Keikka Kivitipussa keskeytetty kertoo iltasanomat.
Kuka heitti pojua pullolla?
17
1193
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ollut pullo, vaan muovimuki täynnä mullikan ripulia. 🐄 + 💩
- Anonyymi
Järjestysmies itse siis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjestysmies itse siis?
Siltä se näyttää. Poju pettyi kun ei antanut suoraan käteen, niin olisi saanut biisien välissä hörppiä.
- Anonyymi
🥰
- Anonyymi
Varmaan vimpelöinen.
- Anonyymi
veikkaisin kauhavalaista, sieltä löytyyy rähinä porukkaa
- Anonyymi
Vimpeliläinen heitti kotipesään ajolähtö tilanne.
- Anonyymi
Niinpä tietysti
- Anonyymi
Voi kun mulla on iso housuissa
- Anonyymi
Oliko Sääksjärven ns seuran karjakko.
Siellä kuulemma ufot lentelöö - Anonyymi
Varmaan joku musiikin ymmärtäjä.
- Anonyymi
Järjestyksenvalvonnalta taisi mennä valvonta ööveriksi kun ei saatu heittäjää kiinni.
- Anonyymi
Päällä oli verkkatakki minkä seljäs luki notta superpesis
- Anonyymi
Sääsken vanhäpoika
- Anonyymi
Se on sellainen naisten vihaaja poju, Ra***areiden puolustaja
- Anonyymi
Minä se olin! Vihaan tuollaista paskaa jota ei parhaalla tahdollakaan voi kutsua musiikiksi! Koko paikka meni boikottiin, kun oli tuollaisen sinne päästänyt. *ittu kun en tiennyt, jatkossa tarkastan aina illan ohjelman, kun suurin osa esiintyjistä on aivan paskoja!
- Anonyymi
Toivottavasti ei mennyt huti
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247