Mies kiukuttelee

Anonyymi-ap

Mieheni lukee näitä viestiketjuja minulle tosi usein.
Toivon hänen lukevan myös tämän ja ymmärtävän minua paremmin.
Perjantaina mieheni olisi halunnut minut kimppanaiseksi mutta en suostunut.
Minua loukkaa kun mieheni vihoittelee kolmatta päivää minulle kun en suostunut vieraan miehen kanssa sänkyyn.
Olen häissåmme luvannut olla uskollinen ja nyt kun en mennyt toisen kanssa sänkyyn niin minulle suututaan.
Onko muille käynyt näin?

35

3009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaimoni suuttui kerran viikoksi kun en suostunut perseilemään savotalla ollessani.

      • Anonyymi

        Idiootti.


    • Anonyymi

      Olisit suostunut kimppaan.
      Kimppa on lopuksi aivan kiihoittavaa touhua.

    • Anonyymi

      Ei ole käynyt, mut ikävää et teidän halut ei kohtaa ja tuputtaa sulle näitä ketjuja puolväkisin. Sexpo.fi tarjoaa Suomessa ihan maksutonta ja anonyymia seksuaalineuvontaa, ja teinä harkitsisin myös varmaankin seksuaaliterapiaa. Kuitenkin avioliitossa kannattaa kaikki avut kokeilla, ennen kuin luovuttaa, kun tuskin kuitenkaan kovin helposti haluaa luovuttaa, ettei elämä avioliitossa olisi kellekään tuskaisaa, jos parempikin mahdollisuus on.

      • Anonyymi

        Ei muuta kuin perse levälleen ja horon leima on valmis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kuin perse levälleen ja horon leima on valmis

        Millasen leiman sait.Ihanko fyysisesti sut leimattiin.Laitappa kuva leimastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kuin perse levälleen ja horon leima on valmis

        Meillä kaveri pääsi panemaan vaimoani edestä ja takaa.
        Vaimo auttoi kaverille uuden erektion imemällä kullia ja saaden lisää kullia pilluun Vaimon pillu oli pantavana viikonlopun eikä kieltäytynyt kun sovittiin seuraavan viikonlopun uusinnasta.
        En silti ole nähnyt mitään horon leimaa hänessä vain joitakin fritsuja rinnoissa ja häpykummulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä kaveri pääsi panemaan vaimoani edestä ja takaa.
        Vaimo auttoi kaverille uuden erektion imemällä kullia ja saaden lisää kullia pilluun Vaimon pillu oli pantavana viikonlopun eikä kieltäytynyt kun sovittiin seuraavan viikonlopun uusinnasta.
        En silti ole nähnyt mitään horon leimaa hänessä vain joitakin fritsuja rinnoissa ja häpykummulla.

        Haluaisin päästä mukaan panemaan vaimoasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin päästä mukaan panemaan vaimoasi.

        Miten sinuun saa yhteyden. S-posti osoite niin otamme yhteyttä niin katsotaan pääsetkö panemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinuun saa yhteyden. S-posti osoite niin otamme yhteyttä niin katsotaan pääsetkö panemaan.

        Idiootti kukaan koske siihen sadan kilon siikaan yök


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti kukaan koske siihen sadan kilon siikaan yök

        Ai sulla on sellanen ongelma. Jos aloittasit laihdutta käviskö sulla sitten parempi flaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sulla on sellanen ongelma. Jos aloittasit laihdutta käviskö sulla sitten parempi flaksi.

        Katos itse sadan kilon lahna kilahti buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos itse sadan kilon lahna kilahti buaahaa

        No voi tuonkin sä tiedät vain itsestäsi.Buahaa buhhahaa.Sulla taitaa olla identiteetti ongelma et osaa päättää kumpi oot. Sadan kilon siika vai lahna.Eiköhän mielenterveyspalveluista sulle apu löydy.


    • Anonyymi

      Vaimo antaa pillua mielellään vieraille miehille. Etsin miehiä netistä ja muutama tuttu käynyt naimassa myös. Vaimo ei halua käyttää kumia ja ottaa vieraan spermat sisäänsä. Minä yleensä katselen vierestä, kun vieras nussii vaimoa. Sitten pääset vieraan spermoista liukkaalle pillulle ja kuti lähtee heti. Vaimo nauttii ja minä myös.

      • Anonyymi

        Katos spedellä taas käy veto tuulitunnelissa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos spedellä taas käy veto tuulitunnelissa buaahaa

        Niinkö tuotahan se tekee sulla kaiken aikaa.Pitääkö sun aina kertoo samoja juttuja itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö tuotahan se tekee sulla kaiken aikaa.Pitääkö sun aina kertoo samoja juttuja itsestäsi.

        Sää mää ja bää pitää aina päteä joka välissä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää pitää aina päteä joka välissä buaahaa

        No niinpä sellanehan sä oot. Etkä ittelles näköjään mitään voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä sellanehan sä oot. Etkä ittelles näköjään mitään voi.

        Mees nyt sää mää ja bää peilis eteen pyllistään buaahaa


    • Anonyymi

      Hienoa että olet lojaali miehellesi.

      - yksinoleva mies

      • Anonyymi

        Aloitus on trolli älypäät


    • Anonyymi

      Minusta on aivan selvää, että kolmannen mukaanottaminen täytyy olla yhteinen päätös. Ei se vaan mene niin, että toinen osapuolista haluaa ja loukkaantuu jos ei käykään. Lisäksi sen kolmannen tulisi olla vielä seksuaalisesti mielenkiintoinen, ei kuka tahansa käy.

    • Anonyymi

      Yhteinen päätös pitää olla, mutta voiko olla että teillä on liian erilaiset tarpeet tässä asiassa?

      Vuosien saatossa olen valitettavasti joutunut siihen pisteeseen että puolison ihan erillainen tapa kaikkeen seksin liittyvään on alkanut repiä minua rikki ja voin henkisesti ja fyysisesti pahoin tässä suhteessa nimenomaan sen suhteen että kahden ihmisen tarpeet ei kohtaa.

      En voi pakottaa puolisoa olemaan jotain muuta kuin on, enkä voi itseänikään tukahduttaa. Ainoa tapa olisi avata suhde, mutta asetelma on niin monimutkainen että se ei ole reilusti toteutettavissa. Eipä siis ole muuta kuin ero.

    • Anonyymi

      Meillä mies kans vinkui et kokeillaan kimppaa. Viimein annoin periksi, mieheni järjesti hotelliin vieraanmiehen...

      Aluksi epäröin mutta kun homma eteni aloin nauttimaan... Oli ihanaa olla kahdenmiehen huomiossa. Haluan uusinnan

      • Anonyymi

        Ei kun sinä olet.


    • Anonyymi

      Kimppanainen on kaunistelua. Härmäksi ilmainen huora muille miehille. Järä huoripukki ukko ja etsi itsellesi kunniallisempi tervepäinen mies joka ei halua tehdä vaimostaan huoraa. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia tuon huoripukin kanssa.

    • Anonyymi

      Ei se kimppa kaikkien kanssa toimi. Exän kanssa oli aivan nou nou. Moni muukin asia oli nou nou. Eka kimppa kokeilu oli kun nykyisen vaimon kaveri tuli saunaan meidän kanssa. Vaimo sanoi jo ennen saunaa tökännyt kylkeen ja naurahranut että onko sillä P:llä noin hyvä perse kun jäin kiinni tuijotuksesta. Minulla alkoi ottaa eteen ja vaimo runkkasi kaluni kovaksi kaverinsa nähden. Sitten kaverinsa sai kokeilla ja puhuimme miten olisi ja ehköisyt ja niin päin pois. Lopulta sängyssä kortsulla tätä kaveria.

    • Anonyymi

      Näpäytä! Älä suostu että miehesi mukana, sovi mies poissa sillä aikaa.
      Todennäköisesti peruu vieraan tulon..

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      70
      853
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe