Ylitorniolle on rakennettu kunnan lintutorni-insinöörin toimesta maailman mittakaavassakin huiman hintainen lintutorni vaivaa ja ennen kaikkea veroeuroja ja avustuksia säästämättä erinomaisena lintujärvenä tunnetun Meltosjärven rannalle.
Lintuja on kaikkia lajeja pois lukien tupsusorsat.
Lisätietoa saa linkistä: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17727963/lintutorni
Tornio on kaikkien vapaasti käytettävissä.
Lintutorni Ylitorniolle vaikka väkisin
4
299
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyy olevan meno Ylitorniolla aivan samanlaista kuin Kittilässä.
- Anonyymi
Kävin lukemassa Ylitornion sivuilta. Yhtä epärehellistä on väki kuin täällä etelässäkin. Rehellisiä Lapin miehiä ei ole muita kuin se yksi hiihtäjä ja sekin oli hemmetin epärehellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin lukemassa Ylitornion sivuilta. Yhtä epärehellistä on väki kuin täällä etelässäkin. Rehellisiä Lapin miehiä ei ole muita kuin se yksi hiihtäjä ja sekin oli hemmetin epärehellinen.
"Rehellisiä Lapin miehiä ei ole muita kuin se yksi hiihtäjä"
Olen tavannut toisenkin. Aikoinaan kun olin Ruotsissa hommissa, niin siellä oli vastaavasti yksi lapin poromiehistä. Kysyin, että mites sitten toimitaan niiden suhteen jos joku, vaikkapa joku turisti esim. sakemanni pistää poroja itselleen omin lupinensa lihoiksi?
Lapin mies vastasi, että "Kyllä sinne suonsilmään vielä sopii".
Kas siinäpä rehellinen vastaus ja päätös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rehellisiä Lapin miehiä ei ole muita kuin se yksi hiihtäjä"
Olen tavannut toisenkin. Aikoinaan kun olin Ruotsissa hommissa, niin siellä oli vastaavasti yksi lapin poromiehistä. Kysyin, että mites sitten toimitaan niiden suhteen jos joku, vaikkapa joku turisti esim. sakemanni pistää poroja itselleen omin lupinensa lihoiksi?
Lapin mies vastasi, että "Kyllä sinne suonsilmään vielä sopii".
Kas siinäpä rehellinen vastaus ja päätös.Poroja vai turisteja?
Yksi Lapin mies oli kerran naapurissaan syönyt poronkäristystä ja siinä kertoillut pikku tinoissa talon isännälle, että hän ei ole koskaan omaa poroaan syönyt.
Isäntä oli siihen sanonut, että nyt syöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627