Pertti Pasanen tuotti ja rahoitti Loirin Eino Leino -levyt ja Pankkikortteja ei enää ole ollut vuosikymmeniin kellään.
Vain nainen voi tehdä siskopuolia ja velipuolia, jos hän tekee ne eri miesten kanssa. Mies tekee aina täyssisaria eri naistenkin kanssa ja näin se on aina ollut.
Thaimaassa ei ole olemassa mitään ammattinimike suojaa, kuka tahansa voi olla lakimies, asianajana, tuomari, loijjari, tai ihan mitä tahansa.
Thaimaan vaatimuksista en tiiä kun ole olet täällä ollut yliopistolla töissä, mutta suomen tiedän varmasti, tiedän sen myös varmasti että täällä ei ole mitään lakialan tutkintoa suojattu, eli kuka tahansa voi käyttää mitä tahansa nimikettä.
Mitä taas tulee Jouniin (Hanslankarin nykyinen toimitusjohtaja) olen tuntenut hänet yli 20 vuotta, joskus olin ostamassa pattayalta asuntoa mutta se kariutui... olin silloin häneen yhteydessä.
Nyt siis selvisi että tosiasiassa asut vuokralla... omassa talossasi, niinhän minä olen kokoajan selittänyt että se on ainoa vaihtoehto, mutta meissä on se ero että vaimoni vaan saatuu omistamaan maata.
Taloon, tontilla on huomattava arvoa nostava tekijä, jos tontti voidaan myydä talon kanssa paketissa, jokainen asuttu päivä alentaa talon arvoa vuokratontilla, kun taas omalla tontilla talon arvo nousee, kun maanhintakin nousee.
Etkö sinä luota omaan vaimoosi, se on ensimmäinen ehto kestävälle parisuhteelle, että kumpikaan ei kuseta puolisoaan missään tilanteessa.
Kovasti herättää kummastusta. sinulla on velkoja, auto osamaksulla samoin tontti, ei kai nyt sentään.
olen tänne laittunut useammnkin kerran kuvia sam roi yotista, koirilla ja ilman... "
Dille, miten hengittelit vuorilla viikko sitten, jäikö jotain huomaamatta.
Sorry tyttö nyt mennään vuorilla lukemissa maailman saastunein ilma.
Kamalaa katseltavaa ja kuunneltavaa turisteille, kun pattayan rantakatu ja sen kaikki nurkat on kansoitettu liian nuorilla rääväsuisilla pikkulikoilla, jotka käyvät häpeämättömästi suoraan asiaan.
Pojilla ei taida olla tietoa possoista? Heillä ei ole possotietämystä. olen syönyt niitä satoja joten tiedän mikä on hyvä posso.
Olen hieman keskustellut tekoälyn kanssa, abs asiasta.
Taas onnettomuus hua hinissä Rekka ojassa, näitä tapahtuu liikaa, kaikki mitä olen tänne laittanut on samalta tienpätkältä, parissa kuukaudessa.
Vaimoni valmistaa kaalin näköisestä perunabataatista snack-tyyppistä herkkua. En tykännyt.
Vaimoni saa käteen 725 euroa sairaseläkettä Suomesta ja läsäsilmä lempinimi ei tarkoita pahaa vaan on ikäänkuin isoisä. Tutkinnat on käynnissä ja pasilan pojat koputtelee justiinsa oviin.
Älynvälähdyksiä Hua Hinin suunnalta
40
99
Vastaukset
- Anonyymi
Sullahan on mukavaa lauantaipuuhaa itse itsesi kanssa.
- Anonyymi
Mitä sulle kuuluu, paljonko sun kello on nyt täällä thaimaassa, T mode.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17775671f
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
"vaimoni vaan saatuu omistamaan maata"
Kun tuo vaimosi on kertomasi mukaan aivan holtiton rahankäyttäjä, peliongelmainen ja pilannut luottotietonsa pikavipeillä sun muilla niin millä rahalla hän osti maata ja miksei hän ole myynyt sitä maata vaan näkee mieluummin nälkää? - Anonyymi
Tyydyn tähän toteamaan vaan että Saarihimmeli ei vieläkään tiedä mikä on osamaksu, käyttöleasing, pankkikortti, luottokortti, eikä sitä että farangin vaimon maat eivät ole farangin maita.
Vaikka yhtiöittäisit vaimon kanssa maat ja sinulla olisi 49% omistus siitä yhtiöstä, niin vaimo saisi yhtiön hallituksen puheenjohtajana yksin päättää mitä yhtiölle ja sen omaisuudelle tehdään.
Hän voisi estää yhtiön myynnin, tai hän voisi myydä yhtíön yhdellä bahtilla vaikka ohikulkijalle. Vuokrasopimusta hän ei voi purkaa eikä hänen kannatakaan, jos sopimus on tuottoisa suvulleen.
Meillä on kaikki hyvin ja nuo on vain hiluja minulle, joten voit vaihtaa jo aihetta Bataattihuhta.
2010- Anonyymi
Se kuule olet sinä punkero se idiootti, olet vain mieleltäsi sairas ja näin et ymmärrä tätä totuutta, törppö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuule olet sinä punkero se idiootti, olet vain mieleltäsi sairas ja näin et ymmärrä tätä totuutta, törppö.
Kyllä minä olen kananrehun, ilmaiset roskikset ja nippusiteet ymmärtänyt kuten ne on kerrottu.
Jopa sen että Purinamissa oli pari koiraa jotka ei koskaan lenkkeile isukin kanssa räps. - Anonyymi
Ehei poju tiedän tarkalleen mikä on osamaksu, se on sellainen toimenpide että haluaa jotain mutta perse ei kestä sen maksamiseen kerralla, eli saada jotain mihin ei ole rahkeita, vaikkapa auto, tai polkupyörä, ihmisestä riippuen, saat tuotteen käyttöösi, maksamalla muutaman prosentin sen arvoista myyjälle ti pankille, se että siihen paketoidaan mukaan huollot, renkaat, pissapojan täyttö eri asiaa miksikään muuta, tämä on osamaksu.
Kun nämä ns. pankki ja luottokortit aiheuttavat sinulle päänvaivaa, kerroppas poika miten muuttuu finnairin tai teboilin kortti pankkikortiksi kun linkität siihen nordeassa olevan pankkitilisi, ja maksat sillä ostoksesi norhean tililtä, nyt kun linkitetyn korttisi ja alkuperäisen nordean kortin toiminnot on tarkalleen samat, johtopäätöksenä voimme kaiketi tehdä että kumpikaan kortti ei ole pankkikortti vaan kansanvälinen maksukortti.
Mitä taas tulee näihin sinun maan vuokrauksiin kovasti on luotto vaimoosi kunnossa, kun et osta maaplänttiä vaimosi nimiin, vaan vuokraat sen ettei vaimosi pysy aiheuttamaan sinulle ongelmia kun jos toimii vastoin sinun tahtoa, perkele kumipää hän on sinun lastesi äiti, miksi hän kusettaisi sinua olemalla erimieltä kanssasi, luulisi hänen vain olevan tyytyväinen ja ajattelevan lastensa parasta, joka on yleensä normaalissa perheessä sama kuin sinun parhaasi.
By NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehei poju tiedän tarkalleen mikä on osamaksu, se on sellainen toimenpide että haluaa jotain mutta perse ei kestä sen maksamiseen kerralla, eli saada jotain mihin ei ole rahkeita, vaikkapa auto, tai polkupyörä, ihmisestä riippuen, saat tuotteen käyttöösi, maksamalla muutaman prosentin sen arvoista myyjälle ti pankille, se että siihen paketoidaan mukaan huollot, renkaat, pissapojan täyttö eri asiaa miksikään muuta, tämä on osamaksu.
Kun nämä ns. pankki ja luottokortit aiheuttavat sinulle päänvaivaa, kerroppas poika miten muuttuu finnairin tai teboilin kortti pankkikortiksi kun linkität siihen nordeassa olevan pankkitilisi, ja maksat sillä ostoksesi norhean tililtä, nyt kun linkitetyn korttisi ja alkuperäisen nordean kortin toiminnot on tarkalleen samat, johtopäätöksenä voimme kaiketi tehdä että kumpikaan kortti ei ole pankkikortti vaan kansanvälinen maksukortti.
Mitä taas tulee näihin sinun maan vuokrauksiin kovasti on luotto vaimoosi kunnossa, kun et osta maaplänttiä vaimosi nimiin, vaan vuokraat sen ettei vaimosi pysy aiheuttamaan sinulle ongelmia kun jos toimii vastoin sinun tahtoa, perkele kumipää hän on sinun lastesi äiti, miksi hän kusettaisi sinua olemalla erimieltä kanssasi, luulisi hänen vain olevan tyytyväinen ja ajattelevan lastensa parasta, joka on yleensä normaalissa perheessä sama kuin sinun parhaasi.
By NumBall HHN 62v.Taasko olet alkanut uskomaan jotain kuten että hänellä olisi ylipäätään tuota asuinkompleksiaan autoineen ym. ja jne. .... ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko olet alkanut uskomaan jotain kuten että hänellä olisi ylipäätään tuota asuinkompleksiaan autoineen ym. ja jne. .... ?
En tiedä mutta oudolle vaikuttaa yleensä hyvin toimiva perhe yrittää puhaltaa yhteen niin että vaimo ja siippansa haluavat samoja asioita, ja asunto on niistä yleensä tärkein, perheen hyvinvoinnin kannalta, mutta omalaatuisia nämä hänen toimensa ovat, alkaen osakaslainoista päätyen tähän tontinvuokrauksen osamaksuautonsa kautta, kaikki outoudet on kiinni aina jotenkin joku suoraan tai välillisesti massiin liittyviä, kullan säilyttäminen kotona on kanssa outoa, varsinkin kun kertoi että vaimo pääsee kyllä kassakaapille mutta ei luota häneen niin paljon että tontti on pakko vuokrata, siis en usko, liian epämääräistä, vakuuttaakseen oikeastaan ketään.
Tuo Pasanen juttu on saanut palstatilaa aivan liikaa, muistan erittäin selvästi kun loiria ja spedeä haastateltiin jossain ohjelmassa, Pasanen totesi että ei nuo leinon levytkään ollut myynniltään itsestään selvyys, Pasanen oli kovasti katkera että ei ole koskaan saanut elokuvasäätiöltä markkaakaan, vaikka useat leffat jotka eivät keränneet katsojia juurikaan saivat avustusta.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mutta oudolle vaikuttaa yleensä hyvin toimiva perhe yrittää puhaltaa yhteen niin että vaimo ja siippansa haluavat samoja asioita, ja asunto on niistä yleensä tärkein, perheen hyvinvoinnin kannalta, mutta omalaatuisia nämä hänen toimensa ovat, alkaen osakaslainoista päätyen tähän tontinvuokrauksen osamaksuautonsa kautta, kaikki outoudet on kiinni aina jotenkin joku suoraan tai välillisesti massiin liittyviä, kullan säilyttäminen kotona on kanssa outoa, varsinkin kun kertoi että vaimo pääsee kyllä kassakaapille mutta ei luota häneen niin paljon että tontti on pakko vuokrata, siis en usko, liian epämääräistä, vakuuttaakseen oikeastaan ketään.
Tuo Pasanen juttu on saanut palstatilaa aivan liikaa, muistan erittäin selvästi kun loiria ja spedeä haastateltiin jossain ohjelmassa, Pasanen totesi että ei nuo leinon levytkään ollut myynniltään itsestään selvyys, Pasanen oli kovasti katkera että ei ole koskaan saanut elokuvasäätiöltä markkaakaan, vaikka useat leffat jotka eivät keränneet katsojia juurikaan saivat avustusta.
By NumBall HHN 62v.Tuokin haiskahtaa, peukaloisen kusetukselle "Vuokrasopimusta hän ei voi purkaa eikä hänen kannatakaan, jos sopimus on tuottoisa suvulleen." siis mitä järkeä on vuokrata vaimon suvun maita, oman talonsa alle, luulempa että jopa hyvin outoa...
- Anonyymi
Osu ja pläsähti... taas alkoivat viestit poistua.
- Anonyymi
Lauantaimatkailua 2.
Anonyymi-ap
2023-03-11 19:31:03
Ilmoita senssu ystävällesi T modelle !!!- Anonyymi
Kyttäätkö vielä, kullipuppeli ?
- Anonyymi
Ahdistaako?
- Anonyymi
Ilmoitin juuri viestisi sinulle.
Syy: SEXISTINEN sisältö.
- Anonyymi
Saarikurja kirjoitti:
"Thaimaan vaatimuksista en tiiä kun ole olet täällä ollut yliopistolla töissä"
-Ensin tiesit kaiken Thaimaan asianajajista mutta sitten et tiennytkään vaan aloit puhumaan Suomesta. Yliopistolla työskentely ei tee kenestäkään oikeustieteilijää kummassakaan maassa.
Saarikuikka kirjoitti:
"Tuottoisuus- ja riskiajattelua vaimon suhteen, siinäpä hyvä pohja avioliitolle ja korealaisten kakaroiden kasvattamiselle"
-Meillä ei ole avioehtoa, mutta tontti on vuokrattu vaimon suvulta syystä että he eivät halua myydä maitaan, vaan haluavat että ne kulkee suvussa sukupolvesta toiseen.
-Anopin ja appiukon testamentissa maat jaetaan tasapuolisesti lasten ja lastenlasten kesken, jolloin vaimo ja lapseni saavat osansa maista. Vuokrasopimus jatkuu entisellään. Mikään ei muutu kuin paperilla.
Saarikilju kirjoitti:
"Purinamissa oli pari koiraa jotka ei koskaan lenkkeile isukin kanssa räps"
-Lenkkeilen joka aamu koiran kanssa. Vaimon villakoira on vanha sisäkoira ja se ei lenkkeile pihaa kauemmas.
Saaristokikkare kirjoitti:
"Ehei poju tiedän tarkalleen mikä on osamaksu, se on sellainen toimenpide että haluaa jotain mutta perse ei kestä sen maksamiseen kerralla"
-Joo sellainen on osamaksu, mutta käyttöleasing ei ole vieläkään osamaksu.
https://www.orix.co.th/service/auto-leasing/ Voit vaihtaa autoa lennosta ilman välirahaa samanhintaiseen ja koskaan ei tarvitse rahaa käyttää huoltoihin, vakuutuksiin eikä mihinkään.
-Kaikki sisältyy kuukausierään. Diili sisältää arvonsäilymisen markkinoita paremmalla hyvityksellä ja kun auto on liisattu thaimaalaiselle yhtiölle, saan useita tuhansia euroja verovähennyksiä vuosittain. Noin 5 tuhatta euroa. Vaihdan tässä jossakin välissä Teslaan tänä vuonna.
Saaripotenssi kysyi:
"kerroppas poika miten muuttuu finnairin tai teboilin kortti pankkikortiksi kun linkität siihen nordeassa olevan pankkitilisi"
-En ole poikasi ja olen noin kuusi vuotta sinua nuorempi, mutta huomattavasti kokeneempi kaikissa asioissa. Finnairin ja Teboilin kortit eivät ole pankkikortteja, koska Finnair ja Teboil eivät ole pankkeja. Vain pankit myöntää pankkikortit.
Saarispede kirjoitti:
"muistan erittäin selvästi kun loiria ja spedeä haastateltiin jossain ohjelmassa"
-Muistat varmaankin, mutta Spede ei ole koskaan tuottanut eikä rahoittanut yhtäkään Veskun levyä. Tapanasi on aina joko valehdella tai muistaa väärin.
Toivottavasti sinulla on nyt hieman vähemmän ihmeteltävää. Voin ottaa sinulle screenshotin parin tilini saldosta, jos haluat epäillä ettei minulla ole varaa ostaa käteisellä autoa.
Minulla on leasingin lisäksi 40 tonnin Fortuner, 25 tonnin (nykyarvoltaan) Multistrada, halpa traktori ja tonnin PCX ja parin tonnin polkupyörä. Vaimolle ostin kolmekymppislahjaksi 28 tonnin MG:n.
Suomessa maajusseilla on yli sadantonnin traktorit ja puimurit. Meidän traktori ei maksanut kuin kymppitonnin ja sitäkin jaksat kadehtia ja ihmetellä.
2010
PS: Vaimollasi ei ole mitään maita, hyvää sairaseläkettä Suomesta eikä taloja eikä kookospuistoja. Vuokralla te asutte ja ajelette tonnin Navaralla. Tosin en ole nähnyt sinusta kuvaa Thaimaassa sen jälkeen kun olit väijymässä sairaalassa vaimoasi viime kesänä.- Anonyymi
Morjens Kymppi, hyvä kirjoitus sinulta jälleen kerran, kiitos.
Kiinnitin erityisesti huomiota tähän https://www.orix.co.th/service/auto-leasing/
Miten homma käytännössä toimii jos ei asu "pysyvästi" Thaimaassa, vaan maksimissaan esim. 6kk vuodessa? - Anonyymi
Voi että jaksat jauhaa tuosta auton osamaksusta, kyllä se on osamaksu kauppaa, ainoastaan siellä erolla että et koskaan tule auton omistajaksi, maksat kuukausittain auton käytöstä, toki saat huollot ja pissapojan tankkauksen ilmaiseksi, se ei kannata yksityishenkilöille mitenkään, koska ainoa järkevä tapa käyttää tuota leasing muotoa on yrityksellä, joka liisaa autot vaikkapa myyntimiestensä käyttöön, ja välttyy näin suurelta, lisäksi kuluerät voi suoraan vähentää verotuksessa, kun taas auton hankinta pitää vähentää poistojen kautta.
Auton käyttö on yleensä sidottu max. km ajoja vuodessa jos menee yli tulee ylimääräinen laski, pidätkö minua ihan tyhmänä noita mietittiin jo 35 vuotta sitten, miten rahoitat autohankintasi.
Kaikki auto diilerit osaavat prosentti laskun, ei ne ole mitään sosiaalitoimistoja, auto palautuu jopparille, kun kausi on ohi, yleensä kolme vuotta, tottakai voi vaihtaa auton uuteen kunhan aloitat uuden sopparin, poju olen noita kannattavuuksia joskus laskenut ihan työni liittyen, ja siitä on aikaa jo 35 vuotta.
Tässä on vähän sama idea kuin sinun 400 maksukaadossa, vuokrakohde palautuu sopimuksen mukaan vuokraajalle uudelleen vuokrausta varten...
Anonyymi kirjoitti:
Voi että jaksat jauhaa tuosta auton osamaksusta, kyllä se on osamaksu kauppaa, ainoastaan siellä erolla että et koskaan tule auton omistajaksi, maksat kuukausittain auton käytöstä, toki saat huollot ja pissapojan tankkauksen ilmaiseksi, se ei kannata yksityishenkilöille mitenkään, koska ainoa järkevä tapa käyttää tuota leasing muotoa on yrityksellä, joka liisaa autot vaikkapa myyntimiestensä käyttöön, ja välttyy näin suurelta, lisäksi kuluerät voi suoraan vähentää verotuksessa, kun taas auton hankinta pitää vähentää poistojen kautta.
Auton käyttö on yleensä sidottu max. km ajoja vuodessa jos menee yli tulee ylimääräinen laski, pidätkö minua ihan tyhmänä noita mietittiin jo 35 vuotta sitten, miten rahoitat autohankintasi.
Kaikki auto diilerit osaavat prosentti laskun, ei ne ole mitään sosiaalitoimistoja, auto palautuu jopparille, kun kausi on ohi, yleensä kolme vuotta, tottakai voi vaihtaa auton uuteen kunhan aloitat uuden sopparin, poju olen noita kannattavuuksia joskus laskenut ihan työni liittyen, ja siitä on aikaa jo 35 vuotta.
Tässä on vähän sama idea kuin sinun 400 maksukaadossa, vuokrakohde palautuu sopimuksen mukaan vuokraajalle uudelleen vuokrausta varten...
By NumBall HHN 62v.Voi sinua poika rukkaa, tee vertailu, johonkin taulukkolaskentapohjaan, niilläarvoilla,että ostat auton, tai tuolla leasing hommalla, olen erittäin yllättynyt siitäkin että et ole ollut tietoinen tuota tarkalleen samaa leasing palvelua on tarjottu suomessa jo yrittyksille ainakin 40 vuotta, ja yksityishenkilöille ainakin 30 vuotta, mutta suomalaiset eivät ole niin tyhmiä, että maksavat lähes saman kuin pätkissä maksamalla, uuden auton korjaukset menevät aina takuuseen, voi luoja kun olet tyhmä, autonjälleenmyyntiarvo on helppo laskea, huh huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua poika rukkaa, tee vertailu, johonkin taulukkolaskentapohjaan, niilläarvoilla,että ostat auton, tai tuolla leasing hommalla, olen erittäin yllättynyt siitäkin että et ole ollut tietoinen tuota tarkalleen samaa leasing palvelua on tarjottu suomessa jo yrittyksille ainakin 40 vuotta, ja yksityishenkilöille ainakin 30 vuotta, mutta suomalaiset eivät ole niin tyhmiä, että maksavat lähes saman kuin pätkissä maksamalla, uuden auton korjaukset menevät aina takuuseen, voi luoja kun olet tyhmä, autonjälleenmyyntiarvo on helppo laskea, huh huh.
oikein huvitti tuo kekemuksesi, sorry vaan poika se vaan ei näy missään, ei yrittämiseen ja rakentamiseen liittyvänä millaan muotoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikein huvitti tuo kekemuksesi, sorry vaan poika se vaan ei näy missään, ei yrittämiseen ja rakentamiseen liittyvänä millaan muotoa.
Tuossa on asiaan hieman tutkittu tarkemmin,.... https://www.hs.fi/autot/art-2000002646930.html
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on asiaan hieman tutkittu tarkemmin,.... https://www.hs.fi/autot/art-2000002646930.html
Sijaitseeko muuten se vantaan kaupungilta ostamasi talo, vuokratontilla... jostain muistan lukeneeni että vantaa realisoi huonokuntosia kunnan vuokra-asuntoja, vuokratontilla.
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua poika rukkaa, tee vertailu, johonkin taulukkolaskentapohjaan, niilläarvoilla,että ostat auton, tai tuolla leasing hommalla, olen erittäin yllättynyt siitäkin että et ole ollut tietoinen tuota tarkalleen samaa leasing palvelua on tarjottu suomessa jo yrittyksille ainakin 40 vuotta, ja yksityishenkilöille ainakin 30 vuotta, mutta suomalaiset eivät ole niin tyhmiä, että maksavat lähes saman kuin pätkissä maksamalla, uuden auton korjaukset menevät aina takuuseen, voi luoja kun olet tyhmä, autonjälleenmyyntiarvo on helppo laskea, huh huh.
Ajat on muuttuneet. Suomalaisella muinaisella yritysleasingillä ei ole mitään tekemistä nykyisen huoltoleasingin ja varsinkaan aasialaisen leasingin kanssa, joka räätälöidään asiakkaan tarpeen mukaiseksi.
Olet lerpuusi varmaankin ihmetellyt miten köyhät thaimaalaiset ajelee paremmilla autoilla kuin suomalaiset. Se johtuu siitä että Thaimaassa on rajaton määrä mahdollisuuksia tehdä erilaisia sopimuksia. Edellyttää vaan että on säännölliset tulot ja luottotiedot kunnossa. Olen ajellut vuosia autoilla jotka maksaa Suomessa 40-60 tuhatta euroa ja maksan kuukaudessa auton käytöstä alle 300 euroa ilman kilometrirajaa. Sisältää huollot ja korjaukset ja vakuutukset. Vain renkaat pitää ostaa itse mutta ne ei maksa paljon mitään. Ajan aina miltei uudella autolla. Kaksi vuotta sitten ajelin muutaman kuukauden hulppealla AMG:llä mutta se oli liian kallis kukkarolleni, joten palasin kansanmalleihin. Mersun citymaasturilla mennään nyt.
SS- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Ajat on muuttuneet. Suomalaisella muinaisella yritysleasingillä ei ole mitään tekemistä nykyisen huoltoleasingin ja varsinkaan aasialaisen leasingin kanssa, joka räätälöidään asiakkaan tarpeen mukaiseksi.
Olet lerpuusi varmaankin ihmetellyt miten köyhät thaimaalaiset ajelee paremmilla autoilla kuin suomalaiset. Se johtuu siitä että Thaimaassa on rajaton määrä mahdollisuuksia tehdä erilaisia sopimuksia. Edellyttää vaan että on säännölliset tulot ja luottotiedot kunnossa. Olen ajellut vuosia autoilla jotka maksaa Suomessa 40-60 tuhatta euroa ja maksan kuukaudessa auton käytöstä alle 300 euroa ilman kilometrirajaa. Sisältää huollot ja korjaukset ja vakuutukset. Vain renkaat pitää ostaa itse mutta ne ei maksa paljon mitään. Ajan aina miltei uudella autolla. Kaksi vuotta sitten ajelin muutaman kuukauden hulppealla AMG:llä mutta se oli liian kallis kukkarolleni, joten palasin kansanmalleihin. Mersun citymaasturilla mennään nyt.
SSKas vaan että silleen tällä kertaa Neiti Tyttönen 2010 päätti olla siis Helläkoukku ja SS nyt tällä kertaa.
Grattis Dille
'*' HeIIäkoukku kirjoitti:
SSMinä olen uffomies koukku, jota "sensei" on veikannut nimimerkiksi 2010. Jos jotakuta kiinnostaa. Ufomiehen tarinani alkoi vuonna 1977 omasta havainnosta, joka tehtiin kolmeen poikaan. Taivaalla lenteli kuulaana syysiltana musta äänetön kolmio, jossa oli neljä valoa pohjassa ja "välissä" ikäänkuin Ritari Ässän keulavalo joka kiersi objektia ympäri.
Siitä lähtien on ufot kiinnistaneet.- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Minä olen uffomies koukku, jota "sensei" on veikannut nimimerkiksi 2010. Jos jotakuta kiinnostaa. Ufomiehen tarinani alkoi vuonna 1977 omasta havainnosta, joka tehtiin kolmeen poikaan. Taivaalla lenteli kuulaana syysiltana musta äänetön kolmio, jossa oli neljä valoa pohjassa ja "välissä" ikäänkuin Ritari Ässän keulavalo joka kiersi objektia ympäri.
Siitä lähtien on ufot kiinnistaneet.Kiinnistä hullu ihan rauhassa olosuhteissas, olethan ollut ursan jäsen siitä lähtien kun sua koulukiusattiin.
- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
SSVastasit autoasiaan puolestani. On monenlaisia leasingejä. Huoltoleasing, käyttöleasing, omistusleasing yms.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit autoasiaan puolestani. On monenlaisia leasingejä. Huoltoleasing, käyttöleasing, omistusleasing yms.
2010Luulenpa että Kattilasaari on joskus 30v. sitten kolhinut kaaliaan ja tästä johtuen juttunsa ovat kuin 30v. takaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 62v.Suomessa yksityisleasing on nykypäivää, aina uudehko auto alla ja maksat vain sovitun kuukausimaksun. Sopparin jälkeen voit lunastaa loppuvalan ja ajokin itsellesi tai vaihtaa uuteen. Voit myös ajaa auton liikkeeseen ja sanoa näkemiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa yksityisleasing on nykypäivää, aina uudehko auto alla ja maksat vain sovitun kuukausimaksun. Sopparin jälkeen voit lunastaa loppuvalan ja ajokin itsellesi tai vaihtaa uuteen. Voit myös ajaa auton liikkeeseen ja sanoa näkemiin.
Ja mikään mikä liittyy sanaan leasing ei ole yksityishenkilölle perusteltu, se on yrityksiä varten, kuka on niin tyhmä että maksaa autosta lähes osamaksu lyhennykset ja että se sisältää huollot, korjaukset, korot, vakuutukset, ja pissapojan täytön, tuo mainos lause toimii vain tosi tyhmille, maksat vain sovitun kuukausi erän, mutta et saa autoa koskaan omaksi, paitsi maksamalla "loppuvelan" tuo on vaarallinen tässä yhteydessä, koska se viittaa selvästi osamaksuun.
Teet vain excel-taulukon tai vastaavan applen tuotteella, tee siihen vertailu käteiskauppa, osamaksu ja leasing... laske siihen todelliset kulut...
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikään mikä liittyy sanaan leasing ei ole yksityishenkilölle perusteltu, se on yrityksiä varten, kuka on niin tyhmä että maksaa autosta lähes osamaksu lyhennykset ja että se sisältää huollot, korjaukset, korot, vakuutukset, ja pissapojan täytön, tuo mainos lause toimii vain tosi tyhmille, maksat vain sovitun kuukausi erän, mutta et saa autoa koskaan omaksi, paitsi maksamalla "loppuvelan" tuo on vaarallinen tässä yhteydessä, koska se viittaa selvästi osamaksuun.
Teet vain excel-taulukon tai vastaavan applen tuotteella, tee siihen vertailu käteiskauppa, osamaksu ja leasing... laske siihen todelliset kulut...
By NumBall HHN 62v.Autoleasing Thaimaassa:
Yksityishenkilöille
Käsirahaa ei tarvita
Erillisiä vakuuksia ei tarvita, sillä auto toimii rahoituksen vakuutena
Ennalta sovitut vuotuiset ajokilometrit 10, 15, 20, 25, 30 tkm
Sisältää määräaikaishuollot ja normaalista kulumisesta aiheutuvat korjaukset
Sopimusaika 24–48 tai
Sopimuksen päättyessä auto palautetaan
Suomessa tarjotaan näissä pääasiassa vain ekomoottoreilla varustettuja pikkuautoja, mutta Thaimaassa koko repertuaari on käytössä.
Ostoleasingissa on se ero että auton voi lunastaa sopimuksen päätyttyä. Yrityksille verovähennykset yli 10 tuhannen euron autoista Thaimaassa noin neljänneksen auton arvosta.
Jos lunastan auton yritykselleni sopimuskauden lopuksi, sen kokonaishinta on minulle noin 120 tuhatta euroa ja verovähennys huomioiden 95 tuhatta. Verovähennyksen ansiosta autoni on 5 tuhatta euroa halvempi kuin se hinta, joka roikkui taustapeilissä.
Yksityishenkilö maksaisi itse tuon 120 tuhatta kokonaan ja maksaisi siihen päälle huollot, mutta minä maksan vain 95 tuhatta.
Ymmärrätköhän nyt asian pointin? Et ymmärrä, Kaalisaapas.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autoleasing Thaimaassa:
Yksityishenkilöille
Käsirahaa ei tarvita
Sopimusaika 24–48 tai
Suomessa tarjotaan näissä pääasiassa vain ekomoottoreilla varustettuja pikkuautoja, mutta Thaimaassa koko repertuaari on käytössä.
Ostoleasingissa on se ero että auton voi lunastaa sopimuksen päätyttyä. Yrityksille verovähennykset yli 10 tuhannen euron autoista Thaimaassa noin neljänneksen auton arvosta.
Jos lunastan auton yritykselleni sopimuskauden lopuksi, sen kokonaishinta on minulle noin 120 tuhatta euroa ja verovähennys huomioiden 95 tuhatta. Verovähennyksen ansiosta autoni on 5 tuhatta euroa halvempi kuin se hinta, joka roikkui taustapeilissä.
Yksityishenkilö maksaisi itse tuon 120 tuhatta kokonaan ja maksaisi siihen päälle huollot, mutta minä maksan vain 95 tuhatta.
2010Lisään vielä että voin sopimuskauden aikana vaihtaa autoa vapaasti ilman lisäkustannuksia (käsittääkseni kerran) samanhintaiseen autoon. Mikäli vaihdan kalliimpaan, se näkyy kuukausierässä ja mikäli halvempaan, niin sitten kuukausierä pienenee.
Thaimaa on kokonaisverotuksessa karkeasti arvioituna yritykselle noin puolet halvempi kuin Suomi.
Toinen hyvä puoli on se että kun paperit on vaan täytetty ja toimitettu, niin he eivät pilkkua viilaa. Vaikuttaa siltä että voit kertoa mitä vaan, kunhan vaan kerrot.
Sama homma kuin maahantulokortissa. Voit kirjoitella siihen nimeksesi Aku Ankka ja ammatiksesi parittaja, ketään ei kiinnosta. Olin lukevinaan, että maahantulokortit poistuu, mutta en muista milloin.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autoleasing Thaimaassa:
Yksityishenkilöille
Käsirahaa ei tarvita
Sopimusaika 24–48 tai
2010Niin ja yritys? Aitojen korjausta nippusiteillä? Huuhaa osamaksupoika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä että voin sopimuskauden aikana vaihtaa autoa vapaasti ilman lisäkustannuksia (käsittääkseni kerran) samanhintaiseen autoon. Mikäli vaihdan kalliimpaan, se näkyy kuukausierässä ja mikäli halvempaan, niin sitten kuukausierä pienenee.
Thaimaa on kokonaisverotuksessa karkeasti arvioituna yritykselle noin puolet halvempi kuin Suomi.
Toinen hyvä puoli on se että kun paperit on vaan täytetty ja toimitettu, niin he eivät pilkkua viilaa. Vaikuttaa siltä että voit kertoa mitä vaan, kunhan vaan kerrot.
Sama homma kuin maahantulokortissa. Voit kirjoitella siihen nimeksesi Aku Ankka ja ammatiksesi parittaja, ketään ei kiinnosta. Olin lukevinaan, että maahantulokortit poistuu, mutta en muista milloin.
2010Tottakai voit vaihtaa kun teet uuden sopimuksen, määräajaksi, 3-5 vuotta, sehän on selvä asia, älä nyt yrität opettaa isääsi naimaan, laita exel taulukko, luuletko ihan oikeasti että menisin tuollaiseen retkuun, ikimaailmassa. selkeää factaa laskemalla niin uskon, tuo on niin vanha kusetus, kuin vain voi olla osamaksu"mies".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai voit vaihtaa kun teet uuden sopimuksen, määräajaksi, 3-5 vuotta, sehän on selvä asia, älä nyt yrität opettaa isääsi naimaan, laita exel taulukko, luuletko ihan oikeasti että menisin tuollaiseen retkuun, ikimaailmassa. selkeää factaa laskemalla niin uskon, tuo on niin vanha kusetus, kuin vain voi olla osamaksu"mies".
Voi poika rukkaa sinua, kyllä myyjä tietää tarkalleen suomessa ja thaimaassa mikä alle viiden vuoden ikäisen auton lunastusarvo on sillä hetkellä kun auto palautetaan, en ne ole tyhmiä sinä olet, ne on tehneet tätä kauppaa jos kymmeniä vuosia osaavat varmasti laskea mikä heille kannattaa, on erittäin typerää että alat edes perustelemaan autokauppojasi, kaikki ikäiseni tietävät tuon pommin, eikä se suomessa siksi toimikkaan, suomalaisilla on enemmän älyäpäässä kuin thaikuissa, sellaista autokauppaa ei ole koskaan tullut vastaan missä ostaja jäisi voitoille, tai on minulla ollut kaksi kertaa toinen oli lada 2107 saimme siitä enemmän kuin olimme maksaneet sekä toyota landcruiser, joskus 90 luvulla nelivero landcruiserin voi ostaa verottomana, kun se hankinta vuotta seuraavana vuotena muuttui verolliseksi, jonkin laki muutoksen takia, muista poika olen tehnyt elämäni aikana kymmeniä autokauppoja mutta noin tyhmä kuin sinä olet en ole koskaan ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai voit vaihtaa kun teet uuden sopimuksen, määräajaksi, 3-5 vuotta, sehän on selvä asia, älä nyt yrität opettaa isääsi naimaan, laita exel taulukko, luuletko ihan oikeasti että menisin tuollaiseen retkuun, ikimaailmassa. selkeää factaa laskemalla niin uskon, tuo on niin vanha kusetus, kuin vain voi olla osamaksu"mies".
Voi Pasanen siun kanssas... Liisinki oli ennenvanhaan vain varakkaiden johtajien käytössä joiden firmat voivat hyvin. Ajat on muuttuneet ja käyttödiilit on jokaisen ulottuvilla.
Käyttödiili tulee Suomessa suunnilleen saman hintaiseksi kuin uuden auton hankinta ja ylläpito. Uuden auton hankinnassa pitää aina muistaa se että kun ajat sen liikkeestä ulos, sen arvo putoaa heti vähintään 10%. Käyttödiiliautoista voit valita pari vuotta vanhan auton huokeammin ja ajat aina melkein uudella autolla.
Jos halvinta autoa etsii niin silloin kannattaa ostaa käytetty Navara ja ajaa sillä loppuelämä, mutta jos se Navara ei riitä, silloin käyttödiili on hyvä vaihtoehto. Ennenkaikkea huoleton. Ei tarvi maksella ajoneuvoveroja eikä vakuutuksia erikseen eikä huolehtia kalliista huolloista kun kaikki sisältyy kuukausierään.
Köyhillehän tätäkään palvelua ei ole suunnattu vaan luottokelpoisille säännöllisiä tuloja nauttiville ihmisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autoleasing Thaimaassa:
Yksityishenkilöille
Käsirahaa ei tarvita
Sopimusaika 24–48 tai
2010ja mitä tuokin tarkoittaa,10.000 euron autossa noin neljänneksn auton arvosta, kuules nyt poju sekavaa tekstiä tosiasiassa sinä voit vähentään kaikki auton vuokrat kuluina verotuksessa, edellyttäen että on yritys jolla on liikevaihtoa, sen verran että siihen pystyy, kun taas ostammalla voit vähentää poistojen kautta 20% vuodessa, eli viidessä vuodessa.
siis kun yritysvuokraa tai liisaa pelin, vuokrat voidaan vähentää kuluina, kirjanppidossa. - Anonyymi
Joo taas tulee tuubaa oikein kunnolla, jokainen ikäisemme tietää nuo automyyjien jipot, jessus näitä pattayaan rakastuneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi Pasanen siun kanssas... Liisinki oli ennenvanhaan vain varakkaiden johtajien käytössä joiden firmat voivat hyvin. Ajat on muuttuneet ja käyttödiilit on jokaisen ulottuvilla.
Käyttödiili tulee Suomessa suunnilleen saman hintaiseksi kuin uuden auton hankinta ja ylläpito. Uuden auton hankinnassa pitää aina muistaa se että kun ajat sen liikkeestä ulos, sen arvo putoaa heti vähintään 10%. Käyttödiiliautoista voit valita pari vuotta vanhan auton huokeammin ja ajat aina melkein uudella autolla.
Jos halvinta autoa etsii niin silloin kannattaa ostaa käytetty Navara ja ajaa sillä loppuelämä, mutta jos se Navara ei riitä, silloin käyttödiili on hyvä vaihtoehto. Ennenkaikkea huoleton. Ei tarvi maksella ajoneuvoveroja eikä vakuutuksia erikseen eikä huolehtia kalliista huolloista kun kaikki sisältyy kuukausierään.
Köyhillehän tätäkään palvelua ei ole suunnattu vaan luottokelpoisille säännöllisiä tuloja nauttiville ihmisille.niin varmaan niin varmaan.... tajuatko sinä edes mistä kirjoitat. ei tarvitse maksella ajoneuvoveroja, huoltoja, kyllä sinä poika ne maksat ihan itse ne on vaan jyvitetty sinne kuukausi erään, olet sinä melkoisen tyhmä, yli 50 vuotiaaksi.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412468Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731776Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki811308- 651228
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882