Jos sinä Mustamäen koulun kaltoinkohdeltu oppilas näet tämän viestin ja haluat ommella suunnittelemasi kassin, niin mielelläni sellaisen ostaisin.
Ostetaan "Sukupuolia on vain kaksi" - kassi
4
233
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä on vain kaksi. Toisilla on pippelit ja toisilla jakorasiat.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17780382w
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tuota olen Halikossa ihmetellyt että mikä tässä meni pieleen? Eikö aikuiset voisi jättää tuon oppilaan jo rauhaan ja Rehtori miettiä hieman jatkoaan koulussa ? Ei kai tämä voi näin mennä että yks määrää mitä lapsi saa kirjoittaa kangaskassiinsa -etenkin kun kirjoitettava asia on vuorenvarma tosiasia. En jättäisi asiaa kyllä tähän. Muuten tälläinen kiusaaminen saa jatkua
- Anonyymi
Lisäisin vielä että tuollanen aiheuttaa oppilaissa pelkoa ja hämmennystä . Opettaja ja koulun johto voi toimia miten vain ja tekevät vielä lastensuojeluun ilmiannon.
Tietävät hekin että lastensuojelun maine on kuin gestapon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211642
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514