Vaimoni on kiihottavan voimakas

Anonyymi-ap

Nautin, kun vaimo tulee päälle ja pitää minua allaan. Olemme usein leikillä painineet tällä asetelmalla ja olen yrittänyt päästä alta pois. Olen aina onnistunut helposti kampeamaan hänet pois päältäni.

Eilen pyysin häntä tulemaan taas päälleni ja pidättämään minua alhaalla. Hän otti käsistäni otteen ja laski lantionsa päälleni. Olimme hyvin kiihottuneessa tilassa tuossa vaiheessa. Tällä kertaa en päässytkään pois alta. Olen ihan hyvässä kunnossa, lihasta löytyy enemmän kuin läskiä (186/90). Vaimo ei ole lähtökohtaisesti kovin vahva, mutta ei myöskään täysin kukkakeppi (~170/80), ei siis treenaa salilla. Yritin nostaa häntä omalla lantiollani ja käsilläni. Yläkroppaa sain hieman ylös, mutta muuten hän oli niin tukevasti, ettei ollut mitään mahdollisuuksia päästä. Sänky toki jousti sen verran, että antoi hänelle vähän tasoitusta..

Voin kertoa, että nain häntä kovaa, kun hän vihdoin päästi minut pois altaan. Sen verran kiihottavaa oli kokea tuo naisen kyky pidättää raavasta miestä maassa ilman mitään suurempi painitaitoja.. Onko vastaavia kokemuksia?

8

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja spedellä taas sekottaa heti maanantaina buaahaa

• Anonyymi

Milloin sulla idiootilla ei sekottais.Spede nyt suunta kohti niuvanniemeä hopi hopi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin sulla idiootilla ei sekottais.Spede nyt suunta kohti niuvanniemeä hopi hopi.

Mikset mene jo hopi hopi

• Anonyymi

Itse en valitettavasti ole aikuisena päässyt vastaavaa kokemaan. Junnuna tuli kyllä painittua tyttöjenkin kanssa koulussa

• Anonyymi

Vain unelmissas onneton

• Anonyymi

Jos nainen osaa käyttää jalkojaan, ei heidän alta niin vaan tulla pois

• Anonyymi

Tuossahan turhautuisi jos naimisen ehtona olisi, että ensin pitää päästä alta pois

• Anonyymi
      UUSI

Ei ole parempaa kuin kiihottava paini esileikkinä!

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe