Joskus semmoista mikä tuntuu lähes yliluonnolliselta. Se ei ikinä ole pois muilta, tai peräisin tietoisuuden ryntää isiltä, "hakkauksista", tai näy vaikeutena, voimattomuutena, kalpeutena muilla. Rukoile, pyydä valoa, pyydä siunausta ja johdatusta. Itse saanut apua niin, toisaalta voitte myös saada kehotuksen saada tarkistamaan omaa elämää, käytöstä ja kysymään itseltä mikä on perimmäinen syy tehdä näin. Ajattelu, itsetutkistelu ei ole huono juttu.
Se on totta hyvät voivat saada apua, johdatusta ja
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun fariseuksen, valontuoja kiskoo ensimmäisenä helvettiin
- Anonyymi
Miksi. Mitä olen sinusta sinulle tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi. Mitä olen sinusta sinulle tehnyt?
Miksi syytät minua jutuistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi syytät minua jutuistasi?
Siksi tänne näitä kirjoitellaan, koska kostatte ja järjestätte muualla pahoja juttuja, koska luulette että teille tapahtuvat asiat olisi minun vika. Miksi? Kerro jotain mihin ajatuksesi perustuu? Exä ilmoitti jo mitä haluaa, ilmoitin ettei saa. Jatkaa kiusaansa ja kostautuu koko ajan itselleen. Siinä suvussa on monella ongelma, että ei hyväksy sitä että joku ei suostu heidän tahtoonsa. Vaikka ilmoittaa tahdon niin ei suostuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi tänne näitä kirjoitellaan, koska kostatte ja järjestätte muualla pahoja juttuja, koska luulette että teille tapahtuvat asiat olisi minun vika. Miksi? Kerro jotain mihin ajatuksesi perustuu? Exä ilmoitti jo mitä haluaa, ilmoitin ettei saa. Jatkaa kiusaansa ja kostautuu koko ajan itselleen. Siinä suvussa on monella ongelma, että ei hyväksy sitä että joku ei suostu heidän tahtoonsa. Vaikka ilmoittaa tahdon niin ei suostuta.
En oo missään törmännyt tämmöisiin aikuisiin, tahto on kova, mutta realismi puuttuu, ja fysiikka ja tietotaito, terveys, käytöstavat ja moraali.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628