juutalaisten sulautuminen väestöön voi olla suurempaa mitä tiedän

Anonyymi-ap

jotka pitävät itseään juutalaisina ja jotka olettavat tai...

juutalaisia voi olla paljon enemmän sulautuneina eri maiden väestöön
he eivät seuraa juutalaisia normatiiveja, mutta asuinmaansa
mutta ulkonäköisesti vain voi ihmetellä miten paljon heitä on!

olisi kivaa tutkia myös eurooppa kohtaisesti
että millä alueilla elää paljon tai vähän, sekä historialliset syyt siihen

8

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Irlantilaiset lapset 100 kpl olivat ensimmäiset orjiksi vietyjä v. 1619.
      Sen jälkeenalkoi freemasonit tuoda orjia Afrikasta Usaan. Metallisissa kahleissa on freemason merkitty omistajan merkkiksi.
      Irlantilaisia ne roistot nimitti koiriksi ja oli lappuja esim julkisilla paikoilla, baareissa : ei koiria eikä irlantilaisia. Ihmisrotua,humaaneja ne pahat nimittää karjaksi ja alkoivat syyttää valkoisia orjakaupasta jota ne pahat ovat itse tehneet tuhansia vuosia.

• Anonyymi

" Askenas polveutuu Jafetista ja Gomerista, ei Seemistä; joten ne eivät ole semiittiä. Abram (Abraham) polveutui Seemistä, Ashekenaz ei.

Genesis 10:3 Gomerin pojat olivat Askenas, Rifat ja Togarma.

Ashkenazi-juutalaisten Khazar-perintö on historiallinen tosiasia, ja siten menettää heidän raamatullisen oikeutensa Palestiinaan, johon Israelin johtajat ja perustavanlaatuiset kristityt kannattajat usein viittaavat. "

• Anonyymi

Välimeren alueen maissa juutalaista perimää on luultavasti "älyttömän" paljon, kun Rooman valtakunnan aikana juutalaisia karkotettiin moneen otteeseen Lähi-Idästä muualle ja orjiksikin runsaasti myytiin.

• Anonyymi

Salajuutalaisia ja vale juutalaisia on joka Euroopan maassa ja EU edustajissa ja koko YK on samaa pahaa khasarian mafia sakkia. Zionistit ovat natseja. Kaiken kääntäneet toisin päin kuin on ollut ja on. Raamatusta lähtien. Myös pohjoismaissa. Venäjä ja Usa saaneet osansa enemmän kuin tiedätte tai kerrottu.

• Anonyymi

Kuulemma yli 80% suomalaisista on jotain israelin heimon sukua. Siksi valkoisen rodun korkenta älykkyysosamäärää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6332
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4764
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3314
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1770
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1598
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1418
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      84
      1244
    Aihe