Jos naista kiinnostaa luotettava seksi, ilman pelkoa omasta turvallisuudesta, laita rohkeasti viestiä. täällä 22v mies tarjoutuu seksi kumppaniksi, ei tarvitse pidempää suhdetta, ainoastaan apua niille naisille jotka haluaisivat seksiä, mutta eivät saa sitä.
hellää, ihanaa, pehmeää, juuri sellaista kuin haluat, miehiin on vaikea aina luottaa, mutta minä olen yksi johon voi 100% luottaa, haluan vain auttaa ja antaa yleensä salassa pidettäviä juttuja, täysin avoimena ja luonnollisena asiana
sovitaan tavat ja säännöt miten toimitaan jokaisen kanssa esim, jos tuntee ettei halua näyttää kasvojaan tai henkilökohtaisia juttuja, niin voi peittää ne, ettei tarvitse pelätä ja suojauksesta puhutaan myös.
Jos kiinnostaa hyvä ja luotettava seksi nuoren miehen kanssa, lupaan että se on upeaa, niin laita viestiä tännepäin. rakkaudella salainen ystävä seksi kumppanisi. XXX
seksiä naisille
Anonyymi-ap
5
143
Vastaukset
- Anonyymi
Buaahaa raakile luulee liikoja itsestään Buaahaa
- Anonyymi
Ei kiinnosta sun kanssa edes rahasta limanuljaska ja vielä HAISTA PASKA
- Anonyymi
PÖLJÄ
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://seksi24.online/H/B7c3Z0
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all462110Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571839Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j351571- 361544
- 781258
- 631162
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?2111053- 63972
- 49933
- 24914