Mietin just että mitähän minä täällä teen

Anonyymi-ap

En enää edes pidä hänestä.

16

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka tunteet olisi jo jäähtyneet niin palsta koukuttaa 😀

• Anonyymi

Niin surullista että elämä mennyt näin.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😋 ­N­y­m­­f­­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17780269y

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Hänestä? Vai jostain palstalaisesta 😁

• Anonyymi

En tiedä. Kohta en kenestäkään. Kaikki tympii. Kukaan ei oikeasti välitä. En minä jaksa enää leikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Kohta en kenestäkään. Kaikki tympii. Kukaan ei oikeasti välitä. En minä jaksa enää leikkiä.

Kyllä leikit on leikitty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä leikit on leikitty.

Niin on. Mä oon päättänyt luovuttaa. Miksi minä taistelisin kun kukaan muukaan ei ikinä usko minuun . Ihan sama alistua kohtaloonsa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on. Mä oon päättänyt luovuttaa. Miksi minä taistelisin kun kukaan muukaan ei ikinä usko minuun . Ihan sama alistua kohtaloonsa

Minullakin on ollut viime aikoina aivan samat fiilikset. Kukaan ei tunnu uskovan minuun ja haluavan minulle hyvää vaikka tiedän tekeväni asioita hyvin ja antavani kaiken. Ja se mies kehen olin niin kovin ihastunut petti luottamukseni ja nyt jos näen hänet niin enää en tunne juurikaan mitään. Hänestä on tullut yhtä yhdentekevä kuin minä hänelle. Kaikki vain tympii ja olen jäänyt tänne palstalle jumiin vaikken enää kaipaa ketään. Mutta tiedän myös sen että kyllä tästä kuopasta noustaan. Tunteet on hyvä antaa tulla ja käsitellä ne hiljalleen. Sitten voi jatkaa matkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin on ollut viime aikoina aivan samat fiilikset. Kukaan ei tunnu uskovan minuun ja haluavan minulle hyvää vaikka tiedän tekeväni asioita hyvin ja antavani kaiken. Ja se mies kehen olin niin kovin ihastunut petti luottamukseni ja nyt jos näen hänet niin enää en tunne juurikaan mitään. Hänestä on tullut yhtä yhdentekevä kuin minä hänelle. Kaikki vain tympii ja olen jäänyt tänne palstalle jumiin vaikken enää kaipaa ketään. Mutta tiedän myös sen että kyllä tästä kuopasta noustaan. Tunteet on hyvä antaa tulla ja käsitellä ne hiljalleen. Sitten voi jatkaa matkaansa.

Mistä voit päätellä että olet yhdentekevä hänelle...?

• Anonyymi

Minä pidän ikävä kyllä liikaakin ja varmaan vielä ties miten pitkään. Jospa ensi kerralla sitten rakastuisi naiseen, joka myös jopa pitäisi minusta.

• Anonyymi

Tuumasta toimeen. Rakastu naiseen. Täällä olisi yksi vapaaehtoinen. Laita jokin nimimerkki itsellesi, niin otan yhteyttä. Mutta mistä sen voi tietää, kenen laittama se nimimerkki sitten on ...

• Anonyymi

Sittenhän me ollaan samaksii ei minuukaan rakastuneet ole koskaan pitäneet minusta tarpeeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuumasta toimeen. Rakastu naiseen. Täällä olisi yksi vapaaehtoinen. Laita jokin nimimerkki itsellesi, niin otan yhteyttä. Mutta mistä sen voi tietää, kenen laittama se nimimerkki sitten on ...

Harmillisesti se ei ole minulle niin helppoa. Ihastuminen kyllä onnistuu, mutta hän on ikävä kyllä ainakin tähän mennessä minulle ainutlaatuinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmillisesti se ei ole minulle niin helppoa. Ihastuminen kyllä onnistuu, mutta hän on ikävä kyllä ainakin tähän mennessä minulle ainutlaatuinen.

Samishali!

• Anonyymi

Minä pidän hänestä vain, mutta haluaisin näistä jutuista pois.

• Anonyymi

Joo en minäkään tätä tarkoita. Olin turhaantunut ja ärsyyntynyt aamulla. Mitä väliä näillä toisaalta. Ei hän oikeasti minusta välitä . Ihan sama se mitä kirjoitellen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      251
      5651
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      137
      5155
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      28
      4918
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      128
      2183
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      405
      1867
    6. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      54
      1784
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1722
    8. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      95
      1715
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      96
      1454
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      397
      1389
    Aihe