Naisten on päästävä yäosattomissa uimahalliin

Anonyymi-ap

Nyt oli uutinen, että Berliin uimahalleihin naisten on päästävä yläosattomissa. Se on nykyistä tasa-arvoa. Suuri kiitos vihreille.

Mutta tuohan on mainio matkailuvaltti Kalajoelle. Pitää vain säätää, että naiset saa uiskennella yläosattomissa. Muutama lehtijuttu asiasta ja on varmaa, että uimahallimme täyttyy lähialueelta tulevista uusista asiakkaista. Hinnat voi helposti nostaa kaksinkertaisiksi. Tietysti on oltava niin, että yläosattomissa uivat naiset pääsevät ilmaiseksi ja saavat vielä hyvät nisukahvit ennen ja jälkeen uintia.

13

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tisukahvit.

• Anonyymi

Kylpylän pitäisi lanseerata päivittäiset, ilmaiset mummu-uinnit kaikille mummuille ikään ja kokoon katsomatta. Pahkalan mummu voisi pitää pari kertaa viikossa ohjattua vesijumppa, se auttaisi mummuja pitämään itsensä notkeina ja virkeinä, jaksaisivat hoitaa lapsenlapsia ja tehdä politiikkaa vielä 90- vuotiainakin.

• Anonyymi

Minutkin pitää päästä iman uimahousuja

• Anonyymi

No, se ei välttämättä lisää kävijämäärää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyt kaikki joukolla,on ransujen päivä,ei ole enään saunoissa estoja saapimennä kumpaan saunaan haluaa,sanoovain olen tois sukupuolinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkisitpä vaan mun lompsan. Sen nähtyäsi olisit jatkuvasti kuuhistelemassa kylpylässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyt kaikki joukolla,on ransujen päivä,ei ole enään saunoissa estoja saapimennä kumpaan saunaan haluaa,sanoovain olen tois sukupuolinen

Näin on. Jokainen voi vain ilmoituksella muuttaa sukupuolensa miksi haluaa, oman tuntemuksensa mukaan. Ja vaihdella sitä sitten viikoittain, ihan miltä itsestä tuntuu. Minäkin voisin mennä naisten saunaan viikonloppuna, mutta en kyllä halua mitään mummuja riippatisseineen sinne.

• Anonyymi

B-rapun parturipojathan siellä istuu saunassa illat kyttäämässä...

• Anonyymi

Mistäs sinä sen tiedät?

• Anonyymi

Helsingissä on ollut puppe-poikien oma sauna jo kohta 20 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsingissä on ollut puppe-poikien oma sauna jo kohta 20 vuotta.

saakohan sinne rans nainen mennä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saakohan sinne rans nainen mennä

Saa jos ajaa ransitilla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe