kun lupaiin hornetit Ukrainaa, kertoo Marin. Mitä me niilä tehdään. Ihan tarpeettomia ovat ja niistä on vaan kuluja. Juuri hankittiin niihin ohjuksia 500 miljoonalla, joten annetaan ne sanan tien. Näin se sosialimi toimii. Toisen omaa on kiva antaa.Ei tarvitse edes keneltäkään kysyä kun lupailee. Niinsaa taas uuden kutsun sankakanin muistotilaisuuteen.
On meillä vaan johto. Muistikai Marin otta selfiet, ettei reissu mennyt ihan hukkaan. Pitihän siitä kuitenkin 27 milj sisäänpääsymaksu pulittaa.
Ja taas me selitellään., kun minut väärin ymmärretty. En minä mitään pahaa arkoitattut,
6
181
Vastaukset
- Anonyymi
Vastuunpakoilun maailmanmestari on tämä Marin!!
- Anonyymi
Jakorasiat asialla, näiltä kaikki onnistuu ilman kontrollia.
- Anonyymi
Vaaien jälkeen kuulla paljastuksia, kenelle annoin, keneltä sain, kenelle yritin anataa, kuka yritti ottaa jne. Pahinpia olivat ne, jotka eivät huomioineet minua mietenkään. Olenhan pääministeri. PÄÄMINISTERI, en kokovartaloministeri vaan pääministeri.
- Anonyymi
”Kukaan ei ole luvannut Horneteja yhtään mihinkään” latelee Marin. Ei tietenkään, eihän se nyt Marinin päätettävissä ole, vaikka hän kuvitteli niin olevankin. Menihän kyllä Uniper Scholtzille ilmiaseksi pelkästtää tekstiviestillä. Mutat se oli vain omaisuutta, ei Suomen puolustuksen kannalta keskeitä sotlaskalustoa. Pitää muuten olla aika vähäälyinen, jos on ylipäätään keskustellut Hornettien luovuttamisesta.
- Anonyymi
Minun suuhun on laitettu sanoja mitä en ole sanonut!!!???
Äkkiä valkotakkiset miehet hakemaan pääministeri Kesärannasta, ettei pahempaa tapahdu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800