Huomaa että yhä harvemmin tulee enää löydettyä mitään kivaa. Onkohan muilla sama?
Normaalisti yleensä aina löytyy edes joku kiva paita mutta pitkään aikaan ei edes sitäkään. Suurimmaksi osaksi todella huonolaatuista tavaraa.
Kierrätyskeskus
7
857
Vastaukset
- Anonyymi
Kivan kriteerit muuttuu, kun aika kuluu
- Anonyymi
Ehkä joku ehtii ensin..mutta nykyään viedään vähemmän kierrätykseen,sen olen huomannut.Käyn usein ja teen hyviä löytöjä.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17783910J
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Huomannut itä Helsingin kierätyskeskukset.Punainen kontti ,Vida, Uff.myyvät käytetyjä tuotteita nykyisin kalimalla ja kalimalla.Uudet saa halvemalla ostaessa eri liikeet kun kyse aikuisesta.Joten en osta enää yhtään mitään edellä mainituista liikeistä.Jopa ikea ja Jysky saa huonekalut halvemalla,kuin vanhat käytetyt. Mitä ylensä .Ihmiset siivoo kaapit syksyllä,vie liiat vaatet materialit niihin tai soitaa liket hakee.Ilmasiksi hakee ainakin vida.Toinen ihmiset siivoo kaapit jouluksi kuin kevällä,Joten liika materialli kyseiset liiket toimittavat. Moni todella itse myy kirpikset.tori fi ymm.Likansa pois. Minä lahjotan ,vien kantaen liaan mutta hyvän tuoteen vida,kierätykeskus.
- Anonyymi
Huomannut kierätyskeskus,kuin Vida, UFF ja pelastusarmejan kirpputori myymälä.Nostanut hinnat niin korkealle korna vuosien jälkeen: Että udet tuoteet mitä tarvitsen saan alenusmyynistä uutena Itis Kauppa Keskus.
- Anonyymi
Riippuu missäpäin liikkuu..meilläpäin löytyy kivoja ja edullisiakin tuotteita,erityisesti mummojen pitämillä srk kirppiksillä..
Koivukylä,Porttipuisto,Nihtisilta,Itis jne.
Kalliita,kalliita!!!!
Perus kattovalaisin saattaa Olle 50€ torilla jopa annetaan vastaavia. Polkupyörät jotkut tyyliin 250€
Riihimäen kierrätyskeskus noin puolet halvempaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569