Trolli, mä bongasin just sut youtubesta

Anonyymi-ap

”Höpöhöpö, paskat tollaaaasia” 😂😂

Ihan kun sä ottamassa kantaa Sanna Marinin puheeseen seinäjoella

https://youtu.be/s1HnMj4SyIE

T: Karoliina

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanna Marinia kannattaa aisurit ja ja sellaiset, jotka samaistuvat häneen. Politiikasta ei tarvitse puhua mitään, koska se ei Sannan kannattajia kiinnosta.

      • Anonyymi

        Musta Sanna Marinin on hyvä pääministeri. Tuskin kukaan edeltäjä on ollut yhtä vaativissa hommissa kuten Korona pandemian ja Venäjän uhan sekä Natoon hakemisen prosessin ja sähkö ja talouskriisin parissa.

        Helppoo sitä on huudella ja jossitella kun itse ei oo päättäjän pallilla.

        Just vitsailin täällä tosielämässä luoden kuvitteellista kuvaa siitä mitä olisi kun perussuomalaisesta puolueesta joku ois ollu pääministeri

        ”Rajat kiinni”
        ”Suomi suomalaisille”
        ”Ero eusta”

        Ja mitä muuta ne nyt huutelee.

        Toisin sanoen joku perussuomalainen pääministerinä ois eronnu eusta. Suututtanu turkin. ja laittanu rajat kiinni. Suomi yksin ja eu ja nato tiet suljettu. Työttömyys nousussa kun suomalaiset haluu vetää kannabista sohvalla ja panna, nostaa tukia muttei mennä töihin!

        Ja no koronan ajan persut ois halunnu et kaikki vaan panee ihan niinkuin ennenkin sylkee ja eritteitä vaihtuu ja tartunnat nousuun. Vissiin ajattelu oli et luonto korjaa heikoimmat pois eli vanhukset, vauvat ja vakavasti sairaat jne.


        T: Karoliina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta Sanna Marinin on hyvä pääministeri. Tuskin kukaan edeltäjä on ollut yhtä vaativissa hommissa kuten Korona pandemian ja Venäjän uhan sekä Natoon hakemisen prosessin ja sähkö ja talouskriisin parissa.

        Helppoo sitä on huudella ja jossitella kun itse ei oo päättäjän pallilla.

        Just vitsailin täällä tosielämässä luoden kuvitteellista kuvaa siitä mitä olisi kun perussuomalaisesta puolueesta joku ois ollu pääministeri

        ”Rajat kiinni”
        ”Suomi suomalaisille”
        ”Ero eusta”

        Ja mitä muuta ne nyt huutelee.

        Toisin sanoen joku perussuomalainen pääministerinä ois eronnu eusta. Suututtanu turkin. ja laittanu rajat kiinni. Suomi yksin ja eu ja nato tiet suljettu. Työttömyys nousussa kun suomalaiset haluu vetää kannabista sohvalla ja panna, nostaa tukia muttei mennä töihin!

        Ja no koronan ajan persut ois halunnu et kaikki vaan panee ihan niinkuin ennenkin sylkee ja eritteitä vaihtuu ja tartunnat nousuun. Vissiin ajattelu oli et luonto korjaa heikoimmat pois eli vanhukset, vauvat ja vakavasti sairaat jne.


        T: Karoliina

        Minulla olisi pienemmät verot jos ei tarvisi maksaa elämäntapatyöttömien elämää. Sannankaan ei olisi tarvinut ottaa niin paljoa velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla olisi pienemmät verot jos ei tarvisi maksaa elämäntapatyöttömien elämää. Sannankaan ei olisi tarvinut ottaa niin paljoa velkaa.

        Mihin suomen ottama velka menee? Oletko tietoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla olisi pienemmät verot jos ei tarvisi maksaa elämäntapatyöttömien elämää. Sannankaan ei olisi tarvinut ottaa niin paljoa velkaa.

        Kai ymmärrät että Sanna Marinin hallituskauden velkaantumisen taustalla on mm. Korona johon suomi osti rokotteita ulkomailta ja auttoi yrittäjiä raha-avuksilla.

        Tietenkin olishan sen voinu hoitaa niinkin että rokotus maksaa sen 100 euroo per suomalainen ja se joka ei ota kuolee tai jää henkiin ja hautajaiset maksaa omaiset. Eikä mikään taho auta jos vainaja varaton. Hautajaiset muuten on kalliit. 7000 € helposti

        Samoin yritykset ois saanu kaatua ihan rauhassa ja maksella sitten ulosottovelkojaan omista rahoista.

        Tai pitää puljua auki vaikkei oo asiakkaita. Ja tuottaa tappioo kun kulut silti juoksee.


        Helppo sitä on tässäkin huudella mut toisin jos tehtäis vois hallitus päättää että perusterveydenhuolto, peruskoulu, esiopetus alkaa maksaa. Kouluruoka maksullikseksi ja työttömät ei enää tukia saa. Mutta suomi ei ole halukas luopuun saavutetuista eduista kuten työttömyysturva, opintotuki, toimeentulotuki, asumistuki, elatusapu, lapsilisät, maksuton peruskoulutus ja terv.huolto, neuvolat jne.



        T: Karoliina


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe