olevia naisiaan? Miehet onko mielipiteitä?
Miksi miehet pettävät raskaana
26
70
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin kaikki miehet? Ei pidä yleistää. Eiköhän miehet joiden vaimot nyt raskaana ole töissä? Ei aikaa tänne kirjoittaa .Vastaajina ihmiset joilla on loputtomasti aikaa.Kun eivät opiskele, eivät tee työtä ymm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://yle.fi/a/3-6536678
Kyllä tuo aika yleistä näyttää olevanRaskaus on ollu naisen haave ja mies taas alkaa tuntemaan rimakauhua. Siksi pettää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raskaus on ollu naisen haave ja mies taas alkaa tuntemaan rimakauhua. Siksi pettää
Tiedän tuota käytöstä ihan lähipiiristä. Miehet harvemmin on valmiita isäksi noin parikymppisinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raskaus on ollu naisen haave ja mies taas alkaa tuntemaan rimakauhua. Siksi pettää
Pakko saada seksiä koko ajan. Yksinkertainen ihminen, keho/elämä epätasapainossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tuota käytöstä ihan lähipiiristä. Miehet harvemmin on valmiita isäksi noin parikymppisinä.
Miksi naiset ei sitten kuuntele miestään? Eikös lapsen hankinta ole myös miehen asia? Vai eikä mies ole uskaltanu kertoa ettei ole vielä valmis?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi naiset ei sitten kuuntele miestään? Eikös lapsen hankinta ole myös miehen asia? Vai eikä mies ole uskaltanu kertoa ettei ole vielä valmis?
Harva parikymppinen mies on vielä valmis isäksi. Seksiä vain haluavat.
- Anonyymi
Mitähän ny tässä yrität yritit kertoa ei ollu päätä eikä häntää tällä kirjoituksella ja ajatusta et ollu uhrannu edes hetkeksi kirjoituksellesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy tuohonkin naisia jotka eivät ole valmiita äidiksi vielä parikymppisenä
- Anonyymi
Mä voi vai arvailla kun itse olen huomannu että naisesta tulee entistäkin halukkaampi kun on raskaana monilla se kai on se että kun vaimo puoliso kumppani ei enää ulkoisesti miellytä silmää kun raskauden myötä lihoo joidenkin olen kuullu sanovan ettei pojasta vai tule homoa kun muka näkee isänsä mulkun ja siihi on lopulta kai monia erinäisiä syitä omasta kokemuksesta en voi puhua kun itse olen jopa ehkä himoinnu enemmän
- Anonyymi
Oikeesti? Että sikiön seksuaalisuuteen vaikuttaa jos raskaana harrastaa seksiä ja munakäy sikiön kodin lähellä?
Voiko nykyään olla vielä noin vähän asioista tietäviä?
- Anonyymi
Hei onhan nyt raskaus kuitenkin miehelle sen verran rankka kokemus. Että pitäähän sen nyt vierasta saada. Onhan se kuitenkin 5 min ähkinyt että saanut sen alulle.
- Anonyymi
On se, se on rankkaa se jos rankasta ihmiselämässä puhutaan
- Anonyymi
Uskokaa Jumalaan ja uskokaa Jeesukseen. Pettämistä on vähemmän niiden ihmisten keskuudessa jotka kulkevat joka päivä Jumalan kasvojen edessä tietoisina siitä että ovat täysin läpivalaistuja ja kaikki teot ja ajatukset taltioituja.
- Anonyymi
...
Ihmisen on paljon vaikeampi nähdä uskollisuutta minkään arvoisena kun hän ei usko Jeesukseen. Miksi en pettäisi kun tilaisuus on tarjolla eikä kukaan saa tietää? Koska uskollisuus on arvokasta Jumalan ja Jeesuksen silmissä, vaikkei ehkä omissasi. Näin siis jos uskoo Jeesukseen. Tämä on myös epäitsekästä koska ihminen asettaa sen mitä Jumala haluaa, sen edelle, mitä itse haluaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...
Ihmisen on paljon vaikeampi nähdä uskollisuutta minkään arvoisena kun hän ei usko Jeesukseen. Miksi en pettäisi kun tilaisuus on tarjolla eikä kukaan saa tietää? Koska uskollisuus on arvokasta Jumalan ja Jeesuksen silmissä, vaikkei ehkä omissasi. Näin siis jos uskoo Jeesukseen. Tämä on myös epäitsekästä koska ihminen asettaa sen mitä Jumala haluaa, sen edelle, mitä itse haluaa....
Valitettavasti liberaalit ateistit ovat pitkään hallinneet julkista keskustelua Jumalasta ja Jeesuksesta. Täältä voitte käydä lukemassa miten hutera on heidän ajatusmaailmansa totuuden valossa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17759783/raamattu--tiede
Se että jokin tuntuu mieluisalta, kuten että ei ole Jumalaa kenelle on vastuussa teoistaan, ei tee siitä mieluisasta uskomuksesta totta. Kompastu totuuteen niin hän ei sinua murskaa, vaikka se sinuun sattuukin, koska totuus ei ole oman mielesi mukaista.
Naiset ovat KESKIMÄÄRIN yhtä usein vieraan kanssa kuin miehet. Se on jo matemaattisesti selvää, koska naisten ja miesten määrä on liki sama.
Halu paritella myös toisen kanssa johtuu moniavioisesta geenistöstä, jokseenkin samanlaisesta kuin muillakin apinoilla ja muullakin luonnolla. Psykologistiset selitysyritykset eivät selitä mitään, mutta niitä on kiva vatkata, varsinkin kun niiden avulla voi syyttää toista. 🌹👀- Anonyymi
Miksi miehet pettää? Halu harrastaa seksiä lienee suurin syy.
Maailma suomi ja kaupunki kylä ym on täynnä naisia jotka ovat ihastuttavia ja seksikkäitä joiden kanssa mies voisi olla sängyssä ihan koska tahansa. Ja ei se ei tarkoita että miehessä olisi jotain vikaa vaan että mies on normaali ja terve.- Anonyymi
Tunne-elämältä ei terve, tai ainakin lattea. Ei kiitos minulle, muut naiset voi ottaa painolastiksi
- Anonyymi
Hölmöjä jos pettävät . Rakastelin vaan omaa vaimoa kun hän oli raskaana. Ja oli upea näky myös raskaana 💚
- Anonyymi
Etkä edes ajatellut seksin aikana ketään muuta, etkä koskaan muulloinkaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteellinen ihminen ei toimi noin. Tunteellisella asioilla on syvällistä merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteellinen ihminen ei toimi noin. Tunteellisella asioilla on syvällistä merkitystä.
Tunteelliselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En
Ok. Muuten vaan palstalla aikaa vietät. 😉
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195477
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723