kun lupaiin hornetit Ukrainaa, kertoo Marin. Mitä me niilä tehdään. Ihan tarpeettomia ovat ja niistä on vaan kuluja. Juuri hankittiin niihin ohjuksia 500 miljoonalla, joten annetaan ne sanan tien. Näin se sosialimi toimii. Toisen omaa on kiva antaa.Ei tarvitse edes keneltäkään kysyä kun lupailee. Niinsaa taas uuden kutsun sankakanin muistotilaisuuteen.
On meillä vaan johto. Muistikai Marin otta selfiet, ettei reissu mennyt ihan hukkaan. Pitihän siitä kuitenkin 27 milj sisäänpääsymaksu pulittaa.
Ja taas me selitellään., kun minut väärin ymmärretty. En minä mitään pahaa arkoitattut,
6
187
Vastaukset 6
- Anonyymi
Vastuunpakoilun maailmanmestari on tämä Marin!!
- Anonyymi
Jakorasiat asialla, näiltä kaikki onnistuu ilman kontrollia.
- Anonyymi
Vaaien jälkeen kuulla paljastuksia, kenelle annoin, keneltä sain, kenelle yritin anataa, kuka yritti ottaa jne. Pahinpia olivat ne, jotka eivät huomioineet minua mietenkään. Olenhan pääministeri. PÄÄMINISTERI, en kokovartaloministeri vaan pääministeri.
- Anonyymi
”Kukaan ei ole luvannut Horneteja yhtään mihinkään” latelee Marin. Ei tietenkään, eihän se nyt Marinin päätettävissä ole, vaikka hän kuvitteli niin olevankin. Menihän kyllä Uniper Scholtzille ilmiaseksi pelkästtää tekstiviestillä. Mutat se oli vain omaisuutta, ei Suomen puolustuksen kannalta keskeitä sotlaskalustoa. Pitää muuten olla aika vähäälyinen, jos on ylipäätään keskustellut Hornettien luovuttamisesta.
- Anonyymi
Minun suuhun on laitettu sanoja mitä en ole sanonut!!!???
Äkkiä valkotakkiset miehet hakemaan pääministeri Kesärannasta, ettei pahempaa tapahdu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201304Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331221- 641210
- 1081175
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109989
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94947Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182913- 80821
- 43814
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66781Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58643
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087598- 52554
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r112547- 60544