kun lupaiin hornetit Ukrainaa, kertoo Marin. Mitä me niilä tehdään. Ihan tarpeettomia ovat ja niistä on vaan kuluja. Juuri hankittiin niihin ohjuksia 500 miljoonalla, joten annetaan ne sanan tien. Näin se sosialimi toimii. Toisen omaa on kiva antaa.Ei tarvitse edes keneltäkään kysyä kun lupailee. Niinsaa taas uuden kutsun sankakanin muistotilaisuuteen.
On meillä vaan johto. Muistikai Marin otta selfiet, ettei reissu mennyt ihan hukkaan. Pitihän siitä kuitenkin 27 milj sisäänpääsymaksu pulittaa.
Ja taas me selitellään., kun minut väärin ymmärretty. En minä mitään pahaa arkoitattut,
6
138
Vastaukset
- Anonyymi
Vastuunpakoilun maailmanmestari on tämä Marin!!
- Anonyymi
Jakorasiat asialla, näiltä kaikki onnistuu ilman kontrollia.
- Anonyymi
Vaaien jälkeen kuulla paljastuksia, kenelle annoin, keneltä sain, kenelle yritin anataa, kuka yritti ottaa jne. Pahinpia olivat ne, jotka eivät huomioineet minua mietenkään. Olenhan pääministeri. PÄÄMINISTERI, en kokovartaloministeri vaan pääministeri.
- Anonyymi
”Kukaan ei ole luvannut Horneteja yhtään mihinkään” latelee Marin. Ei tietenkään, eihän se nyt Marinin päätettävissä ole, vaikka hän kuvitteli niin olevankin. Menihän kyllä Uniper Scholtzille ilmiaseksi pelkästtää tekstiviestillä. Mutat se oli vain omaisuutta, ei Suomen puolustuksen kannalta keskeitä sotlaskalustoa. Pitää muuten olla aika vähäälyinen, jos on ylipäätään keskustellut Hornettien luovuttamisesta.
- Anonyymi
Minun suuhun on laitettu sanoja mitä en ole sanonut!!!???
Äkkiä valkotakkiset miehet hakemaan pääministeri Kesärannasta, ettei pahempaa tapahdu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään21718202Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903865Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu552302Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2861572Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711543Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1611522Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661456Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1291437Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141344- 811121