X-filesin uusintoja nähdään vielä maikkarilla joskus? Joihinkin kausiin maikkarilla ei kuulemma ole enää uusintaoikeutta, mutta entäpä ne muut? Luulis ainakin, että joskus tulee, kun niin suosittu sarja on.
Luuletteko, että
6
623
Vastaukset
- IMMU
Moi, eikös nämä Salaiset kansiot ala pyöriä Sub-tv:llä aivan lähiaikoina.
- X-file
Mutta, maikkariltakin olisi kiva saada.
- x_boy89
X-file kirjoitti:
Mutta, maikkariltakin olisi kiva saada.
Eikös SubTV ja MTV3 ole vähän niinkuin "sisaruksia"? Eli SubTV yleensä lähettää aikoinaan maikkarilta tulleita elokuvia/sarjoja uusintana.
Tästä syystä en usko, että x-filesiä tullaan maikkarilla näkemään pitkään aikaan...ei välttämättä moniin vuosiin. - karbidi
x_boy89 kirjoitti:
Eikös SubTV ja MTV3 ole vähän niinkuin "sisaruksia"? Eli SubTV yleensä lähettää aikoinaan maikkarilta tulleita elokuvia/sarjoja uusintana.
Tästä syystä en usko, että x-filesiä tullaan maikkarilla näkemään pitkään aikaan...ei välttämättä moniin vuosiin.näy SubTV tavallisen antenniverkon kautta !
- x_boy89
karbidi kirjoitti:
näy SubTV tavallisen antenniverkon kautta !
Ja se mua tässä eniten harmittaakin. Nimittäin ei tässä talossa SubTV näy. Sarjan loppumisesta lähtien odottelin kärsimättömästi uusintoja. Nyt, kun uusinnat viimeinkin alkavat, käykin niin, etten pysty katsomaan koko helvetin x-filesiä!!!!
- himmi
x_boy89 kirjoitti:
Ja se mua tässä eniten harmittaakin. Nimittäin ei tässä talossa SubTV näy. Sarjan loppumisesta lähtien odottelin kärsimättömästi uusintoja. Nyt, kun uusinnat viimeinkin alkavat, käykin niin, etten pysty katsomaan koko helvetin x-filesiä!!!!
Eipä näy tässäkään talossa antenniverkossa subtv, mutta digiboksin avulla näkyy. Eli semmoisen kun ostat niin uusinnat näkyy... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897219- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082356
- 412342
- 1232236
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401799