Pieni perse lyhyt tukka

Anonyymi-ap

Olen kai ihan perusfiksu, varsin pieni (36 158/50/15), terhakkapyllyinen ja silleen, mutta kuitenkin aika tavallinen mies enkä mitenkään erityisen feminiinen.

Aika nuoresta asti on jollain lailla sytyttänyt miesten halu ja kiinnostus mua kohtaan, mutta oma halu miehiä kohtaan varsinaisesti on ollut häilyvämpää.

Tyttöystävän kanssa ollaan kokeiltu anaalipenetraatiota mulle, ja saan siitä aivan järkyttäviä kicksejä. Hänellä on tähän tosi avoin, kannustava ja innostunutkin asenne, ja oma ns. kulliuteliaisuus on kaiken aikaa vahvistunut.

Mitään ei siis tarvitse tehdä salassa, mutta kerron nyt tälleen taustatietona.

Ulkoisesti en osaa kovin hyvin sanoa, minkälaista haen. Varmaan olen iän, koon ja muunkin suhteen aika avoin, mutta toivoisin että olis oikeasti hyvä fiilis toisesta ja että olis vähän kuitenkin malttia eikä ihan pelkkää koheltamista.

Kuulisin mielelläni miehistä, joita tällainen mitä itsestäni kerroin saattais sytyttää.

Ja ylipäätään olis mukava tutustua miehiin, joiden kanssa tän tyyppisistä jutuista olis mahdollista jutella avoimesti. Eli jos tuntuu että pelkästäänKIN juttelu vois innostaa, laita ihmeessä viestiä. javanni86 @ gmail.com

Ei mulla mikään hirveän korkea kynnys ole tavata eikä juttuja käytännössäkään testailla, että sikäli en solmuile asian kanssa.

Jutella voi kenen kanssa vaan, mutta käytännön juttujen osalta odotan että löytyy malttia ja vastuullisuutta mm. terveyden suhteen.

Vois kai sanoa, että ei ole mitään kiirettä tai pakottavaa tarvetta runnoa tai päästä kokeilemaan, mutta jos löytyy sopiva tyyppi, niin sille ei ole mitään estettä :-)

Aivan ideaali olis varmaan löytää sellainen tyyppi, jolla on aikaa viettää yhdessä enemmänkin mutta ei silti kaipaa mitään varsinaista kumppanuutta.

En silti sitäkään sulje pois että olis joku kertaluontoinen kokeilu tai muu sellainen jos niikseen tulee.

Ennemmin sanoisin että kerro itsestäsi ja tilanteestasi, niin katsotaan miten mätchää.

10

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuollaisessa tilanteessa kannattaisi mennä johon homobaariin tai saunaan.

    • Anonyymi

      Painu niuvanniemeen tumppi

      • Anonyymi

        Haista sinä limanuljaksa paska.Sulle ei rahastakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista sinä limanuljaksa paska.Sulle ei rahastakaan.

        Jokasen omia asioitahan nuo ketä nai ja minne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokasen omia asioitahan nuo ketä nai ja minne

        Yök


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yök

        Katos sää bää idioottia chatti valvottaa et edes nukutuksi. Yäk mikä limanuljaska ääliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos sää bää idioottia chatti valvottaa et edes nukutuksi. Yäk mikä limanuljaska ääliö.

        Öööö...kehari spede se taas apinoi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öööö...kehari spede se taas apinoi

        No mitäs apina onko sulla muuta kerrottavaa itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öööö...kehari spede se taas apinoi

        No niin peilis taas kerto sulle totuuden.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4743
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1081
    Aihe