Nautin, kun vaimo tulee päälle ja pitää minua allaan. Olemme usein leikillä painineet tällä asetelmalla ja olen yrittänyt päästä alta pois. Olen aina onnistunut helposti kampeamaan hänet pois päältäni.
Eilen pyysin häntä tulemaan taas päälleni ja pidättämään minua alhaalla. Hän otti käsistäni otteen ja laski lantionsa päälleni. Olimme hyvin kiihottuneessa tilassa tuossa vaiheessa. Tällä kertaa en päässytkään pois alta. Olen ihan hyvässä kunnossa, lihasta löytyy enemmän kuin läskiä (186/90). Vaimo ei ole lähtökohtaisesti kovin vahva, mutta ei myöskään täysin kukkakeppi (~170/80), ei siis treenaa salilla. Yritin nostaa häntä omalla lantiollani ja käsilläni. Yläkroppaa sain hieman ylös, mutta muuten hän oli niin tukevasti, ettei ollut mitään mahdollisuuksia päästä. Sänky toki jousti sen verran, että antoi hänelle vähän tasoitusta..
Voin kertoa, että nain häntä kovaa, kun hän vihdoin päästi minut pois altaan. Sen verran kiihottavaa oli kokea tuo naisen kyky pidättää raavasta miestä maassa ilman mitään suurempi painitaitoja.. Onko vastaavia kokemuksia?
Vaimoni on kiihottavan voimakas
8
779
Vastaukset
- Anonyymi
Ja spedellä taas sekottaa heti maanantaina buaahaa
- Anonyymi
Milloin sulla idiootilla ei sekottais.Spede nyt suunta kohti niuvanniemeä hopi hopi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin sulla idiootilla ei sekottais.Spede nyt suunta kohti niuvanniemeä hopi hopi.
Mikset mene jo hopi hopi
- Anonyymi
Itse en valitettavasti ole aikuisena päässyt vastaavaa kokemaan. Junnuna tuli kyllä painittua tyttöjenkin kanssa koulussa
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Jos nainen osaa käyttää jalkojaan, ei heidän alta niin vaan tulla pois
- Anonyymi
Tuossahan turhautuisi jos naimisen ehtona olisi, että ensin pitää päästä alta pois
- AnonyymiUUSI
Ei ole parempaa kuin kiihottava paini esileikkinä!
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663