Oletteko valmiina maksamaan kunnolla lisää asumiskuluja?
Pakkoremontit tulivat.
50
94
Vastaukset
- Anonyymi
Millä köyhä tekee remontin . Valtioko sen maksaa .
- Anonyymi
Valtiomme, Sannan johdolla, maksoi jo italiaanojen remontteja, joten kyllä jokainen sen tulee itse maksamaan.
- Anonyymi
Ei taideta Italiassa ja Kreikassa tehdä remonttia.
Suomelle tällaiset eu: määräykset oavat kivaan hakattua joka on tehtävä.- Anonyymi
Italiassa tehdään jo täyttä päätä energiaremontteja ja eu.n 100% avustuksella. Arvaa kuka maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Italiassa tehdään jo täyttä päätä energiaremontteja ja eu.n 100% avustuksella. Arvaa kuka maksaa?
Sinä ja minä. Seuraava kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ja minä. Seuraava kysymys.
Sain italian kesäasuntooni carrara-marmorit...kiitos suomalaisten.T.Luigi.
- Anonyymi
Missä suomalaiset mepit on shampanjaa juomassa ?
- Anonyymi
Ny mennään jo liian pitkälle,tää eu-natsismi on ihan perseestä.Ollaanko me ihan oikeesti näin saatanan tyhmiä,että sulatetaan tää resetointi.Kohta pällistellään kaikki onnellisina persaukisina ja klasu swapit kuittailee nimiinsä meidän omaisuuden.
- Anonyymi
SDP meppi Miiaapetra natri oikein hehkutti, kuinka hyvä kun remontoidaan mutta millä rahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDP meppi Miiaapetra natri oikein hehkutti, kuinka hyvä kun remontoidaan mutta millä rahalla.
Tosi vaikea ymmärtää, ketkä tätä Natria oikein äänestää.
Toinen, josta en ymmärrä mistä ihmeestä hänen äänestäjänsä löytyvät: Henna Virkkunen.
- Anonyymi
EU:n päättäjät päättelevät direktiivrjä ymmärtämättä rakentamisesta mitään.
- Anonyymi
Vihreä siirtymä sokaissut kunnianhimoiset päättäjät
- Anonyymi
Perustyhmä suomalainen maksaa aina, ei tartte edes kysyä.
- Anonyymi
Kannattaa pakkoremontoida korruptioeliitin pääkopat ensimmäiseksi.
- Anonyymi
Ilmatiivis muovieristys pääkopan ympärillä vähentää merkittävästi hiilidioksidipäästöjä sekä estää muitakin kansoille haitallisia päästöjä syntymästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmatiivis muovieristys pääkopan ympärillä vähentää merkittävästi hiilidioksidipäästöjä sekä estää muitakin kansoille haitallisia päästöjä syntymästä.
Korruptioeliitti lentelee myös mielellään epätaloudellisesti yksityiskoneella turhiin ilmastobailuihin aiheuttaen suuret ilmastohaitat.
Tiivis muovieristys pääkopan ympärillä ratkaisee tämänkin ongelman alle 10 minuutissa edullisesti. - Anonyymi
mistäs aloitetaan:)?
https://nwohavaintojapromo.blogspot.com/2017/07/sauli-niinisto-on-naimisissa.html
- Anonyymi
Kyllä. Nuolemme kaikkien persettä jotka haluavat pahaa tälle maalle.
- Anonyymi
Tuollainen "pakkolaki" ei voi syrjäyttää Suomen omaa lakia, joka turvaa sen, ettei julkinen valta voi määrätä sitä, missä tai miten suomalainen elää tai asuu. Toinen juttu on taas se, jos äänestämme valtaan sellaisia puolueita, jotka pyrkivät muuttamaan Suomen omaa lainsäädäntöä. "Pakkoremontin" puolesta äänestivät tässä vaiheessa vihreät, vasemmisto ja sosiaalidemokraatit.
- Anonyymi
Vaaleissa tavataan.
- Anonyymi
Ja Sannahan on jo aikanaan lausunut: Tottakai EU lait menevät omiemme edelle.
- Anonyymi
Kaikki PAKKO jutut on vihervasemmiston mieleen, täyttä natsitouhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta kaikki polttomoottoriautot pakkoremontoitava sähköautoiksi. Joko direktiivi on valmiina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkopaita määrättävä kaikille pakkomääräysten kannattajille.
- Anonyymi
Valmiita tai ei, maksetaan silti. Kiitos Sanna tästäkin.
- Anonyymi
Rossipohjan voi pitää terveenä ja talon energiatehokkuutta voi parantaa sulkemalla pohjan ilmanvaihtoaukot ja asentamalle pohjalle ilmankuivaimen kierrättämään ja kuivaamaan ilmaa.
Lämpöä ei karkaa ja koneellisesta ilmankierrosta ja kuivauksesta syntyvä lämpökin tulee hyötykäyttöön lattian läpi.
Hiilidioksidipitoisuuden eli kasvihuonekaasupitoisuuden nousu pohjassa nostaa myös lämpötilaa ilmastoagendan mukaan arvolla 1,5 joten sekin kasvihuonekaasu menee hyötykäyttöön, ei karkaa ympäristöön ja osaltaan estää ja hidastaa myös lahottajien toimintaa.
Jumankauta mä oon NERO!- Anonyymi
Mikäli ilma ei pääse vaihtumaan tuulettumalla, saadaan rossipohjassa kulkevien viemäriputkienkin lämpö otettua tehokkaasti talteen ilman kiertäessä pohjassa.
Suihkuveden ja muun käyttöveden lämmöstä saadaan paljon lämpöä talteen ja rakennuksen energiatehokkuus kasvaa entisestään.
Lämmityskuluissa tämä voi merkitä reilusti yli 1MWh vuodessa ja viemäriputkien jäätymisvaarakin pienenee huomattavasti.
Kuten jo sanoin, mä olen NERO ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli ilma ei pääse vaihtumaan tuulettumalla, saadaan rossipohjassa kulkevien viemäriputkienkin lämpö otettua tehokkaasti talteen ilman kiertäessä pohjassa.
Suihkuveden ja muun käyttöveden lämmöstä saadaan paljon lämpöä talteen ja rakennuksen energiatehokkuus kasvaa entisestään.
Lämmityskuluissa tämä voi merkitä reilusti yli 1MWh vuodessa ja viemäriputkien jäätymisvaarakin pienenee huomattavasti.
Kuten jo sanoin, mä olen NERO ;)Ja mikä parasta!
Valuttamalla kondessivettä ulos, liito-oravatkin saavat vettä juodakseen ja luonto kiittää.
Vihreät ovat ratkaisusta enemmän kuin riemuissaan.
Vakuutusyhtiöt ovat myös riemuissaan tehokkaasta home sekä vesivahinkojen ennalta ehkäisystä ja luonnollisesti vakuutusmaksutkin täten laskevat.
Säästöt ja ympäristövaikutukset ovat merkittäviä.
MÄ OLEN NERO!!!!!!!
;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä parasta!
Valuttamalla kondessivettä ulos, liito-oravatkin saavat vettä juodakseen ja luonto kiittää.
Vihreät ovat ratkaisusta enemmän kuin riemuissaan.
Vakuutusyhtiöt ovat myös riemuissaan tehokkaasta home sekä vesivahinkojen ennalta ehkäisystä ja luonnollisesti vakuutusmaksutkin täten laskevat.
Säästöt ja ympäristövaikutukset ovat merkittäviä.
MÄ OLEN NERO!!!!!!!
;)Jo vuoden säästöt energiakulutuksessa sekä vakuutusmaksuissa maksaa hankittavan järjestelmän kustannukset itsestään takaisin.
Talousvähennystä voi hakea myös.
Rakennus saa täten ECO sertifikaatin sekä nature merkinnän ja kunniakirjan vihreiltä ja omistaja mahdollisesti myös liito-oravien ystävät jäsenryhmän pinssin sekä mahdollisuuden liittyä ryhmän jäseneksi eko-ympäristö-ilmasto teollaan.
Hitto sentään kun olen NERO!
Greettakin olisi jo minusta ylpeä.
:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo vuoden säästöt energiakulutuksessa sekä vakuutusmaksuissa maksaa hankittavan järjestelmän kustannukset itsestään takaisin.
Talousvähennystä voi hakea myös.
Rakennus saa täten ECO sertifikaatin sekä nature merkinnän ja kunniakirjan vihreiltä ja omistaja mahdollisesti myös liito-oravien ystävät jäsenryhmän pinssin sekä mahdollisuuden liittyä ryhmän jäseneksi eko-ympäristö-ilmasto teollaan.
Hitto sentään kun olen NERO!
Greettakin olisi jo minusta ylpeä.
:)Ensimmäiseksi kuitenkin tulisi purkaa Brysselissä sijaitsevä erittäin ilmastoepäystävällinen ja energiatehokkuudeltaan HUONO keskeneräinen baabelin torni, jonka ylläpitokustannukset ja ympäristöhaitat ovat järkyttäviä mummonmökkeihin verrattuna.
Aloitamme tietenkin suurimmasta näyttäen esimerkkiä pienemmille.
Se on ensimmäinen, paras ja tehokkain ilmastoteko.
Kuten sanoin, oon NERO!
Ja meitä neroja kannattaa kuunnella.
;)
- Anonyymi
En. Eihän se kellee kuulu, vaikka asuisin teltassa omalla maallani🤗
- Anonyymi
Italialaiset Maksakoot velkansa, ni korjataan meidän kodit😁
- Anonyymi
Kumpi kalliimpi, pakkoruotsi vai pakkoremontti???
- Anonyymi
En, ei meitä suomalaisia ole koskaan haitannut asumiskulut vai oletko nähnyt tai edes kuullut joskus että asiasta olisi ollut mielenosoituksia.
- Anonyymi
Asuminen on halpaa kuin saippua.
- Anonyymi
Voiko valtio määrätä lainsäädännöllä miten ihminen asuu? Eikö enää saa itse päättää minkä verran haluaa lämmittää ja miten haluaa elää ja asua. Ei saisi valtio päättää ja holhota ihmisiä liikaa. Kertakaikkiaan ahdistavaa kun valtio kontrolloi kaikkea.
- Anonyymi
EU voi ja se on sen päämäärä!
- Anonyymi
Sen verran uusi ja energiatehokas on talo ettei koske minua. Mutta kyllä tuo voi aiheuttaa sen että monet joutuvat vaikeuksiin. Aikataulu on tiukka ja se tietää varmasti kissapäiviä remonttifirmoille joiden tilauskirjat on EU kivasti täyttänyt vuosiksi eteenpäin ja varmaan myös hinnat nousee tappiin kun laki pakottaa kysynnän nousemaan. Lisäksi pakkoremontit koskevat pääosin vanhempaa rakennuskantaa ja rakennuksia joilla ei paljoakaan ole arvoa. Saa nähdä miten remontit rahoitetaan, suostuuko pankki antamaan lainaa taloyhtiölle joka on jo valmiiksi lähes arvoton?
- Anonyymi
Suomen laki ei moista hyväksy.
- Anonyymi
Noita te idiootit olette äänestäneet ja äänestätte jatkossakin.
Ihan oikein teille.
Minä selviän. - Anonyymi
Kun vanhat omakotitalot ei muutenkaan maksa juuri mitään niin miten ihmeessä ne vielä pitäs remontoida energiatehokkaiksi. Ei mitään järkeä. Vai uhkaako Suomea purkuaaalto. Jos asuminen sellaisessa talossa on kohta kiellettyä ellei noudata jotain Brysselin standardia.
- Anonyymi
Sinutkin pitää rahastaa!
Olet liian hyvässä asemassa jos asut ns ilman kuluja jossain vettä vuotavassa homeissa omakotitalobunkkerissasi.
Osta nyt kun voit yksiö pk-seudulta, asuminen on halpaa kuin saippua, 250 000 euroa yksiö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinutkin pitää rahastaa!
Olet liian hyvässä asemassa jos asut ns ilman kuluja jossain vettä vuotavassa homeissa omakotitalobunkkerissasi.
Osta nyt kun voit yksiö pk-seudulta, asuminen on halpaa kuin saippua, 250 000 euroa yksiö.+ energiaremontin kulut.
- Anonyymi
Persujen putkiston remontointi on turhaa.
Paksusuoli täynnä syöpä kasvaimia.
Saattohoito järkevää. - Anonyymi
Ainoastaan Keskustan kaikki mepit äänestivät vastaan.
- Anonyymi
Suuri kysymys on huijataanko meitä tietoisesti?
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/nasa-kerasi-tarkkaa-dataa-siita-miten-paljon-co2-paastoja-yli-100-maasta-oikeasti-tulee-satelliitti-mittaa/4d54f73c-0b33-4155-9ae7-6b7d76861ecb- Anonyymi
KYLLÄ HUIJATAAN!
- Anonyymi
Follow the money.
Kuka hyötyy?- Anonyymi
Bisnes tietysti ja poliitikot,joilla jalka oven välissä ja valtavat osinkotulot
- Anonyymi
Sannan hallituksen kunnianhimoinen ilmastopolitiikka alkaa tuottaa tulosta. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799