Olkiluoto 3

Anonyymi-ap

Käsittämätöntä, että Olkiluoto kolmonen on vuodesta 2009 ollut myöhässä uskomattomat toista vuosikymmentä aikataulustaan. Ja tämä pomo Jarmo joku on ollut siellä pomona yhtä kauan. Asiat hoituneet päin prinkkalaa. Miksi ihmeessä veronmaksajien rahoille ei saa vastinetta?? Tällainen ala arvoinen pomo olisi pitänyt laittaa kortistoon jo toista vuosikymmentä sitten. Tulos on hävettävän huono!! Miksi näitä katsotaan ja katsotaan, isot pomot mokaa ja kantaa "vastuun" Vastuu kannetaan niin että sanoo "kannan vastuun" ja lisää liksaa?? Mitään silti ei tapahdu.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olkiluoto3 on teollisuuden omistama, ei valtion. Sen sijaan valtio maksaa jos siellä tapahtuu ydinonnettomuus. Yksityiset vakuutusyhtiöt eivät enää vakuuta ydinvoimaa, siksi sen rakentaminen on pysähtynyt ympäri maailman paitsi missä valtio kantaa riskit, kuten Suomessa.

    • Anonyymi

      Juuri yksi professori sanoi että noin suurta yksikköä ei enää pitäisi rakentaa. Sen äkillinen pysähtyminen tekee sähkönhuollon liian epävakaaksi.

      Hajautettu tuuli- ja aurinkovoima ei koskaan voi samalla tavalla pysähtyä yhtä aikaa. Ei myöskään hake, turve tai kivihiilivoimalat, koska ne ovat pienempiä.

    • Anonyymi

      Nyt kohkataan pienoisydinvoimaloista. Haluaisitko sellaisen naapuriisi? Minä en.

      Nyt on jo havaittu outoja ulkomaisia hiippareita sähkövoimaloiden lähellä. Jos näet niin ota ylös rekisterinumero ja ilmoita poliisille. Jos pelkäät, niin poliisille voi vinkata myös nimettömästi.

    • Anonyymi

      Nyt kun OL3 uhkaakin valmistua ja tulla käyttöön onkin yhtäkkiä suuri huoli siitä että sen rakentaminen vei aikaa... Hieman huvittavaa.

      • Anonyymi

        No on siitä ollut suuri huoli jo aikaa. Siitä kun uhkaa tulla maailman kallein rakennus. Vei aikaa ja vie vielä. Vuosi tai kaksi olisi ymmärrettävää. Viisitoista vuotta myöhässä ei kyllä ole hauskaa. Ja valmiistuuko? Sen on pitänyt jo vuona 2009 valmistua! Olen ihmeissäni, ettei siitä vastuuhenkilöä ole heivattu pois, aivan käsittämätöntä. Hupi tästä tuhlailusta on kyllä kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on siitä ollut suuri huoli jo aikaa. Siitä kun uhkaa tulla maailman kallein rakennus. Vei aikaa ja vie vielä. Vuosi tai kaksi olisi ymmärrettävää. Viisitoista vuotta myöhässä ei kyllä ole hauskaa. Ja valmiistuuko? Sen on pitänyt jo vuona 2009 valmistua! Olen ihmeissäni, ettei siitä vastuuhenkilöä ole heivattu pois, aivan käsittämätöntä. Hupi tästä tuhlailusta on kyllä kaukana.

        Oletko TVO;n osakas? Vai omistajan osakas? Kummassakaan tapauksessa täällä itkeminen ei auta, ja on myähäistäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on siitä ollut suuri huoli jo aikaa. Siitä kun uhkaa tulla maailman kallein rakennus. Vei aikaa ja vie vielä. Vuosi tai kaksi olisi ymmärrettävää. Viisitoista vuotta myöhässä ei kyllä ole hauskaa. Ja valmiistuuko? Sen on pitänyt jo vuona 2009 valmistua! Olen ihmeissäni, ettei siitä vastuuhenkilöä ole heivattu pois, aivan käsittämätöntä. Hupi tästä tuhlailusta on kyllä kaukana.

        Miksi murehdit ranskalaisen Arevan ja sitä kautta Ranskan veronmaksajien maksettavaksi päätyneitä kustannuksia? TVOlle sopimus Olkiluoto 3 rakentamisesta oli avaimet käteen ja hinnalla yläraja. Areva joutui itse maksamaan loput. Ranskalaisten tässä pitäisi kauhistella Arevan virhearviota.

        Onko nyt suuri murhe kun ydinvoimala on toiminnassa ja tuottaa sen sähkön, jota Venäjä ei sopimukset rikkoen enää Suomeen toimittanutkaan? Voi voi.

        Oletko siis Ranskan tai Venäjän kansalainen kun asia noin hiertää?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2893
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      1990
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1453
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1310
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1141
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe