Nyt kun sotepalvelut lähti kaupungin alta, niin aletaan lähettämään ikäihmisille yli 75 vuotiaat "hyvinvointi kortteja" https://www.ylojarvi.fi/ylojarven-kaupunki-lahettaa-hyvinvointia-tukevan-korttitervehdyksen-yli-75-vuotiaille .
Naurettavaa vastuunkantoa täällä kusipäiden johtamassa kaupungissa, niin virkaatekevien että poliitikkojenkin. Hyvinvointia olisi pitänyt tukea jo ajat sitten. Nyt kun huomataan kuntalaisten voivan pahoin ja mitään ei enään tehtävissä, muuta kuin korttien lähettäminen. Korttien lähettäminen ei maksa paljon, mutta kunnolliset sotepalvelut olisi maksanut. Muistakaa aina 37.5 vakanssia lisää sotepalveluihin ennen pirhaa, tässä on anne santalahden perintö Ylöjärveläisille. Muistakaa anne ikuisesti. mauri jokinen myös ja marketta tiihala. PS. en arvosta tätä porukkaa niin paljoa, että vaivautuisin kirjoittamaan nimet isolla.
Pahoinvoiva Ylöjärvi
Anonyymi-ap
6
993
Vastaukset
- Anonyymi
Mustalais Markus voi hyvin. Ei hätää.
- Anonyymi
Koittakaa äänestää jotakin jolla on vahva Ei mielipide tätä sote uudistusta vastaan. Vaikka nyt se jo housussa lämmittää.
- Anonyymi
Ei oli ilmaista lähettää turhia kortteja.
Sillä rahalla olisi palkannut 1 hoitajan vähäksi aikaa avuksi kotihoito on tai vanhusten osastolle. - Anonyymi
Että Ylöjärvellä ikäihmiset voivat pahoin?
- Anonyymi
Ylöjärvellä vaikuttavat kusipäiset virkaatekevät tai tehneet virkanaiset on yhteiskunnan kehityksen tulppa.
- Anonyymi
Pahoivoiva ylöjärvi
https://ylojarvi10.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2024515-6
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275