Pakkoremontit tulivat.

Anonyymi-ap

Oletteko valmiina maksamaan kunnolla lisää asumiskuluja?

50

54

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millä köyhä tekee remontin . Valtioko sen maksaa .

      • Anonyymi

        Valtiomme, Sannan johdolla, maksoi jo italiaanojen remontteja, joten kyllä jokainen sen tulee itse maksamaan.


    • Anonyymi

      Ei taideta Italiassa ja Kreikassa tehdä remonttia.
      Suomelle tällaiset eu: määräykset oavat kivaan hakattua joka on tehtävä.

      • Anonyymi

        Italiassa tehdään jo täyttä päätä energiaremontteja ja eu.n 100% avustuksella. Arvaa kuka maksaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Italiassa tehdään jo täyttä päätä energiaremontteja ja eu.n 100% avustuksella. Arvaa kuka maksaa?

        Sinä ja minä. Seuraava kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja minä. Seuraava kysymys.

        Sain italian kesäasuntooni carrara-marmorit...kiitos suomalaisten.T.Luigi.


    • Anonyymi

      Missä suomalaiset mepit on shampanjaa juomassa ?

    • Anonyymi

      Ny mennään jo liian pitkälle,tää eu-natsismi on ihan perseestä.Ollaanko me ihan oikeesti näin saatanan tyhmiä,että sulatetaan tää resetointi.Kohta pällistellään kaikki onnellisina persaukisina ja klasu swapit kuittailee nimiinsä meidän omaisuuden.

      • Anonyymi

        SDP meppi Miiaapetra natri oikein hehkutti, kuinka hyvä kun remontoidaan mutta millä rahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP meppi Miiaapetra natri oikein hehkutti, kuinka hyvä kun remontoidaan mutta millä rahalla.

        Tosi vaikea ymmärtää, ketkä tätä Natria oikein äänestää.

        Toinen, josta en ymmärrä mistä ihmeestä hänen äänestäjänsä löytyvät: Henna Virkkunen.


    • Anonyymi

      EU:n päättäjät päättelevät direktiivrjä ymmärtämättä rakentamisesta mitään.

      • Anonyymi

        Vihreä siirtymä sokaissut kunnianhimoiset päättäjät


    • Anonyymi

      Perustyhmä suomalainen maksaa aina, ei tartte edes kysyä.

    • Anonyymi

      Kannattaa pakkoremontoida korruptioeliitin pääkopat ensimmäiseksi.

      • Anonyymi

        Ilmatiivis muovieristys pääkopan ympärillä vähentää merkittävästi hiilidioksidipäästöjä sekä estää muitakin kansoille haitallisia päästöjä syntymästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmatiivis muovieristys pääkopan ympärillä vähentää merkittävästi hiilidioksidipäästöjä sekä estää muitakin kansoille haitallisia päästöjä syntymästä.

        Korruptioeliitti lentelee myös mielellään epätaloudellisesti yksityiskoneella turhiin ilmastobailuihin aiheuttaen suuret ilmastohaitat.
        Tiivis muovieristys pääkopan ympärillä ratkaisee tämänkin ongelman alle 10 minuutissa edullisesti.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kyllä. Nuolemme kaikkien persettä jotka haluavat pahaa tälle maalle.

    • Anonyymi

      Tuollainen "pakkolaki" ei voi syrjäyttää Suomen omaa lakia, joka turvaa sen, ettei julkinen valta voi määrätä sitä, missä tai miten suomalainen elää tai asuu. Toinen juttu on taas se, jos äänestämme valtaan sellaisia puolueita, jotka pyrkivät muuttamaan Suomen omaa lainsäädäntöä. "Pakkoremontin" puolesta äänestivät tässä vaiheessa vihreät, vasemmisto ja sosiaalidemokraatit.

      • Anonyymi

        Vaaleissa tavataan.


      • Anonyymi

        Ja Sannahan on jo aikanaan lausunut: Tottakai EU lait menevät omiemme edelle.


      • Anonyymi

        Kaikki PAKKO jutut on vihervasemmiston mieleen, täyttä natsitouhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki PAKKO jutut on vihervasemmiston mieleen, täyttä natsitouhua.

        Kohta kaikki polttomoottoriautot pakkoremontoitava sähköautoiksi. Joko direktiivi on valmiina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki PAKKO jutut on vihervasemmiston mieleen, täyttä natsitouhua.

        Pakkopaita määrättävä kaikille pakkomääräysten kannattajille.


    • Anonyymi

      Valmiita tai ei, maksetaan silti. Kiitos Sanna tästäkin.

    • Anonyymi

      Rossipohjan voi pitää terveenä ja talon energiatehokkuutta voi parantaa sulkemalla pohjan ilmanvaihtoaukot ja asentamalle pohjalle ilmankuivaimen kierrättämään ja kuivaamaan ilmaa.
      Lämpöä ei karkaa ja koneellisesta ilmankierrosta ja kuivauksesta syntyvä lämpökin tulee hyötykäyttöön lattian läpi.
      Hiilidioksidipitoisuuden eli kasvihuonekaasupitoisuuden nousu pohjassa nostaa myös lämpötilaa ilmastoagendan mukaan arvolla 1,5 joten sekin kasvihuonekaasu menee hyötykäyttöön, ei karkaa ympäristöön ja osaltaan estää ja hidastaa myös lahottajien toimintaa.

      Jumankauta mä oon NERO!

      • Anonyymi

        Mikäli ilma ei pääse vaihtumaan tuulettumalla, saadaan rossipohjassa kulkevien viemäriputkienkin lämpö otettua tehokkaasti talteen ilman kiertäessä pohjassa.
        Suihkuveden ja muun käyttöveden lämmöstä saadaan paljon lämpöä talteen ja rakennuksen energiatehokkuus kasvaa entisestään.

        Lämmityskuluissa tämä voi merkitä reilusti yli 1MWh vuodessa ja viemäriputkien jäätymisvaarakin pienenee huomattavasti.

        Kuten jo sanoin, mä olen NERO ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli ilma ei pääse vaihtumaan tuulettumalla, saadaan rossipohjassa kulkevien viemäriputkienkin lämpö otettua tehokkaasti talteen ilman kiertäessä pohjassa.
        Suihkuveden ja muun käyttöveden lämmöstä saadaan paljon lämpöä talteen ja rakennuksen energiatehokkuus kasvaa entisestään.

        Lämmityskuluissa tämä voi merkitä reilusti yli 1MWh vuodessa ja viemäriputkien jäätymisvaarakin pienenee huomattavasti.

        Kuten jo sanoin, mä olen NERO ;)

        Ja mikä parasta!
        Valuttamalla kondessivettä ulos, liito-oravatkin saavat vettä juodakseen ja luonto kiittää.
        Vihreät ovat ratkaisusta enemmän kuin riemuissaan.
        Vakuutusyhtiöt ovat myös riemuissaan tehokkaasta home sekä vesivahinkojen ennalta ehkäisystä ja luonnollisesti vakuutusmaksutkin täten laskevat.

        Säästöt ja ympäristövaikutukset ovat merkittäviä.

        MÄ OLEN NERO!!!!!!!

        ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä parasta!
        Valuttamalla kondessivettä ulos, liito-oravatkin saavat vettä juodakseen ja luonto kiittää.
        Vihreät ovat ratkaisusta enemmän kuin riemuissaan.
        Vakuutusyhtiöt ovat myös riemuissaan tehokkaasta home sekä vesivahinkojen ennalta ehkäisystä ja luonnollisesti vakuutusmaksutkin täten laskevat.

        Säästöt ja ympäristövaikutukset ovat merkittäviä.

        MÄ OLEN NERO!!!!!!!

        ;)

        Jo vuoden säästöt energiakulutuksessa sekä vakuutusmaksuissa maksaa hankittavan järjestelmän kustannukset itsestään takaisin.
        Talousvähennystä voi hakea myös.
        Rakennus saa täten ECO sertifikaatin sekä nature merkinnän ja kunniakirjan vihreiltä ja omistaja mahdollisesti myös liito-oravien ystävät jäsenryhmän pinssin sekä mahdollisuuden liittyä ryhmän jäseneksi eko-ympäristö-ilmasto teollaan.

        Hitto sentään kun olen NERO!

        Greettakin olisi jo minusta ylpeä.

        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo vuoden säästöt energiakulutuksessa sekä vakuutusmaksuissa maksaa hankittavan järjestelmän kustannukset itsestään takaisin.
        Talousvähennystä voi hakea myös.
        Rakennus saa täten ECO sertifikaatin sekä nature merkinnän ja kunniakirjan vihreiltä ja omistaja mahdollisesti myös liito-oravien ystävät jäsenryhmän pinssin sekä mahdollisuuden liittyä ryhmän jäseneksi eko-ympäristö-ilmasto teollaan.

        Hitto sentään kun olen NERO!

        Greettakin olisi jo minusta ylpeä.

        :)

        Ensimmäiseksi kuitenkin tulisi purkaa Brysselissä sijaitsevä erittäin ilmastoepäystävällinen ja energiatehokkuudeltaan HUONO keskeneräinen baabelin torni, jonka ylläpitokustannukset ja ympäristöhaitat ovat järkyttäviä mummonmökkeihin verrattuna.

        Aloitamme tietenkin suurimmasta näyttäen esimerkkiä pienemmille.

        Se on ensimmäinen, paras ja tehokkain ilmastoteko.

        Kuten sanoin, oon NERO!
        Ja meitä neroja kannattaa kuunnella.
        ;)


    • Anonyymi

      En. Eihän se kellee kuulu, vaikka asuisin teltassa omalla maallani🤗

    • Anonyymi

      Italialaiset Maksakoot velkansa, ni korjataan meidän kodit😁

    • Anonyymi

      Kumpi kalliimpi, pakkoruotsi vai pakkoremontti???

    • Anonyymi

      En, ei meitä suomalaisia ole koskaan haitannut asumiskulut vai oletko nähnyt tai edes kuullut joskus että asiasta olisi ollut mielenosoituksia.

    • Anonyymi

      Asuminen on halpaa kuin saippua.

    • Anonyymi

      Voiko valtio määrätä lainsäädännöllä miten ihminen asuu? Eikö enää saa itse päättää minkä verran haluaa lämmittää ja miten haluaa elää ja asua. Ei saisi valtio päättää ja holhota ihmisiä liikaa. Kertakaikkiaan ahdistavaa kun valtio kontrolloi kaikkea.

      • Anonyymi

        EU voi ja se on sen päämäärä!


    • Anonyymi

      Sen verran uusi ja energiatehokas on talo ettei koske minua. Mutta kyllä tuo voi aiheuttaa sen että monet joutuvat vaikeuksiin. Aikataulu on tiukka ja se tietää varmasti kissapäiviä remonttifirmoille joiden tilauskirjat on EU kivasti täyttänyt vuosiksi eteenpäin ja varmaan myös hinnat nousee tappiin kun laki pakottaa kysynnän nousemaan. Lisäksi pakkoremontit koskevat pääosin vanhempaa rakennuskantaa ja rakennuksia joilla ei paljoakaan ole arvoa. Saa nähdä miten remontit rahoitetaan, suostuuko pankki antamaan lainaa taloyhtiölle joka on jo valmiiksi lähes arvoton?

      • Anonyymi

        Suomen laki ei moista hyväksy.


    • Anonyymi

      Noita te idiootit olette äänestäneet ja äänestätte jatkossakin.
      Ihan oikein teille.
      Minä selviän.

    • Anonyymi

      Kun vanhat omakotitalot ei muutenkaan maksa juuri mitään niin miten ihmeessä ne vielä pitäs remontoida energiatehokkaiksi. Ei mitään järkeä. Vai uhkaako Suomea purkuaaalto. Jos asuminen sellaisessa talossa on kohta kiellettyä ellei noudata jotain Brysselin standardia.

      • Anonyymi

        Sinutkin pitää rahastaa!
        Olet liian hyvässä asemassa jos asut ns ilman kuluja jossain vettä vuotavassa homeissa omakotitalobunkkerissasi.

        Osta nyt kun voit yksiö pk-seudulta, asuminen on halpaa kuin saippua, 250 000 euroa yksiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinutkin pitää rahastaa!
        Olet liian hyvässä asemassa jos asut ns ilman kuluja jossain vettä vuotavassa homeissa omakotitalobunkkerissasi.

        Osta nyt kun voit yksiö pk-seudulta, asuminen on halpaa kuin saippua, 250 000 euroa yksiö.

        + energiaremontin kulut.


    • Anonyymi

      Persujen putkiston remontointi on turhaa.
      Paksusuoli täynnä syöpä kasvaimia.
      Saattohoito järkevää.

    • Anonyymi

      Ainoastaan Keskustan kaikki mepit äänestivät vastaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        KYLLÄ HUIJATAAN!


    • Anonyymi

      Follow the money.

      Kuka hyötyy?

      • Anonyymi

        Bisnes tietysti ja poliitikot,joilla jalka oven välissä ja valtavat osinkotulot


    • Anonyymi

      Sannan hallituksen kunnianhimoinen ilmastopolitiikka alkaa tuottaa tulosta. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe