatuksen, onko kenties isän toimesta, kun kalja maistui ja oli aggressioherkkä, aiheutettu väkivaltaa varjhaislapsuudessa tai raskaudenaikana, ihan vaan päättelin luonteesta ja parista omasta terveystiedosta. Turpa kiinni en halua kuulla ja puhua siitä mitään! No, siitähän se sitten lähti, M1 lähetteen tekijälle valehteli ummet ja lammet mistä oli kyse, ja koppihoidossa oli se mentaliteetti, että aivan saman ei ne enää muutu.
        Onpa muuten eräs hoitooni osallistunut lääkäri todennut "koska työkyky on laskenut muiden toimesta, se korjaantuu asennemuutoksella!" Lääkäritkään eivät ole kovin innokkaita olleet kirjaan epäilyjä perheväkivallasta

        Jos vähänkin fiksu eikä aivan tunnevajaa, ottaa ongelman ongelmana ja purkaa konfliktit rauhallisesti selittäen eikä triggeröidy mikä sitäpaitsi on aika epäilyttävää tollasissa varsinkin.

        Monisairas

        Trigger = laukaisin , liipaisin- engl.

        triggeröityä = " ärsyyntyä" , "hermostua"m jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä persoonallisuushäiriöisiä "huolestuneita" hulluja valitettavasti löytyy keskuudestamme vähän sieltä sun täältä. Oman edun tavoittelun nimissä voivat tuhota lähimmäisen elämän täysin tekemällä aiheettomia huoli-ilmoituksia ja kun viranomaistoiminta on hämärissä kantimissa, niin katastrofi on käsillä.

        Jep, tätä käytetään usein kostona jos riitoja tai valta taistelua. Pistät rajat niin johan jollain on hiiirveä huoliii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa samassa kategoriassa painia työllisyyden kuntakokeilukin mielivaltaisine natsivirkailijoineen. Kaikki nämä virkahäröilyt pitää saada suurennuslasin ja seulan kera tarkasteluun rikollisuus-nimikkeen alle.
        Ei kai voi olla oikein, että köyhyydessä eläviä työttömiä pakotetaan pakkoholhoukseen ja räikeimmissä tapauksissa jopa tarpeettomaan pakkohoitoon esim. sairaan sukulaisen tai muun kostoa janoavan valehtelun perusteella?!

        Kyllä


      • Anonyymi

        Eräs psykiatri on syytteessä vaimonsa murhasta. Ajoi myös auton mereen, kyydissä lapsia. Täytyy muistaa, että yli puolella väestöstä on mielenhäiriöille altistava geenimutaatio. Näiltä pitäisi evätä kaikki viranomais-ja poliittinen valta vaikuttaa millään tavalla kenenkään elämään.

        Oksettavaa paskasakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs psykiatri on syytteessä vaimonsa murhasta. Ajoi myös auton mereen, kyydissä lapsia. Täytyy muistaa, että yli puolella väestöstä on mielenhäiriöille altistava geenimutaatio. Näiltä pitäisi evätä kaikki viranomais-ja poliittinen valta vaikuttaa millään tavalla kenenkään elämään.

        Oksettavaa paskasakkia.

        Juuri nuo psyko-geeniset tuntuu järjestelmä valitsevan kansaa valvomaan ja pompottelemaan?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17678330/psykiatri-tappaja-yritti-tappaa-myos-koko-perheensa-ajamalla-mereen


      • Anonyymi

        Pakkohoitolaki on hyvä. Saadaan kaikki "toisinajattelijat" eli isänmaalliset pölvästit hullut pakkohoitoon vaikka väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohoitolaki on hyvä. Saadaan kaikki "toisinajattelijat" eli isänmaalliset pölvästit hullut pakkohoitoon vaikka väkisin.

        Eipä ole laitoksissa tilaa suurten potilasmäärien pakkohoidoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohoitolaki on hyvä. Saadaan kaikki "toisinajattelijat" eli isänmaalliset pölvästit hullut pakkohoitoon vaikka väkisin.

        Kommunisteilla tuo toimi- ja varmaan EU.liittovaltiossa tulee toiminaan vankileirien saaristot.

        On ollut kuitenkin yllätys ja hienoa nähdä että Suomessa on todella monia jotka uhmaa EU-valtaa ja puolustaa oikeuksiaan jopa riippumatta itselle tulevasta haitasta-

        tosin kaikki saattaa olla vaan nettiposeerausta-

        nykyään kaikki on niin epäselvää ja epävarmaa- ei voi tietää miten asiat oikeasti on.

        Varma kuitenkin on että psykiatria on se asia joka tulisi poistaa maailmasta ensimmäisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole muuta vaihtoehtoa, koska viranomaisten toimintaa ja vallan käyttöä ja sen lain mukaisuutta ei valvo kukaan. Tämä on kuin yhdenmiehen oikeudenkäynti ilman oikeudenkäyntiä, eikä kyseessä ole edes rikosasia lain ja moraalin kannalta.

        kameroita joka puolella, niin joku vain keksii että joku kadulla on hullu ja salaa tilataan ambbu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohoitolaki on hyvä. Saadaan kaikki "toisinajattelijat" eli isänmaalliset pölvästit hullut pakkohoitoon vaikka väkisin.

        hoito on tarpeellista niille hullupölvästeille, jotka eivät älyä isänmaallisuuden päälle itikan paskan vertaa itämeressä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hoito on tarpeellista niille hullupölvästeille, jotka eivät älyä isänmaallisuuden päälle itikan paskan vertaa itämeressä

        Gestapo-lakihan tuo on- G4stapolla oli oikeus tappaa kenet vaan ilman vastuuta minnekään.


    • Anonyymi

      Sama ilmiö ennen sisällissotaa.

      Lääkärit ja mt - palvelut ovat väärällä asialla.

      • Anonyymi

        Psykiatria on vale-tiede ja perustuu esim rotupuhtaus-oppeihin- eli on fasismia ...


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Taas näitä kuntatason rikoksia.
      Mutta ministerithän sanoo usein pahuutta puolustaessaan: "kunta päättää näistä asioista".

      Onko siis kuntavaaleissa valittu pahimmat julmimmat kuntalaisten eli ihmisten kiduttajat valtaan.
      Hehän päättävät saako ihminen kunnassa yhtään mitään palveluja eikä laittomuuksistakaan saa muuta kuin huomautuksen.

      Mafiat siis johtaa Suomea? Ministerit vain näyttelee vallanpitäjiä, koska tietävät että (itsekin) kuntapäättäjät ovat ruohonjuuritason diktaattorit.

      Eihän hitlerkään itse tappanut ihmisiä vaan "kuntatason" mustapukuiset.

      ONNEKSI taivaassa on tuomari eikä yksikään rikos jää Häneltä muistamatta ja tuomitsematta.

      Toki uhri voisi hieman hillitä taisteluaan pahuutta vastaan koska sadistit aina kiduttaa. Tuomio iskee heidän päähänsä kuitenkin aikanaan.
      Miksi pieni kuntalainen taistelisi tuulimyllyjä vastaan? Jumalan tuomio on suurempi.

      • Anonyymi

        Tuohon olen itsekkin turvautunut. Todella toivon että on oikeasti olemassa iänkaikkinen kadotus kaikille tuommoisille ja ahneille kapitalisteille myös jotka muut surutta jalkoihinsa tallovat ja toisten elämää pilaavat omaksi hyödykseen. Ihmiselämä ei niille ole minkään arvoinen. Toivottavasti saavat sen mitä ansaitsevat, takaisin itselleen pahuutta mitä ovat ympäristöön kylväneet.


      • Anonyymi

        Että mielestäsikö vääryyksien oikominen ja rankaiseminen pitäisi jättää vain Jumalalle? Tuosta ohjeestasi Jumala ei nyt kyllä pidä. Me ihmiset kyllä nimenomaan olemme täällä toimimassa ja tekemässä valintoja. Pahuus pääsee rehottamaan ja jos kukaan ei tee mitään.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että mielestäsikö vääryyksien oikominen ja rankaiseminen pitäisi jättää vain Jumalalle? Tuosta ohjeestasi Jumala ei nyt kyllä pidä. Me ihmiset kyllä nimenomaan olemme täällä toimimassa ja tekemässä valintoja. Pahuus pääsee rehottamaan ja jos kukaan ei tee mitään.,

        Poliittista vainoa ollut tuo Lempäälä-tapaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että mielestäsikö vääryyksien oikominen ja rankaiseminen pitäisi jättää vain Jumalalle? Tuosta ohjeestasi Jumala ei nyt kyllä pidä. Me ihmiset kyllä nimenomaan olemme täällä toimimassa ja tekemässä valintoja. Pahuus pääsee rehottamaan ja jos kukaan ei tee mitään.,

        Taitaa koko juttu olla saman ätmimiehen käsialaa, kirjoitus tyylistä päätellen! Toi haastattelija sama kuin toi katja, on vaan eri naamari......?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa koko juttu olla saman ätmimiehen käsialaa, kirjoitus tyylistä päätellen! Toi haastattelija sama kuin toi katja, on vaan eri naamari......?

        TÄÄLLÄ - NYT- EI TAASKAAN - YMMÄRRETÄ- OLLENKAAN- että kaikilla EI ole mahdollisuus katsoa ko videota- ja monilla ei aikaakaan- niin voisi(-ko) joku kertoa mitä siinä sanotaan


    • Anonyymi

      Oletteko huomanneet kuinka moni nuori nainen tykkää ryhtyä psykiatrian alalle?
      Se on kivaa feminististä sadismin käyttöä.

      • Anonyymi

        Voisi oikeasti tutkia mikä vinoutuma niilla itsellään on kun ala kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Totta


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Bisnes on pyörittävä.


    • Anonyymi

      Toiset ei pääse vaikka kuinka haluaisi. Toisille sitten järjestetään ihan kaikki valmiiksi hoitoon pääsemiseksi. Kyllä on väärin tälläinen.
      Tuotakaan mikään vaivannu leikki hullua päästäkseen tuolla tavalla viikko tolkuksi täysihoitoon.

      • Anonyymi

        Putinisteilla on etuoikeutensa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että monet heränneet vastustamaan mielenterveystoimen mielivaltaa Suomessakin. Hienoja kommentteja- tosi-asiaa.

        tässä psykiatrian historiasta ketju:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17749750/salattu-yli-100-v---empsykiatriema-psykologia-

        eräs piirre asiassa on että näitä tyyppejä ei valvota- he voi itse tehdä tautimäärityksensä tyhjästä-

        ja tietävät miten tätä pakkovaltaa voivat käyttää potilasta vastaan.

        Pitäisi olla mahdollisuus ulkopuolisiin puolueettomiin tahoihin, jotka voisi tuoda järkeä noihin tilanteisiin.

        Psykiatrian aika on jo ohi-
        -- ja se tulee loppumaan- ei olisi ongelmaa vaikka koko psykiatria lopetettaisiin heti. Ongelmat loppuisi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eräs piirre asiassa on että näitä tyyppejä ei valvota- he voi itse tehdä tautimäärityksensä tyhjästä-

        ja tietävät miten tätä pakkovaltaa voivat käyttää potilasta vastaan.

        Pitäisi olla mahdollisuus ulkopuolisiin puolueettomiin tahoihin, jotka voisi tuoda järkeä noihin tilanteisiin.

        Psykiatrian aika on jo ohi-
        -- ja se tulee loppumaan- ei olisi ongelmaa vaikka koko psykiatria lopetettaisiin heti. Ongelmat loppuisi .

        Joo ja sen todella pitäisi olla puolueeton jota ei puhuta pää ja korvat täyteen valheita " hullusta"


    • Anonyymi

      Sillai se on vaikeaa, kun monesti mielenterveyspotilaalta itseltään puuttuu sairauden tunto. Ulkoistavat omat ongelmansa aina toisista johtuviksi. Eivät pysty katsomaan itseään kriittisesti.

      • Anonyymi

        Useimmiten sairaudentunto puuttuu itse psykiatreilta.


      • Anonyymi

        Hui hui ....

        Jokainen on sairauden tunnoton heil!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmiten sairaudentunto puuttuu itse psykiatreilta.

        Aivan oikein, lisätä psykopatia ja patologinen valehtelu.


      • Anonyymi

        Sanoisin, että tämä osittain totta.
        On tullut koettua ihan omakohtaisesti. Kun olin oikeasti huonona psyykkisesti, kaikki olivat per...stä ja minua vastaan, kukaan ei ollut kiva, tai hyvä minulle, kukaan ei ymmärtänyt minua.
        Kaikki tehtiin vain pakosta ja tahtoani vastaan.

        Kun pääsin huomattavasti parempaan kuntoon ja aloin ymmärtää asioita selkeämmin, mielikin vähän muuttui. Kaikki kokemukset eivät olekaan ihan pelkkää pas....
        Kun tulee toimeen itsensä kanssa, helpottaa se kanssakäymistä muidenkin kanssa, mukaan lukien myös psykiatrit.
        Ja toistan, että tämä osittain totta, en tarkoita yleistää koskemaan jokaista, koska niin helposti asiat ymmärretään tai ainakin halutaan ymmärtää. Yleistämistä tapahtuu aivan liikaa lähes kaikissa asioissa, koskevat ne mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmiten sairaudentunto puuttuu itse psykiatreilta.

        ...sekä näiltä "huolissaan" olevilta, jotka paljastavat huoli-ilmoituksilla oman nuppisairautensa.
        Vai onko muka tervettä touhua pelkän kateuden ja koston nimissä pyrkiä tuhoamaan lähimmäisen elämä!?


    • Anonyymi

      Tuolle mitään haittaa tuosta ollu. Jos olisi mahdollista kaikille pakkohoitoon pääsy niin meillä olisi jo helvetimoiset pakkohoito jonot.
      Ei tuota siellä raiskattu (ei ainakaan montaa kertaa).

      • Anonyymi

        Hoidoissa tuli pyörittyä useampia vuosia, eikä siellä koskaan ketään raiskattu.
        Tuollaiset syytökset alkavat olla jo liian syvältä...


    • Anonyymi

      Suomessa voidaan byrokratialla rajata jonkun vapaus jos on uhaksi yleiselle kieroudelle ja valheelle. Siitä huolimatta vaikka päänupissa olisi vielä kaikki tai edes jotain tallella.

      • Anonyymi

        Kyllä tuossa pitää muitakin ihmisiä huomioida jotka kärsii. Hyvä se on aina sillointällöin raahata kylästä pakkohoitoon joku ärsyttävä persoona.
        Saa muut kyläläiset ja naapurit levätä sen aikaa.


      • Anonyymi

        Joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuossa pitää muitakin ihmisiä huomioida jotka kärsii. Hyvä se on aina sillointällöin raahata kylästä pakkohoitoon joku ärsyttävä persoona.
        Saa muut kyläläiset ja naapurit levätä sen aikaa.

        Sinut sitten seuraavaksi tuhoamis toimiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut sitten seuraavaksi tuhoamis toimiin?

        Mihin ihmeen tuhoamis toimiin? Täysi hoidossa olisi jokaisen kiva olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ihmeen tuhoamis toimiin? Täysi hoidossa olisi jokaisen kiva olla?

        Mene sitten ja sen jälkeen aivovaurio potilaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuossa pitää muitakin ihmisiä huomioida jotka kärsii. Hyvä se on aina sillointällöin raahata kylästä pakkohoitoon joku ärsyttävä persoona.
        Saa muut kyläläiset ja naapurit levätä sen aikaa.

        nii,saavat levätä,ku ei tarvi ketään kytätä ja vainota....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ihmeen tuhoamis toimiin? Täysi hoidossa olisi jokaisen kiva olla?

        Täysihoito ja pakkohoito ovat aika kaukana toisistaan.


    • Anonyymi

      Ennen siis joitain vuosikymmeniä sitten oli normaalia että jos tuli töpättyä jossain asiassa ja siitä joutui rosikseen niin dumarit ihan suosittelivat että leiki pöpiä saat vartin alennusta. Saatana kun tuolla varttihulluudella ei saa alennusta enää edes lakituvassa.

    • Anonyymi

      Riksamunamies vie vaikka sähköpotkulaudalla.

    • Anonyymi

      Oma kokemus on, että sairaita on enemmän kuin psykiatreja. Ja ne sairaat eivät oikeasti tiedä olevansa sairaita. Jotkut hakeutuvat hoitoon turvaan. Ja kun lääkitys saadaan kohdalleen, voivat elää normaalia elämää.

      Mulla oli skitso anoppi. Lopunajan pärjäsi hyvin avohoidossa. Ei nähnyt enää miehiä puissa eikä käsiä postilaatikossa.

      • Anonyymi

        Tuosta tietysti huolehdittava ettei pakkohoidosta aiheudu henkilölle mitään taloudellisia rasitteita. Eli kunta/valtio huolehtii taludellisesta puolesta mikäli henkilön "huolehtimista" pakolla rajataan.


      • Anonyymi

        Rauhottavat lamauttaa ja tylsistyttää rauhalliseksi- jopa tuhoaa aivostoa että ei enää tunteet pelaa?

        Kannabis olisi helpompi ja turvallisempi?

        Mutta sen rauhan voi saavuttaa ilman kemiaakin.

        Useimmiten nuo puolustelut on kyllä psykiatrien bisneksen tukijoiden väsäämiä...

        Asian ydin on kuitenkin selkeät väärinkäytökset ja pää-asiassa psykiatrian toimimattomuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta tietysti huolehdittava ettei pakkohoidosta aiheudu henkilölle mitään taloudellisia rasitteita. Eli kunta/valtio huolehtii taludellisesta puolesta mikäli henkilön "huolehtimista" pakolla rajataan.

        No, huolehdittiin. Oli oma asunto. Oli oma pieni eläke. Oma koira. Ja perusasiat kunnossa. Terveydenhoitaja kävi kotona antamassa pistokset. Lapset vierailivat. Eli ilman pelkoa ja painajaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhottavat lamauttaa ja tylsistyttää rauhalliseksi- jopa tuhoaa aivostoa että ei enää tunteet pelaa?

        Kannabis olisi helpompi ja turvallisempi?

        Mutta sen rauhan voi saavuttaa ilman kemiaakin.

        Useimmiten nuo puolustelut on kyllä psykiatrien bisneksen tukijoiden väsäämiä...

        Asian ydin on kuitenkin selkeät väärinkäytökset ja pää-asiassa psykiatrian toimimattomuus.

        Tai sitten sairaus. Joka on totta ja vakava. Johon siis saa apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhottavat lamauttaa ja tylsistyttää rauhalliseksi- jopa tuhoaa aivostoa että ei enää tunteet pelaa?

        Kannabis olisi helpompi ja turvallisempi?

        Mutta sen rauhan voi saavuttaa ilman kemiaakin.

        Useimmiten nuo puolustelut on kyllä psykiatrien bisneksen tukijoiden väsäämiä...

        Asian ydin on kuitenkin selkeät väärinkäytökset ja pää-asiassa psykiatrian toimimattomuus.

        Pillerit tuhoaa aivot ja tekee zombie


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten sairaus. Joka on totta ja vakava. Johon siis saa apua.

        Jos kertoo mitä tapahtuu niin pitää saada hiljaiseksi, annetaan pillerit että menee puhekyky ja kävelykyky. Minusta tuntuu että olen sinusta huolissaan, pistetään sinulle tollaset napit kusipää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta tietysti huolehdittava ettei pakkohoidosta aiheudu henkilölle mitään taloudellisia rasitteita. Eli kunta/valtio huolehtii taludellisesta puolesta mikäli henkilön "huolehtimista" pakolla rajataan.

        Milläs oikeudelle normaalin ihmisen vapautta rajataan valheiden perusteella. Luuletko vielä tosiaan että noita kiinnostaa vaikka menisi talouskin kuralle. Ovat vain iloisia kun saa lisää käyttää valtaa ja kontrollia heil!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, huolehdittiin. Oli oma asunto. Oli oma pieni eläke. Oma koira. Ja perusasiat kunnossa. Terveydenhoitaja kävi kotona antamassa pistokset. Lapset vierailivat. Eli ilman pelkoa ja painajaisia.

        No ala sitten täysi järkisenä olemaan toisten vainon alla kun tykkäät ja sinusta niin leppoisaa aasi turbo lammas


      • Anonyymi

        Monille on ollut apuakin noista hoidoista, ovat pärjänneet paremmin loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, huolehdittiin. Oli oma asunto. Oli oma pieni eläke. Oma koira. Ja perusasiat kunnossa. Terveydenhoitaja kävi kotona antamassa pistokset. Lapset vierailivat. Eli ilman pelkoa ja painajaisia.

        Oli oma asunto.
        Oli oma pieni eläke.
        Oma koira.
        = perusasiat kunnossa.= SIKSI Eli ilman pelkoa ja painajaisia- Eikä niinkään mielialalääkkeiden takia.


    • Anonyymi

      Aika huonossa hapessa ollut taloudellisesti jos on pitänyt hakea toimeentulotukea, jota oli tosin saanut vain muutamie euroja.

      Olisiko kyse rahasta pakkohoitoon "ilmiantajilla".
      Mustasukkaisuuden lisäksi.

    • Anonyymi

      Psykiatriset häiriöt johtuvat porvarillisesta riistosta.
      Kun riisto poistuu, psykiatriset sairaudet loppuvat syyn poistuessa.
      Suomessa on ollut ja on vahva tahto siirtyä pois porvarillisesta riistosta, jonka vuoksi mielisairaaloita on lopetettu ja siirrytty väliaikana avohoitoon..
      Myös lääketehtaita ja apteekkareita rikastuttavat psyyken lääkkeet menettävät merkityksensä.

      • Anonyymi

        Totta ja jatkuvasta henkisestä mitätöimisestä ja haukkumisesya


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ja jatkuvasta henkisestä mitätöimisestä ja haukkumisesya

        tähän kommentti:

        Psykiatria ja psukologia on se joak tuhoaa monella tapaa ihan muutenkin yhtiskunnassamme- se on vaikuttamassa, soluttautunut tai suoraan mukana esim koululaitoksessa, kasvatuksessa, terveydenhoidossa, opetuksessa, työttömyys-virastoissa, sosiaalitoimessa, vanhustenhoidossa, mediassa , armeijassa, valtiossa, nuoriso-viihteessä, taiteessa, jne jne...

        nämä monet huomaamataa- mutta se on syy miksi esim Suomessa TE-toimistot, sote-sossut, virastot, jne on yhä kommunisti-aikaisia karmeita paikkoja ja koko järjestelmä melkein kuin kauhu-elokuvista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tähän kommentti:

        Psykiatria ja psukologia on se joak tuhoaa monella tapaa ihan muutenkin yhtiskunnassamme- se on vaikuttamassa, soluttautunut tai suoraan mukana esim koululaitoksessa, kasvatuksessa, terveydenhoidossa, opetuksessa, työttömyys-virastoissa, sosiaalitoimessa, vanhustenhoidossa, mediassa , armeijassa, valtiossa, nuoriso-viihteessä, taiteessa, jne jne...

        nämä monet huomaamataa- mutta se on syy miksi esim Suomessa TE-toimistot, sote-sossut, virastot, jne on yhä kommunisti-aikaisia karmeita paikkoja ja koko järjestelmä melkein kuin kauhu-elokuvista.

        Suomi saattaa olla valtio jossa psykiatria ja psykologia vaikuttaa eniten koko järjestelmässä- esim Suomessa taitaa olla maailman eniten lääkäreitä väestöön suhteutettuna jne.

        Jokin vialla maamme kultturissa eli tavoissa kun usein on liian kirjatietoon tukeutuvia joustamattomia ilman ymmärrystä asiakkaiden tilanteesta.

        - ja sitten nämä itse psykiatri-psykologit jne jotka saattaa itse olla todella omituisia tyyppejä- eikä silleen myönteisellä tavalla omituisia.


    • Anonyymi

      Pakkohoitolaki on yksi keino vallanpitäjille estää ihmisiä paljastamasta heidän rikoksiaan, kuten mm. räikeää korruptiota. Rikollisista ja näiden tekemisistä totuutta kertova laitetaan rikollisten hyväveljen valtakoneistolla pakkohoitoon ja leimataan mielisairaaksi, jotta rikolliset saavat jatkaa rikoksiaan ilman tuota häiriötekijää.

      • Anonyymi

        Paskan jauhantaa. Jos ihminen polittisesti aktiivinen niin tuhansia pitäisi "pakkohoitoon" laittaa että toiminta estyis. Kyllä tuossa poliisit on virkansa puolesta pyytänyt lääkäriltä arviota. Lääkärit katsonut että parempi on tutkia (pakkohoito vaihe) henkilö sitten saanut viikkotolkulla kiukutella. Senjälkeen suostunut yhteistyöhn jonka jälkeen asiat selvitetty. Ja potilas vapautettu (avohoitoon).

        Ei nää mieleltään sairaat taikka humalaiset ikinä myönnä että niissä vikaa olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskan jauhantaa. Jos ihminen polittisesti aktiivinen niin tuhansia pitäisi "pakkohoitoon" laittaa että toiminta estyis. Kyllä tuossa poliisit on virkansa puolesta pyytänyt lääkäriltä arviota. Lääkärit katsonut että parempi on tutkia (pakkohoito vaihe) henkilö sitten saanut viikkotolkulla kiukutella. Senjälkeen suostunut yhteistyöhn jonka jälkeen asiat selvitetty. Ja potilas vapautettu (avohoitoon).

        Ei nää mieleltään sairaat taikka humalaiset ikinä myönnä että niissä vikaa olisi.

        Jos olisi päättäjien järjestämä juttu...niin potilas ei ikinä vapautus...vaan kuolisi. Jos hengissä selviää niin mitään salaliittoa ei ole takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskan jauhantaa. Jos ihminen polittisesti aktiivinen niin tuhansia pitäisi "pakkohoitoon" laittaa että toiminta estyis. Kyllä tuossa poliisit on virkansa puolesta pyytänyt lääkäriltä arviota. Lääkärit katsonut että parempi on tutkia (pakkohoito vaihe) henkilö sitten saanut viikkotolkulla kiukutella. Senjälkeen suostunut yhteistyöhn jonka jälkeen asiat selvitetty. Ja potilas vapautettu (avohoitoon).

        Ei nää mieleltään sairaat taikka humalaiset ikinä myönnä että niissä vikaa olisi.

        Paskaa taitaa pursuta korvistasi, kun kuvittelet, että kyse on poliittisesta aktiivisuudesta silloin kun joku penkoo korruptiota. Mieleltään sairaita ovat ne, jotka kieltäytyvät tajuamasta mitä kaikkia eri keinoja vallassa olevat rikolliset voivat käyttää, ja käyttävät, estääkseen rikostensa paljastumisen. Pakkohoitolaki on yksi tällainen keino, eikä asia sinun paskanjauhannalla muuksi muutu. On täysin eri asia olla poliittisesti aktiivinen, kuin olla suora uhka rikollisille paljastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa taitaa pursuta korvistasi, kun kuvittelet, että kyse on poliittisesta aktiivisuudesta silloin kun joku penkoo korruptiota. Mieleltään sairaita ovat ne, jotka kieltäytyvät tajuamasta mitä kaikkia eri keinoja vallassa olevat rikolliset voivat käyttää, ja käyttävät, estääkseen rikostensa paljastumisen. Pakkohoitolaki on yksi tällainen keino, eikä asia sinun paskanjauhannalla muuksi muutu. On täysin eri asia olla poliittisesti aktiivinen, kuin olla suora uhka rikollisille paljastua.

        Venäjästä voi ottaa mallia mikäli yksilö/yksilöt käy vallanpitäjiä vastaan. Ei siinä pakkohoitoja tarvita....on vain avoimia ikkunoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi päättäjien järjestämä juttu...niin potilas ei ikinä vapautus...vaan kuolisi. Jos hengissä selviää niin mitään salaliittoa ei ole takana.

        Tapaus Janitskin oli siis päättäjien järjestämä juttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjästä voi ottaa mallia mikäli yksilö/yksilöt käy vallanpitäjiä vastaan. Ei siinä pakkohoitoja tarvita....on vain avoimia ikkunoita.

        Venäjällä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, millä tavalla hyväveljien korruptiovalta Suomessa eliminoi vastustajiaan. Venäjällä valtaa pitävillä rikollisilla on eri kostit, kuin Suomessa vastaavilla lieroilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaus Janitskin oli siis päättäjien järjestämä juttu?

        Menisikö ihan niin? Jos tuosta näkökulmasta pohtisi asioita niin sittenhän Seiskan toimittajat joutuisivat olemaan varpaillaan vetäessään teini-Marinia kölin alta persekuvien kera. Entä Ninni+kummityttö saivartelijat joista mainituista tosin ei kovin moni ole esiintynyt omilla nimillään.

        https://nwohavaintojapromo.blogspot.com/2017/07/sauli-niinisto-on-naimisissa.html

        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/seppohautaaho/147807-sauli-niinisto-65-v-tassa-muistutus-kansan-harhauttamisesta/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, millä tavalla hyväveljien korruptiovalta Suomessa eliminoi vastustajiaan. Venäjällä valtaa pitävillä rikollisilla on eri kostit, kuin Suomessa vastaavilla lieroilla.

        Hyviä veljiä ja korruptio valtaa on...
        Mutta ei niitä vastaan käydä kuin Mielisairaat. Ei siis esimerkiksi haluta että asiat muuttuu nyt ja justiinsa. Käydään sivistynyttä polittista depaattia asiasta?


      • Anonyymi

        Tämä on totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa taitaa pursuta korvistasi, kun kuvittelet, että kyse on poliittisesta aktiivisuudesta silloin kun joku penkoo korruptiota. Mieleltään sairaita ovat ne, jotka kieltäytyvät tajuamasta mitä kaikkia eri keinoja vallassa olevat rikolliset voivat käyttää, ja käyttävät, estääkseen rikostensa paljastumisen. Pakkohoitolaki on yksi tällainen keino, eikä asia sinun paskanjauhannalla muuksi muutu. On täysin eri asia olla poliittisesti aktiivinen, kuin olla suora uhka rikollisille paljastua.

        Kyllä


      • Anonyymi

        Tuo inha viha ja halveksunta mikä kumpuaa blogistin näppikseltä se näyttää olevan aitoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, millä tavalla hyväveljien korruptiovalta Suomessa eliminoi vastustajiaan. Venäjällä valtaa pitävillä rikollisilla on eri kostit, kuin Suomessa vastaavilla lieroilla.

        Joo kun laillisesti pistetään hoitoon niin ei synny meteliä ikkunoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, millä tavalla hyväveljien korruptiovalta Suomessa eliminoi vastustajiaan. Venäjällä valtaa pitävillä rikollisilla on eri kostit, kuin Suomessa vastaavilla lieroilla.

        Suomessa kun voidaan antaa mt diagnoosi niin ei tarvii ikkunasta viskoo. Samat toimet eritavoilla


      • Anonyymi

        Tuo on tasan totta,mutta näiden vallanpitäjien rikokset kansaa kohtaan paljastuvat kyllä. Olis vaan enemmän Katjan kaltaisia,sillä muijalla on munaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskan jauhantaa. Jos ihminen polittisesti aktiivinen niin tuhansia pitäisi "pakkohoitoon" laittaa että toiminta estyis. Kyllä tuossa poliisit on virkansa puolesta pyytänyt lääkäriltä arviota. Lääkärit katsonut että parempi on tutkia (pakkohoito vaihe) henkilö sitten saanut viikkotolkulla kiukutella. Senjälkeen suostunut yhteistyöhn jonka jälkeen asiat selvitetty. Ja potilas vapautettu (avohoitoon).

        Ei nää mieleltään sairaat taikka humalaiset ikinä myönnä että niissä vikaa olisi.

        Suomessa ei ole "poliittisesti aktiivisia ihmisiä", koko politiikka on samaa vallantavoittelua ilman mitään ideologiaa ja pelkkää vallitsevan kapitalistisen järjestelmän tahtiin marssimista.
        Vai onko joku poliittinen marionetti joskus kyseenalaistanut jotain valtarakenteisiin liittyvää, ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjästä voi ottaa mallia mikäli yksilö/yksilöt käy vallanpitäjiä vastaan. Ei siinä pakkohoitoja tarvita....on vain avoimia ikkunoita.

        Aivan, Suomessa ihminen tapetaan sulkemalla hänet yhteiskunnan ulkopuolelle kuolemaan hitaasti kärsien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa kun voidaan antaa mt diagnoosi niin ei tarvii ikkunasta viskoo. Samat toimet eritavoilla

        Kyllä, siinä lentää ihminen yhteiskunnan ikkunasta pihalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, Suomessa ihminen tapetaan sulkemalla hänet yhteiskunnan ulkopuolelle kuolemaan hitaasti kärsien.

        kuten vaikka orjatyöstä kieltäytyvä....


      • Anonyymi

        Jenni Haukio on Niinistön kummilapsi. Asiasta on todisteena väärentämätön kirkon dokumentti kuka oli Haukion sylikummi. Lisäksi useampi kuva joissa Ninni pitää sylissään vauva Jenniä kastetilaisuudessa. Jos joku asiasta muuta väittää niin se sellainen on jälkeenpäin väärennettyä tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa kun voidaan antaa mt diagnoosi niin ei tarvii ikkunasta viskoo. Samat toimet eritavoilla

        Elämä diagnoosin kanssa ei ole herkkua. Ikuinen leima.
        Ehkä sitä olisi ollut helpompaa " lentää ikkunasta ".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä diagnoosin kanssa ei ole herkkua. Ikuinen leima.
        Ehkä sitä olisi ollut helpompaa " lentää ikkunasta ".

        Mielisairaaksi heittäytyminen saadakseen lievitystä tuomioon on typerä veto. Linnassa istuminen kestää sen ajan mitä on kakku. Sen jälkeen on vapaa ja merkinnät poistuvat rekkareista nopeasti viidessä tai kymmenessä vuodessa. Sen sijaan hulluna tuomitun ts jätetty rangaistukseen määräämättä diagnoosi on ikuinen eikä poistu noin vaan rekistereistä. Eikä yksikään lääkäri tai lääkärit voi kirjoittaa sellaisia papereita että hulluna tuomittu olisi kokenut täydellisen absoluuttisen ihmeperantumisen vaikka 10 lataamovuoden jälkeen. Potilas joko soveltuu normaalielämään "pöpinä" sairaalajakson jälkeen tai sitten on sisällä lataamossa lopun elämänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jenni Haukio on Niinistön kummilapsi. Asiasta on todisteena väärentämätön kirkon dokumentti kuka oli Haukion sylikummi. Lisäksi useampi kuva joissa Ninni pitää sylissään vauva Jenniä kastetilaisuudessa. Jos joku asiasta muuta väittää niin se sellainen on jälkeenpäin väärennettyä tietoa.

        Milläköhän tavalla tämä juttu liittyy pakkohoitoasioihin Suomessa ?
        Ja toisekseen, oli kummi tai kummilapsi, ne ei ole välttämättä edes sukulaisia keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläköhän tavalla tämä juttu liittyy pakkohoitoasioihin Suomessa ?
        Ja toisekseen, oli kummi tai kummilapsi, ne ei ole välttämättä edes sukulaisia keskenään.

        Ikävä kyllä mutta ainakin Suomessa kummivanhempien vala pitää sisällään:

        "Kummi ei saa olla seksisuhteessa kummilapseensa."

        Kirkon viranomainen vahvistaa että Jenni Haukion kastetilaisuudessa juridisina osapuolina olivat seuraavat henkilöt: Sauli Niinistö sekä Marja-Leena Niinistö

        Kirkon viranomaisen suorittama toimenpide oli sitten kyseessä vihkiminen tai kaste on aina virallinen ja tuo mukanaan sukulaisuuden.

        Sauli Niinistö ja Jenni Haukio olivat siis sukulaisia jo ennen kuin pappi vihki heidät avioliittoon.

        Perverssiä eikö? Tänä päivänä Haukion ja Niinistön avioliitto on Suomen läpinäkyvin lumeavioliitto, lue aiheesta lisää sosiaalisesta mediasta katso tästä näin klikkaamalla ole hyvä


        https://nwohavaintoja.blogspot.com/2017/11/sauli-niinisto-lahentyi-jenni-haukion.html?m=0


      • Anonyymi

        Maan isä ja Maan äiti komediaa koko mitassaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläköhän tavalla tämä juttu liittyy pakkohoitoasioihin Suomessa ?
        Ja toisekseen, oli kummi tai kummilapsi, ne ei ole välttämättä edes sukulaisia keskenään.

        Ai millä tavalla juttu liittyy pakkohoitoasioihin Suomessa? Keskustelussa hahmotetaan varsin selkeästi Suomen valtionjohdon kyseenalaistettu mielenterveys ja pakkohoidon tarve joka olisi jo välitöntä



        Niinistön toimista on havaittavissa voimakkaasti jo NYT vakavia deluusioita ja muun muassa seuraavia diagnooseja aivan ammattikielellä:

        hypomania F32
        narsismi F 60.8
        harhaluuloisuushäiriö F22
        rajatilapersoonallisuus F 60.3 (persoonan epävakaus)


        https://sauli-niinisto-salosta.blogspot.com/2016/04/tiesitko-taman-sauli-niiniston.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai millä tavalla juttu liittyy pakkohoitoasioihin Suomessa? Keskustelussa hahmotetaan varsin selkeästi Suomen valtionjohdon kyseenalaistettu mielenterveys ja pakkohoidon tarve joka olisi jo välitöntä



        Niinistön toimista on havaittavissa voimakkaasti jo NYT vakavia deluusioita ja muun muassa seuraavia diagnooseja aivan ammattikielellä:

        hypomania F32
        narsismi F 60.8
        harhaluuloisuushäiriö F22
        rajatilapersoonallisuus F 60.3 (persoonan epävakaus)


        https://sauli-niinisto-salosta.blogspot.com/2016/04/tiesitko-taman-sauli-niiniston.html

        Onko presidentti itse mukana tässä psykologisessa mainoskampanjoinnissa joissa häntä herjataan muun muassa mielenvikaiseksi? Halonenhan veti aikoinaan herneet nenään niin että kissat lenteli pitkin seiniä kun häntä vihjailtiin lespoksi.

        Negatiivinen kirjoittelu toimii kuitenkin parhaiten sillä se tuo loppupeleissä kaikki säälin sävyttämät pointsit morkatun laariin. Sanna Marininkin suosio perustuu kielteiseen mainokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielisairaaksi heittäytyminen saadakseen lievitystä tuomioon on typerä veto. Linnassa istuminen kestää sen ajan mitä on kakku. Sen jälkeen on vapaa ja merkinnät poistuvat rekkareista nopeasti viidessä tai kymmenessä vuodessa. Sen sijaan hulluna tuomitun ts jätetty rangaistukseen määräämättä diagnoosi on ikuinen eikä poistu noin vaan rekistereistä. Eikä yksikään lääkäri tai lääkärit voi kirjoittaa sellaisia papereita että hulluna tuomittu olisi kokenut täydellisen absoluuttisen ihmeperantumisen vaikka 10 lataamovuoden jälkeen. Potilas joko soveltuu normaalielämään "pöpinä" sairaalajakson jälkeen tai sitten on sisällä lataamossa lopun elämänsä.

        Tarkoitin lähinnä, että kun diagnoosin merkintöihinsä saa, se pysyy siellä kuin tatti pas...
        Ei siis tarvita erikseen mitään rikosta, ja sen takia sitten pakkohoitoon.
        Diagnooseja saa kyllä ihan rehellisenä kansalaisena vaikka avohoidon puolelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi päättäjien järjestämä juttu...niin potilas ei ikinä vapautus...vaan kuolisi. Jos hengissä selviää niin mitään salaliittoa ei ole takana.

        pöhh.!!...

        kyllä riittää kun hankala kohde saadaan käytettyä pöpilässä niin saadaan paperihin laima ikuisesti ja elämä senjälkeen hankaloituu monella tapaa- mm uskottavuus on viety- ja helppo napata uudelleen niksulaan jos alkaa ketoon totuuksia ?


    • Anonyymi

      Oho. Mikä oli alkujaan syy?

      • Anonyymi

        "saivat ylipuhuttua Lempäälän terveyskeskuslääkärin tekemään pakkohoitolähetteen."

        Tuossa kun olisi niin yksinkertaista tarkitaa Lempäälän terveyskeskuslääkärin saama "hyöty" onko tilille ilmestynyt rahaa onko omaisuus karttunut merkittävästi.
        Sanalla sanoen oishan tuon pitänyt hyötyä ainakin jonkun kympin verran?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kosto ja se kun kertoi mitä hänelle oltiin tehty. Oli viranomaisten rikoksia niin mt diagnoosi ja hiljaiseksi


      • Anonyymi

        Uutisia tanskasta kohu on saanut aikaan sen että viime torstaina tuolla Soffin abubaarissa oli järjestetty hiv-testit. Nyt täytyisi saada aikaa Suomessa jonkinlainen lahjoitus keräys että saataisiin toimitettua paikkaan kortsuautomaatit. Tärkeää sillä uusia nuoria tyttöjä on aloittanut siellä baaritiskin takana tällä viikolla ja ettei alkaisi joillain taas vatsat pönöttämään.

        https://s2.dmcdn.net/v/Imger1ORLzP7h_d1_/x1080


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisia tanskasta kohu on saanut aikaan sen että viime torstaina tuolla Soffin abubaarissa oli järjestetty hiv-testit. Nyt täytyisi saada aikaa Suomessa jonkinlainen lahjoitus keräys että saataisiin toimitettua paikkaan kortsuautomaatit. Tärkeää sillä uusia nuoria tyttöjä on aloittanut siellä baaritiskin takana tällä viikolla ja ettei alkaisi joillain taas vatsat pönöttämään.

        https://s2.dmcdn.net/v/Imger1ORLzP7h_d1_/x1080

        Grace Soffi ja perhe lähikuvassa mukana kuvassa myös aviomies Janus

        https://www.byengell.dk/about

        Päivän kysymys missä on lapsen etu tälläisessä tilanteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Grace Soffi ja perhe lähikuvassa mukana kuvassa myös aviomies Janus

        https://www.byengell.dk/about

        Päivän kysymys missä on lapsen etu tälläisessä tilanteessa?

        Kova dokumentti lapsuuden hylkäämisprosessien julmista jälkiseurauksista eli kuinka miehestä kehittyy aikuisena naisten vihaaja ja raiskaaja

        https://areena.yle.fi/1-50653035


        NIinhän se on eläintenkin maailmassa jos potkit koiranpentua päähän niin on varma että se tulee kasvaessaan kurkkuusi kiinni


      • Anonyymi

        Tanskassa näyttää mielenterveys ontuvan pahemman kerran ala carte-annoksia ja sirkushuveja matukka pummeille niin sympatiat on kohdillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanskassa näyttää mielenterveys ontuvan pahemman kerran ala carte-annoksia ja sirkushuveja matukka pummeille niin sympatiat on kohdillaan

        "Musta kukko" maksaa. Tosin sitä saisi halvemmalla ilman syöttämistä ja juottamisia matkusatamalla Afrikkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanskassa näyttää mielenterveys ontuvan pahemman kerran ala carte-annoksia ja sirkushuveja matukka pummeille niin sympatiat on kohdillaan

        Tanskassa mielenterveysongelmat ovat todellisia

        https://www.bbc.com/news/world-europe-62034089


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanskassa näyttää mielenterveys ontuvan pahemman kerran ala carte-annoksia ja sirkushuveja matukka pummeille niin sympatiat on kohdillaan

        Vertauskuvannollisesti: Sedu Koskinen avaisi Helsingin vilkkaimmalle paikalle ykkösluokan yökerho intiimihieronta ravintolan jonka menu koostuisi ainoastaan kalliimmista aineksista. Ohjelmaa joka ilta ja service suunnattu yön timoille. Meneekö järkeen? Tässä vaiheessa vielä mutta kun pompsahtaa tieto että kaikki ravitsemuskeskuksessa on ilmaista. Aivan ilmaista.


      • Anonyymi

        Ei Sofia ole paha ihminen. Muuta kuin vain niin pirun yksinkertainen. Ja tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova dokumentti lapsuuden hylkäämisprosessien julmista jälkiseurauksista eli kuinka miehestä kehittyy aikuisena naisten vihaaja ja raiskaaja

        https://areena.yle.fi/1-50653035


        NIinhän se on eläintenkin maailmassa jos potkit koiranpentua päähän niin on varma että se tulee kasvaessaan kurkkuusi kiinni

        30 vuotias Jari? Vai 30 vuotias yön Timo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Grace Soffi ja perhe lähikuvassa mukana kuvassa myös aviomies Janus

        https://www.byengell.dk/about

        Päivän kysymys missä on lapsen etu tälläisessä tilanteessa?

        Jaanus mies joka jakaa vaimonsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sofia ole paha ihminen. Muuta kuin vain niin pirun yksinkertainen. Ja tyhmä.

        Kivapuhetta

        Grace-Sofie on pösilö ja sen äijä Jänis-Janus pelkkä hölmö tanskalainen äijä. Enoni Juha Keminmaalta naureskeli että tuollainen kombinaa-tio missä eukko luuhaa kaiket päivät yön timppojen kanssa ja laiminlyö lapset ja äi-jänsä pelkän mustan-makkaran takia ei menisi läpi Suomessa kovin-helposti

        hihihihi

        -Silja-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertauskuvannollisesti: Sedu Koskinen avaisi Helsingin vilkkaimmalle paikalle ykkösluokan yökerho intiimihieronta ravintolan jonka menu koostuisi ainoastaan kalliimmista aineksista. Ohjelmaa joka ilta ja service suunnattu yön timoille. Meneekö järkeen? Tässä vaiheessa vielä mutta kun pompsahtaa tieto että kaikki ravitsemuskeskuksessa on ilmaista. Aivan ilmaista.

        Satanistien touhua koko pakkohoito ja psykiatrinen ihmisten kiduttaminen:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17815990/kehitys-oppiin-perustuvan-psyki

        https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=11&t=23372&p=1222877&hilit=kupittaa#p1222877


    • Anonyymi

      Rinnekodit - uusi hoidinmuoto kaikille lautailijoille?

      • Anonyymi

        Kauan siellä säilyy elossa saati pystyy edes liikkumaan???


      • Anonyymi

        Mitäs mämmöjä siellä annetaan että saa aivovaurion vääristä pillereistä? Annetaan väärän diagnoosin pillereitä?


      • Anonyymi

        Elossa jos tahtoo pysyä niin kaikki nuo kannattaa kiertää kaukaa 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs mämmöjä siellä annetaan että saa aivovaurion vääristä pillereistä? Annetaan väärän diagnoosin pillereitä?

        Kyllä siellä voidaan pakkosyötöllä pumpata ihmiseen tasan mitä sattuu...
        Ja linkissä lisää hauskuutta:
        https://www.youtube.com/watch?v=86gKAXUksco


    • Anonyymi

      Tiedetään fiksuriksun ratsastavan demokratialla.

    • Anonyymi

      Pakkohoito maksetaan kansalaisen kassasta, että köyhät ovat jalkojen alla viranomaisten saappaan alla, eikä tuokaan ole hetkeäkään luonnollista, mikä on tiedossa, siitä pelko rikollisilla, niin.
      T.minä en tiedä mitään, mistään, missään, en milloinkaan
      Hähähähähäkjäkjäh, KÄKÄ
      MMORO

      https://m.youtube.com/watch?v=MRK3Qx4lNPo

    • Anonyymi

      Maaseudulla tytöstä tuli suurperijä, ja tyttöpä järjestettiin pakkohoitoon ja omaisuus uudelleen jakoon.

      • Anonyymi

        Sillälailla eipä yllätä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillälailla eipä yllätä...

        Tapahtuipa kaupungissa ihan sama asia- vaan taisi selvitä kiipelistä hyvien tuttujen tai sukulaisten avulla- mutta tarkoitus oli että suku ottaa mammonat ja tyttö leimautetaan pöpiksi.


    • Anonyymi

      SDP on ainoa puolue, joka uskaltaa taistella 24/7 lääkäreiden salaliittoa vastaan ja tuloksia myös alkaa pian näkymään.

      Yksityinen työterveys oli tarkoitus myös lopettaa liian hyvin toimivana, koska se aiheutti epätasa-arvoa potilaiden päästessä liian nopeasti hoitoon. Yllättäen vasemmistojohtoinen ay-liike ei halunnutkaan työläisiä julkisen sektorin tasa-arvoisiin jonoihin.
      Tähän tullaan vielä palaamaan, jos SDP voittaa vaalit, sillä sen verran kova on aatteen palo nykyisin.

      • Anonyymi

        Kiitos SDP 🌹


    • Anonyymi

      Kummallista kun toiset eivät pääse hoitoon vaikka olisi tarvetta ja paljon, kun toiset taas suljetaan pakkohoitoon ilman syytä.

      • Anonyymi

        Pakkohoitoon suljettavilla on omaisuutta, jonka saa haltuun otetuksi. Ei perse aukisia kannata pakkohoitoon ottaa, kun niiden kautta ei pääse tekemään tiliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohoitoon suljettavilla on omaisuutta, jonka saa haltuun otetuksi. Ei perse aukisia kannata pakkohoitoon ottaa, kun niiden kautta ei pääse tekemään tiliä.

        Tätä "pakkohoitoahan" harrastetaan myös nykyisen työllistämismetodin toimin.Kenenkään jotain omistavan,siis EI KENENKÄÄN,pidä suostua laittamaan nimeään mihinkään sosiaalipalvelun paperiin...olet oitis elämänhallintakyvytön ja seuraukset sen mukaiset.Eikohän tämänkin mielivaltavirkailun temppuilut rupee paljastumaan.


      • Anonyymi

        Kiitos SDP🐽


      • Anonyymi

        Tätä itsekin tullut usein mietittyä.


    • Anonyymi

      Sehän on selvä että kukaan ei halua pakkohoitoon!!!
      Moni murhakin/väkivallan teko olisi jäänyt tekemäti jos laitospaikkoja ei olisi vähennetty ja riskialtiita yksilöitä laskettu avohoitoon.

    • Anonyymi

      Oikeasti on olemassa sairauksia, jotka vaikuttavat mielenterveyteen. Uskokaa pois.
      Tai eipä sillä väliä. Uskotaanko vai et, totta ovat.

      • Anonyymi

        Kuka menee takuuseen sinun mielenterveydestäsi? Kommenttisi perusteella sinut voisi määrätä heti pakkohoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka menee takuuseen sinun mielenterveydestäsi? Kommenttisi perusteella sinut voisi määrätä heti pakkohoitoon.

        Onneksi on koulutettuja ihmisiä tuotakin asiaa arvioimaan. Eikä se heillekään ole helppoa. Varmaan meillä olisi pakkohoidossa porukasta yli puolet , jos tavikset sais päättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka menee takuuseen sinun mielenterveydestäsi? Kommenttisi perusteella sinut voisi määrätä heti pakkohoitoon.

        Ei sinne noin helpolla oteta.


    • Anonyymi

      Se psykopaatti murhaaja/väkivallan tekijäkin uskoo olevansa terve, toteuttaa vain omaa maailmankuvaansa! Samoin usein pakkohoitoon joutunut ei usko olevansa sairas.

    • Anonyymi

      Vainoajat voivat saada uhrin siirrettyä Niiuvanniemen / VanhanWaasan sairaalaan!

      Tälläkin hetkellä on VanhanWaasan sairaalassa ainakin yksi henkilö pakkohoidossa ja pakkohoidossa vain häneen kohdistuvan vainon takia.

      • Anonyymi

        Monet vakavasta mielenhäiriöistä kärsivät ihminen osaa olla todella sympaattinen! Ei tarvitse olla kuolaa valuttava hirviön kaltainen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kun ihmistä ei saada psykiatrian keinoin tuhottua, on muina keinoina valheelliset tuomiot ja asunnottomuus.

      Sellainen mielisairas natsien paskavaltio tämä maa on.

      • Anonyymi

        Paskapuhetta

        en-usko

        siis ihan oikeest mun enoni Juhakin sanoi että Suomi on ki-va maa asua tää-llä on rangaistukset euroopan vähäi-simpiä eikä täällä ole niin paljon muta-kuonoja niin kuin esi-merkiksi Tanskassa missä olin mum-mon kanssa joulukuussa Tanskassa ei tarvi-itse kuin vetää jotain ääli-ötä turpaan baa-rin jonossa niin siitä saa vankilaa Herstedvesterin vankilassa vähintään vuo-den

        - Silja -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta

        en-usko

        siis ihan oikeest mun enoni Juhakin sanoi että Suomi on ki-va maa asua tää-llä on rangaistukset euroopan vähäi-simpiä eikä täällä ole niin paljon muta-kuonoja niin kuin esi-merkiksi Tanskassa missä olin mum-mon kanssa joulukuussa Tanskassa ei tarvi-itse kuin vetää jotain ääli-ötä turpaan baa-rin jonossa niin siitä saa vankilaa Herstedvesterin vankilassa vähintään vuo-den

        - Silja -

        Pitää kutinsa. Suomessa rikokseen syyllistyneitä käytännössä silitetään päälaelle.
        Verratkaapas suomen mitättömiä tuomioita muihin maihin ihan huviksenne.
        Jenkeissä henkirikoksesta istuu 50 vuotta ellei joudu sähkötuoliin suomessa selviää ensikertalaisena 3-4 vuoden istumisella. Tanskassa miekkariin osallistumisesta saa istumista kaksi vuotta suomessa ohjataan pelkästään hieman syrjemmälle jatkamaan meuhkaamista.

        https://mvlehti.net/2021/03/16/tanskalaisaiti-piti-puheen-mielenosoituksessa-tuomittiin-kahdeksi-vuodeksi-vankeuteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskapuhetta

        en-usko

        siis ihan oikeest mun enoni Juhakin sanoi että Suomi on ki-va maa asua tää-llä on rangaistukset euroopan vähäi-simpiä eikä täällä ole niin paljon muta-kuonoja niin kuin esi-merkiksi Tanskassa missä olin mum-mon kanssa joulukuussa Tanskassa ei tarvi-itse kuin vetää jotain ääli-ötä turpaan baa-rin jonossa niin siitä saa vankilaa Herstedvesterin vankilassa vähintään vuo-den

        - Silja -

        Silja Line takaisin Tanskaan vain! Hej då


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää kutinsa. Suomessa rikokseen syyllistyneitä käytännössä silitetään päälaelle.
        Verratkaapas suomen mitättömiä tuomioita muihin maihin ihan huviksenne.
        Jenkeissä henkirikoksesta istuu 50 vuotta ellei joudu sähkötuoliin suomessa selviää ensikertalaisena 3-4 vuoden istumisella. Tanskassa miekkariin osallistumisesta saa istumista kaksi vuotta suomessa ohjataan pelkästään hieman syrjemmälle jatkamaan meuhkaamista.

        https://mvlehti.net/2021/03/16/tanskalaisaiti-piti-puheen-mielenosoituksessa-tuomittiin-kahdeksi-vuodeksi-vankeuteen

        Eli sanot että kannattaa asua Suomessa koska täällä saa tehdä henkirikoksia "halvalla"?

        Itse en aio tehdä ainoatakaan henkirikosta joten Suomi ei nosta vetovoimaansa tuolla perusteella ainakaan itselleni.

        Paskamaana pidän edelleen. Korruptio paskamaa jossa korruptio maailman ehkä suurin.


    • Anonyymi

      Saksan Aktion T 4 otettava jo suomessa käyttöön.

      • Anonyymi

        Natsisaksan johto olivat itse hulluja. Hitler ja kaverit uskoivat arjalaisten, eli saksan kansan polveutuvan kadonneen Atlantiksen kansasta. Aktion T 4 eliminoi vain toivottovimmat tapaukset. Ilman eräänlaista hulluutta Natsi-Sakasa ei olisi järjestäytynyt ja tapahtunut.


      • Anonyymi

        Kommunismi oli Mengelen laatimassa psykiatristen sairauksien luettelossa.


    • Anonyymi

      Nainen otti eron miehestään ja lapset jäivät isänsä huostaan, kun äiti suuntasi Afrikkaan mustan miehen, sekä bisnestensä vuoksi. Yleinen mielipide tuomitsi naisen ja tälle haluttiin järjestettiin kuvatun kaltainen sanktio. Naisen asemaa ei poikkeuksellisten itsekkäiden päätösten lisäksi parantanut se, että hän äänekkäästi julisti totuutta siitä kuinka mätä ja korruptoitunut maa Suomi todellisuudessa on. Jotain tällaista tulee mieleen laajemmasta kuvasta.

      • Anonyymi

        Toivotaan ja uskotaan, että "maailman onnellisimman maan" kupla räjähtää. Toivotaan, että tämä nyt julkisuutta saaneen mielivallan toteuttamisen ilmitulo johtaa radikaaliin muutokseen kaikessa ihmisarvoa ja oikeuksia loukkaavassa toiminnassa,korostetaan KAIKESSA.
        Tässä maassa alistetaan ja nöyryytetään joka päivä etenkin kurjimmassa asemassa olevia ihmisiä ja valtiovalta hymisten ja kiitosta kuitaten hyväksyy tämän.
        Toivotaan, että meistä löytyy niin vahvoja,jo maahan lyötyjä, jotka vielä jaksaa taistella tätä sairaan surkeaa järjestelmää vastaan. Eikä anneta poliittisen vallan johtaa meitä globaalin tyrannian ja diktatuurin kynsiin.
        Vielä ei ole myöhäistä pysäyttää tätä päättäjähulluuden pyörää, mutta aikaa ei ole paljon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan ja uskotaan, että "maailman onnellisimman maan" kupla räjähtää. Toivotaan, että tämä nyt julkisuutta saaneen mielivallan toteuttamisen ilmitulo johtaa radikaaliin muutokseen kaikessa ihmisarvoa ja oikeuksia loukkaavassa toiminnassa,korostetaan KAIKESSA.
        Tässä maassa alistetaan ja nöyryytetään joka päivä etenkin kurjimmassa asemassa olevia ihmisiä ja valtiovalta hymisten ja kiitosta kuitaten hyväksyy tämän.
        Toivotaan, että meistä löytyy niin vahvoja,jo maahan lyötyjä, jotka vielä jaksaa taistella tätä sairaan surkeaa järjestelmää vastaan. Eikä anneta poliittisen vallan johtaa meitä globaalin tyrannian ja diktatuurin kynsiin.
        Vielä ei ole myöhäistä pysäyttää tätä päättäjähulluuden pyörää, mutta aikaa ei ole paljon!

        Kyllä. Vaikka mustan miehen elin ohjaa kaikkea naisen tekemistä yli omien lasten tarpeiden, ei naisen moraaliton toiminta silti oikeuta kuvaituun vapauden riistoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Vaikka mustan miehen elin ohjaa kaikkea naisen tekemistä yli omien lasten tarpeiden, ei naisen moraaliton toiminta silti oikeuta kuvaituun vapauden riistoon.

        ei kai tämä nainen nyt täysin lapsiaan hylännyt,parempihan heidän isänsä luona "turvallisessa" Suomessa


    • Anonyymi

      Miksi Suomessa ylläpidetään tällaista
      ihmisoikeuksia loukkaavaa organisaatiota?

      MIKSI MT- palvelut ovat tässä tilassa?

      • Anonyymi

        Tätä saakin ihmetellä.Jotka tällaista järjestelmää ylläpitävät,tarvitsevat itse hoitoa.


    • Anonyymi

      Niissä on kyllä parantamisen varaa. Kun avohoitoa lisättiin, sanottiin että Helsingin ratikkakuskeilla on kaikilla omat potilaat vaunuissa.

      Liikaa määrätään lääkkeitä ja jätetään yksin. Terapiaan ei satsata kun ei ole rahaa ja hyöty on marginaalinen.

      • Anonyymi

        Tässä IL:n erinomainen juttu vuodelta 2014 osuu kommenttiisi tarkoin.

        "Psykiatrian erikoislääkäri Marja Vihervaara haluaa nostaa lääketehtaiden markkinoinnin julkiseen keskusteluun."

        "Vielä opiskeluaikana Vihervaaralla oli ihanteellinen kuva psykiatrin työstä. Hän kuvitteli, että työssä olisi kysymys ihmisten kokonaisvaltaisesta auttamisesta. Opintojen jälkeen tuli yllätyksenä, kuinka suurta roolia lääkkeet käytännön työssä näyttelevät."

        "Usein määrätään erilaisia lääkkeitä ja turrutetaan myös asianmukaisia, elämäntilanteeseen liittyviä tunteita lääkkeillä. En tarkoita pelkästään masennuslääkkeitä, vaan myös rauhoittavien lääkkeiden ja psykoosilääkkeiden käyttö on yleistynyt todella paljon..."

        https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2014101118590592


      • Anonyymi

        Hyötyä olisi kuitenkin sen verran, että voisi joka toinen ratikka ( ainakin vaunu ) ajella tyhjillään.
        Eihän kaikki hyödy, mutta aina jotkut sieltä joukosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä IL:n erinomainen juttu vuodelta 2014 osuu kommenttiisi tarkoin.

        "Psykiatrian erikoislääkäri Marja Vihervaara haluaa nostaa lääketehtaiden markkinoinnin julkiseen keskusteluun."

        "Vielä opiskeluaikana Vihervaaralla oli ihanteellinen kuva psykiatrin työstä. Hän kuvitteli, että työssä olisi kysymys ihmisten kokonaisvaltaisesta auttamisesta. Opintojen jälkeen tuli yllätyksenä, kuinka suurta roolia lääkkeet käytännön työssä näyttelevät."

        "Usein määrätään erilaisia lääkkeitä ja turrutetaan myös asianmukaisia, elämäntilanteeseen liittyviä tunteita lääkkeillä. En tarkoita pelkästään masennuslääkkeitä, vaan myös rauhoittavien lääkkeiden ja psykoosilääkkeiden käyttö on yleistynyt todella paljon..."

        https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2014101118590592

        Hyvä, että lääkäri nostaa kissan pöydälle, se on vain riski lääkärille, kollegat eivät välttämättä tykkää ajatuksesta.
        Kuinkahan yleensä käy, kun joku tuo esiin vaietut asiat, joita ei saisi julki tuoda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että lääkäri nostaa kissan pöydälle, se on vain riski lääkärille, kollegat eivät välttämättä tykkää ajatuksesta.
        Kuinkahan yleensä käy, kun joku tuo esiin vaietut asiat, joita ei saisi julki tuoda.

        Psykiatri Virevaara sairastui myöhemmin mystiseen "krooniseen väsymysoireyhtymään", jonka alkuperä on selvittämätön.

        Erikoista väsymysoireyhtymän historiassa on se, että sitä on esiintynyt paikallisina epidemioina, mikä viittaa siihen, että kyseessä on joku aine, tai muu bakteerin/viruksen kaltainen tekijä, joka tarttuu ja sairautta aiheuttaa.

        Vihervaaran sairastumisesta tulee mieleen, että Big Pharma kosti psykiatrin puheet, jotka vahingoittivat Big Pharman imagoa hyvin suoralla tavalla.

        https://nemoy.fi/wp-content/uploads/2017/01/helsingin-neuroterapia-herkkyys-ei-ole-heikkous.pdf


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomi ei ole OIKEUSVALTIO!

      Täällä rikkaammat laittavat köyhät heitä vastustavat pakkohoitoon tai vankilaan!

      Pakkohoidossa ei uhrilla ole mitään tietoa miten pitkään joutuu olemaan!
      => uhrin pitää olla "terve" eli alistettu ja pelokas, jotta vapauttavat pakkohoidosta!

      Vankeustuomiossa on selvä päivämäärä, koska viimeistään tulee päästä vapaaksi!

    • Anonyymi

      mulle kaupunki tilasi ambulanssin ja kytät kävi kahdesti...en edes tiennyt syytä

      saivat paskiaiset minua kadulle kun häiriköivät vuokra suhdetta

      liittyiskö Aktiivimalliin tai ei, en tiedä

      ihan pokkana kaukaa katsottuna joku vikramies soitti tai jotakin,
      koskaan koskaan tapaamatta tai muuta

      • Anonyymi

        ambulanssimies kertoi jonkun psykologin nimen kaupungista
        vuosien päästä valitin kyseisestä työntekijästä terapeutti-psykologi liitolle
        tarkoituksena pilata työntekiän maineen omien keskuudessa
        valitin työntekijälle kanssa suoraan emailitse, mutta narttu sulki linjan
        eikä koskaan ottanut vastuuta mistään, mutta vastasi kerran negatiivisesti takas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ambulanssimies kertoi jonkun psykologin nimen kaupungista
        vuosien päästä valitin kyseisestä työntekijästä terapeutti-psykologi liitolle
        tarkoituksena pilata työntekiän maineen omien keskuudessa
        valitin työntekijälle kanssa suoraan emailitse, mutta narttu sulki linjan
        eikä koskaan ottanut vastuuta mistään, mutta vastasi kerran negatiivisesti takas

        aavistin että kaupungissa olisi joku putsaus menossa, että joku aktiivi läski olisi pistämässä paikat suoraksi....kenen käskystä....


    • Anonyymi

      Kyllä, pakkohoitoon uhka on todo'ellinen, joten valitse televisio ohjelmasi harkiten. Sopivin tarjonta väsyttää sut oikein, myös some. Aamupalaksi ei sovi kaikki, jokaiselle.
      Moro

      https://m.youtube.com/watch?v=etNMDZxEr5I

    • Anonyymi

      ongelma, että työntekijät eivät erota jyvät akanoista, mutta konemaisesti tekevät työtä

      työnteko on pakko ja siksi tekemättä jättäminen ei ole vaihtoehto, muuten työntekijä saa potkut työstä

      tämä tuntuu oikealta yhteiskunnalta, mutta se ei ole, koska työntekijä ei pysty tekemään objektiivisen ratkaisun tilanteesta, mutta kun virkamies saa vihjeen jostakin vääryyksestä, niin virkamies on VELVOLLINEN hoitamaan sen

      työnteko itsessään on siten pakkohoito, koska työttömyys on kiellettyä
      töitä on pakko tehdä halusi tai ei, vaikka ei joskus ole tarvetta
      työnteko siten aiheuttaa vahinkoa monelle ihmiselle, koska työntekijät häiriköivät ja rikkovat ja vahingoittavat jo omalla työnteollaan muita, jotka vahingoittuvat siitä, koska työntekijä ei ajattelee omilla avoillaan, mutta on pakotettu suorittamaan työtä kun käsky käy

      siten oletettu kuolemantuomi voi alkaa nollasta, ei mistään vain koska joku soittaa viranomaisia vain koska itse soittaja on mielipuoli, vammainen, tyhmä, ilkeä, paha, huono ym.

      paha ihminen pääsee pakkotyöyhteiskunnassa kunnolla kylväämään pahaa

      onneksi on pilahätänumerosoittajaa ja vielä naisia, jotka samoilla konsteilla tukkeuttavat hätäpuhelimen kuin aiheuttavat vielä vahinkoja

    • Anonyymi

      Mielen ihmeitä!!!
      Lähes jokainen pakkohoitoon joutunut kokee olevansa täysin terve ja yhteiskunta kelpoinen.
      Realiteetti, useita vapautetaan tuomioista vuosittain syyntakeettomina rikoksista jotka hövelisti ovat avohoidossa vaikka olisivat tarvinneet laitoshoitoa ongelmiinsa.

      • Anonyymi

        Asia erikseen onkin rikoksen tehneet-

        pikku vähemmistö tässä asiassa.

        Nyt on kyse tavallisista kansalaisista jotka pakkohoidetaan ongelmaisiksi.


    • Anonyymi

      tuo kauhea ihmisten luokittelu vale-tiede psykiatrian perusteella ja pakkohoito-fasismi lopetettava koko Suomessa.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      "Nyt on kyse tavallisista kansalaisista jotka pakkohoidetaan ongelmaisiksi"

      Höpö höpö.

    • Anonyymi

      On totta. Näin on käynyt minullekkin. Minut otettiin pakkohoitoon. Lääkäri ei edes tavannut minua. Ja osastolla oli kanssa rasismia,uhkailua ja jopa väkivaltaa hoitajien toimesta. Olen vieläkin pakkohoidossa. Rikosilmoitus on tehty koska lääkäri ei ooe tavannut minua eikä mulle suostuta perustelemaan miksi olen täällä.

      • Anonyymi

        Sulla on varallisuutta jota pyrkivät saada toisiin käsiin. Ainoa syy.


    • Anonyymi

      Ei kannata olla viranomaisten kanssa missään tekemisissä niin ei joudu niiden mielivallan uhriksi. Viranomaisia on kaikki valtion ja kuntien työntekijät. Myös isoja firmoja kandee vältellä koska ne osa systeemiä

    • Anonyymi

      https://www.aljazeera.com/news/2023/10/30/ex-british-intelligence-officer-jailed-for-13-years-for-attack-on-nsa-agent

      https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tietovuotaja-edward-snowden-varoittaa-korona-poikkeusoloista-valtaa-pitavat-tottuvat-saamaansa-valtaan/3d1d2b6b-80c2-41bf-8060-e1fa026a5e06

      Pörssirikollisten / eduskunnan yksipuoluejärjestelmän, Suomen ja kansainvälisen lakien yläpuolelle asettuminen, pakkoliittämällä Suomi AutokratiaUsan sotarikos-hyökkäysliittoon, on peruttava kansainvälisessä korkeimmassa oikeudessa. Rikoskanteita voi nostaa myös YK:hon ja Haagin Tuomioistuimeen. Yksittäiset kansalaiset, kansanliikkeet ja järjestöt, niin voivat tehdä.

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2166
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1719
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      146
      1642
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe