Unkarin valtuuskunta nimesi viisi suomalaispolitikkoa, joiden toimet ovat Unkarille ärsyttäviä
Tytti Tuppurainen
Henna Virkkunen
Eero Heinäluoma
Erkki Tuomioja
Jyrki Katainen
Näistä ainakin Tuomioja olisi ympeä siitä, että hän esti Suomen pääsyn natoon
Nato ovea Suomelle pitävät kiinni
8
80
Vastaukset
- Anonyymi
Katainen on listalla, vaikka on ollut jo pari vuotta sitrassa suojatyöpaikassa. Ilmeisesti unkarilaiset muistavat hänen touhunsa eu ssa
- Anonyymi
Tuomioja viimeinen r....ä
- Anonyymi
Haavisto on Unkarille punainen vaate.
Eivät siedä natoseksuaaleja sieläpäin maailmaa. - Anonyymi
Koko Nato on savijaloilla seisova jättiläinen. Entä, jos Suomeen hyökättäisiin ja joku Turkki Naton jäsenenä sanoisi, että ei mennä apuun? Tosi huteralta vaikuttaa tukensa.
- Anonyymi
Nato pitäisi perustaa uudelleen,ei näihin kahteen valtioon ole ainakaan luottamista.Liittymisprosessikin on aivan tyhmä,luulisi että äänestys olisi parempi toimintatapa jolloin enemmistö tekisi ratkaisun.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. No ei sentään uudestaan perustaa vaan päivittää sen rakenteita ja toimintatapoja. Naton Pääsihteeriksi saisi tulla seuraavaksi joku jämerä Kenraali. No tietysti Länsimielinen eikä Venäjään päin kallellaan. Niitäkin muuten on, jopa Jenkeissä.
Mielestäni Nato voisi uhata sekä Turkkia, että Unkaria väliaikaisella erottamisella Natosta. Sinne saakka, kun ratifioivat Suomen ja Ruotsin Natoon. Annettaisiin päivä aikaa tehdä se valinta, ja sitten erotettaisiin, jos eivät suostu. Päästettäisiin takaisin sitten, kun tai jos suostuvat. Jos eivät niin menkööt sitten "Venäjän syliin". Mitä väliä?
En ole koskaan ymmärtänyt mitä järkeä on Yksimielisyys-periaatteissa? YK on halvaantunut paperitiikeri, koska Venäjä ja Kiina aina kaatavat lähes kaikki sen päätökset. Itse kannatan kaikessa Enemmistö-periaatetta, eli enemmistö päättäköön.
- Anonyymi
Unkarin olisi parempi erota eu, sta ja natosta....miksi me maksaisimma jos unkari pelaa omia sääntöjään...
Hei ,Nato avaa ovi Suomi on tulossa Ruotsi kanssa käsi kädessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581091Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36494Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476