Ihmettelin mihin juuri tililleni tulleesta rahamäärästä on kadonnut 20 euroa.
Katsoin verkkopankista, ja Nordea oli veloittanut palvelumaksua 21,75 euroa???
Siis voi helvetti, siitäkö pitää maksaa noin ruhtinaallista palvelumaksua ettei ole palvelua?
Pankin kassa on auki vain kahtena päivänä viikossa pari tuntia, ihmiset pannaan jonottamaan eikä edes istuimia ole.
Laskut maksetaan itse netissä ja nostetaan rahat automaatista, eli tehdään itse kaikki työ, ja maksetaan siitä tuollaisia korvauksia?
Nordean palvelumaksu
9
228
Vastaukset
- Anonyymi
Reilun sadan tonnin salkku Nordeassa, eikä mitään maksuja mene. Vielä vuosi sitten meni, kun olivat aikoinaan tuputtaneet minulle sen Platinum-kortin. Vaihdoin ilmaiseen Goldiin, kun ei enää tule juuri reissattua.
- Anonyymi
Mulla on mielipide Nordeasta etten menisi kuselle Nordean yleiseen vessaan vaikka saisin kymmenen euroa lattialle kusemisesta!
Mutta palvelumaksuista. Mielestäni maksut nollaantuu jo 25000€ kohdalta kaikissa pankeissa. Oma pankkini otti yhteyttä asioinnista kun asiointi oli yli 5000€ ja debit puoli on nolla! Kehuivat suuresti kykyä tehdä noin mihin kunnon työtä tekevät eivät pysty tai halua pystyä! - Anonyymi
Mikä on salkun minimitaso peruspalvelumaksujen nollautumiseen?
Paljonko kaupankäyntikulut ja salkun säilytyskult ovat Nordeassa vs. Nordnet.
Aina ilmaisuuksien mukaan toimiminen ei ole taloudellisesti edukasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on salkun minimitaso peruspalvelumaksujen nollautumiseen?
Paljonko kaupankäyntikulut ja salkun säilytyskult ovat Nordeassa vs. Nordnet.
Aina ilmaisuuksien mukaan toimiminen ei ole taloudellisesti edukasta.Kaikilla pankeilla on se aika yhtäläinen käytäntö palvelumaksujen vähenemisestä asioinnin mukaan. Ainakin OP ja Nordea paska Limited korruptio on palvelumaksun lähtötaso kahdeksan euroa ja 5000€ ylitse menevästä maksut alkavat hitaasti hiipumaan niin, että 25000€ kohdalla ne on nolla.
Op omistaja-asiakkaalla tuo kk maksu on n. 4,80€ josta se alkaa vähenemään 5000€ yli ja poistuu 25000€ kohdalla.
Tämä siis myös velkaisella. Toisaalta tuntuu hassulle, että mitä enemmän rahaa on sitä vähemmän maksat. Toisaalta asiakasta palkitaan jos hän yrittää pärjätä!
Vaikka varsinainen asiakaspalvelu on nykyään huonoa, niin ei se omatoiminen palvelukaan toimi ilman tekniikan ylläpitoa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla pankeilla on se aika yhtäläinen käytäntö palvelumaksujen vähenemisestä asioinnin mukaan. Ainakin OP ja Nordea paska Limited korruptio on palvelumaksun lähtötaso kahdeksan euroa ja 5000€ ylitse menevästä maksut alkavat hitaasti hiipumaan niin, että 25000€ kohdalla ne on nolla.
Op omistaja-asiakkaalla tuo kk maksu on n. 4,80€ josta se alkaa vähenemään 5000€ yli ja poistuu 25000€ kohdalla.
Tämä siis myös velkaisella. Toisaalta tuntuu hassulle, että mitä enemmän rahaa on sitä vähemmän maksat. Toisaalta asiakasta palkitaan jos hän yrittää pärjätä!
Vaikka varsinainen asiakaspalvelu on nykyään huonoa, niin ei se omatoiminen palvelukaan toimi ilman tekniikan ylläpitoa!Ok. Itse en ole milloinkaan juossut maksuttomien pankkipalveluidne perässä ja tehnyt sen suuntaisia sijoitusratkaiusja, joka olisi väärä tapa koettaa säästää jokunen kymppi vuodessa.
Mutta pankkiplaveluiden rapautuminen on valitettava digiajan ja taloudellisen maksimaalisen tehostamisen kaikkialla oleva tauti, myös muissa maissa.
- https://keskustelu.suomi24.fi/t/17750238/artikkeli-pankkipalveluiden-rapautumisesta
- Anonyymi
Itse en käyttäisi pankin sijoituspalveluita pelkästään sen takia että saisin peruspankkipalvelut maksutta.
- Anonyymi
Mä luulen, että 99% 18-65 v ihmisistä on sellaisia joilla ei yksinkertaisesti ole mitään ”sijoitettavaa” saati vara sanoa mitään tai tulla neuvomaan mitään. Ne joilla on varaa eivät neuvo.
- Anonyymi
Sitä se on johtajien palkkojensa maksimointi, kapitalismi ja voiton tavoittelu. Ei ahneudelle rajoja löydy. Sama juttu toisessa pankissa, iso "palvelumaksu" tullut vaikka palvelut huonontuneet. Näin toimivat koska päättäjät eivät kansalaisista piittaa eikä aitoa kilpailua ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346