Vaimolle rakastaja

Anonyymi-ap

Olen onnellisessa avioliitossa elävä mies, mutta haluaisin, että vaimollani olisi ainakin satunnaisesti myös ulkopuolisia suhteita, siis toisia miehiä. Olen puhtaasti heteroseksuaali, enkä toivo näistä miehistä minkäänlaista kumppania itselleni, mutta ajatus tällaisesta kolmiosuhteesta kiihottaa minua aidosti ja syvällisesti monellakin eri tasolla.
Haluan kysyä nyt kaikilta naispuolisilta lukijoilta, voiko tällainen suhde toimia? Voiko vaimo tai muuten vain pysyvässä parisuhteessa elävä nainen rakastaa kumppaniaan ja tapailla silti myös toista miestä /toisia miehiä, erityisesti jos kumppani tietää ja hyväksyy sen. Nainen tietystä päättää kenen kanssa seurustelee ja kenen kanssa ei.
Uskon, että monille miehille tällainen tilanne olisi suorastaan ihanteellinen (minulle itselleni ei!), mutta naiset ajattelevat ilmeisesti hieman eri tavalla. Onko näin?
Voisitko sinä jakaa elämäsi kahden miehen kanssa ja olla silti tyytyväinen ja onnellinen?

11

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muuten on kuin minä olisin kirjoittanut mutta haluan vain kimpassa panna omaa vaimoani.
      Haluan vain saada vaimoni kanssa yhteisiä kokemuksia.

      • Anonyymi

        Haluat vaan vaimostas jakorasia huoran idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat vaan vaimostas jakorasia huoran idiootti

        Niinhän sinäkin teit. Eihän susta millikullista ollut mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinäkin teit. Eihän susta millikullista ollut mihinkään.

        Oohh spede kilahti buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat vaan vaimostas jakorasia huoran idiootti

        Kun noi haluat tän asia ilmaista,että haluan vaimosta huoran antamaa jakorasia haaroje välistä,
        tämä on kyllä tosi sitten asian varsinaisesti merkityksessä. Vaimolla on useita tosi useita miehiä , jotka panee nussii vaimoo .On monia ukko
        miehiä jotka haluu turvallisesti päästä naimaa vierasta naista,näin ollen vaimo saa todella miehiltä kyrpää , ja näin olemme noin 6v tehneet
        siis mieste määrä on aikamoinen ,jotka on vaimolta
        vittua nussineet. Olemme tähän erittäin tyytyväisiä. M 46v N 43v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun noi haluat tän asia ilmaista,että haluan vaimosta huoran antamaa jakorasia haaroje välistä,
        tämä on kyllä tosi sitten asian varsinaisesti merkityksessä. Vaimolla on useita tosi useita miehiä , jotka panee nussii vaimoo .On monia ukko
        miehiä jotka haluu turvallisesti päästä naimaa vierasta naista,näin ollen vaimo saa todella miehiltä kyrpää , ja näin olemme noin 6v tehneet
        siis mieste määrä on aikamoinen ,jotka on vaimolta
        vittua nussineet. Olemme tähän erittäin tyytyväisiä. M 46v N 43v

        Niuvanniemen avohoito tapaus avautui jälleen piip piip


    • Anonyymi

      Jaa ittes jojoon luuseri spede

      • Anonyymi

        Katos vaan spede on ollut peilinsä edessä. Ja karmee totuus paljastui sen oli pakko tulla kertoo tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katos vaan spede on ollut peilinsä edessä. Ja karmee totuus paljastui sen oli pakko tulla kertoo tänne.

        Katos katos uffafaa trallallaa idiootti


    • Anonyymi

      Tulen mukaan.

    • Anonyymi

      Jossain vaiheessa tämä olisi ollut minulle ihanteellinen järjestely. Saman olisin suonut myös miehelle. Etenkin jutuissa, jotka eivät itseäni kiinnosta.
      Nyt ei ole enää avioliittoa, mutta miksikä ei toimisi joskus tulevaisuudessa.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1280
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      68
      831
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe