Kuka viitsii katsoa vaalitenttejä? Minä en kertakaikkiaan jaksa kuunenalla tuon

Anonyymi-ap

hallitusviisikon virsiä, virnuiluja, huutamista ja jankkausta. Eihän noita kuunetele taakpenkin nukkuva Erkkikään. Jos tenttejä ei saada paremmin järkestettyä vaikka pienemmällä osallistuaj määrällä, niin jäävät minun puolesta katsomatta. Puhdasta ajanhukkaa. Harkimo teki oikein kun lähti lätkimään. Ei noita kanoja kuuntele kukaan.

18

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kukaan hallitusmimmeistä ottanut mistään vastuuta . Haukut lähti koko ajan kok.lle ja ps.lle . Orpo heitti että 300 milj, sote pomoille ,ei saa käyttää hoitoon . Tuli hiljaista ja jutut kääntyi heti muualle !!!

      • Anonyymi

        Rumaa oli katseltavaa ja kuunneltavaa. Onneksi Eussayah pelasti naisten maineen. Muut ottakoon hänestä oppia.


    • Anonyymi

      Hillotolpalle kova hinku nykyisillä kaakattajilla .

    • Anonyymi

      Jep ei kukaan kehtaa katsoa persujen Purran rumaa naamaa.

      • Anonyymi

        Voi raasua, koitahan totutella ajatukseen, että Riikka on seuraava pääministerimme.👍👌


    • Anonyymi

      Järkyttävää kuultavaa tuo akkojen huutaminen ja riitely!"!!
      Tätäkö on politiikka Suomessa!!??

    • Anonyymi

      Pienpuolueiden tentti oli asiallinen, kuna rääkyjäkanoja ei ollut paikalla. Hallitusviisikon kanoja ei todellakaan kukaan viitsi kuunnella. Luulevatr, että huutamalla asiat selkiävät. Ei niin selvene kuin huutajakanojen tyhmyys.

    • Anonyymi

      376 Markus Kuotesaho

    • Anonyymi

      Tänä iltana ova kanat taas kilpahuudossa ylen orrrella. Ei viitsi katsoa.

      • Anonyymi

        Pitäkää Marin pois näistä tenteistä, niin että voimme katsoa ja etenkin kuunnella mitä sanottavaa kullakin edustajalla on!!!!


    • Anonyymi

      Irroitin antennijohdon jo 5 vuotta sitten. Telkkarissa on virtajohdon lisäksi vain hdmi-johto blu ray-soittimeen. Hyvä näin. Jauhakoot poliitikot sitä paskaansa vaikka maailman tappiin saakka, mutta minun telkkarista sitä sontaa ei enää tule ulos.

    • Anonyymi

      Sitä mä ihmettele, että eikö kukaan muista millainen oli Sipilän hallitus? Persut, kokoomus ja kepu. Oli keppiä ja kikyä. Sitäkö taas halutaan? Persut ja kokoomus kun pääsis vauhtiin niin ansiosidonnainen ajetaan alas, kepun työreformi on valmiina pöytälaatikossa. Ja No.. pakolaiset otetaan vastaan Sipilän kotiin vai Purrallekko tällä kertaa. Ei hyvää päivää. Ajatelkaapa, jos näinä kriisien vuosina ois ollu persut hallituksessa? Olipa ollu uskottavia neuvottelijoita eu:n ja Nato keskusteluihin. Vai jättäiskö persuministerit menemättä kokouksiin ja Suomen asiat siellä hoitamatta? No onhan persuilla Hakkarainen Euroopassa, hohhoijaa, miettikääpä nyt kaksi kertaa äänen antamistanne... eikös niiden edustajien pitäis olla sellasia, että ne osaa hoitaa yhteisiä asioita eikä vaan toitottaa omia väitteitään.

    • Anonyymi

      Harkimolta kärähti tänään proput ja pinnat kuunellessa kanalauman kaakatusta. Yrittikö ne hurmata Harkimo kukon vai mistä oli kysymys? Eihän tuolaista kanalaumaa siedä katsella kukaan ja niiden kanssa pitäsi muka neuvoetlla jostain yhteisessä pöydässä. Ajatelkaa äänestäjät ihan ite, miten tuolaisen porukan lopputulema voi ola kuin täyskatasrofi.

    • Anonyymi

      Totta! Näissä vaaleissa ei ole pystynyt Marin takia katsomaan vaalitenttejä ollenkaan! Eu tuollaista rähjäämistä kestä kenenkään hermot ja vaikuttaa erittäin kielteisesti koko vaaleihin! Se on vahinko, sillä nyt saattaa jäädä äänestämättä!

    • Anonyymi

      On kyllä uskomatonta tyhmyyttä tuo marinin sekoilu telkkarissa. Syyttelyä ja huutamista mutta huomaa että likalla on miljoonat ja miljardit menny sekaisin jo aikaa sitten.

      Elän syvästi toivossa että suomesta löytyy enemmistö järki ihmisiä jotka äänestävät jotain muuta kuin vasemmistoa, vihreitä ja sdp:tä. Suomalaiset on tuhon tiellä ja nuo vievät kaasu pohjassa syvemmälle suohon

    • Anonyymi

      Katsoin eilen hetken tenttiä ja olipa kiva kuunnella sivistyneitä ihmisiä ja niiden keskustelua. Tänään onkin sitten vuorossa C-finaali ja kanat valikoitunut sen mukaan. Kaakatuksen ja huudon voittaa vasuri, sitten cityvihreä ja kolmanneksi mutta ei huonoimmaksi jää kepulainen.

    • Anonyymi

      Kanatappelut voidaan helposti estää, jos vain tentaajat viitsivät. Ohjaaja mykistää mikin muilta puheenvuoron ajaksi ja puheen vuorojen pituus rajataan niin kin eduskunanssa 1-2 min. kerralla. Eihän noitakanoja kestä kukaan. Sääli niiden puolisoita.

    • Anonyymi

      Ohisalo voitti päivän kanatappelun. Andersson kiljui kuin teurassika, annan mun puhuaaa. Ja nämä neuvotttelevat hallitusohjelmista ja päättävät rahanjaoista? Ämmiä ei ikinä pidä päästää johtoasemiin, sen tietää jokainen sellaiseesa työpaikassa ollut. Ne eivät tee muuta kun tappelevat. Ei mitään sivistystä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe