Kristilliset skitsofreenisia harhoihin tarrautuvia konservatiiveja nekin.
Kepulaiset, no vähemmän yllämainittuja ominaisuuksia.
Persut ovat keskimäärin psykoottisenpia kuin terveemmät kansalaiset vaarallisella tavalla.
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kahden viikon kuluttua noi vohelot äänestävät Persut ykköseksi, kyllä minua nyt pelottaa ihan oikeasti.
- Anonyymi
Persujen natsipsykoosi aiheuttaa kohta vaalivilppi puheita !!
- Anonyymi
Persuista en tiedä, mutta ainakin aloittajan kirjoitustaito on keskimääräistä heikompi. Psykoottisempia, ei psykoottisenpia.
"keskimäärin psykoottisenpia kuin terveemmät kansalaiset vaarallisella tavalla"
Millainen pövästi saa aikaan tuollaisen lauserakenteen?
- Anonyymi
Oletko ihan itse tehnyt tuon tutkimuksesi?
- Anonyymi
THL
Tutkimusta emme voi julkaista yhteiskunnallisen rauhan nimissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
THL
Tutkimusta emme voi julkaista yhteiskunnallisen rauhan nimissä.Julkisen laitoksen tieton pitää olla julkista. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkisen laitoksen tieton pitää olla julkista. -sivusta
Ei kaikkea voida julkaista, tämä on vain vaikenemisvalan vannoneiden tutkijoiden sisäiseen käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikkea voida julkaista, tämä on vain vaikenemisvalan vannoneiden tutkijoiden sisäiseen käyttöön.
Just.
Minusta tuollainen raivoaminen ja karkeat viittaukset mielenterveyteen kertoo kirjoittajasta itsestään.
- Anonyymi
100%:nen Persu_KEPU:li kristitty fundis!
🤤 - Anonyymi
Jotkut kärsivät
'Persumaniasta' ,jota
Tavataan erityisesti
Suvaitsevalla kansanosalla. - Anonyymi
Niin en sitä mielenterveyttä nostaisi tikun nokkaan persujen kohdalla,
ainoastaan sivistyksen sekä sellaisen sydämen sivistyksen
mutta ehkä olen kapeakatseinen Pirkanmaalainen.
Ja enkä työssä käyvänä keskituloisena saa kiinni oikeistokonservatiivisestä populismistä , minulle bendelöivänä veronmaksajana pelastamaan yhtään mitään missään,
kun historiattomuus puhuttelee poissa olemisellaan ja edelliset näytöt vastuusta kompata oikeistoa ajamalla väkisin turhaa ja tarpeetonta kikyä,
eivät tue työntekijän oikeuksia vaan oikeiston pääomalle lisää taskunrahaa siinä tehtiin ja niin sanotusti silloinkin Suomi oli korkeintaa sijalla kaksi sitten me duunarit....viimeisenä.
- Anonyymi
Kun katselee eduskunnan täysistuntoa ja kuuntelee persujen puheenvuoroja niin ei voi olla huomaaamatta, että persut tarvitsisivat välittömiä:mielenterveyspalveluita.
- Anonyymi
Oletko käynyt peruskoulun loppuun asti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko käynyt peruskoulun loppuun asti?
Nihilisti.
- Anonyymi
Aate joka on tappanut yli 100 milj. on terve.
Ainakin ylösalaisin psykiatrien mukaan.- Anonyymi
Häh, niin persumaisen heikot aivot sulla.
Kristinuskon nimissä on tapattu satoja miljoonia ihmisiä tuhannen viidensadan vuoden aikana sitäpaitsi.
Ihmiset tappavat petoina, luonto on sellaista.
- Anonyymi
Perussuomalaisena teen noston tälle keskustelulle, koska tästä sataa ääniä meille. Kukaanhan ei tyhjää hauku.
- Anonyymi
Tuopinpohjasta oppinsa saanut psykiatri on puhunut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663