Jos sinä Mustamäen koulun kaltoinkohdeltu oppilas näet tämän viestin ja haluat ommella suunnittelemasi kassin, niin mielelläni sellaisen ostaisin.
Ostetaan "Sukupuolia on vain kaksi" - kassi
4
217
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä on vain kaksi. Toisilla on pippelit ja toisilla jakorasiat.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17780382w
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tuota olen Halikossa ihmetellyt että mikä tässä meni pieleen? Eikö aikuiset voisi jättää tuon oppilaan jo rauhaan ja Rehtori miettiä hieman jatkoaan koulussa ? Ei kai tämä voi näin mennä että yks määrää mitä lapsi saa kirjoittaa kangaskassiinsa -etenkin kun kirjoitettava asia on vuorenvarma tosiasia. En jättäisi asiaa kyllä tähän. Muuten tälläinen kiusaaminen saa jatkua
- Anonyymi
Lisäisin vielä että tuollanen aiheuttaa oppilaissa pelkoa ja hämmennystä . Opettaja ja koulun johto voi toimia miten vain ja tekevät vielä lastensuojeluun ilmiannon.
Tietävät hekin että lastensuojelun maine on kuin gestapon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745