huoltoasema 24h ei ison firman nimeä ettei juttu katoa

Anonyymi-ap

on se kova nimi viiskirjainta kun ei saa kirjottaa negatiivista asiaa huonosta palvelusta, no siellähän siis maan paras palvelu ja ihanimmat henkilöt töissä.
saas nähä.

8

1377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uusi asema tulee Vt 23/ ja Vt 3 risteykseen
      Parkanon keskustan pohjoispuolelle.
      Ja lisää sinnepäin katuvaloja….pimeyteen.
      Kiitos Kake

• Anonyymi

Kauko lupasin tehdä liikenneaseman 2019 vaalien jälkeen mutta taisi jäädä vain lupaukseksi.
        Onko nyt luvannut jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauko lupasin tehdä liikenneaseman 2019 vaalien jälkeen mutta taisi jäädä vain lupaukseksi.
        Onko nyt luvannut jotain?

Tulee se.
        Mullakin tuli viime yönä.

• Anonyymi

Kauko aseman tekee. Kukaan muu ei omaa liikemies taitoja. Muut jauhaa vaan ihmissuhde paskaa ja oottaa valmista pöytää missä saa mahansa täyteen.

• Anonyymi

Hah, kyllä minä vaalien jälkeen sanon että ei oo mitään tekemässä sille tontille. Ratsastaa asemalla vielä seuraavissa kuntavaaleissakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah, kyllä minä vaalien jälkeen sanon että ei oo mitään tekemässä sille tontille. Ratsastaa asemalla vielä seuraavissa kuntavaaleissakin.

Vähä huano hevonen. Ei rahkeet riitä. Kuka sitä äänensä myy costa riikalla ja halvalla grillimakkaralla.?

• Anonyymi

Teboili on laskenut polttoaineiden hintoja monella paikkakunnalla merkittävästi. Mitä olette mieltä tulevatko nämä boikotti miehet ja naiset tankkaan tb:tä. Vai menevätkö sinne yhtenäisen euroopan asemille ja maksaa paljon enemmän polttoaineesta. Seuraillaan ja nauretaan leuhkuudelle.

• Anonyymi

Minä lupaan rakentaa Kirkkojärven päälle kannen, ja sen päälle jäähallin……….. Ai niin, missä viipyvät valtuustopaikat ja ehdokaspaikka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe