https://yle.fi/a/74-20008814/64-3-142510
Passia sillä tuskin on ja matkastaan ei tohtisi maksaa, joten jäitä pitkin.
Menikö Delfine Venäjälle?
4
120
Vastaukset
- Anonyymi
Delphin, joka ilmeisesti kuoli koronaan(?) kirjoitti jo asuvansa Viipurissa. https://keskustelu.suomi24.fi/t/15987543/oltermann-juustot-saivat-venajalla-lisaksi-merkinnan-quothyvaa-kotimaastaquot
Sittemmin kyseinen nimimerkki Delphin on poistettu ja tilalle tuli tämä Delfine, jolla on ihan samanlaiset jutut kun Delphinillä oli. Eli litteä maa juttuja jne.Jos joku on kuollut koronaan niin en minä ainakaan xD
Enkä ole ottanut rokotteita ja voin ihan hyvin.
Uusi youtube videokin on tulossa- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Jos joku on kuollut koronaan niin en minä ainakaan xD
Enkä ole ottanut rokotteita ja voin ihan hyvin.
Uusi youtube videokin on tulossaKuulostaa aiempien viestien pohjalta siltä, että ainakin lähellä oli.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17244552/kaviko-herra-delfine-koronatestissa - Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Jos joku on kuollut koronaan niin en minä ainakaan xD
Enkä ole ottanut rokotteita ja voin ihan hyvin.
Uusi youtube videokin on tulossaKun muistellaan sitä parin vuoden takaista niin sen valossa alkuperäinen kuoli.
Viimeinen viesti tuli sairaalasta.
Tuosta Tube videosta, niin, sen jälkeen ei olla nähty todistetusti UUTTA videota mistä olisi tunnistettavissa "junaräyhääjä" ja "kiljumies" samaksi jätkäksi.
Jos pystyt tuollaisen, UUDEN, videon laittamaan nettiin niin olen valmis jopa pyytämään anteeksi epäilyjä. Mutta videolla sitten pitää todistaa esim. tämän päivän lehdellä tms että se on kuvattu nyt, eikä ole vanha video uudelleen levitettynä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372