Onko kokemuksia Santalasta?
Santala print
29
2749
Vastaukset
- Anonyymi
On..
- Anonyymi
Kannattaako hakea töihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tykkäät jälkeenjääneiden lasten hakkaamisesta ja syyllistämistä niin joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on tainnu mennä firmat sekasin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään, parasta huvia 🤭
- Anonyymi
Hyvä työpaikka, suosittelen.
- Anonyymi
Pelkkää positiivista olen kuullut paikasta.
- Anonyymi
Niinkun lapset pelkäävät kuollakseen kritisoida...
- Anonyymi
Sinne vaan.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Ei kiitos
- Anonyymi
Lapuan parhaimmistoa, ellei paras työpaikka.
- Anonyymi
Niin olen kans kuullut 😂
- Anonyymi
Monta tuttua töissä. Suosittelen
- Anonyymi
Paljon näkyy olevan tyytyväisiä 😂
- Anonyymi
Jos haluat tehdä työtä pienellä palkalla, ja vähäisellä arvostuksella on se just sun paikka. Porukkaa näkyy vaihtuvan enemmän ku lavatansseissa.
Kertonee vaihtuvuus jostakin asiasta?- Anonyymi
On niin paska paikka. Itte johtaja on niin lapsellinen ja ylimielinen ei arvosta työntekijöitä yhtään. En suosittele edes pahimmalle vihamiehellenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niin paska paikka. Itte johtaja on niin lapsellinen ja ylimielinen ei arvosta työntekijöitä yhtään. En suosittele edes pahimmalle vihamiehellenkään.
Sellaista olen myös kuullut ja kuulemma harmaata taloutta kannattaa.
- Anonyymi
Ei jatkoon
- Anonyymi
On se kumma kun aina pitää haukkua paikallisia yrittäjiä!Santalakin työllistää ja tuo veroeuroja Lapualle ja silti arvostellaan!ottakaa samoja riskejä itsekin ja kokeillkaa kuinka onnistuu!
- Anonyymi
On se kumma kun aina pitää haukkua paikallisia yrittäjiä!Santalakin työllistää ja tuo veroeuroja Lapualle ja silti arvostellaan!ottakaa samoja riskejä itsekin ja kokeillkaa kuinka onnistuu!
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Mikä yritys se tätä suoli24:ää pyörittää kun on ihan jatkuvasti ruikulla? Nytkin väittää ettei kommentointi onnistunut, yritä uudelleen ja sitten tulee liuta samaa kommenttia?
Tämä on vielä surkeampi kuin Facebook.- Anonyymi
Samaa ihmettelin kun vastasin toiseen keakusteluun, saapa nähdä tuleeko taas samoin?
- Anonyymi
Samaa ihmettelin kun vastasin toiseen keskusteluun, saapa nähdä tuleeko taas samoin? Tuli taas ilmoitus että jokin meni pieleen, yritä myöhemmin uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ihmettelin kun vastasin toiseen keskusteluun, saapa nähdä tuleeko taas samoin? Tuli taas ilmoitus että jokin meni pieleen, yritä myöhemmin uudelleen.
Näyttää viestit silti tulevan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834