Mykkäsen mielestä muiden pitää nöyrtyä

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009458067.html

Kokoomus kuvittelee, että muiden pitää nöyrtyä, näin Mykkänen kertoo, mikäli mielisivät kokoomuksen kanssa hallitukseen. Melkoinen pelle tuo Kai Mykkänen, venäläiset juuret paistaa noista vaatimuksista. On kuin Putin, itsevaltias ja määrää...haluaako kokoomuksen kanssa monikaan hallitukseen? Se olisi melko varma "kepureaktio", kannatuksen puolittuminen ja äänestäjien kaikkoaminen.

14

3943

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitkäs tämän Mykkäsen venäjä suhteet oikein ovat? Onko miehellä ollut joskus venäjän kaksoiskansalaisuus tai maan oleskelupa tai vastaava?

Venäjäsuhteet taitavat olla kuitenkin aika pitkät ja syvät?

• Anonyymi

Vaikea sanoa....
        Kai Mykkäsen isä on entinen Yleisradion ohjelmajohtaja ja entinen kansanedustaja Jouni Mykkänen ja äiti venäjän kielen tulkkina Suomen Moskovan-suurlähetystössä ja Yleisradiossa uransa tehnyt Maria Mykkänen (o.s. Sokolow), jonka isä pakeni perheineen vallankumousta Suomeen. Kotona venäjää ei enää puhuttu. Mykkänen on työskennellyt kolme vuotta Venäjällä.

Mistäs me kukaan tiedetään Mykkäsen liikkeistä kummempaa, mutta Mykkänen opiskeli koulussa pitkän venäjän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea sanoa....
        Kai Mykkäsen isä on entinen Yleisradion ohjelmajohtaja ja entinen kansanedustaja Jouni Mykkänen ja äiti venäjän kielen tulkkina Suomen Moskovan-suurlähetystössä ja Yleisradiossa uransa tehnyt Maria Mykkänen (o.s. Sokolow), jonka isä pakeni perheineen vallankumousta Suomeen. Kotona venäjää ei enää puhuttu. Mykkänen on työskennellyt kolme vuotta Venäjällä.

Mistäs me kukaan tiedetään Mykkäsen liikkeistä kummempaa, mutta Mykkänen opiskeli koulussa pitkän venäjän

MYKKÄNEN PUHUU Putinin äänitorvena Suomessa.

S24 poistaa viestit ja linkit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MYKKÄNEN PUHUU Putinin äänitorvena Suomessa.

S24 poistaa viestit ja linkit

Mykkänen venäläissukuinen kuten koko Helsingin eliitti - ja he päättää suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mykkänen venäläissukuinen kuten koko Helsingin eliitti - ja he päättää suomessa.

Natoon saakka suomenruotsalaisten ohella määräsivät.

• Anonyymi

"Kai Mykkäsen Venäjä-salaisuudet"

https://youtu.be/GSTAyMB-9Vk

Komentaako isovenäläinen toveri Mykkänen mitä politiikkaa Suomessa tehdään. Taitaa Naton myötä moinen valta vähetä ja sitten lakata. Uuteen aikaan käymme näin...

• Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/742a151d-8cab-4f20-9e28-2d41c0d2de6d

Kokoomus havittelee veret seisauttavaa, äärioikeistolaista hallitusta, johon ainakin köyhän kansan äänestämät persut pääsisi apupuolueeksi, jos kääntävät takkiaan ja hyväksyvät palkkojen halpuuttamisen, yleissitovan työehtosopimuksen romuttamisen, halpatyövoiman päästämisen Suomen työmarkkinoille ja sosiaalietujen rajun karsimisen sekä verohelpotukset rikkaille ja kaikenmaailman vakuutuskuorien sijoituksien kotouttamisen verottomaksi.

Siinä olisi monelle valkokaulusköyhälistön edustajalle ihmettelemistä ja varsinkin pienituloisille, joissa persut on hyvin edustettuna. Olishan se hienoa, että kokoomus onnistuisi puolittamaan persujen kannatuksen.

• Anonyymi

Kokoomuksen psykopaattien paikka on oppositiossa.

• Anonyymi

kyllä kansa muistaa kuinka änkyrä oli kokoomus kun piikitystä pakon keinoin
      suitsi ihmisiä.
      ja samoin hallitus kuka nuille äänen antaa ei moni.

kokkareet on kummallinen kummitus.

• Anonyymi

En kaipaa hallitukseen Suomen kansan nöyryyttäjää, vaan Suomen kansalaisia tukevan koostumuksen.

Sipilän PersKeKo -hallitus nöyryytti kuntatyöntekijöitä "kuuden minuutin kovennetulla" seisomisella kellokorttikoneen vieressä kikytavoitteen nimissä.

• Anonyymi

Sannu ottaa poskelle

• Anonyymi

Kuka ottaa poskelle parhaiten sopii hyvin

• Anonyymi

Onkohan Mykkänen-Sokolow vieläkin tätä mieltä. Viime aikoina mies on ollut aika hiljaa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5214
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2879
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2581
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1959
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1747
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1445
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1418
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe