Islaminusko - vihaa "vääräuskoisia" kohtaan jo noin 1400 vuotta

Anonyymi-ap

Islamin klassinen valtioteoria ja oppi kalifaatista kehittyivät 800-luvulla. Niiden mukaan islamilaisen yhteisön eli umman velvollisuus oli kalifin (tai imaamin) johdolla levittää islamin poliittinen herruus koko maailmaan joko hyvällä tai pahalla niin, että šaria lopulta vallitsee kaikkialla.

Jihad taas oli sotaa, jonka syyksi riitti uskottomien pelkkä olemassaolo. Uskottomat oli alistettava muslimien valtaan, jolloin he saivat valita joko kuoleman, kääntymisen tai dhimmiksi alistumisen.

Ja musliminaisenhan tulee peittää päänsä ja kaulansa.

"Se on naisten alistamisen väline, patriarkaalisen yhteiskunnan keino varmistaa, että nainen pysyy alaikäisen asemassa koko elämänsä."

72

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska punavihreät suvakkinaiset alkaa käyttään muslimihuivia.

    • Anonyymi

      Kristinuskoakin on väkivalloin joskus kauan sitten 'ristiretkien' avulla levitetty, mutta kristinuskovaiset ovat kehittyneet ja oppineet suvaitsemaan muitakin. Oppiiko islamistit suvaitsemaan muitakin? Ei oikein siltä näytä. Päinvastoin; muiden pitäisi näköjään hyväksyä islaminuskoisten tavat ja kulttuuri.

      • Anonyymi

        Islam ei sopeudu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Islam ei sopeudu.

        Jos ei sopeudu demokraattiseen Suomeen, poistetaan maasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei sopeudu demokraattiseen Suomeen, poistetaan maasta.

        Täytyy noiden hyväksyä muutakin kuin poskettomat Kela-etuudet ja Kela Gold Cardit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy noiden hyväksyä muutakin kuin poskettomat Kela-etuudet ja Kela Gold Cardit!

        On aika herätä ettei ongelmat enempää kärjisty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On aika herätä ettei ongelmat enempää kärjisty.

        Marinin hallitus ei herännyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Islam ei sopeudu.

        Koraania noudattava muslimi ei saa sopeutua länsimaahan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koraania noudattava muslimi ei saa sopeutua länsimaahan.

        1.No koraania on 6540 Siv ,Page .Osatako sanoa mitä siv tai page numero , Josta Koraani sanoa Muslimi ei saa sopeutua länsimaahan , 2.Naiset alistamisen Oletko koska lukenut mitä vanha raamatun puhu naisista ,Sitten kuin olet lukenut tiedät Kyllä juutalainen ja muslmi ei noin kovia naiset kanssa . 3.Sana jihad ei tarkoita jos viholisiä hyökkääjä sinut .Sinä voit aloita jihad jos kysyt
        muslmi Ukrainalaiset mitä nyt teille on ,He sanova että heillä on jihad venäjä vasta ,Koska venäjä hyökännyt ukraina heidän maa ja heillä on oikeus puolustaa ukraina . 4 ,Yritin vähän auta ,Uskot tai et se on ihan sama ja jos kysy minusta ,Sanon ihan suora kaikki uskonto heillä huono ja hyviä juttuja ja uskonto on kotona ei kadulla


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        1.No koraania on 6540 Siv ,Page .Osatako sanoa mitä siv tai page numero , Josta Koraani sanoa Muslimi ei saa sopeutua länsimaahan , 2.Naiset alistamisen Oletko koska lukenut mitä vanha raamatun puhu naisista ,Sitten kuin olet lukenut tiedät Kyllä juutalainen ja muslmi ei noin kovia naiset kanssa . 3.Sana jihad ei tarkoita jos viholisiä hyökkääjä sinut .Sinä voit aloita jihad jos kysyt
        muslmi Ukrainalaiset mitä nyt teille on ,He sanova että heillä on jihad venäjä vasta ,Koska venäjä hyökännyt ukraina heidän maa ja heillä on oikeus puolustaa ukraina . 4 ,Yritin vähän auta ,Uskot tai et se on ihan sama ja jos kysy minusta ,Sanon ihan suora kaikki uskonto heillä huono ja hyviä juttuja ja uskonto on kotona ei kadulla

        Taidat olla muslimi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla muslimi?

        En olen mittään ja jos olisin kyllä olisin sanoa, Mutta korjaan aina väärä infossa kaikki juttuja maailmasta ,Ja ehkä minä olen väärässä en olen täydellinen ,.Sinä olet varma täydellinen hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        1.No koraania on 6540 Siv ,Page .Osatako sanoa mitä siv tai page numero , Josta Koraani sanoa Muslimi ei saa sopeutua länsimaahan , 2.Naiset alistamisen Oletko koska lukenut mitä vanha raamatun puhu naisista ,Sitten kuin olet lukenut tiedät Kyllä juutalainen ja muslmi ei noin kovia naiset kanssa . 3.Sana jihad ei tarkoita jos viholisiä hyökkääjä sinut .Sinä voit aloita jihad jos kysyt
        muslmi Ukrainalaiset mitä nyt teille on ,He sanova että heillä on jihad venäjä vasta ,Koska venäjä hyökännyt ukraina heidän maa ja heillä on oikeus puolustaa ukraina . 4 ,Yritin vähän auta ,Uskot tai et se on ihan sama ja jos kysy minusta ,Sanon ihan suora kaikki uskonto heillä huono ja hyviä juttuja ja uskonto on kotona ei kadulla

        Kristityt ei pakota naisia huiviin ja kaapuihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt ei pakota naisia huiviin ja kaapuihin.

        Kuka sanoi jos naiset näytä hiukset täytyy aja kaikki pois ja kaljuksi , Haluatko miljonääri voit soita kaveri myös 1 Kristityt ..2 juutalainen.3 muslmi,,


      • Kardox89 kirjoitti:

        Kuka sanoi jos naiset näytä hiukset täytyy aja kaikki pois ja kaljuksi , Haluatko miljonääri voit soita kaveri myös 1 Kristityt ..2 juutalainen.3 muslmi,,

        Yksi kaunis nainen se on minun uskonto ja se on maailma ,Mutta myös en hyväksy väärä info


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt ei pakota naisia huiviin ja kaapuihin.

        Yksi kaunis nainen se on minun uskonto ja maailma mutta en hyväksyä väärä info ,


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Yksi kaunis nainen se on minun uskonto ja se on maailma ,Mutta myös en hyväksy väärä info

        Mahsa Amini!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mahsa Amini!

        Se on totta ja surullinen olen myös ja islam uskonto 1000 ja 1000 Mahsa Amini olet oikea ,Huomaisit kuinka rehellinen olen, ,Mutta entä mitä sanot 1000 JA 1000 Naiset Irakissa ja syyria ja Afganstan ja Vietnam Amerikkan sota jälkeen ,Tiedä haluat tekee mali ei onnistu ,Myös 1000 ja 1000 ukrainalaiset naiset Venäjä sota ,,Ehkä siteen Gorgee w Bush ja Vldmer putin myös Muslmilainen tai juutalainen


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        En olen mittään ja jos olisin kyllä olisin sanoa, Mutta korjaan aina väärä infossa kaikki juttuja maailmasta ,Ja ehkä minä olen väärässä en olen täydellinen ,.Sinä olet varma täydellinen hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

        Omaatko mitään kokemusta muslimeista? Minä omaan paljonkin, kun asuin ennen lähes 20-vuotta Tukholman lähiöissä.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Kuka sanoi jos naiset näytä hiukset täytyy aja kaikki pois ja kaljuksi , Haluatko miljonääri voit soita kaveri myös 1 Kristityt ..2 juutalainen.3 muslmi,,

        Miksi et osaa kirjoittaa suomea?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et osaa kirjoittaa suomea?

        Kysymys ei kieli ,Kysymys et osaat vastata viesti .Tarvi iso pää vastata minun kysymys


      • Anonyymi kirjoitti:

        Omaatko mitään kokemusta muslimeista? Minä omaan paljonkin, kun asuin ennen lähes 20-vuotta Tukholman lähiöissä.

        Ehkä .Mutta se on vaan suomessa ja suomalaiset idea kaikki ihmiset on sama Jos kysymys koske toinen maa ,suomalaiset hyvin voi sanoa että koko ja kaikki Kiinalaiset he ovat kommunistinen vaikka kiina on yli 1,5 Mly ihmiset ja ihmisiä.. Sama kysymys kysyä suomalaiset onko kaikki suomalaiset kaikki ovat sama ,He vasta ei ,Meillä on Savolainen ja Lapalainen ja karjalainen vaikka suomi 5 Mil ,Pieni kylä kiinasta asua enemmän ihmiset kuin koko suomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei sopeudu demokraattiseen Suomeen, poistetaan maasta.

        Kun käviskin noin helposti.


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Kuka sanoi jos naiset näytä hiukset täytyy aja kaikki pois ja kaljuksi , Haluatko miljonääri voit soita kaveri myös 1 Kristityt ..2 juutalainen.3 muslmi,,

        Sekaista.....


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        En olen mittään ja jos olisin kyllä olisin sanoa, Mutta korjaan aina väärä infossa kaikki juttuja maailmasta ,Ja ehkä minä olen väärässä en olen täydellinen ,.Sinä olet varma täydellinen hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

        Kuuluuko islam muka sivistysvaltioon?


      • En usko että kaikki kristinuskovaiset oppinut uusi elämä Esim KKK Amerikkalainen


    • Anonyymi

      Koska suvakit tajuaa, että myös he ovat muslimien mielestä arvottomia "vääräuskoisia"?

      • Anonyymi

        Ei ne totterot älyä sitä tajuta, kun järki on niin pahasti lummeessa.


      • Anonyymi

        Sitä sopii miettiä....


      • Anonyymi

        Ja vaatisi jo todellista heräämistä unesta.


      • No se on ihan sama mitä joka ajattelee minusta. Joka ei uskalla kirjoita oma nimi ,


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        No se on ihan sama mitä joka ajattelee minusta. Joka ei uskalla kirjoita oma nimi ,

        Uskalatko itse?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskalatko itse?

        Se on hyvä pahaa on aina Muslmi ja juutalaiset onneksi Kristi uskonto kaikki on super 100 mli ihmiset kuollut sota ,1 M sota ja 2M ,Sota ,Nyt myös joka päivä ihmisiä kuolle Ukrainsta ,


    • Anonyymi

      Olet yksinkertaisesti säälittävä valehtelija. Terv. 7 vuotta muslimaissa asunut.

      • Anonyymi

        Eikä järki kasvanu yhtään, joten oot valehtelija, kun siitä on hyötyä allahille.


      • Anonyymi

        Peräkylillä sinä asut.


    • Anonyymi

      Jotkut ovat agentteja kiemurtelevat maassa virastoissa ylimmällepallille ja
      sitten käyttävät valtaa niin kuin tahtovat.
      ei he ikinä halua kuin että vääräuskoiset palvelee heitä.

      vihreät passaa..

    • Anonyymi

      Helsingin kaupunki tarjoaa näille musliminaisille omia uintivuorojaan veroeuroilla ylläpidettävässä uimahallissa, koska naiset tuntevat olonsa vaivautuneiksi miesten joukossa uima-altaalla.
      Tämä tällainen lisää segregaatiota ja se ei todellakaan ole tavallisten ihmisten vika, vaan päättäjien aiheuttamaa vääränlaista kotouttamista noille.
      Olisi kiva tietää miten nämä musliminaiset kohtaavat sängyissään muslimiehiään?Ahdistaako?!

      • Anonyymi

        Ja tämä oli Minna Canthin päivän Hesarissa.
        Minna Canth joka aikoinaan ajoi suomalaisille naisille äänestysoikeuden, itsenäisyyden miehistä jne.


      • Anonyymi

        Mitään etuja ei saisi muslimeille antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä oli Minna Canthin päivän Hesarissa.
        Minna Canth joka aikoinaan ajoi suomalaisille naisille äänestysoikeuden, itsenäisyyden miehistä jne.

        Hahaha käy lukemassa historiaa.Samalla kun naisen saivat äänioikeuden niin myöskin KAIKKI miehet saivat.Aikaisemmin alempienluokkien miehet eivät voineet äänestää,yläluokka ei halunnut että tavalliset kansalaiset saisivat äänioikeutta koska olivat heidän mielestään tyhmiä ja tietämättömiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahaha käy lukemassa historiaa.Samalla kun naisen saivat äänioikeuden niin myöskin KAIKKI miehet saivat.Aikaisemmin alempienluokkien miehet eivät voineet äänestää,yläluokka ei halunnut että tavalliset kansalaiset saisivat äänioikeutta koska olivat heidän mielestään tyhmiä ja tietämättömiä

        Kyllä sitä tietämättömyyttä on yhä. Äänestämään vaan.


    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa. Natsirasistitkin on aina ennakkoluuloisia ja röyhkeitä Muslimeita kohtaan. Ihan oikein että musut ei vaan kumartele ja pokkuroi.

      • Anonyymi

        Muslimien ollessa täysin vieraassa maassa ja kultuurissa täyselätteinä niin sopeutukoot silloin maamme tapoihin tai häipykööt sinne jonnekin mistä tänne tunkeutuivatkin sekopäisen rauhan uskontonsa kera.
        Suomella, jos totuudessa ollaan ei ole mitään historiallisia tai kulttuurisia velvotteita vetää näitä perässään.
        Kunniakansalaisiksi jopa sanotaan.


      • Anonyymi

        Missä näet niitä natsirasisteja, kerro ihmeessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näet niitä natsirasisteja, kerro ihmeessä?

        Tuo tyyppi on pelkkä sekoboltsi.


    • Anonyymi

      Kumpi laki on pätevä Suomessa, Suomen Laki, vai Islam? Oikean vastauksen tienneet saavat elää ja asua täällä, muille menolippu heille sopivampaan maahan.

    • Anonyymi

      Koko sivistyneen maailman on kerättävä kaikki sonta ja lastattava jokainen lentokone täyteen ja tyhjennettävä ne muslimimaihin mattopommituksena ja lentolehtisissä ilmoitettava heille, että sitä saa mitä muhametti tilasi.

    • Anonyymi

      Islam pyrkii suomenkin tuhoamaan VALTAANSA MÄÄKIVIKSI KULTUUREIKSI

      • Anonyymi

        Mut sit ei enää voi elää länsimaan rahoilla.....?


    • Anonyymi

      Se on totta. Kukaan ei enää tule toimeen kenenkään kanssa jihadistin odottaessa neitseitä kuin suomalainen demokraatti eläkettä.

    • Anonyymi

      Raamatun mukaan islam on epäjumalan palvontaa, kuoleman kultti. Miksi muslimimaat ovat niin alkeellisia ja täynnä vihaa?

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys.


    • Anonyymi

      Syynä kaikkeen tähän on rakenteellinen rasismi, toksinen maskuliinisuus sekä cis heteronormatiivinen ja transfoobinen yhteiskunta

      • Anonyymi

        Niin ja ufot, ne on kaiken takana. Ketä sitä äänestäisi 2.4:ttä?


      • Anonyymi

        Koraanikin on rasistinen kirja.


    • Anonyymi

      Ovat jääneet 1000-luvulle.

      • Anonyymi

        Emme saa suvaita suvaitsemattomia.


    • Anonyymi

      Kristinusko - vihaa ateisteja, vääräuskoisia ja homoja kohtaan jo 2000 vuotta. Toki lievää edistystä siinä, että enää ei ensin kiduteta ja sitten polteta roviolla kuten vielä takavuosina tehtiin. Nykyään vain kiusataan, solvataan, sorretaan, vainotaan ja kielletään tasa-arvoiset oikeudet.

      • Anonyymi

        Jeesus jonka oppeja uskova haluaa noudattaa, ei vihannut ihmisiä. Hän vain haluaa että ihmiset tekisivät parannuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus jonka oppeja uskova haluaa noudattaa, ei vihannut ihmisiä. Hän vain haluaa että ihmiset tekisivät parannuksen.

        Kristinusko jos Jeesuksen oppien (katolinen kirkko ei elä Jeesuksen oppien mukaan) mukaan eletään, se ei vihaa ihmistä.


    • Anonyymi

      Rasismi, sorto ja alistaminen ovatkin ihan ok, jos niitä harjoittaa 1400 vuotta vanha uskonto, jota voisi ihan hyvin verrata natsismiin, jossa sentään kuitenkin suojeltiin eläimiäkin, tais olla eka kerta historiassa.

      Islam on täysin sairas uskonto, jos sitä edes sellaiseksi voi kutsua, totalitarismia, kuten natsismikin, Hitlerin virhe olikin syntyä 1000 vuotta liian myöhään, muuten hänkin olisi kunnioitettu suurmies, kuten Mohammedkin, joka hänkin tappoi juutalaisia, ryösti ja valloitti.

      • Anonyymi

        Vielä v. 2023 alistetaan naisia monissa islam-maassa, määrätään mitä nainen saa tehdä, pakotetaan pukeutumaan kaapuihin ja huiveihin. Ihmetellä pitää kuinka takapajuista kiihkouskovaisuutta yhä on.


    • Anonyymi

      Sovinismia on valitettavasti muuallakin. Myös Suomessa sanotaan.,että nainen kuuluu nyrkin ja hellan väliin. Eikä sanoja ole muslimi ☹️

      • Anonyymi

        Kyllä yksittäisen suomalaisen sovinismi on pientä näiden kokonaisten valtioiden naisen sortoon, Iranissa tapetaan jos huivi on väärin päässä, Saudi-Arabiassa nainen on toisen luokan kansalainen jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä yksittäisen suomalaisen sovinismi on pientä näiden kokonaisten valtioiden naisen sortoon, Iranissa tapetaan jos huivi on väärin päässä, Saudi-Arabiassa nainen on toisen luokan kansalainen jne.

        Afganistanissa naisen arvo on aasista seuraava.


    • Anonyymi

      Hyvä avaus.

    • Anonyymi

      Höpö höpö. Ne on rauhaa rakastavia ihmisiä, kuten me.

      • Anonyymi

        Samanlaisia kuin venäläiset?


    • En tiedä täytyy kysyä muslmia ,Mutta tiedä että Malesia ja Indonesia Muslmi maa

    • Rakentaa omaa elämä ja maailma ja jätä islam muslmi maa ,ja jätä juutalaiset isreailainen .Istu tietokone takana ja et uskalla kirjoita omaa nimi Elät .P.Korea

    • Tiedä minulla kaunis nimi kiitos

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      136
      2163
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      204
      1973
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1566
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1095
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      309
      1013
    6. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      974
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      878
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      864
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      42
      863
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      816
    Aihe