Venäjällä herättiin

Anonyymi-ap

Osaavat nyt myös siellä kertoa että Tammikuussa 2022 Suomessa NATO kannatus oli 28%.

Sitten Putin halusi korjata tilanteen ja Suomi on muutaman viikon päästä NATOn täysjäsen.

Paljonko Putin saa tästä korvauksia?

14

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos Putin, olin jo huolissani ettei Suomea saada koskaan NATOon mutta onneksi Vladi päätti että "hold my beer".

      On se myyrä paikallaan; CIA hoitaa hommat kotiin.

      Ensin Suomi NATOon ja samalla Venäjän armeija paskaksi. Ei tuota paremmin voisi kukaan tehdä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Julistuksiin perustuva yhteenliittymä missä on sihteeristö, ei muuta. Ei ole juridinen liitto (NATO) tai yhteisö (EU).

        NATOlla maiden välinen komentorakenne ja teknologiastandardit. Yksin NATOn päämajassa 4000 työntekijää. Vain NATOlla on rakenne millä toteuttaa laajoja kv operaatiota. Sotaharjoitukset eivät yksin sitä tee (vrt sanghain liitto).

        Mitäs olisit ihan vaan suomalainen etkä sokea putinisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julistuksiin perustuva yhteenliittymä missä on sihteeristö, ei muuta. Ei ole juridinen liitto (NATO) tai yhteisö (EU).

        NATOlla maiden välinen komentorakenne ja teknologiastandardit. Yksin NATOn päämajassa 4000 työntekijää. Vain NATOlla on rakenne millä toteuttaa laajoja kv operaatiota. Sotaharjoitukset eivät yksin sitä tee (vrt sanghain liitto).

        Mitäs olisit ihan vaan suomalainen etkä sokea putinisti?

        Puusilmä nuolee sii0nisteja.


    • Anonyymi

      Suomessa ei oikein käsitetä miten suuri valtio venäjä on. Se ulottuu aina pohjoiskorean rajalle kaukoitään saakka.

      Ja jos esimerkiksi Kostamuksessa asuvalta mummolta kysytään mikä on hänen kotimaansa niin vastaus on Karjalan tasavalta, ei Venäjä.

      Karjalan tasavalta on autonominen tasavalta, eli puoli itsenäinen alue kuten ahvenanmaa suomessa.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Karjalan_tasavalta

      • Ei Karjalan tasavallassa ole voimassa mitään kansallista identiteettiä, joten totta kai Kostamuksessa asuva mummeli kertoo olevansa venäläinen, mikä hän erittäin todennäköisesti myös etnisesti onkin.


      • Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

        Ei Karjalan tasavallassa ole voimassa mitään kansallista identiteettiä, joten totta kai Kostamuksessa asuva mummeli kertoo olevansa venäläinen, mikä hän erittäin todennäköisesti myös etnisesti onkin.

        Karjalan tasavallassa liputetaan omalla lipulla niinkuin ahvenanmaallakin.
        Karjalalaisilla on myös oma parlamentti ja oma presidentti. Periaatteessa voisivat koska tahansa julistautua itsenäisiksi jos haluaisivat.

        Itse pidän karjalan tasavaltaa venäjällä enemmän itsenäisenä kuin suomea euroopan unionissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Karjalan tasavallassa liputetaan omalla lipulla niinkuin ahvenanmaallakin.
        Karjalalaisilla on myös oma parlamentti ja oma presidentti. Periaatteessa voisivat koska tahansa julistautua itsenäisiksi jos haluaisivat.

        Itse pidän karjalan tasavaltaa venäjällä enemmän itsenäisenä kuin suomea euroopan unionissa.

        Huvittava ajatuksenakin, että Putinin Venäjä päästäisi Karjalan tasavallan itsenäistymään.

        Iso-Britannia erosi EU:sta, joten yhteisöstä eroaminen ei ole ongelma demokraattisessa lännessä.


      • kollimaattori kirjoitti:

        Huvittava ajatuksenakin, että Putinin Venäjä päästäisi Karjalan tasavallan itsenäistymään.

        Iso-Britannia erosi EU:sta, joten yhteisöstä eroaminen ei ole ongelma demokraattisessa lännessä.

        Miksi sitten itsenäisyyttä halunneen Katalonian presidentti Carles Puigdemont joutuu elämään maanpaossa Belgiassa vaikka Katalonia äänesti oman itsenäisyytensä puolesta?

        Venäjällä kunnioitetaan kansanäänestyksiä, siksi ennen itä-ukrainaan kuuluneet donetsk ja lugansk saivat heti tunnustuksen venäjältä itsenäisyytensä puolesta kun olivat järjestäneet kansanäänestyksen ja sitten pyytäneet tunnustusta itsenäisyydestä.


      • Anonyymi

        Venäjällä ei siis ihan käsitetä että kyseessä ei ole yhtenäinen valtio.

        Ja tämän tempauksen seurauksena Suomella saattaa jatkossa olla naapurissa Venäjän sijaan ITSENÄINEN Karjalan Tasavalta.


      • Anonyymi
        Delfine kirjoitti:

        Miksi sitten itsenäisyyttä halunneen Katalonian presidentti Carles Puigdemont joutuu elämään maanpaossa Belgiassa vaikka Katalonia äänesti oman itsenäisyytensä puolesta?

        Venäjällä kunnioitetaan kansanäänestyksiä, siksi ennen itä-ukrainaan kuuluneet donetsk ja lugansk saivat heti tunnustuksen venäjältä itsenäisyytensä puolesta kun olivat järjestäneet kansanäänestyksen ja sitten pyytäneet tunnustusta itsenäisyydestä.

        Ei kai ahvena kannata kansalaisyhteiskuntaa ja avointa oppositiota kun ihailee kansanäänestyksiä?


    • Anonyymi

      Suomessa kysyttiin Nato- kannatusta hiljakkoin.
      Oliko se nyt tuhat ihmistä jotka liittymistä kannattivat?

      • Anonyymi

        Ai, 5.3 miljoona ei halua palata venäjän yhteyteen vaikka kuinka putin saa itkuraivarit.


      • Anonyymi

        Vituttaako että Suomi on NATO maa?

        Kiitä Putinia, se sen masinoi täysin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe