Jasmin Voutilainen is dead!

Anonyymi-ap

114

22304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole seurannut salkkareita sen jälkeen kun siinä oli Miia, Saku ja Kalle. Vanhat hyvät ajat..

      • Anonyymi

        Kentsu oli ärsyttävä täysmäntti!


    • Anonyymi

      Nevö hööd. Sääli kuitenkin menehtyä noin nuorena.

    • Anonyymi

      Salkkareita en ole katsonut vuosikausiin. Loppui siihen, kun alkoi tuottajat/kirjoittajat matkimaan kaunareitaa. En siis tiedä, kuka ko näyttelijä oli, mutta onhan se surullista, kun nuorena lähtee. Olikohan oman käden kautta?

      • Anonyymi

        miten boldiksia matkivat?


      • Anonyymi

        Sairauteen kuoli, vakava infektio tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairauteen kuoli, vakava infektio tuli.

        korona...

        olispa käyttänyt maskia !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairauteen kuoli, vakava infektio tuli.

        Hän teki itsemurhan hän kärsi masennuksesta


    • Anonyymi

      Mikä tuli?

      • Anonyymi

        Vasta hetkeä aiaisemmin valitteli masennusta ja juuri päässyt hoitoon. Varmaan se vanha tuttu tarina, ssri-lääkityksen aloitus (jota ei tulisi koskaan tehdä) vain pahensi oireita ja loput voi arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta hetkeä aiaisemmin valitteli masennusta ja juuri päässyt hoitoon. Varmaan se vanha tuttu tarina, ssri-lääkityksen aloitus (jota ei tulisi koskaan tehdä) vain pahensi oireita ja loput voi arvata.

        SSRI pahentaa oireita vaikuttaessaan samalla "taustalla". Hyödyt tulevat jälkeenpäin lopettamisen jälkeen. Ongelma on siinä että niitä käytetään vuosikausia.


      • Anonyymi

        Masennus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta hetkeä aiaisemmin valitteli masennusta ja juuri päässyt hoitoon. Varmaan se vanha tuttu tarina, ssri-lääkityksen aloitus (jota ei tulisi koskaan tehdä) vain pahensi oireita ja loput voi arvata.

        Niistä saa sen tarvittavan ponnen. Onko se sitten tarkoituskin.


      • Anonyymi

        Eiköhän se ole jokaisen oikeus yksityis asioihin. Siinä kyselet syitä ihan niinkun; se kuuluisi jotenkin sinun saada tietää. Anna rauha omaisille siten ettet ole utelemassa asioita missä sinulla ei ole osaa ei arpaa.
        Vaikka ihminen on julkinen henkilö niin heilläkin on ysksityis asioita , joten anna vainajalle se arvo ettet puutu asioihin mitkä sinulle ei kuulu mitenkään.
        Omaisilla on tarpeeksi surun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SSRI pahentaa oireita vaikuttaessaan samalla "taustalla". Hyödyt tulevat jälkeenpäin lopettamisen jälkeen. Ongelma on siinä että niitä käytetään vuosikausia.

        " hyödyt tulevat lopettamisen jälkeen" Onko faktatietoa tähän väittämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " hyödyt tulevat lopettamisen jälkeen" Onko faktatietoa tähän väittämään?

        ja sitten seuraava ketju-

        tässä kuoli lääkkeisiin-

        edellisessä itsemurhaan...

        seuraavassa rokotteisiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " hyödyt tulevat lopettamisen jälkeen" Onko faktatietoa tähän väittämään?

        Puhun omista subjektiivisista kokemuksistani SSRI -lääkkeiden kanssa vsta 1996.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun omista subjektiivisista kokemuksistani SSRI -lääkkeiden kanssa vsta 1996.

        vaaralisia lääkkeitä- kaikki kouluampujat ym joukkomrhaajat on olleet SSRI- ja monilla itsemurha...

        psykiatria on vale-tiede ja tuhoaa ihmisiä...

        älkää koskaan turvautuko noihin psyykelääke-mömmöihin.

        https://www.adressit.com/psykiatrisen_pakkohoidon_lakkauttaminen


    • Anonyymi

      Hienosti poistuu keskustelu aiheesta. Varsinkin kun mainitsee taikasanat sxri-lääktys ja itsemurha.

      • Anonyymi

        Eikä nitä ymmärtämättömien kauhukertomuksia pitäisi ensinkään julkaista, yleisin käsitys on usein väärinkäsitys.... :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä nitä ymmärtämättömien kauhukertomuksia pitäisi ensinkään julkaista, yleisin käsitys on usein väärinkäsitys.... :/

        :D väärinkäsitys....


      • Anonyymi

        Älä jauha paskaa, osalla potilailla voi lisätä riskiä. Suurimman osan parantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha paskaa, osalla potilailla voi lisätä riskiä. Suurimman osan parantaa.

        ketään ei paranna- kun tautiakaan ei ole olemaakaan-

        mutta on se hienoa kuulla että jokainen SSRI-käyttäjä ei tapa itseään...


      • Anonyymi

        kyllä, mutta tuo pahenemisvaihe kestää vain sen aikaa että lääketasot kerkeävät tasaantumaan kehossa. itse olen muutamalla SSRI lääkkellä ollut, nykyinen toimii paremmin kuin mikään mitä olen kokeillut ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ketään ei paranna- kun tautiakaan ei ole olemaakaan-

        mutta on se hienoa kuulla että jokainen SSRI-käyttäjä ei tapa itseään...

        Meinaat ettei masennusta ole olemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat ettei masennusta ole olemassa?

        SSRi-lääkkeiden käyttö on lisääntynyt 90-luvun alusta alkaen kun samaan aikaan itsemurhien määrä on vähentynyt. Tuosta ei voi vetää suoria päätelmiä. Asia on monisyinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha paskaa, osalla potilailla voi lisätä riskiä. Suurimman osan parantaa.

        Ei paranna ketään.Päinvastoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ketään ei paranna- kun tautiakaan ei ole olemaakaan-

        mutta on se hienoa kuulla että jokainen SSRI-käyttäjä ei tapa itseään...

        Yhtä aivoja tuhoavia kuin neuroleptit.Hyvin lobattu lääke tosin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä, mutta tuo pahenemisvaihe kestää vain sen aikaa että lääketasot kerkeävät tasaantumaan kehossa. itse olen muutamalla SSRI lääkkellä ollut, nykyinen toimii paremmin kuin mikään mitä olen kokeillut ennen.

        Joillekin auttaa toisille ei.Eikä ole tarkoitus vuosikausia käyttää.
        Ilman terapiaa ihan hyödytön pitkällä aikavälillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SSRi-lääkkeiden käyttö on lisääntynyt 90-luvun alusta alkaen kun samaan aikaan itsemurhien määrä on vähentynyt. Tuosta ei voi vetää suoria päätelmiä. Asia on monisyinen.

        Faktatietoa kehiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktatietoa kehiin

        Lääketehtaan tiltu päivystää kaikilla keskusteluilla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä aivoja tuhoavia kuin neuroleptit.Hyvin lobattu lääke tosin

        Täyttä tietämättömän paskapuhetta....tunteella ei näit asioita tajuta.


    • Anonyymi

      Avaaja lisää: Seuraavia osia voisi otta
      NS. FOR PARTS vai onko Spar es ? en osaak ielä

      - Maksan
      - Hiukset
      - Hampaat ukille
      - parran pukille
      lisäksi toisen korvan

      • Anonyymi

        Managerin kommentti tuo?


    • Anonyymi

      17.3 sillä oli joku ihme tauti iskeny luki lehdessä.

      • Anonyymi

        Angiina ei ole ihmetauti. Minulla ollut pari kertaa, sisaruksilla myös. Siihen ei kuole. Vkloppuna oli henkilö hypännyt samasta talosta, jossa J V asuu... 1+1...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Angiina ei ole ihmetauti. Minulla ollut pari kertaa, sisaruksilla myös. Siihen ei kuole. Vkloppuna oli henkilö hypännyt samasta talosta, jossa J V asuu... 1 1...

        Eipäs vaan viikkoa aiemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Angiina ei ole ihmetauti. Minulla ollut pari kertaa, sisaruksilla myös. Siihen ei kuole. Vkloppuna oli henkilö hypännyt samasta talosta, jossa J V asuu... 1 1...

        Voi hyvä Sylvi sentään. ” siihen ei kuole”
        Kyllä kuolee, riippuen ihmisestä ja hänen vastustuskyvystään .
        Joten et voi verrata itseäsi jonain esimerkkinä joka koskisi kaikkia.
        Niin että angiinaankin kuolee,,se jolla ei vastuskyky riitä eliminoimaan pois sairautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs vaan viikkoa aiemmin

        Ei 🤦🏼‍♀️ vaan se aikaisempi case oli Tikkurilassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Angiina ei ole ihmetauti. Minulla ollut pari kertaa, sisaruksilla myös. Siihen ei kuole. Vkloppuna oli henkilö hypännyt samasta talosta, jossa J V asuu... 1 1...

        Harvoin angiinaan menehtyy. Mikä siis vosun oikea kuolinsyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs vaan viikkoa aiemmin

        Eikös parveke lasin läpi pudonnut ollut Tikkurilassa ja viikkoa aikaisemmin Jasminhan asui Triplan uusissa asuintalossa Pasilassa, joten kaksi eri asiaa siis, muta Triplan rakennuksestakin oli joku hypännyt ja asialla silmin näkijöitäkin, mutta en tiedä onko se vaan huhua


    • Anonyymi

      Jos perusturva järkkyy ja luottamus elämään katoaa, se on paha se. Nykyisessä vihreäideologisessa pinnallisessa, sairaassa ja luonnottomassa arvotyhjiössä ei ole nuorten helppo elää.

      • Anonyymi

        Onko vihreä ideologia sinusta pinnallista!
        No ainakaan sitä se ei ole,
        mutta aina kuluttajaa7veronmaksajaa/ autoilijaa syyttelevää ja ahdistavaa, kuin meidän jo nyt mallisuorituksilla ilmaston pelastamiseen olisi jotain muuta näyttöä kuin henkseleiden paukutus ja ylilyönneillään ilmastorahastuksesta joka ei vähennä maantieltämme auton autoa tekevät perussuomalaisille tilaa ja mahdollisuuden vaalivoittoon.
        Osanottoja ja voimaa omaisille,,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vihreä ideologia sinusta pinnallista!
        No ainakaan sitä se ei ole,
        mutta aina kuluttajaa7veronmaksajaa/ autoilijaa syyttelevää ja ahdistavaa, kuin meidän jo nyt mallisuorituksilla ilmaston pelastamiseen olisi jotain muuta näyttöä kuin henkseleiden paukutus ja ylilyönneillään ilmastorahastuksesta joka ei vähennä maantieltämme auton autoa tekevät perussuomalaisille tilaa ja mahdollisuuden vaalivoittoon.
        Osanottoja ja voimaa omaisille,,,,,

        ilmaston pelastaminen..😹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vihreä ideologia sinusta pinnallista!
        No ainakaan sitä se ei ole,
        mutta aina kuluttajaa7veronmaksajaa/ autoilijaa syyttelevää ja ahdistavaa, kuin meidän jo nyt mallisuorituksilla ilmaston pelastamiseen olisi jotain muuta näyttöä kuin henkseleiden paukutus ja ylilyönneillään ilmastorahastuksesta joka ei vähennä maantieltämme auton autoa tekevät perussuomalaisille tilaa ja mahdollisuuden vaalivoittoon.
        Osanottoja ja voimaa omaisille,,,,,

        Miten liittyy aiheeseen?????


      • Anonyymi

        "– Tavallaan oon iloinen, että sain niin paljon tsemppiviestejä, jotka lämmittää mieltä. Ja vertaistukea, mutta samalla oon helvetin surullinen siitä, missä jamassa Suomen mielenterveyshuolto on. Ihmiset voi selvästi pahemmin kuin aikoihin, eikä resurssit riitä hoitamaan kaikkia, Jasmin kirjoittaa."

        Pakko Sote-uudistajilla on verta käsissään! Jos nuo asiat ennenkään kovin hyvin toimivat, mutta huonommaksi on vain mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "– Tavallaan oon iloinen, että sain niin paljon tsemppiviestejä, jotka lämmittää mieltä. Ja vertaistukea, mutta samalla oon helvetin surullinen siitä, missä jamassa Suomen mielenterveyshuolto on. Ihmiset voi selvästi pahemmin kuin aikoihin, eikä resurssit riitä hoitamaan kaikkia, Jasmin kirjoittaa."

        Pakko Sote-uudistajilla on verta käsissään! Jos nuo asiat ennenkään kovin hyvin toimivat, mutta huonommaksi on vain mennyt.

        Sanna Marin otti tuostakin katastrofaalisesta Sote-uudistuksesta sulan hattuunsa. Oikein ylpeillen kertoi sen hallituksensa saavutukseksi. 🫣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna Marin otti tuostakin katastrofaalisesta Sote-uudistuksesta sulan hattuunsa. Oikein ylpeillen kertoi sen hallituksensa saavutukseksi. 🫣

        Edellinen hallitus ei saanut mitään aikaan.


      • Anonyymi

        Masennus ei aina näy päällepäin. On harhainen kuva että masentunut olisi aina surullinen, itkuinen, nuhjuisen näköinen ja epäsiisti. Todellisuudessa masennus voi näyttää aurinkoiselta hymyltä ja kuulostaa onnelliselta naurulta. Masentunut usein peittää tilansa hyvin. Itse käsärsinyt yli puolet elämästä masennuksesta ja ahdistuksesta, eikä lähestulkoon kukaan ole uskonut jolle olen asiasta kertonut. Mielialalääkkeet on kamalaa myrkkyä. Mullekin niitä määräiltiin tasaisin väliajoin kun masennus uusiutui, muttei tarjottu sitä todellista apua; terapiaa, joten minusta tuli sellainen "väliinputoaja" . Lopulta kieltäydyin lääkkeistä kun saivat pään vielä enemmän sekaisin ja vähän puuroutuneen olon kun ne aloitti ja kun ne lopetti. Korkein riski itsemurhaan on lääkkeiden aloituksesta n. 2kk. Vuosien saatossa itseopiskellut ihmismieltä, löytänyt ja kehittänyt itselle toimivia metodeja ja tänä päivänä olen huomattavasti paremmin voiva ja tasapainpinen, mitä masennus ja lääkekausina. Tahtoisin tulevaisuudessa työskennellä mielenterveys ja päihdetyössä + opiskella psykologiksi tai sosionomiksi. Suomessa todella mielenterveyspalvelut on tosi retuperällä, eikä ihme että jatkuvasti tulee lisää ihmisiä jotka eivät pitkäaikaisten mt-ongelmien takia kykene töihin. Nuoret on hälyyttävästi tässä ryhmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masennus ei aina näy päällepäin. On harhainen kuva että masentunut olisi aina surullinen, itkuinen, nuhjuisen näköinen ja epäsiisti. Todellisuudessa masennus voi näyttää aurinkoiselta hymyltä ja kuulostaa onnelliselta naurulta. Masentunut usein peittää tilansa hyvin. Itse käsärsinyt yli puolet elämästä masennuksesta ja ahdistuksesta, eikä lähestulkoon kukaan ole uskonut jolle olen asiasta kertonut. Mielialalääkkeet on kamalaa myrkkyä. Mullekin niitä määräiltiin tasaisin väliajoin kun masennus uusiutui, muttei tarjottu sitä todellista apua; terapiaa, joten minusta tuli sellainen "väliinputoaja" . Lopulta kieltäydyin lääkkeistä kun saivat pään vielä enemmän sekaisin ja vähän puuroutuneen olon kun ne aloitti ja kun ne lopetti. Korkein riski itsemurhaan on lääkkeiden aloituksesta n. 2kk. Vuosien saatossa itseopiskellut ihmismieltä, löytänyt ja kehittänyt itselle toimivia metodeja ja tänä päivänä olen huomattavasti paremmin voiva ja tasapainpinen, mitä masennus ja lääkekausina. Tahtoisin tulevaisuudessa työskennellä mielenterveys ja päihdetyössä opiskella psykologiksi tai sosionomiksi. Suomessa todella mielenterveyspalvelut on tosi retuperällä, eikä ihme että jatkuvasti tulee lisää ihmisiä jotka eivät pitkäaikaisten mt-ongelmien takia kykene töihin. Nuoret on hälyyttävästi tässä ryhmässä.

        Suomihan taas julistettiin maailman onnelaksi, miten sellaisessa maassa voi olla masentuneita ihmisiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomihan taas julistettiin maailman onnelaksi, miten sellaisessa maassa voi olla masentuneita ihmisiä..

        Oliko joukkokiusattu? ... - viihdemaailmahan on pitkälti satanismi-eliittien hallitsemaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Masennus ei aina näy päällepäin. On harhainen kuva että masentunut olisi aina surullinen, itkuinen, nuhjuisen näköinen ja epäsiisti. Todellisuudessa masennus voi näyttää aurinkoiselta hymyltä ja kuulostaa onnelliselta naurulta. Masentunut usein peittää tilansa hyvin. Itse käsärsinyt yli puolet elämästä masennuksesta ja ahdistuksesta, eikä lähestulkoon kukaan ole uskonut jolle olen asiasta kertonut. Mielialalääkkeet on kamalaa myrkkyä. Mullekin niitä määräiltiin tasaisin väliajoin kun masennus uusiutui, muttei tarjottu sitä todellista apua; terapiaa, joten minusta tuli sellainen "väliinputoaja" . Lopulta kieltäydyin lääkkeistä kun saivat pään vielä enemmän sekaisin ja vähän puuroutuneen olon kun ne aloitti ja kun ne lopetti. Korkein riski itsemurhaan on lääkkeiden aloituksesta n. 2kk. Vuosien saatossa itseopiskellut ihmismieltä, löytänyt ja kehittänyt itselle toimivia metodeja ja tänä päivänä olen huomattavasti paremmin voiva ja tasapainpinen, mitä masennus ja lääkekausina. Tahtoisin tulevaisuudessa työskennellä mielenterveys ja päihdetyössä opiskella psykologiksi tai sosionomiksi. Suomessa todella mielenterveyspalvelut on tosi retuperällä, eikä ihme että jatkuvasti tulee lisää ihmisiä jotka eivät pitkäaikaisten mt-ongelmien takia kykene töihin. Nuoret on hälyyttävästi tässä ryhmässä.

        Sellaiset terapiat ovat hienoja käsitteitä, mutta miten auttaisivat pään sisällä.

        Terapeuttihan voi silloin olla kuka vaan.


    • Anonyymi

      Kuka seuraa jotain velkakatu sontaa?

      • Anonyymi

        Olisit ylpeä että meilläkin on päivittäinen saippuasarja ettei tarvii marienhoffia tsiigata satelliitilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit ylpeä että meilläkin on päivittäinen saippuasarja ettei tarvii marienhoffia tsiigata satelliitilla.

        No niin, siinäpä ne ovat kaikki hyvän elämän vaihtoehdot.


    • Anonyymi

      Suomen terveydenhuolto tappaa ihmisiä nykyään. Lääkärit ja hoitajat eivät enää osaa tehdä työtään. Vaikka olisi aivoverenvuoto niin käännytetään kotiin ja sanotaan, että ota särkylääkettä.

      • Anonyymi

        Salkkareiden Kalle on Suomen paras lääkäri!


    • Anonyymi

      "– Enkä tiiä millon elämä päättää et nyt oon saanut tarpeeks kurjia juttuja, että annetaan sille jotain kivaakin. Mut sen mä silti tiedän, et oli niin tai näin, niin lopulta se aurinko aina paistaa. Ja uskon myös, että kaikille annetaan just sen verran, mitä jaksaa kantaa."

      Kaunis ajatus, mutta tuollaisia universaaleja taakan mittareita ei ole.

      https://www.metropoli.net/julkkikset/salatut-elamat-tahti-sairastui-vaikeaan-masennukseen-koko-elama-on-tuntunut-pelkalta-harmaalta-mossolta/

      • Anonyymi

        Jeesus ja jumala on olemassa- joten ihmisten pitäs vaan uskoa jne.

        eikä uskoa ja miettiä tämän maailman hölypölyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ja jumala on olemassa- joten ihmisten pitäs vaan uskoa jne.

        eikä uskoa ja miettiä tämän maailman hölypölyä

        nämä sun ”jeesus ja jumala” on ihan kuule samaa maailman hölynpölyä mistä säkin jauhat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus ja jumala on olemassa- joten ihmisten pitäs vaan uskoa jne.

        eikä uskoa ja miettiä tämän maailman hölypölyä

        Tekee ne uskovatkin
        itsemurhia, jos et sitä tiennyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekee ne uskovatkin
        itsemurhia, jos et sitä tiennyt!

        Jumala on meidän ainoa turvamme lopulta. Hän meidät loi..


    • Anonyymi

      Paras Aino, oli sopivan Bitch ja energinen. Joitakin kuukausia sitten Jasminia tuurannut oli söpö mutta ihan väärä rooliin ja nykyinen Aino vaikuttaa liian kylmäkiskoiselta.

      Kevyet mullat!

      • Anonyymi

        Aina nuo saattanan typerät kevytmullat..


    • Anonyymi

      Osanotto Jasmin Voutilaisen omaisille. Toivoin häntä niin takaisin salattuihin elämiin. Hän oli oikea ainoa Aino ja tosi hyvä ja iloinen näyttelijä

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.Surullista


    • Anonyymi

      Te tapoitte hänet ja tiedätte sen itsekin.

    • SSRI:n riskit, koska se luo energiaa ja koska lisäenergian voi käyttää myös huonolla tavalla. Lääkitsemätön masentunut ei jaksa, mutta SSRI-masentunut JAKSAA ja tämä on ongelma!

      • Anonyymi

        Puhu itsestäsi ja omista kokemuksistasi, mutta älä yleistä asiaa mistä monella muulla on ihan toiset käsitykset


    • Anonyymi

      Neva forget, lääketiede on valheellista, voit käyttää neuropsykologiaa hoitaa itseäs. eli luot uusia reittejä aivoille, hän on syöny kaikki muotimaailman pakoitteet ja ei kestänyt sitä,. Sienillä olisi voinut helposti navigoida mielensä paremmin. Valitettavasti lääketiede ei ota noita käyttöön, kun ne elää vieläkin siinä 40-luvun pakkotakkihaalari sovussa. Shame on anti-humanistit.

      • Anonyymi

        Navigoi itsesi katkolle.


    • Anonyymi

      veikkaan että immuniteetti ollut heikoilla masennuksen ja anoreksian takia. Pelkkä tulehdustauti kuten angiina voi silloin olla vaarallinen.

    • Anonyymi

      Noin nuorella yleisin kuolinsyy on jokin sairaus, yliannostus tai itsemurha. Tässä tapauksessa veikkaan ensimmäistä ja jälkimmäistä.

    • Anonyymi

      Itselläkin ollut niin paljon masennusta, ahdistusta, sosiaalisia pelkoja ja muita esim kiusaamisen aiheuttamia traumoja jo alle 20-vuotiaasta lähtien että monta kertaa vuosien varrella vakavasti miettinyt että pitäiskö tappaa ittensä. Varmaan viimeinen niitti itselle oli rakkaan isän kuolema vajaa 3 vuotta takaperin ja muitakin menetyksiä sattui samoihin aikoihin.

      Muutenkin mennyt koko maailma viime vuosina ihan sekaisin ja omat vaikeudet vain entistä pahemmiksi niin eihän sellaista kukaan loputtomiin kestä. Todella yksinäinen ihminen olen ja ihan heitteillä kun ei Suomesta saa enää edes mielenterveysapua ja vielä silloin kun sitä sai niin silloinkin se oli ihan perseestä suoraan sanottuna.

      Tuntuu että hullummaksi vaan tulee kun jotain lääkkeitä popsii ja käy jossain kallonkutistajalla. Suoraansanoen en tiedä itsekkään mikä mut vielä pitää hengissä kun kaveritkin on jo kyllästynyt mun ongelmiin ja kääntänyt selkänsä lopullisesti?

      Mies34vuotta

      • Anonyymi

        Voimia sinulle. Olet arvokas ja tärkeä ihminen. Jeesus rakastaa sinua. Halaus!


      • Anonyymi

        hallitus lukemaan tuo- ja toimittamaan yksityisiä lääkkeettömiä apu-toimia ongelmaisille.


      • Anonyymi

        Tsemppiä♥️🙏


    • Anonyymi

      Älkää antako lastenne syödä ssri-lääkkeitä. Jokela, Kauhajoki, Hyvinkää, lukuisat itsemurhat esimerkkinä. Ja näiden jakelijat vastuuseen. Nuorten murhaus käynnissä

      • Anonyymi

        Mä oon tälläkin hetkellä ssri:n vaikutuksen alaisena. Oon ollut 10 vuoden ajan. Pelottaako lukea ssri-ihmisen tekstiä? Mitäköhän hurjaa sitä keksis... me ssri-ihmiset ollaan kaikin puolin vaarallisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon tälläkin hetkellä ssri:n vaikutuksen alaisena. Oon ollut 10 vuoden ajan. Pelottaako lukea ssri-ihmisen tekstiä? Mitäköhän hurjaa sitä keksis... me ssri-ihmiset ollaan kaikin puolin vaarallisia!

        Älä välitä näistä negatiivisista kirjoituksista , ne tulee ihmisiltä joilla ei ole mitään lääketieteellistä tietoa asioista, SSRI lääkkeistä on ollut apu ihmisille ja moni sanoo että lääkkeet pelastivat heidät takaisin oikeaan elämään.
        Nämä jotka koko ajan puhuvat negatiivisesti ovat usein ihmisiä jotka lukevat kaikenmaailman salaliitto teorioita lääkkeistä ja syyttävät lääkkeitä tai lääkäreitä joka asiasta .
        Niin että monella ihmisellä on vuosi kausia pieni tukiannos SSRI lääkkeestä ja pärjäävät hienosti elämässä lääkityksen voimalla. Joten älä anna mitään painoa näiden ihmisten juttuihin, heillä on eri sairaus jota ei välttämättä voi parantaa millään lääkkeillä, siihen sairauteen on kasvettu lapsesta asti, syyttelemällä aina muita ihmisiä joka asiasta .


    • Anonyymi

      Kelan köyhyys Työkyvyttömyys eläkkeellä olevat lyödään suoraan ristiin ja huudetaan, miten eletään veronmaksajien rahoilla!

    • Anonyymi

      Nykyinen tulevaisuuteen tähtäävä lääkevillitys rokotteineen kylvää ennennäkemätöntä tuhoa. Koska lääketeollisuus ei tarpeeksi rikastu muutoin, lääkitään tulevien päivien varalle. Ja kaikki tämä vielä täysin vastuuvapaasti. Povaaminen on nykylääkinnän vihonviimeinen temppu.

    • Anonyymi

      Järkyttävää! Luulin, että noin kaunis ihminen olisi ainakin jollain tasolla onnellinen. Itse olen jo vanha ja ruma, ja siksi miehille "näkymätön", ja olen surrut sitä viime aikoina. Mutta ehkä olenkin onnellinen ihminen, kun vaan en vaadi liikoja elämältä! Olikohan tällä kaunottarella takana häneen kohdistunutta seksuaalista väkivaltaa? Raha-asiat olivat ainakin huonolla tolalla. Rip!

    • Anonyymi

      Suloinen Jasmin. Hyvää matkaa, nyt sua ei voi ilkeät ihmiset enää haavoittaa. Omaisille lämmin osanotto suureen suruun ja rauhaa suremiseen.

      • Anonyymi

        mikähän se pakotti olemaan ilkeitten ihmisten kohteena !

        eikö ollut mailmassa muuta paikkaa elä ja tienata leipänsä.


    • Anonyymi

      wolt ja saat äkkilähdöt

    • Anonyymi

      Uskokaa minua SSRI-lääkitys ja alkoholi yhdessä kaksinkertaistaa masennuksen.
      Kokemusta on eri asiayhteyksissä olleena.

      • Anonyymi

        Lääkkeet ja alkoholi ovat lähtökohtaisesti kielletty yhdistelmä. Alkoholi on myrkky ja lääke vieras aine = ONGELMIA...!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeet ja alkoholi ovat lähtökohtaisesti kielletty yhdistelmä. Alkoholi on myrkky ja lääke vieras aine = ONGELMIA...!

        joskus jopa tappava yhdistelmä..
        - ... olisiko vahingossa tehnyt väärän koktailin---?


      • Anonyymi

        Ihan niin SSRI lääkitys joka otetaan oikealla tavalla johon ei alkoholi kuulu edes mukaan on .lääkkeet ja alkoholi eivät koskaan sovi yhteen. Usein nämä ihmiset jotka syyttelevät lääkkeestä kaikenmaailman oireita juovat viinaa saman aikaisesti kun heidän pitäisi vaan ottaa lääkkeensä säännöllisesti ohjeiden mukaisesti .
        Joten syyttelijät eivät tule koskaan paranemaan sairaudestaan, niin kauan kun ei nähdä omaa osuutta sairaudessaan, nämä ihmiset kuuluvat siihen ryhmään joiden sairaus ei parane millään lääkkeillä koska se on synnynnäinen luulotauti jota he kärsivät.ovat eläneet toisia syyttelemällä koko elämänsä, viina kyllä maistuu eikä käsitetä että se jos jokin tekee temppuja aivoissa.
        Joten ihminen joka ottaa lääkkeensä kuten lääkäri on neuvonut, tulee voimaan paremmin muutaman viikon päästä aloituksesta .


    • Anonyymi

      Suomi maailman onnellisin maa.

    • Anonyymi

      Surullisen nuori ikä kuolla..Jonkun olisi varmaan pitänyt opettaa hänelle armeliaisuutta itseä kohtaan,eli ei tarvitse pärjätä niin eriskummallisen hyvin,kun pelkkä keskitie riittää aivan hyvin..On sula mahdottomuus että joka asiassa onnistuisi yms..Vastaavaa nöyryyttä ja perään antamista on hyvä opetella itselle antamaan ja tosia kohtaankin..myös antamaan..Ikävä jos hänelle annettu lääkitys nyt sitten pahensi jotenkin oloaan,jonkun olisi ehkä.pitänyt mainita hänelle siitä että 2 tai 3 viikkoa voivat ilmeisesti olla tuollaisella lääkkeellä(kö?)hyvin hankalia,että sillon ei olisi sitten pitänyt antaa myöten huonolle ajatukselle vaikka oli kuin huono olla..?.No myöhäistä kai hänen tapauksessa ainakin enää puhua noista asioista..Mutta hyvä kai niistä toisaalta puhua jos jonkun muun elämä voisi pelastuakin?..Ja täytyy minun lisätä viel yks oma arvio noista asioista;siis nuoruuden olojen hankaluuksissa siis lisätä..Jos pitää ruoan määrän mitä syö todella tarkan pienenä niin se lisää aivoihin sellaista harmauden ja ankeuden tunnetta...Että jonain päivänä pitäisi antaa itselle sellainen hemmottelu päivä että syö vaikka nyt sitten vähän epätervettäkin välillä tai vähän enemmän yms..Että jostain tuollaisesta jostain pienestä asiasta kuin esim. hyvästä ruuasta, luonnossa kävelystä,sukulaisia tai ystäviä näkemällä/tapaamalla pitäisi saada välillä ainakin pieniä endorfiini ruiskeita eli pikkuisia ilon aiheita elämään että tulee pieni vaihtelun ja merkityksellisyyden tunne.Ei se elämä nyt välttämättä.niin suuria tarvitse..Hänelläkin oli hieno työ(harva pääsee noin hyvään näyttelijän työhön ja televisioon esiintymään yms) nyt ilmeisesti että hänen olisi pitänyt siitä saada jo aikamoinen ylpeyden endorfiini ruiske elimistöön ja aivoihin??..Että en tiedä miksi hän oli tuon tunteen mahtanut menettää esimerkiksi sitten jotenkin. Mutta niin aivot kai joutuvat tietynlaisessa masennustilassa niin lamaannukseen ettei vaan tuota ylpeyttä työstään esim.tod näk enää tuntenut ollenkaan?ja maailmansa kai sitten vaipui ajatusmaailman puolesta liian syviin vesiin eikä nähnyt enää pinnan valoisuutta ollenkaan sieltä..Ehkä joku keventävä harrastus olisi helpottanut noin syvällä hetkellä..sarjakuvat?musiikki?vitsit?ihan mikä tahansa..vaikka piirtäminen, ristikot,itsekseen laulelu ihan mikä tahansa vaikka itsekseen puhuminen..värityskirja?viherkasveille juttelu?yms?..Kaikkea pitää käyttää hyväksi sillon kun on hieman "huonompi hetki"..Voi soittaa vaikka kriisipuhelimeen vaikka jos ei.muuta keksi?..Ei myöskään kannata siellä julkisuudessa lukea kaikista mustimpia some- kritiikkejä itsestään,ne ihmiset ovat yleensä vaan melko kateellisia jotka niitä mustia asioita kateellisuuksissaan kirjoittelevat someen..Tuli paljon asioita tässä kirjoitettua..Voikaa ihmiset mahdollisimman hyvin..kävellään ulkona ja syödään terveellisesti ja nukutaan hyvin,eikä ilkeillä muille ihmisille vaan ollaan tyytyväisiä pienistä asioista ja autetaan toisia ;eikös vaan niin..?..(Lepää rauhassa;edesmenneeksi;turhan nuori näyttelijä.!)

      • Anonyymi

        En itse tiedä onko tuo ssri-lääkityksen aloitus huhupuhetta vai faktaa, mutta itsetuhosen ihmisen pitäis olla valvotuissa oloissa ekat pari viikkoa alotuksen jälkeen. Aivot menee ihan sekasin alussa ja sit neutralisoituu about 2 viikon päästä. Siinä vaiheessa on jo aika turvallista olla ilman valvontaa. En ymmärrä minkä takia Jasmin ei menny osastohoitoon ylipäätään. Alkaa suoraan sanottuna v#tuttaa, kun miettii kaikkea. Tää ois ollu niin helposti estettävissä, miks kukaan ei tehny mitään?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse tiedä onko tuo ssri-lääkityksen aloitus huhupuhetta vai faktaa, mutta itsetuhosen ihmisen pitäis olla valvotuissa oloissa ekat pari viikkoa alotuksen jälkeen. Aivot menee ihan sekasin alussa ja sit neutralisoituu about 2 viikon päästä. Siinä vaiheessa on jo aika turvallista olla ilman valvontaa. En ymmärrä minkä takia Jasmin ei menny osastohoitoon ylipäätään. Alkaa suoraan sanottuna v#tuttaa, kun miettii kaikkea. Tää ois ollu niin helposti estettävissä, miks kukaan ei tehny mitään?!

        Ei sinne osastohoitoon niin vain mennä.


    • Anonyymi

      Huumeet tappaa Suomessa paljon nuoria ihmisiä ja näin vaalien alla ihmetyttää, että vihreiden puolue haluaisi vapauttaa nämä tappavat myrkyt, täysin vastuutonta.

      • Anonyymi

        Vihreiden luonnonmukaisuus taitaa olla ihmiskunnan tuhoaminen että luonto voi elää paremmin?


    • Anonyymi

      olisko vaikuttanu kun sattu tämä aiemmin nuoren naisen parvekkeelta putoaminen, voi tulla ahdistusta siitä myös muillekkin .....varsinkin kun itsellä vaikeaa.....

    • Anonyymi

      Ihana rytmibiisi: James Brown is dead

      • Anonyymi

        Aika huonoa musiikkia kuitenkin hänellä, tällä Jameksella, niin sanottua soulia, josta en ole koskaan kiinni saanut, vaikka olen todella moniruokainen musiikin suhteen.

        Siinä James Brownissa ei ollut mitään sellaista mistä pitäisin, erään kappaleensa pystyn kyllä kuuntelemaan, muta ei sekään hyvä ole!


    • Onpa hirveän järkevää ilmoittaa aina, kun joku ihminen kuolee.🙄 Kohta koko Suomi24 on täynnä sitä, kun joku kuolee, ja siitä kerrotaan erikseen ainakin 100 kertaa.😑

      • Anonyymi

        Niin meinaatko, että ei ole järkevää. Jos j o k u merkittävä kuolee?

        Kerro syy ja uskon sen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin meinaatko, että ei ole järkevää. Jos j o k u merkittävä kuolee?

        Kerro syy ja uskon sen?

        Merkittävä?! Siis onko mielestäsi järkevää, että pitää yhden ihmisen kuolemasta aina jankuttaa 100 kertaa?!


    • Anonyymi

      Kuuleman mukaan vaihtoehdot oli mennä Ismon ja Sepon kanssa saunalle tai tehdä jotain muuta. Ismokin aikanaan yritti itsaria usein, eikä edes sitä oikein osannut tehdä. No Jasmin näytti että kun sieltä parvekkeelta hyppää alas, niin kyllä se henki lähtee. Siitä oppitunti myös Ismolle.

    • Anonyymi

      nen is dea

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen neskahvi? Puhu suomenkieltä

    • Anonyymi

      ead

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe